تاثیر پروفایلو روی صورت

تأثیر پروفایلو روی صورت

پیری در انسان دارای علائم و نشانه‌هایی است که معمولاً ابتدایی‌ترین آن‌ها در پوست ایجاد می‌شود. مشکلاتی مانند افتادگی پوست، چین و چروک و از بین رفتن شادابی چهره از مهم‌ترین علائم پیری پوست هستند که بیشتر در صورت نمایان می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم به خصوص خانم‌ها حفظ جوانی و شادابی پوست در سنین میانسالی و به تأخیر انداختن پیری پوست می‌باشد. با توجه به نیازی که برای بسیاری از افراد ایجاد شده‌اند، پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای جوانسازی پوست صورت ایجاد کنند. یکی از روش‌هایی که در میان مردم از محبوبیت بسیاری از برخوردار است روش تزریق ژل می‌باشد. از میان ژل‌هایی که پزشکان به پوست صورت تزریق می‌کنند، ژل پروفایلو یکی از بهترین‌ها می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و تأثیر پروفایلو روی صورت ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به توضیح تأثیر پروفایلو روی صورت بپردازیم باید بدانید پروفایلو چیست؟ همانطور که گفته شد پروفایلو یک مدل ژل تزریقی به پوست است که به درمان مشکلات پوستی می‌پردازد. ژل پروفایلو از نظر بسیاری از متخصصین یک ژل پرکننده یا فیلر نیست، بلکه این ژل دارای هیالورونیک اسید بوده و با بافت پوست ترکیب می‌شود. هیالورونیک اسید موجود در پروفایلو یک ماده طبیعی است که در ساختار پوست نیز وجود دارد.

کاهش این ماده در بدن باعث پیری زودرس و از بین رفتن رطوبت پوست می‌شود. از جمله وظایف مهم هیالورونیک اسید تحریک کلاژنسازی و الاستین سازی در پوست می‌باشد. افزایش کلاژن و الاستین پوست تأثیر بسیاری در جوانسازی داشته و باعث برطرف شدن مشکلات پوستی می‌شود. ژل پروفایلو را می‌توان جدیدترین ژل در میان ژل‌های تزریقی دانست که به صورت کاملاً طبیعی و بدون خطر به جوانسازی پوست شما می‌پردازد. این ژل با ترکیب شدن در بافت پوست باعث افزایش شادابی، رفع چین و چروک‌های سطحی و قوام پوست می‌شود.

پروفایلو چیست؟

نحوه تأثیر پروفایلو روی صورت

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که نحوه تأثیر پروفایلو روی صورت چگونه است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت همانطور که می دانید پوست در سنین پیری دچار مشکلات بسیاری می‌شود و ریشه تمام این مشکلات در کاهش کلاژن و الاستین می‌باشد. این دو ماده تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست به خصوص در ناحیه صورت دارند. زمانی که این دو ماده در پوست کاهش پیدا می‌کنند حجم و خاصیت ارتجاعی آن کم شده و این موضوع باعث افتادگی و شلی آن می‌شود. زمانی که ژل پروفایلو به زیر پوست صورت تزریق می‌شود، هیالورونیک اسید موجود در این ژل با بافت‌های پوست ترکیب شده و پس از حل شدن این ماده در پوست، سلول‌های سازنده کلاژن و الاستین تحریک می‌شوند. تولید طبیعی کلاژن و الاستین در پوست باعث طراوت و جوانی پوست صورت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اثر پروفایلو

کاندیدای مناسب برای پروفایلو

اگر قصد دارید اطلاعاتی را درباره تأثیر پروفایلو روی صورت به ‌دست آورید، باید بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستید یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر پوست شما دچار پیری شده است می‌توانید از این روش استفاده کنید. همچنین افرادی که پوست صورت خسته‌ای دارند بهترین کاندیدا برای استفاده از پروفایلو محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که اگر حجم پوست شما تحیل رفته و کم شده است استفاده از پروفایلو می‌تواند تأثیر بسیاری در رفع این مشکل شما داشته باشد. از ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود اما شما می‌توانید از آن برای جوانسازی گردن، شانه، جلوی سینه، بازوها، دست‌ها و پاهای خود بهره ببرید. تزریق پروفایلو به نواحی مختلف گردن برای رفع چین و چروک‌ها و افتادگی آن بسیار مؤثر بوده و بسیاری از مردم از این ژل برای جوانسازی گردن استفاده می‌کنند.

مزایای تزریق پروفایلو روی صورت

بدون شک روش تزریق پروفایلو یکی از روش‌های بسیار تاثیرگذار در جوانسازی پوست بوده و همچنین دارای مزایای بسیاری است. درباره تأثیر پروفایلو روی صورت شکی وجود ندارد و این موضوع را محبوبیت این روش نشان می‌دهد. اما این روش علاوه بر جوانسازی دارای مزایایی است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • یکی از مهم‌ترین مزایای این روش تاثیرگذاری سریع آن می‌باشد. شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق نتایج آن را مشاهده کنید.
  • این روش یک روش غیرتهاجمی بوده و نیازی به مراقبت‌های خاص ندارد. در این روش شما دوران نقاهتی کوتاه داشته و سریعاً پس از تزریق می‌توانید به زندگی روزمره خود برگردید.
  • این ژل کاملاً بی خطر است و از مواد طبیعی موجود در بدن مانند هیالورونیک اسید ساخته شده است.
  • این ژل مانند فیلرها در زیر پوست باقی نمانده و با حل شدن در بافت پوست به صورت طبیعی به تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌پردازد.

مزایای تزریق پروفایلو روی صورت

تأثیر پروفایلو روی نواحی مختلف صورت

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود این است که از پروفایلو برای کدام نواحی از صورت استفاده می‌شود و تأثیر پروفایلو روی صورت به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت از نظر پزشکان متخصص پوست 5 نقطه روی صورت به عنوان نقاط زیبایی زیستی وجود دارند که بهترین نقاط برای تزریق پروفایلو می‌باشند. تزریق این ژل به این نقاط باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها شده و تأثیر بسیاری در ایجاد یک فرم طبیعی و زیبا در صورت دارد. در ادامه به توضیح این نقاط خواهیم پرداخت:

  1. یکی از اصلی‌ترین نقاطی که می‌توان به تزریق پروفایلو در آن پرداخت گونه‌ها می‌باشند. قسمت برآمدگی گونه‌ها در سنین پیری دچار افتادگی شده و این موضوع باعث کاهش زیبایی در افراد می‌شود. با تزریق پروفایلو به این ناحیه صورتی جوانتر و شادابتر خواهید داشت.
  2. پایه بینی در واقع به نقطه‌ای بالای لب‌ها گفته می‌شود که سنین پیری باعث افتادگی بینی و کاهش زیبایی در افراد می‌شود. با تزریق پروفایلو در این نقطه جوانی و شادابی به چهره شما بازمی گردد.
  3. نقطه دیگری که تزریق پروفایلو به آن می‌تواند در شادابی و جوانی صورت مؤثر باشد تراگوس نام دارد. کمی جلوتر و پایین لاله‌های گوش تراگوس گفته می‌شود.
  4. برخی از افراد در ناحیه چانه خود دچار عدم تقارن هستند. عدم تقارن در این ناحیه می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد داشته باشد. بنابراین پزشکان یک راه حل بی نظیر برای برطرف کردن این عدم تقارن ارائه کرده‌اند. با استفاده از ژل پروفایلو می‌توان این مشکل را به‌طرف کرد.
  5. زاویه فک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیارهای زیبایی در دنیای امروز می‌باشد. به طوری که بسیاری از افراد با تزریق پروفایلو به ناحیه ماندیبولار به زیباسازی صورت خود می‌پردازند. یکی از تاثیرات مهم ژل پروفایلو روی صورت ایجاد زاویه در ناحیه فک می‌باشد. ماندیبولار در واقع نقطه‌ای در فک پایین و پایین گوش می‌باشد.

تأثیر پروفایلو روی نواحی مختلف صورت

عوارض و تأثیر پروفایلو روی صورت

نکته مشترکی که درباره روش‌های جوانسازی پوست وجود دارد عوارض آن‌ها می‌باشد. اگر پزشکی ادعا کرد که شما با استفاده از این روش جوانسازی هیچ عوارضی را تجربه نمی‌کنید، این حرف دروغ است. زیرا تمام روش‌های جوانسازی پوست حتی کم تهاجمی‌ترین آن‌ها عوارض مخصوص به خود را دارند. برای آنکه از تأثیر پروفایلو روی صورت آگاه شویم باید عوارض آن را تحمل کنید. عوارض پروفایلو به صورت زیر می‌باشند:

  • قرمزی در ناحیه تزریق از عوارض طبیعی این روش است.
  • احساس سوزش در محل درمان به علت ورود سوزن به آن
  • احساس بی حسی یا سوزن سوزن شدن به علت استفاده از داروهای بی حسی
  • در برخی از موارد بیمار ممکن است در محل درمان کبودی‌هایی را مشاهده کند.