جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت

هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت

پوست انسان در سنین پیری دچار مشکلات بسیاری می شود. پیری صورت یکی از این مشکلات است که دلیل اصلی آن کاهش کلاژن پوست می باشد. کلاژن ماده ای درون پوست است که باعث سفت نگه داشتن پوست شده و کاهش این ماده در پوست باعث افتادگی آن و ایجاد چین و چروک می شود. از زمان گذشته تاکنون جوانسازی پوست از دغدغه های تمام مردم بخصوص خانم ها بوده است. به همین سبب امروزه روش های بی نظیری برای جلوگیری از افتادگی پوست ایجاد شده است یکی از بهترین آن ها روش هایفوتراپی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هایفوتراپی صورت چیست؟

همانطور که گفته شد پوست انسان در سنین پیری دچار افتادگی و چین و چروک می شود. از روش های مدرن و پراستفاده برای حفظ جوانی پوست روش هایفوتراپی می باشد. واژه هایفو مخفف یک عبارت انگلیسی به معنای “امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا” می باشد. این روش بی نظیر که تاثیر بسیار زیادی در سفت شدن پوست صورت دارد می تواند باعث رفع افتادگی پوست شود. روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی بوده و شما می توانید پس از انجام آن به راحتی به زندگی روزمره خود برگردید. در این روش امواج فراصوت یا همان امواجی که در سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد به صورت متمرکز به لایه ای از پوست با انرژی مشخصی وارد می شود. این امواج می تواند باعث تحریک سلول های کلاژن ساز پوست شود. هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت را به همراه دارد و باعث استحکام بافت های بدن از جمله پوست می شود.

کاندیدای مناسب هایفوتراپی صورت چه کسی است؟

هر روش زیباسازی برای افرادی مناسب و برای افرادی نامناسب است. اگر قصد دارید هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت به همراه داشته باشد باید کاندیدای مناسبی برای این روش باشید. به طور کلی افرادی که بین 30 تا 75 سال که از افتادگی و شل شدن پوست صورت خود رنج می برند می توانند از هایفوتراپی استفاده نمایند. با توجه به اینکه هدف از این روش جلوگیری از پیری پوست است، افرادی که در سنین کمتر هستند نتیجه بهتری دریافت می کنند.

کاندیدای مناسب هایفوتراپی صورت چه کسی است؟

افرادی که زیر 25 سال هستند می توانند از این روش برای پیشگیری و افرادی که بالای 25 سال هستند می توانند از جنبه درمانی این روش بهره ببرند. هایفوتراپی برای افرادی که بیشتر در معرض آفتاب و اشعه فرابنفش هستند باید طی چند جلسه انجام شود. شدت افتادگی پوست در این افراد بیشتر بوده و معمولا در جلسه اول به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.

کاربرد هایفوتراپی

همانطور که می دانید که هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت را به همراه دارد. امروزه جراحی های مختلفی برای لیفت صورت انجام می شود که به علت تهاجمی بودن آن ها بسیاری از افراد علاقه به استفاده از آن ها ندارند. اما هایفوتراپی به عنوان یک روش امن و بی خطر برای لیفت صورت از روش های محبوب جوانسازی صورت به شمار می رود. در ادامه به توضیح کاربردهای دیگر این روش خواهیم پرداخت:

  • چین و چروک پوست را کاهش می دهد.
  • باعث سفت شدن و جلوگیری از افتادگی پوست در ناحیه گردن و غبغب می شود.
  • گونه ها، ابروها و پلک ها را لیفت می کند.
  • وضعیت خط چانه را بهبود می بخشد.
  • باعث سفت شدن و صافی پوست می شود.
  • طرح لبخند را اصلاح می کند.

بیشتر بخوانید:علل و راهکارهای جلوگیری از جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد

مزایای هایفوتراپی؛ لیفت صورت

اگر قصد دارید از یک روش مطمئن و کم خطر برای زیباسازی پوست صورت خود استفاده کنید، هایفوتراپی را انتخاب کنید. از مزایای مهم هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت است. این روش از پیشرفته ترین روش های بدون جراحی لیفت صورت می باشد. از دیگر مزایای هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طول 1 تا 3 جلسه درمان به نتیجه مطلوب خود می رسید.
  • ماندگاری هایفوتراپی 1 تا 2 سال می باشد.
  • جلسات درمانی هایفوتراپی معمولا بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.
  • نیازی به برش و تزریق ندارد.
  • این روش غیرتهاجمی بوده و بدون خونریزی، درد و پانسمان انجام می شود.
  • می تواند به ماندگاری نتایج جراحی نیز کمک کند.
  • این روش را می توانید همراه میکرونیدلینگ استفاده کنید.
  • هزینه آن خیلی کمتر از جراحی است.

مزایای هایفوتراپی؛ لیفت صورت

هایفوتراپی و جوانسازی پوست

بسیاری از متخصصین بر این باورند تا زمانی که مجبور به استفاده از روش های تهاجمی نشدید از انجام آن ها خودداری کنید. برای مثال سردردی که با یک قرص استامینوفن قابل درمان است نیازی به مورفین ندارد. این موضوع درباره روش های جوانسازی پوست نیز صدق می کند. اگر اثرات پیری در پوست شما کم است نیازی نیست از روش های جراحی استفاده نمایید. استفاده از هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت برای شما به همراه خواهد داشت. این روش بی نظیر در سنین جوانی نتایج بسیار مطلوبی داشته و باعث به تعویق انداختن پیری پوست شده است. یکی دیگر از مزایای این روش طبیعی بودن آن است. در این روش با استفاده از امواج فراصوت کلاژن سازی پوست تحریک شده و پوست به صورت طبیعی به درمان خود می پردازد. در این روش مواد مصنوعی وارد بدن نشده و همین موضوع باعث ایمن تر بودن هایفوتراپی می شود.

عوارض هایفوتراپی صورت

تمام روش های زیباسازی و جوانسازی دارای عوارض خاص خود هستند و اگر فردی ادعا کند که این روش هیچ عوارضی ندارد باید به آن روش شک کنید. با اینکه هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است اما باید در نظر داشته باشید که این روش نیز دارای عوارضی می باشد. عوارض هایفوتراپی معمولا خفیف و موقتی بوده و به ندرت عوارض شدید را به همراه دارد. تنها عارضه هایفوتراپی کمی قرمز شدن پوست و تورم آن است که پس از مدتی از بین می رود. البته اگر این روش توسط افراد کم تجربه انجام شود امکان افزایش عوارض نیز وجود دارد اما در انجام هایفوتراپی نباید احساس نگرانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه سنی است؟

مراحل هایفوتراپی به چه صورت است؟

پس از توضیحاتی که درباره هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت داده شد باید بدانید مراحل این روش به چه صورت است؟ پیش از آن که به هایفوتراپی بپردازید نیاز به مراقبت خاصی نیست اما اگر آرایش کرده و یا پوست خود را با کرم ضدآفتاب پوشانده اید آن را پاک کنید. هایفوتراپی در طول جلسه درمان به شرح زیر می باشد:

  • پزشک یا اوپراتور محل درمان را به خوبی تمیز می کند.
  • در این روش برای از بین بردن درد سوزن ها معمولا از کرم های بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • سپس پزشک ژل مخصوص لوبریکانت را روی پوست شما قرار می دهد.
  • سپس دستگاه هایفوتراپی روی پوست شما قرار داده و درمان آغاز می شود.
  • دستگاه دارای یک مانیتور است که پزشک با استفاده از آن امواج فراصوت را تنظیم می کند.
  • امواج فراصوت به صورت پالس های کوتاه وارد پوست شده و باعث تحریک لایه میانی پوست می شوند.
  • در آخر پس از اتمام درمان دستگاه را از روی پوست برمی دارند.

مراحل هایفوتراپی به چه صورت است؟

ممکن است در طول درمان احساسی مانند سوزن سوزن شدن و یا گرمای خفیفی داشته باشید. برای حل این مشکل می توانید قبل از جلسه یک قرص مسکن استفاده کنید.

کلام آخر

میزان تاثیرگذاری هایفوتراپی طولانی مدت و خطرات آن به شدت کم است. افرادی که هایفوتراپی می کنند حدود 3 ماه پس از درمان به نتیجه مورد نظر خود می رسند در صورتی که افرادی که جراحی لیفت می کنند پس از یک سال به نتیجه مورد نظر می رسند. مهم ترین مزیت هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت بدون انجام جراحی می باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.