جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

هزینه کاشت موی سر در تهران

هزینه کاشت موی سر در تهران

یکی از مهم ترین دغدغه ها و مشکلات مردم بخصوص آقایان مشکل ریزش مو می باشد. بسیاری از مردان و حتی خانم های به علت مشکلات ژنتیکی دچار ریزش مو شده و در برخی از مواقع  این مشکلات باعث طاسی سر آن ها می شود. در زمان های گذشته روش هایی برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد شده بود اما هیچکدام از آن ها نمی توانستند به طور کامل به رفع این مشکل بپردازند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی مانند کاشت مو ایجاد شده است که نه تنها از ریزش جلوگیری کرده بلکه باعث بازگشت موهای از دست رفته و رفع طاسی سر می شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و هزینه کاشت موی سر در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

پیش از آن که بخواهیم توضیحاتی را درباره هزینه کاشت موی سر در تهران ارائه دهیم باید بدانید کاشت مو چیست؟ کاشت مو یا پیوند مو یک روش جدید برای جلوگیری از ریزش مو است که باعث رفع طاسی سر نیز می شود. کوچکترین ارگان مو فولیکول است و مو از این فولیکول ها بیرون می آید. در کاشت مو فولیکول های مو از قسمت های پرتراکم برداشته شده و قسمت هایی که دچار ریزش و طاسی شده اند پیوند زده می شوند. پرطرفدارترین مدل کاشت مو کاشت موی سر می باشد. امروزه بسیاری از مردم از این روش برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:بهترین کلینیک کاشت مو

کاشت موی سر در تهران

تهران به عنوان پایتخت دارای کلینیک های معتبر زیادی برای کاشت موی سر می باشد. بسیاری از مردم از شهرستان های مختلف برای کاشت مو به تهران آمده و کاشت مو را در کلینیک های این شهر انجام می دهند. یکی از دغدغه های مردم برای کاشت موی سر تهران هزینه آن می باشد. همانطور که می دانید هزینه ها در شهر تهران بیشتر از دیگر نقاط کشور است اما آیا این موضوع در هزینه کاشت موی سر در تهران تاثیرگذار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت عوامل بسیاری در هزینه کاشت مو موثر هستند که در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

کاشت موی سر در تهران

تاثیر روش کاشت در هزینه کاشت موی سر در تهران

در زمان گذشته تنها یک روش برای کاشت مو وجود داشت اما امروزه روش های جدیدی ابداع شده اند که کاشت مو را طبیعی تر و حرفه ای تر انجام می دهند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت موی سر در تهران روش کاشت می باشد. هر روش کاشت دارای هزینه و مزایای خاص خود می باشد. به طور کلی کاشت مو به سه روش زیر انجام می شود:

1.کاشت موی سر به روش FUT: روش FUT یک روش قدیمی کاشت موی سر محسوب می شود که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش یک برش نواری پشت سر ایجاد می کنند و فولیکول ها را به این صورت از قسمت اهداکننده جدا می کنند. این روش یک روش جراحی محسوب می شود و به علت برش دوره نقاهت آن نیز طولانی می باشد. در برخی از موارد نیز ممکن است جای زخم و اسکار روی سر باقی بماند. البته باید در نظر داشته باشید که این روش دارای مزایایی نیز می باشد که یکی از مهم ترین آن ها هزینه کم است. روش FUT می تواند تا حد زیادی در هزینه کاشت موی سر در تهران تاثیرگذار باشد.

2.کاشت موی سر به روش FIT: روش FIT یک روش محبوب در میان مردم است که به صورت غیرجراحی به برداشت فولیکول ها می پردازد. در این روش فولیکول ها به صورت یک واحد مجزا برداشت می شوند. برداشت فولیکول ها معمولا با استفاده از ابزاری به نام پانچ بوده و هیچ برشی روی سر ایجاد نمی شود. این روش دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه تری است و همچنین نتیجه آن طبیعی تر از روش FUT می باشد. هزینه کاشت موی سر در تهران با استفاده از روش FIT کمی بیشتر و سرعت برداشت گرافت ها کمتر از روش FIT می باشد. اما به طور کلی این روش یکی از پرکاربردترین روش های کاشت موی سر در جهان می باشد.

3.کاشت موی سر به روش SUT: روش SUT شباهت بسیاری به روش FIT دارد و در حال حاضر بهترین روش کاشت موی سر می باشد. در این روش نیز فولیکول ها به صورت یک واحد مجزا برداشت می شوند. تنها تفاوت این روش با روش FIT ابزاری است با آن فولیکول ها برداشت می شوند. در روش SUT فولیکول ها را با استفاده از دستگاه های مخصوص برداشت می کنند که این موضوع باعث افزایش سرعت جراحی می شود. یکی از مهم ترین مزایای این روش سرعت بالا و کاهش آسیب به گرافت ها است اما هزینه کاشت موی سر در تهران با روش SUT به صرفه نمی باشد.

تاثیر روش کاشت در هزینه کاشت موی سر در تهران

هزینه کاشت موی سر و تعداد قلمه های مورد نیاز

دومین و شاید مهم ترین عامل موثر در هزینه کاشت موی سر در تهران تعداد قلمه های مورد نیاز برای کاشت مو می باشد. الگوی ریزش مو برای مردان معمولا ریزش موهای وسط سر می باشد. هرچقدر مقدار موهای از دست رفته بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را برای کاشت مو بپردازید. البته برخی از کلینیک ها نیز هزینه را با توجه به تعداد جلسات کاشت مشخص می کنند. از مزایای محاسبه هزینه کاشت مو با تعداد قلمه های مورد نیاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما دقیقا به اندازه قلمه های مورد نیاز هزینه می کنید و به همین دلیل منصفانه تر است.
  • می توان با برنامه ریزی به کاشت مو در نقاط مختلف سر بپردازید.
  • هر فولیکول مو تقریبا در یک سانتیمتر مربع شمارش می شود و به همین دلیل می توان پیش از عمل مقدار فولیکول مورد نیاز را تخمین زد.
  • بیمار به صورت کامل از تعداد قلمه های پیوند زده شده اطلاع می یابد و با توجه به هزینه ای که پرداخت می کند می تواند از جزئیات کاشت مو آگاه شده و باید حتی از تعداد برش ها نیز اطلاع یابد.

موقعیت مکانی و هزینه کاشت مو

یکی دیگر از عواملی که در موضوع هزینه کاشت موی سر در تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است موقعیت مکانی کلینیکی است که برای کاشت مو به آن مراجعه می کنید. تقریبا بیشتر شما می دانید که مراکزی که در بالای شهر تهران قرار گرفته اند از لحاظ هزینه ای با کلینیک های مرکز شهر و یا جنوب شهر متفاوت هستند. بدون شک موقعیت مکانی کلینیک و ظاهر آن از تاثیر بسیاری روی قیمت کاشت مو داشته و مراکز بالای شهر دارای هزینه های بیشتری نسبت به مراکز دیگر نقاط شهر تهران هستند. البته این تفاوت قیمت باید معقول باشد.

بیشتر بخوانید:دلیل ریزش مو بعد از کاشت مو

تجربه جراح

به عنوان آخربن نکته باید بدانید برخی از مراکز کاشت مو در تهران هزینه های متفاوتی نسبت به دیگر مراکز دارند. این مراکز معمولا به علت تجربه و مهارت جراحان خود هزینه های خود کمی بالاتر در نظر می گیرند. بنابراین یکی دیگر از مسائلی که بر هزینه کاشت موی سر در تهران موثر است تجربه و مهارت جراح می باشد. پزشکانی که مشهورتر بوده و در طول سال مشتریان بیشتری دارند نیز هزینه های بیشتری را برای مشاوره و درمان دریافت می کنند. اگر قصد دارید کاشت را در یک مرکز حرفه ای انجام دهید بدون شک مورد با توجه به تجربه جراحان باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

هزینه کاشت موی سر

سخن پایانی

برای کاشت مو در تهران مراکز زیبایی مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن ها بصورت تخصصی و حرفه ای در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند. اما یکی از نکات مهم برای کاشت مو در تهران این است که بهترین و مناسبت ترین مرکز کاشت مو را پیدا کنید. شما با توجه به بودجه خود می توانید از خدمات مراکز مختلفی بهره مند شوید. اما یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز برای کاشت مو که تعرفه هزینه زیبایی در آن بسیار معثول است کلینیک تخصصی پوست و موی بهدیس می باشد. در صورت تمایل به مراجعه به این مرکز با شماره های موجود در صفحه اصلی تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.