جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

پروفايلو براي پوست

پروفايلو برای پوست

افتادگی و بروز چین و چروک‌ها روی پوست از مهم‌ترین مشکلاتی است که در سنین بالا برای انسان ایجاد می‌شود. این مشکل که به علت کاهش موادی مانند کلاژن و الاستین در پوست ایجاد می‌شود، تا حد زیادی در زیبایی مؤثر بوده و طراوت و شادابی پوست را از بین می‌برد. حفظ جوانی و شادابی پوست همواره یکی از دغدغه‌های انسان در طول زندگی است که راه حل‌های مختلفی را برای آن ایجاد کرده است. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر در زندگی انسان است اما پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای به تأخیر انداختن آن ابداع کنند. روش تزریق ژل یکی از روش‌های محبوب برای کاهش چین و چروک‌ها و رفع افتادگی پوست می‌باشد. در میان ژل‌های تزریقی ژل پروفایلو از ژل‌های پرکاربرد در جوانسازی پوست است.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مزایای ژل پروفايلو برای پوست ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل تزریقی پروفایلو چیست؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که ژل پروفایلو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل پروفایلو برای پوست و جوانسازی آن مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. همچنین پروفایلو یکی از بهترین گزینه‌ها برای برجسته سازی نقاط مختلف صورت می‌باشد. ترکیب اصلی این ژل از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید تشکیل شده است.

هیالورونیک اسید در واقع یک ماده طبیعی در بدن است که باعث آبرسانی بهتر و حفظ رطوبت پوست می‌شود. همچنین این ماده در ساختار پوست باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین می‌شود. متاسفانه در سنین میانسالی پوست انسان دچار کاهش هیالورونیک اسید شده و این موضوع باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک در آن می‌شود. تزریق ژل پروفایلو می‌تواند میزان این ماده را در ساختار پوست افزایش داده و باعث جوانسازی و حل مشکلات پوستی شما شود. ژل پروفایلو بسیار طبیعی بوده و بیش از آنکه مانند یک فیلر عمل کند، با بافت‌های پوست و چربی ادغام شده و باعث رفع مشکلات می‌شود.

ژل تزریقی پروفایلو چیست؟
پروفايلو برای پوست

بهترین کاندیدای پروفایلو برای پوست

در صورتی که قصد دارید به جوانسازی و زیباسازی پوست خود بپردازید می‌توانید از ژل پروفایلو برای پوست خود بهره ببرید. توجه داشته باشید که پیش از آن که بخواهید از این روش استفاده کنید، باید نکاتی را درباره کاندیدای مناسب تزریق پروفایلو بدانید. مهم‌ترین نکات درباره کاندیدای مناسب استفاده از این روش جوانسازی پوست به شرح زیر می‌باشد:

  • با اینکه تزریق ژل پروفایلو دارای محدودیت سنی نیست و شما در هر سنی می‌توانید از آن استفاده کنید، اما پزشکان توصیه می‌کنند از این روش در سنین بالای 30 سال استفاده کنید.
  • پزشکان متخصص پوست معتقدند برای استفاده از این روش باید تا زمان بروز اولین چین و چروک‌ها روی صورت صبر کنید.
  • افرادی که در سنین زیر 30 قرار دارند نیز می‌توانند از این ژل به عنوان پرکننده استفاده کرده و به رفع مشکلات و نقص‌های صورت خود بپردازند.
  • مهم‌ترین نکته درباره کاندیدای مناسب برای پروفایلو این است که معمولاً افراد مسن نتیجه بهتری را از این روش دریافت می‌کنند. افرادی که چین و چروک‌های عمیق‌تری دارند کاندیدای بهتری برای استفاده از این روش بی نظیر هستند.

بیشتر بخوانید: تأثیر پروفایلو روی صورت

تزریق پروفایلو برای پوست صورت
پروفايلو برای پوست

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پروفایلو برای پوست صورت است. امروزه بسیاری از مردم برای جوانسازی پوست صورت خود از این روش بی نظیر استفاده می‌کنند. اما اگر قصد دارید از این روش برای زیباسازی و رفع مشکلات صورت خود بهره ببرید، باید اطلاعات لازم را درباره نقاط زیبایی زیستی داشته باشید. نقاط زیبایی زیستی در واقع نقاطی در صورت هستند که تزریق پروفایلو به این نقاط مجاز و باعث افزایش زیبایی و جوانسازی افراد می‌شود. کارشناسان 5 نقطه در صورت را نقاط زیبایی زیستی در نظر گرفته‌اند که به شرح زیر می‌باشند:

  • قسمت برآمدگی گونه یکی از نقاط زیبایی زیستی است که تزریق پروفایلو در این ناحیه باعث ایجاد چهره‌ای جوان و شادابی در افراد می‌شود.
  • بسیاری از افراد در سنین پیری دچار افتادگی بینی می‌شوند. تزریق پروفایلو به پایه بینی می‌تواند در زیبایی و جوانسازی مؤثر باشد.
  • کمی پایین و جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش تراگوس نامیده می‌شود. این ناحیه از نقاط مهم زیبایی زیستی محسوب می‌شود.
  • اگر چانه نامتقارن دارید می‌توانید با استفاده از روش جوانسازی تزریق پروفایلو به رفع این مشکل بپردازید. چانه از نقاط زیبایی زیستی پر استفاده در تزریق این ژل محسوب می‌شود.
  • زاویه فک پایینی از مهم‌ترین نقاط زیبایی زیستی است که تأثیر بسیاری در زیبایی دارد. تزریق پروفایلو به این ناحیه می‌تواند باعث ایجاد زاویه ماندیبولار و افزایش زیبایی در افراد شود.

از دیگر کاربردهای تزریق ژل پروفايلو برای پوست می‌توان به استفاده از آن در نقاطی مانند سینه، دست‌ها و گردن اشاره کرد. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از ژل در ناحیه گردن دارای حساسیت‌های بسیاری است. بنابراین سعی کنید این کار را در یک کلینیک معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است عوارض خطرناکی را تجربه کنید.

مزایای ژل پروفايلو برای پوست

همانطور که می دانید استفاده از روش پروفایلو برای پوست می‌تواند باعث جوانسازی و رفع چین و چروک‌ها شده و همچنین در بعضی از موارد رفع آسیب‌های پوستی را نیز به همراه دارد. این روش بی نظیر دارای مزایای بسیاری بوده و به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه در میان مردم پیدا کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش تاثیرگذاری سریع آن می‌باشد. شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق نتایج این روش را مشاهده کنید. البته باید در نظر داشته باشید برای مشاهده نتایج اصلی باید تا اتمام عوارض صبر کنید.

مزیت دیگر استفاده از این روش این است که نیاز به مراقبت طولانی و یا خاص ندارد. این روش تقریباً بدون دوران نقاهت بوده و شما پس از تزریق می‌توانید به زندگی روزمره خود بازگردید. از دیگر مزایای این روش می‌توان به بی خطر بودن آن اشاره کرد. این ژل در دسته ژل‌های فیلر قرار می‌گیرد اما به علت طبیعی بوده، هیچگونه عوارض خطرناکی را برای بیمار به همراه نخواهد داشت. تزریق پروفایلو برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تعداد جلسات کمتری نسبت به دیگر روش‌های تزریقی جوانسازی پوست داشته و برای برطرف کردن چین و چروک‌های عمیق و سطحی مناسب است.

بیشتر بخوانید: آمپول پروفایلو چیست؟

عوارض پروفايلو برای پوست

روش تزریق پروفایلو یک روش بسیار ایمن و بی خطر برای جوانسازی پوست است اما این به آن معنا نیست که شما هیچ عارضه‌ای را در این روش تجربه نمی‌کنید. این روش نیز مانند دیگر روش‌های جوانسازی دارای عوارضی است که پس از گذشت چند روز از بین می‌رود. عوارض پروفايلو برای پوست به شرح زیر می‌باشند:

  • مهم‌ترین عوارض این روش قرمزی و التهاب پوست می‌باشد که پس از چند روز از بین می‌رود.
  • در برخی از مواقع فرد ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و یا بی حسی در ناحیه درمان داشته باشد که با از بین رفتن اثر داروی بی حسی برطرف می‌شود.
  • در مواردی کبودی، تورم و کمی خونمردگی در ناحیه تزریق طبیعی می‌باشد.
عوارض پروفایلو برای پوست
پروفايلو برای پوست

انواع مراقبت‌ها بعد از تزریق پروفایلو

پس از انجام تزریق پروفايلو برای پوست برای کاهش عوارض باید مراقبت‌هایی را در نظر داشته باشید. رعایت مراقبت‌های زیر می‌تواند در کاهش عوارض و نتیجه سریع درمان مؤثر باشد:

  • ماساژ، لمس و فشر دادن محل تزریق ممنوع می‌باشد.
  • پس از تزریق از مصرف کرم‌های آرایشی خودداری کنید.
  • اگر تزریق پروفایلو در صورت انجام شده است، از خوابیدن روی صورت خود بپرهیزید.
  • تا چند روز رفتن به سونا، استخر، حمام بخار و شستشوی محل تزریق با آب گرم ممنوع است.
  • تا چند روز فعالیت بدنی سنگین ممنوع است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.