جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز تخصصی مو در تهران

مرکز تخصصی مو در تهران

موهای سر از مهمترین اعضا در زیبایی افراد هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل در آن‌ها، زیبایی افراد تحت تأثیر قرار می‌گیرد. مشکل ریزش مو یک مشکل طبیعی در بدن انسان محسوب می‌شود که شدت گرفتن آن باعث طاسی سر می‌شود. متاسفانه بسیاری از مردان به دلیل ریزش مو شدید دچار کاهش تراکم و طاسی در نواحی مختلف سر می‌شوند. این ریزش مو تأثیر بسیاری در اعتماد به نفس مردان دارد. به همین دلیل از زمان گذشته تا به امروز افراد با انجام روش‌هایی سعی کرده‌اند به رفع این مشکل بپردازند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌های متنوعی را برای رفع ریزش موهای سر ایجاد کنند. این روش‌ها در دنیای امروزه در مراکزی تحت عنوان مراکز مو ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها و خدمات مرکز تخصصی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مرکز تخصصی مو چیست؟

قبل از توضیح درباره خصوصیات و خدمات مرکز تخصصی مو در تهران، باید بدانید مرکز تخصصی مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت یک مرکز تخصصی مو در واقع یک مرکز درمانی است که در آن خدماتی مربوط به رفع مشکلات مو ارائه می‌شود. همانطور که می دانید امروزه علم و تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و پزشکان متخصص مو توانسته‌اند روش‌های متنوعی را برای رفع مشکلات مو ارائه دهند. این روش‌ها در گذشته تنوع کمتری داشته و در مطب پزشکان متخصص مو ارائه می‌شد.

اما امروزه این خدمات در مراکزی درمانی تحت عنوان مراکز تخصصی مو ارائه می‌شود. در این مراکز پزشکان متخصص مو بسیاری حضور داشته و افراد به مراجعه به این پزشکان به درمان ریزش مو می‌پردازند. شهر تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری می‌باشد. امروزه مراکز تخصصی مو بسیاری در شهر تهران ایجاد شده است و افراد بسیاری از شهرهای مختلف به این شهر مراجعه می‌کنند. بنابراین تهران به عنوان پایتخت دارای اهمیت بسیار زیادی در زمینه مرکز تخصصی مو می‌باشد.

مرکز تخصصی مو چیست؟

خصوصیات مرکز تخصصی مو در تهران

همانطور که گفته شد امروزه مراکز درمانی تخصصی مو بسیاری در شهر تهران ایجاد شده است و انتخاب بهترین مرکز تخصصی مو در تهران کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. متخصصین و کارشناسان در این زمینه برای انتخاب یک مرکز معتبر در شهر تهران، ویژگی‌هایی را تحت عنوان خصوصیات بهترین مراکز تخصصی مو ارائه کرده‌اند. این ویژگی‌ها شما را در انتخاب یک مرکز معتبر کمک خواهد کرد. خصوصیات مرکز تخصصی مو به شرح زیر می‌باشد:

داشتن مجوز:

اولین و مهمترین ویژگی یک مرکز تخصصی معتبر مو در شهر تهران داشتن مجوز است. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی از استانداردها به صدور مجوز برای مراکز تخصصی مو می‌پردازند. این استانداردها باعث می‌شود تا افراد اطمینان بیشتری به مرکز داشته باشند. برای آگاهی از مجوزدار بودن یک مرکز باید در مرکز مورد نظر حضور پیدا کنید. پس از حضور شما می‌توانید مجوز را که در معرض دید عموم قرار دارد مشاهده کنید.

رعایت بهداشت:

بهداشت را می‌توان از مهمترین استانداردهایی دانست که وزارت بهداشت به آن توجه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی در مراکز تخصصی مو، رعایت بهداشت و جلوگیری از بروز بیماری در مراجعین است. در صورتی که یک مرکز به رعایت بهداشت نپردازد، مجوز نیز دریافت نمی‌کند. مراکز معتبر با استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن دستگاه‌ها به انجام خدمات می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های پوست و مو در تهران

زیر نظر پزشک:

یک مرکز تخصصی مو باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند. فعالیت مرکز معتبر مو زیر نظر پزشک متخصص یکی از استانداردهای وزارت بهداشت می‌باشد. مراکز معتبر در شهر تهران باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند تا در صورت بروز مشکل برای بیمار، پزشک متخصص به صدور نسخه بپردازد. حضور پزشک متخصص در مرکز مو از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تنوع خدمات درمانی:

تنوع خدمات درمانی را می‌توان از مهمترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر مو دانست. توجه داشته باشید که امروزه روش‌های متنوعی برای رفع ریزش مو ایجاد شده است. تنوع خدمات باعث می‌شود تا بیمار حق انتخاب بیشتری داشته باشد. بنابراین مراجعین بیشتری به مرکز مراجعه کرده و همین موضوع باعث اعتبار بیشتر مرکز می‌شود.

دستگاه‌های مدرن:

دستگاه‌های مدرن و حرفه‌ای باعث می‌شود تا در مرکز تخصصی مو، از خدمات روز دنیا برای رفع مشکل ریزش مو استفاده شود. یکی از مهمترین موضوعات در مرکز تخصصی مو، استفاده از دستگاه‌های متنوع و به روز است. تنوع دستگاه‌ها کمک بسیاری به تنوع خدمات درمانی در مراکز تخصصی مو می‌کند.

خصوصیات مرکز تخصصی مو در تهران

انواع خدمات مرکز تخصصی مو در تهران

امروزه خدمات بسیاری در مرکز تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود که هر کدام از آن‌ها توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. مهم‌ترین خدماتی که در مراکز تخصصی مو ارائه می‌شوند، به شرح زیر می‌باشند:

پی آر پی:

یکی از خدمات مدرن برای رفع مشکل ریزش مو، روش پی آر پی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از دریافت خون از بیمار و جداسازی پلاکت خون به رفع ریزش مو می‌پردازند. پزشکان پلاسمای خون را جداسازی کرده و پس از غنی سازی، به تزریق آن زیر پوست سر می‌پردازند. این موضوع باعث تقویت موهای سر و جلوگیری از ریزش آن‌ها می‌شود.

مزوتراپی مو:

روش مزوتراپی مو از روش‌های قدیمی برای رفع ریزش مو است که امروزه پیشرفت بسیاری داشته است. در این روش پزشکان ابتدا با آزمایش خون از کمبود مواد مورد نیاز برای رشد مو در بدن بیمار آگاه می‌شوند. پس از آگاهی از کمبود مواد معدنی، این مواد را به صورت داروی های مایع به زیر پوست سر بیمار تزریق می‌کنند. این تزریق باعث تقویت مو و رفع ریزش مو می‌شود.

در صورتی که قصد درمان ریزش موهای خود را دارید توصیه می‌شود به کلینیک پوست و موی بهدیس مراجعه کنید. روش‌های مورد استفاده در این کلینیک از به روزترین و معتبرترین روش‌های درمانی جلوگیری از ریزش مو در دنیا هستند که توسط متخصصین پوست و مو با استفاده از بهترین مواد دارویی انجم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: کلینیک کاشت مو جردن تهران

کاشت مو در مرکز تخصصی مو تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاشت مو در مرکز تخصصی مو در تهران چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت مو یک روش جراحی است که با پیوند فولیکول‌ها باعث رفع ریزش و رشد مجدد موهای سر می‌شود. این روش یک روش بی نظیر برای رفع طاسی موهای سر است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

کاشت مو در مرکز تخصصی مو تهران

در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از 3 متد مختلف به برداشت فولیکول‌ها و کاشت می‌پردازند. این روش‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو محسوب می‌شود که با استفاده از برش و جراحی انجام می‌شود. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. محل اهدا در روش کاشت مو معمولاً پشت سر و گردن می‌باشد. این روش یک روش جراحی بوده و باعث بروز عوارضی مانند ایجاد اسکار در محل اهدا می‌شود.
  • روش FIT: این روش بر خلاف روش قبل یک روش غیرجراحی است که در آن برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. روش FIT یک روش بی نظیر است که فولیکول‌ها را با ابزاری به نام پانچ برداشت می‌کند. در این روش دوران نقاهت بسیار کوتاه است. اما مدت زمان عمل بیشتر است.
  • روش SUT: این روش شباهت بسیاری به روش FIT دارد با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. بنابراین زمان جراحی در این روش کوتاه‌تر است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.