بهترین مزوتراپی مو در تهران

بهترین مزوتراپی مو در تهران

موهای سر از مهمترین اعضای تاثیرگذار در زیبایی افراد هستند که بروز هرگونه مشکل در آن‌ها می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود. متاسفانه موهای سر همیشه تراکم دوران جوانی را نداشته و ممکن است به دلایل مختلفی دچار ریزش شوند. ریزش موهای سر باعث کاهش تراکم و در بسیاری از موارد باعث طاسی سر می‌شود. مشکلاتی مانند ریزش مو با الگوی مردانه در بسیاری از مردان به طاسی سر و از دست رفتن زیبایی آن‌ها منجر می‌شود. رفع مشکل ریزش مو از مهمترین دغدغه‌های انسان از گذشته تا به امروز بوده است. امروزه پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های متنوعی را برای جلوگیری از ریزش و طاسی سر ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ریزش مو، روش مزوتراپی مو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و بهترین مزوتراپی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزوتراپی مو چگونه است؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره بهترین مزوتراپی مو در تهران ارائه دهیم، باید بدانید مزوتراپی مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش مزوتراپی یکی از روش‌های مدرن برای رفع مشکل ریزش مو می‌باشد. این روش ترکیبی از دو واژه مزو و تراپی است. ریشه واژه مزو با لایه میانی پوست بازمی گردد.

در این روش پزشکان با استفاده از آزمایش‌های لازم به کمبود مواد مغذی برای رشد مو در بدن بیمار پی می‌برند. بیمار قبل از انجام مزوتراپی مو، به پزشک متخصص مراجعه کرده و پس از آزمایش، کمبود ویتامین، پروتئین و… در بدن بیمار تحت بررسی قرار می‌گیرد. پس از بررسی‌های لازم، پزشک به تجویز یک محلول تزریقی شامل مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مو می‌پردازد. این محلول‌های مغذی به صورت مستقیم به پوست سر تزریق می‌شوند.

در روش مزوتراپی مو پزشکان مواد مورد نیاز را به صورت مستقیم در لایه میانی پوست تزریق می‌کنند. فولیکول‌ها یا ارگان‌های حیاتی رشد مو در لایه میانی پوست قرار داشته و با دریافت این مواد مغذی تقویت می‌شوند. تقویت فولیکول‌ها از ریزش موهای سر جلوگیری می‌کند.

مزوتراپی مو چگونه است؟

کاندیدای مناسب بهترین مزوتراپی مو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که از نظر بهترین مزوتراپی مو در تهران، کاندیدای مناسب این روش چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش مزوتراپی می‌تواند برای تمامی افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند مناسب باشد اما بهترین کاندیدا برای استفاده از این روش افراد زیر می‌باشند:

  • اختلال تلوژن افلوویوم از اختلالات فیزیکی است که باعث ریزش مو پس از بارداری می‌شود. در صورت بروز این اختلال می‌توانید از مزوتراپی مو استفاده کنید.
  • بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله استرس دچار ریزش مو می‌شوند. این روش برای افرادی که به دلیل استرس دچار ریزش مو شده‌اند، بسیار مناسب است.
  • در صورتی که ساقه مو به هر دلیلی دچار آسیب شده باشد، روش مزوتراپی مو می‌تواند تأثیر بسیاری درترمیم این مشکل داشته باشد.
  • در بسیاری از مواقع افراد دچار ریزش موی سکه‌ای می‌شوند. روش مزوتراپی مو می‌تواند به رفع مشکل آلوپسی آره تا یا ریزش مو سکه‌ای بپردازد.
  • در برخی از موارد افراد دچار کاهش سرعت رشد مو می‌شوند. در این موارد روش مزوتراپی مو می‌تواند مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

5 ویژگی بهترین مزوتراپی مو در تهران

می دانید که تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. به همین دلیل افراد بسیاری برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند. طبق توصیه پزشکان بهتر است مزوتراپی مو را در بهترین مرکز انجام دهید. اما چگونه می‌توان بهترین مزوتراپی مو در تهران پیدا کرد؟ برای اینکار باید با ویژگی‌های بهترین مراکز مزوتراپی مو در تهران آشنایی پیدا کنید. این مراکز معمولاً دارای 5 ویژگی زیر می‌باشند:

  1. یک مرکز معتبر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. از مهمترین ویژگی‌هایی که یک مرکز معتبر دارد، مجوز است. وزارت بهداشت به در نظر گرفتن برخی استانداردها به صدور مجوز برای این مراکز می‌پردازد. طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به مرکز از مجوزدار بودن آن آگاه شوید.
  2. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی نکات بهداشتی از بروز بیماری برای مراجعین جلوگیری می‌کند. برای مثال مراکز معتبر از وسایل یکبار مصرف استفاده کرده و تجهیزات آن‌ها مدام ضدعفونی می‌شود. در صورت عدم رعایت این موارد، مرکز در اخذ مجوز با مشکل مواجه خواهد شد.
  3. مراکز حرفه‌ای و مجوزدار باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند. مزوتراپی مو باید زیر نظر پزشک متخصص مو انجام شود. در صورتی که یک مرکز زیر نظر پزشک عمومی فعالیت کند، به معنای عدم مجوز آن می‌باشد. پزشکان و اپراتورهای مرکز باید دارای تجربه کافی در زمینه مزوتراپی مو باشند.
  4. مراکز معتبر در صفحات مجازی خود نمونه کارهای خود را به اشتراک می‌گذارند. نمونه کارهای مرکز باید موفق باشد. شما می‌توانید با بررسی این نمونه‌ها از میزان اعتبار مرکز آگاه شوید.
  5. پرسنل پاسخگو و مهربان از مهمترین ویژگی‌های مراکز معتبر تهران است. پرسنل باید در کمال صبوری به پاسخگویی سؤالات مراجعین بپردازند.

5 ویژگی بهترین مزوتراپی مو در تهران

مزایای بهترین مزوتراپی مو در تهران

می‌دانید که هر روش زیباسازی دارای عوارض و مزایای خاص خود می‌باشد. پزشکان متخصص بر این باورند که انجام بهترین مزوتراپی مو در تهران می‌تواند دارای مزایای بسیار زیادی باشد. افراد با در نظر گرفتن این مزایا می‌توانند به انتخاب یا عدم انتخاب روش مزوتراپی مو بپردازند. اگر مزوتراپی مو را در یک مرکز معتبر انجام دهید می‌توانید به نتایج زیر دست پیدا کنید:

  • یکی از مهمترین مزایایی که پس از مزوتراپی مو در یک مرکز معتبر تجربه خواهید کرد بهبود خونرسانی به فولیکول‌ها و تقویت آن‌ها می‌باشد.
  • با بهبود خونرسانی مواد مغذی نیز به بافت پوست فولیکول‌ها بهتر انتقال می‌یابد. ویتامین، پروتئین و داروهای تزریقی در مزوتراپی بهتر به فولیکول‌ها انتقال پیدا می‌کند.
  • به طور کلی مزوتراپی مو از تحلیل رفتن فولیکول‌ها جلوگیری کرده و باعث تقویت موهای سر می‌شود.
  • در بسیاری از مواقع چربی پوست باعث ریزش مو می‌شود. در این روش چربی پوست کنترل شده و ترشح چربی در پوست تنظیم می‌شود.
  • از روش مزوتراپی مو می‌توان به عنوان یک روش مکمل مناسب برای کاشت مو استفاده کرد. این روش تأثیر بسیاری در تقویت فولیکول‌های کاشته شده دارد.
  • این روش بدون جراحی و برش به افزایش تراکم موهای سر می‌انجامد.
  • عوارض جانبی این روش بسیار محدود بوده و دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  • هزینه مزوتراپی در مراکز معتبر منطقی و مناسب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی چست؟ معرفی انواع مزوتراپی و ویژگی های آن

مراقبت بعد از مزوتراپی مو در تهران

پس از آنکه مزوتراپی مو را در بهترین مزوتراپی مو در تهران انجام دادید، باید به رعایت نکاتی بپردازید که در صورت عدم رعایت آن‌ها عوارض افزایش پیدا می‌کنند. طبق توصیه پزشکان رعایت برخی مراقبت‌ها قبل از انجام مزوتراپی ضروری است. از مهمترین مراقبت‌های قبل از مزوتراپی مو می‌توان به شستشوی موها قبل از مراجعه به مرکز اشاره کرد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند قبل از مزوتراپی از مصرف داروهای مسکن، داروهای مراقبت مو و حالت دهنده‌های مو خودداری نمایید.

مراقبت بعد از مزوتراپی مو در تهران

با رعایت این موارد می‌توانید به راحتی به جلسه مزوتراپی مو مراجعه نمایید. پس از درمان نیز رعایت مراقبت‌های زیر ضروری می‌باشد:

  • به مدت 24 ساعت از مصرف داروهای تقویت مو مانند ماینوکسیدیل و مواد آرایشی و حالت دهنده مو خودداری نمایید.
  • به مدت 8 ساعت پس از مزوتراپی مو نمی‌توانید سر خود را بشویید.
  • پس از سه روز می‌توانید به حمام بروید اما سعی کنید از آب گرم استفاده نکنید. اینکار باعث ایجاد کبودی می‌شود.
  • انجام ورزش و حرکات سنگین که باعث تعریق شود، به مدت دو روز بعد از مزوتراپی ممنوع است.
  • سعی کنید مصرف مایعات و آب را افزایش دهید.