جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

مشکل ریزش مو تنها مربوط به موهای سر نمی‌باشد و موهای دیگر نقاط بدن نیز دچار ریزش می‌شوند. یکی از نقاط بدن که دچار ریزش مو می‌شود، موهای صورت است که به ریش و سبیل معروف است. بسیاری از مردان به بلند کردن ریش و سبیل خود علاقه دارند و بر این باورند که داشتن ریش و سبیل پرپشت می‌تواند باعث افزایش زیبایی شود. مردان ایرانی از زمان گذشته به داشتن ریش و سبیل پرپشت علاقه داشته و موهای صورت یکی از معیارهای زیبایی در این سرزمین محسوب می‌شود. متاسفانه برخی از افراد به دلایل مادرزادی و یا به دلیل ریزش دارای ریش و سبیل پرپشتی نیستند. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته روش‌های جدیدی را برای افزایش تراکم و ریش و سبیل ایجاد کند که یکی از بهترین آن‌ها روش کاشت ریش می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ریش و سبیل در تهران

پیش از آنکه به توضیح قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران بپردازیم باید بدانید کاشت ریش و سبیل چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این روش در واقع یکی از زیرشاخه‌های روش کاشت مو می‌باشد. این روش شباهت بسیار زیادی به روش کاشت مو داشته و در آن از فولیکول‌ها استفاده می‌شود. در طول این روش پزشکان با برداشت فولیکول‌ها از محل مناسب به کاشت آن‌ها در ناحیه مورد نظر می‌پردازند.

فولیکول‌ها که ارگان‌های کوچک مو هستند در لایه میانی پوست قرار داشته و پزشکان با برداشت این ارگان‌ها از ناحیه مناسب و کاشت آن‌ها در صورت باعث افزایش تراکم ریش و سبیل می‌شوند. روش کاشت ریش و سبیل از روش‌های مدرن و حرفه‌ای برای افزایش تراکم موهای این ناحیه است که توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

کاشت ریش و سبیل در تهران

قیمت کاشت ریش و سبیل بر اساس متد

با توجه به توضیحاتی که درباره کاشت ریش ارائه شد این روش یک روش جدید و حرفه‌ای برای زیباسازی ابروها است. قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران با توجه به متد کاشت متفاوت است. با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع این روش نگذشته است اما برداشت فولیکول‌ها با متدهای متنوعی انجام می‌شود. روش کاشت ریش و سبیل در کلینیک‌های معتبر تهران معمولاً با دو متد زیر انجام می‌شود:

  1. کاشت نواری: مهم‌ترین تفاوت متدهای مختلف کاشت ریش و سبیل در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. روش کاشت نواری یا FUT در واقع یک روش جراحی برای برداشت فولیکول‌ها محسوب می‌شود. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت می‌پردازند. این روش با زخم و خونریزی همراه است.
  2. برداشت به صورت واحدی مجزا: یکی دیگر از متدهای کاشت ریش و سبیل که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است روش استخراج فولیکول‌ها بدون ایجاد برش و زخم است. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین مزوتراپی مو در تهران

مراحل کاشت ریش و سبیل در تهران

با اینکه قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران با توجه به متد کاشت متفاوت است اما مراحل این متدها تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. مراحل کاشت ریش و سبیل در کلینیک‌های معتبر تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • اولین و مهمترین مرحله از کاشت ریش و سبیل که در جلسات پیش از کاشت انجام می‌شود، طراحی مدل مورد نظر است. این طراحی از جهات مختلفی دارای اهمیت است. میزان تراکم و فولیکول‌های مورد نیاز از موارد مهم در این طراحی می‌باشند.
  • در مرحله بعدی پزشکان در جلسه کاشت ریش و سبیل به بی حسی موضعی می‌پردازند. در این مرحله پزشک با داروهای مخصوص با بی حسی موضعی محل کاشت و برداشت فولیکول‌ها بی حس می‌کند.
  • در مرحله بعدی با توجه به متد برداشت فولیکول‌ها، برداشت گرافت ها آغاز می‌شود. اینکار باید با دقت و زیر نظر متخصصین انجام شود.
  • پس از برداشت گرافت ها باید آن‌ها را برای کاشت در محل مورد نظر آماده سازی کرد. در این مرحله پزشکان فولیکول‌های مناسب را برای کاشت آماده می‌کنند.
  • در مرحله آخر پزشکان باید فولیکول‌های برداشت شده را در محل مورد نظر بکارند. اینکار باید زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار زیادی انجام شود. جهت قرارگیری فولیکول‌ها در پوست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مثلاً خواب ریش نباید به صورت عمودی یا رو به بالا باشد.

مراحل کاشت ریش و سبیل در تهران

تاثیر طرح انتخابی بر قیمت کاشت ریش و سبیل

یکی از عوامل مؤثر بر قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران، طرح انتخابی بیمار می‌باشد. طبق مصوبه وزارت بهداشت، قیمت کاشت ریش بر اساس تعداد گرافت های کاشته شده در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که طرح انتخابی بیمار متراکم باشد، نیاز به برداشت فولیکول‌های بیشتری داشته و در نتیجه قیمت کاشت نیز بیشتر می‌شود.

لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد بیمار دارای ریش‌های بسیار کم پشتی بودی و نیاز به تعداد گرافت های بیشتری برای کاشت دارد. در این مواقع پزشکان با توجه به ظرفیت بانک موی بیمار، به کاشت ریش و سبیل می‌پردازند. البته در مواقعی بیمار منطقه کاشت وسعت کمی داشته و در این موارد هزینه کاشت نیز کاهش پیدا می‌کند. این موضوع کاملاً به سلیقه بیمار بستگی دارد اما متخصصین نیز بیمار را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران

تاثیر مراقبت بر قیمت کاشت ریش و سبیل

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران مراقبت‌هایی است که قبل و بعد از این روش باید رعایت شود. همانطور که می دانید هر یک روش‌های زیبایی دارای مراقبت‌هایی است که در صورت عدم رعایت آن‌ها مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. از مراقبت‌هایی که باید قبل از کاشت ریش و سبیل رعایت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به مدت 10 روز قبل از کاشت ریش و سبیل نباید از داروهای حاوی آسپرین و داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید. اینکار باعث افزایش خطر خونریزی در حین کاشت می‌شود.
  • به مدت سه روز قبل از کاشت مصرف نوشیدنی‌های الکلی و داروهای ضدالتهابی ممنوع می‌باشد.
  • مصرف ویتامین C می‌تواند تأثیر بسیاری در کاهش عوارض و التیام سریع‌تر زخم‌ها داشته باشد. این ویتامین را از یک هفته قبل از کاشت مصرف کنید.
  • مصرف مواد غذایی دارای کافئین می‌تواند باعث افزایش خطر خونریزی شود.
  • در صورت مصرف داروی فیناستراید از یک روز قبل از کاشت از مصرف آن خودداری نمایید.

و مراقبت‌هایی که بعد از کاشت ریش و سبیل باید به رعایت آن‌ها بپردازید به شرح زیر هستند:

  • روز بعد از کاشت صورت خود را ضدعفونی کنید.
  • روز دوم صورت خود را با مایع صابون‌های مخصوص با PH ملایم شستشو دهید.
  • زخم‌های کوچک روی صورت معمولاً سه روز بعد از جراحی خوب می‌شوند.
  • در صورت بروز عفونت از آنتی بیوتیک های خوراکی استفاده کنید.
  • شما می‌توانید یکسال بعد از کاشت نتایج ریش و سبیل خود را مشاهده کنید.

تاثیر مراقبت بر قیمت کاشت ریش و سبیل

کلینیک زیبایی و قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

کلینیک‌های زیبایی و اعتبار آن‌ها تأثیر بسیاری در قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران دارند. یکی از مهمترین مواردی که هنگام کاشت باید به آن توجه داشته باشید، اعتبار کلینیک است. کلینیک‌های معتبر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که یکی از مهمترین آن‌ها مجوزدار بودن است. در صورتی که یک کلینیک دارای مجوز باشد بسیاری از استانداردها را رعایت می‌کند.

در دیگر مواردی که در هزینه کاشت ریش و سبیل مؤثر هستند، دستمزد پزشک متخصص می‌باشد. پزشک می‌تواند در نتیجه کاشت تأثیر بسیاری داشته باشد. در صورتی که پزشک مهارت زیادی در این زمینه داشته باشد، کاشت ریش و سبیل نیز با هزینه بیشتری انجام می‌شود. سعی کنید از انجام کاشت ریش و سبیل با قیمت‌های خیلی پایین و خیلی بالا خودداری کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.