جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

ریزش مو از مهمترین مشکلات انسان در طول زندگی است که بیشتر مردان دچار آن می‌شوند. ریزش موهای سر معمولاً به دلایل ژنتیکی اتفاق افتاده و باعث طاسی سر می‌شود. می دانید که موهای سر می‌توانند جلوه زیبایی به انسان ببخشند و کاهش تراکم آن‌ها باعث از دست رفتن زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. جلوگیری از ریزش مو و حفظ موهای سر از مهمترین دغدغه‌های انسان از گذشته تا به امروز بوده است. امروزه پزشکان متخصص مو با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند از ریزش موها جلوگیری کرده و باعث افزایش تراکم آن‌ها شوند. یکی از این روش‌ها کاشت مو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت مو و بهترین دکترهای کاشت مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت مو در تهران

پیش از آنکه به توضیح بهترین دکترهای کاشت مو در تهران بپردازیم باید بدانید کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت مو یک روش رایج برای جلوگیری از ریزش موهای سر می‌باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش پزشکان از فولیکول‌ها استفاده می‌کنند.

فولیکول‌ها در واقع ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو در نقاط مختلف می‌شوند. پزشکان در این روش توانسته‌اند این ارگان‌های حیاتی که باعث رشد تارهای مو می‌شوند را از قسمت‌های مناسب برداشت کرده و در قسمت سر بکارند. روش کاشت مو در میان روش‌های جلوگیری از ریزش موهای سر بهترین محسوب می‌شود. فولیکول‌های برداشت شده در این روش در مقابل ریزش مقاوم بوده و همین موضوع باعث نتایج دائمی آن می‌باشد.

بانک مو یا محل اهدا در این روش معمولاً پشت گردن و سر است. پزشکان فولیکول‌ها را از این نواحی برداشت کرده و پس آماده سازی در ناحیه مورد نظر می‌کارند. با اینکه نتایج کاشت تا حد زیادی به کلینیک بستگی دارد اما معمولاً نتایج آن طبیعی می‌باشد.

کاشت مو در تهران

کاندیدای مناسب از نظر بهترین دکترهای کاشت مو

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاندیدای مناسب کاشت از نظر بهترین دکترهای کاشت مو در تهران چه افرادی هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر موهای سر شما به دلایل مختلفی دچار ریزش شده و قسمت‌هایی از سر شما طاس شده است، می‌توانید از روش کاشت مو استفاده کنید. همچنین پزشکان بر این باورند افرادی که دارای بانک موی مناسبی هستند، می‌توانند گزینه مناسبی برای کاشت مو باشند. بانک مو یا فولیکول‌های موجود در محل اهدا باید سالم باشند. به طور کلی افرادی که دارای ویژگی‌های زیر هستند گزینه مناسبی برای کاشت مو به نظر می‌رسند:

  • مردانی که دچار ریزش مو با الگوی مردانه شده‌اند و این موضوع 5 سال ادامه پیدا کرده است. البته در صورتی که هیچ یک از روش‌های جلوگیری از ریزش جوابگو نباشد.
  • افرادی که از جراحی کاشت مو انتظارات واقع بینانه ای دارند. این افراد می‌دانند که پس از کاشت نیز احتمال ریزش موها وجود دارد.
  • خانم‌ها و آقایانی که به علت سوختگی با ریزش مو و طاسی مواجه شده باشند.

البته برای آنکه بتوانید به این موضوع پی ببرید که آیا کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر باید موارد بسیاری مورد بررسی قرار گرفته شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: هزینه کاشت موی سر در تهران

موارد مهم در کاشت از نظر بهترین دکترهای کاشت مو

مواردی در کاشت وجود دارند که از نظر بهترین دکترهای کاشت مو در تهران دارای اهمیت بسیاری است. این موارد به شرح زیر هستند:

  1. رنگ مو: رنگ مو از اصلی‌ترین عوامل در میزان اثربخشی نتایج است. میان رنگ مو و فرق سر تضادی وجود دارد که هر چه این تضاد بیشتر باشد، میزان طاس بودن سر بیشتر نمایان می‌شود. بنابراین این افراد کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند.
  2. تراکم مو: تراکم مو در ناحیه اهدا می‌تواند تأثیر بسیاری در نتایج کاشت مو داشته باشد. افرادی که در محل اهدا دارای تراکم فولیکول‌ها هستند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای کاشت مو باشند. زیرا می‌توانند فولیکول‌های بیشتری را به سر پیوند بزنند.
  3. بافت مو: یکی دیگر از عواملی که در نتایج کاشت مو مؤثر است بافت مو می‌باشد. افرادی که موهای فر و مجعد دارند، گزینه بهترین برای کاشت مو هستند. زیرا موهای فر دارای تراکم بیشتر نسبت به موهای لخت است.
  4. ضخامت مو: موهای ضخیم‌تر می‌تواند تراکم مو را بیشتر نشان دهد. افرادی که دارای موهای ضخیمی هستند، برای کاشت مو بسیار مناسب هستند. زیرا این موضوع باعث پرپشت نشان دادن ظاهر مو می‌شود.
  5. انعطاف فرق سر: هرچه فرق سر منعطف‌تر باشد، کاشت مو با موفقیت بیشتری انجام می‌شود. متراکم و سفت بودن سر باعث می‌شود تا پیوند فولیکول‌ها با دشواری انجام شود. انعطاف پذیری فرق سر باعث برداشت راحت فولیکول‌ها نیز می‌شود.

موارد مهم در کاشت از نظر بهترین دکترهای کاشت مو

نکات مهم قبل از کاشت از نظر بهترین دکترهای کاشت مو چیست؟

یکی از موضوعاتی که از نظر بهترین دکترهای کاشت مو در تهران دارای اهمیت بسیاری است نکات قبل از جراحی کاشت مو می‌باشد. متخصصین برای کاهش عوارض و دریافت نتایج بهتر از کاشت، مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که در صورت عدم رعایت آن‌ها کاشت با موفقیت انجام نمی‌شود. پس از آنکه مشخص شد کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر، دکتر نکاتی را به شما توصیه می‌کند. این نکات به شرح زیر هستند:

  • مهم‌ترین نکته در کاشت مو انتظار درست بیمار از جراحی می‌باشد. برای مثال اگر بانک موی کم پشتی دارد، نباید از کاشت مو انتظار معجزه داشته باشد.
  • افرادی که موهای ضخیم خاکستری و روشن دارند، نسبت به افرادی که موهای تیره و نازک دارند نتایج بهتری را دریافت می‌کنند.
  • موهای محل اهدا ممکن است تا 9 ماه رشد نکنند.
  • شما باید قبل از کاشت مو هزینه‌های آن را بررسی کنید.
  • افراد سیگاری عوارض بیشتری را تجربه خواهند کرد. در صورتی که قصد انجام این روش را دارید بهتر است از چند هفته قبل مصرف سیگار را قطع کنید.

بیشتر بخوانید: دلیل ریزش مو بعد از کاشت مو

انواع روش کاشت مو

یکی از مهمترین سؤالات مردم درباره کاشت مو این است که انواع روش کاشت از نظر بهترین دکترهای کاشت مو در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پزشکان متخصص مو سه روش زیر را برای کاشت مو پیشنهاد می‌کنند:

کاشت به روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو روش FUT می‌باشد. در این روش پزشکان برداشت فولیکول‌ها را با استفاده از برشی نواری شکل در محل اهدا انجام می‌دهند. در روش FUT پزشکان با استفاده از جراحی و به صورت تهاجمی به کاشت مو می‌پردازند. به همین دلیل دوران نقاهت این روش بیشتر از دیگر روش‌ها می‌باشد. از مزایای این روش می‌توان به هزینه کم آن اشاره کرد. متاسفانه در این روش احتمال تشکیل اسکار در محل اهدا بسیار زیاد است.

کاشت به روش FIT: در این روش برخلاف روش قبل برداشت فولیکول‌ها بدون ایجاد برش و جراحی انجام می‌شود. در طول این روش پزشکان متخصص فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت کرده و در محل مورد نظر می‌کارند. برداشت فولیکول‌ها در روش FIT یا ابزار مخصوصی انجام می‌شود. این روش دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی می‌باشد. به طوری که بیمار بلافاصله پس از جراحی به زندگی خود برمی گردد.

انواع روش کاشت مو

کاشت به روش SUT: روش SUT را می‌توان از جدیدترین روش‌های کاشت مو دانست که در آن برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. این روش شباهت بسیار زیادی به روش FIT داشته، با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. سرعت برداشت گرافت ها در این روش بسیار بیشتر از روش FIT می‌باشد.

سعی کنید کاشت مو را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.