جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس به شرایط متفاوتی بستگی دارد که در این مقاله به آنها میپردازیم.پیری و شکستگی پوست یکی از ناخوشایندترین مشکلات دوران میانسالی و پیری می‌باشد. همزمان با بالا رفتن سن، پوست دچار مشکلاتی  می‌شود که یکی از این مشکلات بروز چین و چروک‌هایی روی آن است. این مشکل که ابتدا روی صورت ایجاد می‌شود باعث کاهش زیبایی، طراوت و شادابی چهره افراد شده و از همین رو رفع این مشکل از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان از گذشته تا به امروز بوده است. پزشکان پوست با پیشرفت علم و تکنولوژی به ایجاد روش‌های متنوعی برای رفع این مشکل پرداخته‌اند. یکی از روش‌های جوانسازی پوست صورت روش تزریق بوتاکس می‌باشد. این روش یکی از روش‌های محبوب در میان مردم است که ممکن است حساسیت‌هایی را در هنگام تزریق برای افراد ایجاد کند. بنابراین کلینیکی که برای تزریق انتخاب می‌کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترین مکان برای تزریق بوتاکس ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تزریق بوتاکس؛ بهترین روش جوانسازی

یکی از سوالاتی که پیش از پرداختن به موضوع بهترین مکان برای تزریق بوتاکس باید به آن پاسخ داد، این است که تزریق بوتاکس چیست؟ همانطور که گفته شد بوتاکس یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که برای پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته تفاوتی که بوتاکس به دیگر روش‌های جوانسازی دارد، پیشگیری آن است. می‌دانید که خطوط روی صورت ناشی از حرکت عضلات آن می‌باشند. در صورتی که عضلات صورت حرکت نکنند، خطوط نیز ایجاد نمی‌شوند. پزشکان در روش تزریق بوتاکس، سم ضعیف شده بوتولونیوم نوع A را به زیر پوست افراد تزریق کرده و باعث فلج شدن عضلات در ناحیه مورد نظر می‌شوند. این فلج شدن باعث عدم حرکت عضلات و کاهش خطوط روی صورت می‌شود. توجه داشته باید که بوتاکس یک روش موقتی است و هر 6 ماه یکبار باید تمدید شود. از کاربردهای زیبایی بوتاکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چین و چروک‌های اطراف چشم
  • از بین بردن خط اخم یا خط بین دو ابرو
  • محو کردن خطوط افقی پیشانی
  • رفع چروک‌های گردن
  • بالا بردن گوشه لب و نوک بینی
تزریق بوتاکس؛ بهترین روش جوانسازی
بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

ویژگی های بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

همانطور که گفته شد در تزریق بوتاکس پزشکان با فلج کردن بخش‌هایی از عضلات صورت باعث کاهش خطوط و از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شوند. با اینکه روش تزریق بوتاکس یک روش کم تهاجمی و بی خطر است اما در صورتی که در یک مکان مناسب انجام نشود، می‌تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد. این روش جوانسازی پوست تا حد زیادی به مهارت پزشک بستگی داشته و در صورت عدم تجربه و مهارت پزشک، ممکن است نتایج ناخوشایندی را مشاهد کنید. بنابراین سعی کنید برای تزریق بوتاکس بهترین مرکز را پیدا کرده و تزریق را در آن انجام دهید. در ادامه مطلب به توضیح برخی ویژگی‌های بهترین مکان برای تزریق بوتاکس خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:نواحی تزریق بوتاکس چه نواحی هستند؟

تجهیزات حرفه ای و پیشرفته

اگر قصد دارید بهترین مکان برای تزریق بوتاکس را پیدا کنید، باید به تجهیزات و امکانات مرکز توجه کافی را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز حرفه‌ای داشتن تجهیزات و امکانات حرفه‌ای می‌باشد. شاید تصور کنید پزشکان برای تزریق بوتاکس نیاز به دستگاه خاصی ندارند، اما داشتن امکانات و تجهیزات مدرن می‌تواند تأثیر بسیاری در درمان داشته باشد. برای مثال در صورتی که مرکز دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن باشد فرد درد کمتری در طول تزریق بوتاکس تحمل می‌کند. زیرا پزشکان تزریق را با استفاده سرنگ‌ها و روش‌های جدید و به روز انجام می‌دهند. تجهیزات و امکانات در یک کلینیک از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشند.

کادر درمانی متخصص

بسیاری از افراد تصور می‌کنند تزریق بوتاکس نیاز به تخصص خاصی نداشته و هرکسی می‌تواند به انجام آن بپردازد. اما این تصور کاملاً اشتباه است و با وجود این تصور ممکن است آسیب‌های خطرناکی به صورت شما وارد شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مکان برای تزریق بوتاکس داشتن کادر درمان متخصص می‌باشد. افرادی که در یک مرکز کار می‌کنند باید تخصص کافی را در زمینه پوست داشته باشند. در غیر این صورت احتمال بیشتر شدن خطرات و عوارض بالا می‌رود. بنابراین برای آن که بتوانید به یک نتیجه ایده آل و مناسب از تزریق خود برسید، بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که دارای کادر درمانی متخصص است.

کادر درمانی متخصص
بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

داشتن پزشک حرفه‌ای و با تجربه

همانطور که می دانید بوتاکس در واقع یک سم فلج کننده است که در صورت تزریق بیش از حد و یا در محل نامناسب می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را برای فرد ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بهترین مکان برای تزریق بوتاکس داشتن پزشک حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه می‌باشد. پزشکی که به تزریق بوتاکس می‌پردازد باید شناخت کافی را درباره پوست صورت داشته و با دقت تمام به تزریق این ماده زیر پوست شما بپردازد. کمترین بی دقتی از سوی پزشک می‌تواند عوارض خطرناکی را برای شما ایجاد کند. از مهمترین عوارضی که به دلیل کم تجربگی پزشک ایجاد می‌شود، عدم تقارن صورت پس از تزریق می‌باشد.

بیشتر بخوانید:مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

برند بوتاکس و بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

یکی از ویژگی‌هایی که با توجه به آن می‌توانید از میزان معتبر بودن مرکز آگاه شوید، برند بوتاکس می‌باشد. بهترین مکان برای تزریق بوتاکس از بهترین برندها برای تزریق استفاده می‌کند. در صورتی که از برندهای متفرقه برای تزریق استفاده کنید ممکن است نتایج ناخوشایندی را تجربه کنید. بنابراین سعی کنید هنگام تزریق بوتاکس از یکی از برندهای زیر استفاده کنید:

  • برند بوتاکس ساخت شرکت آلرگان یکی از معروف‌ترین برندهای بوتاکس می‌باشد. البته این برند در ایران کمیاب بوده و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برند دیسپورت ساخت کشور انگلستان است. امروزه 65 کشور دنیا از این برند استفاده می‌کنند. این برند شباهت بسیاری به برند بوتاکس داشته و یکی از پرمصرف‌ترین بوتاکس ها در بازار است.
  • برند نورونوکس ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد. این برند را می‌توان دومین برند پرکاربرد در ایران دانست. برند نورونوکس دارای قیمت کمتر و اثربخشی مناسبی می‌باشد.
  • برند مسپورت یک برند ایرانی است که کاربرد بسیاری در ایران دارد. این برند مقرون به صرفه بوده و از لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی قابل مقایسه است.
برند بوتاکس و بهترین مکان برای تزریق بوتاکس
بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس چه مراکزی هستند؟

با توجه به توضیحات داده شده ممکن است با این سؤال مواجه شده باشید که بهترین مکان برای تزریق بوتاکس چه مراکزی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در صورتی که قصد دارید یک بوتاکس بی نقص را تجربه کنید بهتر است به سراغ کلینیک‌های زیبایی بروید. انجام بوتاکس در یک کلینیک معتبر می‌تواند خیال شما درباره کاهش عوارض راحت کند. همچنین به هیچ عنوان در آرایشگاه‌ها به تزریق بوتاکس نپردازید. انجام بوتاکس در این مراکز ممکن است مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. طبق قانون بوتاکس باید به دست افراد متخصص انجام شود. بنابراین بوتاکس را حتماً در کلینیک‌های زیبایی مجوزدار انجام دهید. انجام بوتاکس در آرایشگاه‌ها به دلایل زیر ممنوع است:

  • در این مراکز از بوتاکس های غیراستاندارد و برندهای نامعتبر استفاده می‌شود. از آنجایی که تهیه بوتاکس تنها توسط پزشکان متخصص مجاز است، آرایشگاه‌ها از برندهای قاچاق استفاده می‌کنند.
  • افرادی که در آرایشگاه‌ها به تزریق بوتاکس می‌پردازند پزشکان متخصص نیستند. بنابراین احتمال ایجاد عوارض جانبی در این موارد بسیار زیاد است. در برخی موارد انجام بوتاکس در این مراکز ممکن است با عوارضی مانند دوبینی، عدم تقارن و افتادگی پلک همراه باشد.

در صورتی که قصد دارید به تزریق بوتاکس بپردازید سعی کنید آن را در یک مرکز معتبر انجام دهید. کلینیک زیبایی بهدیس یکی از بهترین و با تجربه ترین کلینیک‌ها در زمینه تزریق بوتاکس می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در مرکز تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.