جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک‌های زیبایی تهران

مراکز زیبایی تهران

انسان به صورت ذاتی به زیبایی علاقمند است. از زمان گذشته تا به امروز افراد با اقداماتی در جهت زیباسازی خود تلاش کرده‌اند. بیشتر روش‌های زیبایی مخصوص خانم‌ها بوده و این روش‌ها معمولاً مربوط به پوست و مو می‌باشند. پوست و مو از ارگان‌های بسیار مهم در بدن انسان هستند که تأثیر بسیاری در ظاهر افراد دارند. متاسفانه انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمانده و در سنین میانسالی و پیری مشکلات بسیاری برای او ایجاد می‌شود. از مهمترین مشکلات سنین پیری می‌توان به افتادگی و چین و چروک‌های پوست و ریزش مو اشاره کرد. پزشکان و متخصصین زیبایی با ارائه روش‌هایی توانسته‌اند به رفع این مشکلات بپردازند. این روش‌ها معمولاً در مراکز تحت عنوان مراکز زیبایی انجام می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مراکز زیبایی تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مراکز زیبایی چه مراکزی هستند؟

قبل از آنکه به توضیح درباره مراکز زیبایی تهران بپردازیم، باید بدانید مراکز زیبایی چه مراکزی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مراکز زیبایی در واقع مراکزی درمانی هستند که در آن‌ها پزشکان و متخصصین بسیار حضور دارند. در این مراکز روش‌های مختلف زیباسازی افراد ارائه می‌شود. از آنجایی که پوست یک ارگان بسیار بزرگ در ظاهر افراد بوده و مهمترین مشکل این ارگان بروز چین و چروک در آن در سنین پیری می‌باشد، بیشتر خدمات مراکز زیبایی ارائه روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد.

پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر بوده و نمی‌توان از بروز آن جلوگیری کرد. اما پزشکان توانسته‌اند با ابداع روش‌هایی پیری پوست را برای مدتی به تعویق بیاندازند. شهر تهران به علت پایتخت بودن دارای مراکز درمانی بسیاری است. افراد همه روزه از شهرهای مختلف برای درمان مشکلات خود به این شهر مراجعه کرده و از مراکز زیبایی آن بهره می‌برند. در ادامه مطلب به توضیح درباره برخی روش‌های جوانسازی پوست در مراکز زیبایی خواهیم پرداخت.

کلینیک‌های زیبایی تهران چه مراکزی هستند؟

خدمات تزریقی در مراکز زیبایی تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در مراکز زیبایی تهران برای جوانسازی پوست ارائه می‌شود، خدمات تزریقی می‌باشد. این خدمات دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. امروزه بسیاری از افراد به استفاده روش‌های تزریقی برای جوانسازی پوست روی آورده‌اند. علت علاقمندی بسیاری از افراد به این روش‌ها، کم هزینه بودن آن‌ها می‌باشد. در ادامه به توضیح 3 روش رایج تزریقی برای جوانسازی پوست می‌پردازیم:

تزریق بوتاکس:

یکی از روش‌های بسیار رایج برای جوانسازی پوست که معمولاً برای صورت مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش تزریق بوتاکس می‌باشد. در این روش پزشکان برای پیشگیری از بروز خطوط و عمیق شدن آن‌ها در صورت، به تزریق بوتاکس می‌پردازند. بوتاکس در واقع یک ماده تزریقی است که از سم ضعیف شده بوتولونیوم تشکیل شده است. این سم پس از تزریق باعث فلج شدن موقت عضلات صورت می‌شود. می دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات هستند. پزشکان با تزریق بوتاکس از حرکت عضلات به مدت چند ماه جلوگیری کرده و باعث رفع چین و چروک‌های سطحی صورت می‌شوند. روش بوتاکس حداکثر 6 ماه ماندگاری داشته و پس از آن باید برای تمدید اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

تزریق ژل:

یکی دیگر از روش‌هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار گرفته می‌شود تزریق ژل است. تزریق ژل به معنای تزریق ژل‌های فیلر یا پرکننده زیر پوست و رفع چین و چروک‌ها می‌باشد. زمانی که چین و چروک‌های ناشی از پیری پوست عمیق شده باشند، تزریق بوتاکس تاثیری در رفع آن‌ها نخواهد داشت. بنابراین پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام ژل فیلر به رفع این چین و چروک‌ها می‌پردازند. ژل‌های فیلر به صورت موقت و دائمی به پوست تزریق می‌شوند. ژل‌های دائمی با ساختار پوست ترکیب نمی‌شوند، در صورتی که ژل‌های موقت به علت تشکیل شدن از مواد طبیعی به راحتی با ساختار پوست ترکیب می‌شوند. از این ژل‌ها برای حجم دهی به پوست و اعضای مختلف صورت مانند لب و گونه نیز استفاده می‌شود.

تزریق چربی:

یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه در کلینیک‌های حرفه‌ای زیبایی مورد استفاده قرار گرفته می‌شود تزریق چربی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان ابتدا چربی را از بدن بیمار برداشت می‌کنند. این برداشت با روش لیپوساکشن انجام می‌شود. پس از برداشت چربی، پزشکان به غنی سازی آن می‌پردازند. پس از غنی سازی این چربی به سوزن‌های مخصوص ریخته شده و آماده تزریق می‌شود. در این روش پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان ژل فیلر استفاده می‌کنند. این روش یک روش بسیار مناسب برای حجم دهی به اعضای مختلف صورت و بدن می‌باشد.

خدمات پوست در کلینیک‌های زیبایی تهران

هایفوتراپی در مراکز زیبایی تهران

یکی از روش‌های غیرتهاجمی و مدرن برای جوانسازی پوست صورت که امروزه در مراکز زیبایی تهران ارائه می‌شود، روش هایفوتراپی می‌باشد. این روش را می‌توان از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای جوانسازی پوست دانست که هیچگونه جراحی و برشی در آن ایجاد نمی‌شود. در روش هایفوتراپی پزشکان با استفاده از دستگاهی به همین نام، امواج فراصوت را روی پوست منتشر می‌کنند.

این امواج به صورت متمرکز روی محل درمان منتشر شده و وارد لایه میانی می‌شوند. این روش شباهت بسیاری به سونوگرافی دارد. پس از وارد شدن امواج فراصوت به لایه میانی پوست، گرمادهی را به این لایه آغاز می‌کنند. گرمادهی به لایه میانی پوست باعث تحریک سلول‌های کلاژنساز می‌شود. کلاژن یکی از مواد اصلی در ساختار پوست است که باعث جوانی و شادابی آن می‌شود.

تولید این ماده در سنین پیری کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث افتادگی و چین و چروک در نقاط مختلف بدن می‌شود. در روش هایفوتراپی شما می‌توانید بدون جراحی نتایجی مشابه جراحی لیفت صورت را تجربه کنید. هایفوتراپی امروزه در مراکز معتبر زیبایی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های زیبایی در تهران

کربوکسی تراپی مراکز زیبایی تهران

از دیگر روش‌های جوانسازی پوست که امروزه مورد توجه بیشتر مراکز زیبایی تهران قرار گرفته است، روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با واکنش طبیعی بدن به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند. در طول این روش پزشکان با تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست باعث می‌شوند تا بدن به کمبود اکسیژن در بافت تحت درمان واکنش نشان دهد.

می‌دانید که گاز کربن دی اکسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. بنابراین تزریق آن باعث واکنش منفی بدن نخواهد شد. پس از تزریق این ماده به زیر پوست، بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته، شروع به افزایش خونرسانی به بافت مورد نظر می‌کند. این افزایش خونرسانی باعث افزایش کلاژنسازی و رفع مشکلات پوستی در ناحیه تحت درمان می‌شود. توجه داشته باشید با اینکه روش کربوکسی تراپی یک روش غیرتهاجمی و بی خطر است، افرادی که از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند نباید از آن استفاده کنند.

کاشت مو در کلینیک‌های زیبایی تهران به چه صورت است؟

کاشت مو در مراکز زیبایی تهران

مشکل ریزش موهای سر از مشکلات بسیار جدی در مردان است. پزشکان متخصص مو در مراکز زیبایی تهران با ارائه روش کاشت مو سعی دارند تا به رفع این مشکل بپردازند. ریزش مو در مردان باعث طاسی در نقاط مختلف سر می‌شود. در روش کاشت مو شما می‌توانید علاوه بر رفع ریزش مو، به افزایش تراکم موهای سر نیز بپردازید. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از پیوند فولیکول‌ها به زیباسازی موهای سر می‌پردازند.

در طول این روش پزشکان فولیکول‌ها که ارگان‌های حیاتی رشد مو در نقاط مختلف بدن هستند را از نواحی پشت سر برداشت کرده و سپس به نواحی مورد نظر پیوند می‌زنند. کاشت مو یک روش مدرن برای رفع ریزش موهای سر است که امروزه با متدهای مختلفی انجام می‌شود. مراکز زیبایی با استفاده از این روش به رفع طاسی سر و جلوگیری آر ریزش موهای سر استفاده می‌کنند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.