جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

از مهمترین معیارهای افراد در زندگی امروز می‌توان به زیبایی اشاره کرد. زیبایی از دغدغه‌های مهم انسان در طول زندگی است که در جهت آن تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای زیبایی ایجاد کنند که برخی از آن‌ها تهاجمی و برخی دیگر غیرتهاجمی می‌باشد. انسان همواره به زیبایی توجه داشته و از زمان گذشته تا امروز راه حل‌های متنوعی را برای زیباسازی ایجاد کرده است. با اینکه در گذشته روش‌های جراحی زیبایی محدود بودند، امروزه پزشکان روش‌های مختلفی را تحت عنوان جراحی زیبایی ارائه می‌دهند. این روش‌ها در کلینیک‌های مخصوصی ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این کلینیک‌ها ارائه داده و به لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک‌های جراحی زیبایی

پیش از آنکه به لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران بپردازیم، باید بدانید کلینیک‌های جراحی زیبایی چه مراکزی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این کلینیک‌ها در واقع مراکزی درمانی هستند که به ارائه خدمات مختلف زیبایی می‌پردازند. مهم‌ترین خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، خدمات جراحی زیبایی می‌باشد. جراحی‌های زیبایی به روش‌هایی معمولاً تهاجمی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به زیباسازی افراد بپردازید.

می‌دانید که تهران به عنوان پایتخت از لحاظ مراکز درمانی یکی از شهرهای مهم محسوب می‌شود. امروزه کلینیک‌های بسیاری در شهر تهران قرار دارند که با ارائه خدمات جراحی زیبایی، به زیباسازی افراد می‌پردازند. همه روزه افراد بسیاری از شهرهای دیگر برای زیباسازی به این کلینیک‌ها مراجعه کرده و تحت درمان قرار می‌گیرند. کلینیک‌هایی که به ارائه خدمات جراحی زیبایی می‌پردازند، دارای پزشکان متخصص بسیاری هستند. افراد با مراجعه به این کلینیک‌ها تحت نظر پزشکان متخصص قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره ویژگی‌های این کلینیک‌ها خواهیم پرداخت.

کلینیک‌های جراحی زیبایی

کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

پزشکان و متخصصین بر این باورند که شما برای انتخاب یک مرکز معتبر در تهران باید به تهیه لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران بپردازید. اما این لیست در چه صورت قابل تهیه می‌باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت برای تهیه یک لیست از کلینیک‌هایی که در تهران به جراحی زیبایی می‌پردازند، باید با ویژگی‌های مهم در این مراکز آشنایی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که مراکز حرفه‌ای در شهر تهران دارای خصوصیاتی هستند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید به انتخاب بهترین مرکز بپردازید. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

دارای مجوز باشد:

از مهمترین ویژگی‌هایی که درباره کلینیک‌های جراحی زیبایی باید به آن توجه داشته باشید، مجوزدار بودن آن است. توجه داشته باشید که بسیاری از مراکز در شهر تهران هستند که بدون مجوز فعالیت می‌کنند. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن استانداردهایی به صدور مجوز برای این مراکز می‌پردازد. برای پی بردن به مجوزدار بودن یک مرکز باید ابتدا به مرکز مراجعه کرده و اطراف را بررسی کنید. مجوزی که وزارت بهداشت صادر می‌کند باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: کلینیک هایفوتراپی در تهران

زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند:

از دیگر ویژگی‌های مهم در کلینیک‌های جراحی زیبایی، فعالیت کلینیک زیر نظر پزشک متخصص می‌باشد. توجه داشته باشید که یکی از استانداردهایی که وزارت بهداشت به آن توجه می‌کند، فعالیت زیر نظر پزشک متخصص است. در صورتی که پزشک عمومی باشد، مرکز دارای مجوز نیست. بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن این موضوع به سادگی از مجوزدار بودن یک مرکز آگاه شوید.

تنوع روش داشته باشد:

بسیاری از پزشکان و متخصصین در زمینه زیبایی بر این باورند که یک کلینیک معتبر باید تنوع روش داشته باشد. مراکز حرفه‌ای دارای روش‌های متنوعی برای درمان یک مشکل می‌باشند. بنابراین بیمار پس از مراجعه می‌تواند حق انتخاب بیشتری داشته باشد. این ویژگی از خصوصیات بسیار مهم کلینیک‌های معتبر است که هنگام انتخاب باید به آن توجه کنید.

تنوع در دستگاه:

برای آنکه بتوانید از روش‌های مختلف جراحی زیبایی بهره ببرید، باید دستگاه‌های مختلفی را داشته باشید. تنوع دستگاه‌هایی که در مراکز معتبر است، باعث می‌شود تا پزشک در انتخاب روش نیز به ارائه خدمات متنوع بپردازد. به طور کلی خدمات متنوع نیازمند امکانات و دستگاه‌های به روز و پیشرفته می‌باشد. برای پی بردن به این موضوع باید از نزدیک از کلینیک دیدن کنید.

کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

بهداشت را رعایت کند:

از دیگر مواردی که در کلینیک‌های جراحی زیبایی باید به آن توجه شود رعایت بهداشت می‌باشد. در نظر داشته باشید که رعایت بهداشت یکی از معیارهای مهم در صدور مجوز است. کارشناسان در وزارت بهداشت با در نظر گرفتن بهداشت محیطی کلینیک و بهداشت فردی پرسنل به صدور مجوز می‌پردازند. یک مرکز حرفه‌ای باید با ضدعفونی کردن مداوم دستگاه‌ها و استفاده از وسایل یکبار مصرف از بروز عفونت در بیماران جلوگیری کند.

خدمات کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

پس از تهیه لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران باید بدانید چه خدماتی در کلینیک‌های مورد نظر شما ارائه می‌شود؟ برای پاسخ به این سؤال باید به طور کلی با خدمات یک کلینیک جراحی زیبایی آشنایی پیدا کنید. به صورت کلی بیشتر خدماتی که در کلینیک‌های جراحی زیبایی ارائه می‌شود، مربوط به صورت می‌باشد. همانطور که می‌دانید صورت از نواحی بسیار مهم در زیبایی افراد است که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند تأثیر بسیاری در کاهش اعتماد به نفس افراد داشته باشد.

بیشتر خدماتی که در مراکز جراحی زیبایی ارائه می‌شود، مربوط به زیباسازی اعضای صورت می‌باشد. در این مراکز پزشکان با استفاده از روش‌های جوانسازی و رفع مشکلات پوستی، می‌توانند به زیباسازی اعضای صورت بپردازند. روش‌هایی که در این مراکز ارائه می‌شوند، با جراحی، برش و خونریزی همراه هستند. بسیاری از افراد به علت دوران نقاهت طولانی از این روش‌ها استفاده نمی‌کنند. اما باید بدانید بیشتر روش‌های جراحی دارای نتایج مناسب و طولانی مدت هستند.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های زیبایی تهران

لیست خدمات کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

برای آنکه به تهیه لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران بپردازیم باید به تهیه یک لیست از جراحی‌هایی که در این مراکز ارائه می‌شود بپردازید. در ادامه مطلب توضیحاتی را درباره انواع جراحی‌های زیبایی ارائه خواهیم داد:

جراحی بینی:

از مهمترین روش‌هایی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود جراحی بینی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از جراحی به زیباسازی بینی بیمار می‌پردازند. این جراحی از روش‌های تهاجمی است که با بیهوشی کامل بیمار همراه است. از این جراحی علاوه بر زیبایی، برای درمان مشکلات تنفسی نیز استفاده می‌شود.

اتوپلاستی:

جراحی اتوپلاستی یک جراحی بسیار حرفه‌ای و مدرن برای زیباسازی حالت گوش می‌باشد. در این روش پزشکان با ایجاد برش‌هایی در محل نرمه و لاله گوش، به زیباسازی گوش‌ها می‌پردازند. روش اتوپلاستی یک روش مناسب برای فرم دهی به گوش‌ها می‌باشد.

لیست خدمات کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران

تزریق ژل و چربی:

تزریق ژل و چربی از روش‌های کم تهاجمی زیبایی است که در مراکز جراحی زیبایی ارائه می‌شود. در این روش‌ها پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر و یا چربی بدن خود بیمار به زیر پوست، باعث حجم دهی و رفع چین و چروک پوست در نقاط مختلف به خصوص صورت می‌شوند.

لیفت صورت:

جراحی لیفت صورت از جراحی‌های بسیار حرفه‌ای برای رفع افتادگی پوست صورت می‌باشد. می دانید که پوست صورت در سنین پیری با افتادگی و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی مواجه می‌شود. این مشکل باعث افتادگی و بروز چین و چروک در نواحی مختلف صورت و گردن می‌شود. در روش لیفت صورت پزشکان با کشیدن پوست با استفاده از جراحی به رفع این مشکل می‌پردازند.

جراحی پلک:

از دیگر روش‌هایی که در کلینیک‌های جراحی زیبایی ارائه می‌شود روش جراحی پلک می‌باشد. افتادگی پوست در سنین پیری و تجمع چربی در پلک‌ها باعث افتادگی پلک و کاهش زیبایی افراد می‌شود. با استفاده از این جراحی می‌توانید به رفع افتادگی و افزایش زیبایی خود بپردازید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.