جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

انواع خدمات زیبایی پوست

انواع خدمات زیبایی پوست

همانطور که می دانید پوست انسان همیشه به شادابی و زیبایی دوران جوانی باقی نمی ماند و همراه با بالا رفتن سن، پوست نیز دچار مشکلات بسیاری می شود. از مشکلاتی که برای پوست در سنین پیری ایجاد می شود می‌توان به افتادگی، شل شدن و ایجاد چین و چروک در آن اشاره کرد. یکی از مهم ترین دغدغه های مردم از گذشته تا به امروز حفظ زیبایی و شادابی پوست در سنین پیری می باشد. امروزه روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست ایجاد شده‌است که برای انجام آن‌ها باید به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایید. ما در‌این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خدمات زیبایی پوست بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جوانسازی پوست به چه معناست؟

همانطورکه گفته‌شد سنین پیری مشکلات زیادی را به همراه دارد که یکی از آن ها پیری پوست می‌باشد. بسیاری از مردم بخصوص خانم‌ها در تلاشند تا با انجام روش‌های مختلف از پیر شدن پوست خود جلوگیری کرده و یا آن‌را به تعویق بیاندازند. پیری پوست یک امر اجتناب ناپذیر است و خواه، ناخواه علائم آن از سنین میانسالی روی پوست صورت نمایان می شود. بسیاری از افراد از روش هایی مانند تغذیه مناسب، ورزش و مراقبت های پوستی برای حفظ شادابی و جوانی پوست خود استفاده می‌کنند. بااینکه هنوز روشی برای جلوگیری قطعی از پیری پوست ایجاد نشده‌است اما پزشکان توانسته‌اند با انجام روش‌های مختلف برای مدتی از وقوع آن جلوگیری کنند. برای جوانسازی پوست باید به کلینیک زیبایی مراجعه‌کرده و از انواع خدمات زیبایی پوست آن بهره‌مند شوید.
کلینیک زیبایی در واقع یک مرکز درمانی است که در ان انواع روش های زیباسازی پوست انجام می شود. یک کلینیک زیبایی دارای انواع پزشکان متخصص در زمینه پوست و مو می‌باشد.

هایفوتراپی یکی از خدمات زیبایی در کلینیک ها

یکی از انواع خدمات زیبایی پوست که در کلینیک های زیبایی به انجام آن می پردازند روش هایفوتراپی است. هایفوتراپی یکی از روش های بسیاری مناسب برای زیباسازی پوست بوده و امروزه بسیاری از مردم به انجام  آن روی آورده‌اند. در این روش از امواج فراصوت برای جوانسازی پوست استفاده‌شده و نیازی به برش، زخم و بخیه وجود ندارد. در این روش متخصصین دستگاه هایفوتراپی را بصورت مستقیم روی پوست شما قرارداده و دستگاه با انتقال امواج فراصوت به لایه زیرین پوست باعث جوانسازی آن می‌شوند. زمانی که این امواج به لایه زیرین پوست می‌رسند باعث تحریک کلاژن سازی در ناحیه درمان شده و با افزایش کلاژن سازی، پوست سفت شده و چین و چروک های آن از بین می‌روند. جالب است بدانید که کلاژن‌ها یکی از اجزای مهم و تاثیرگذار در خاصیت کشسانی پوست هستند که تولید آن ها در سنین پیری کاهش می یابد.

هایفوتراپی یکی از خدمات زیبایی در کلینیک ها

آر اف فرکشنال برای زیبایی پوست

یکی دیگر از انواع خدمات زیبایی پوست که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند آر اف فرکشنال است. در این روش که یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست محسوب می شود، پزشکان انرژی و امواج را از طریق سوزن های ظریفی وارد لایه میانی پوست می کنند. روش آر اف فرکشنال علاوه بر جوانسازی پوست یک روش درمانی نیز می باشد که به درمان مشکلاتی مانند آکنه و اسکار، منافذ باز پوست و ترک های پوستی می پردازد. پس از انجام این روش بی نظیر شما می توانید شاهد از بین رفتن برخی از چین و چروک ها و شفافیت پوست خود باشید. روش آر اف فرکشنال در از روش های کم تهاجمی محسوب شده و در آن معمولا از بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌شود.

تاثیر پرکننده ها در زیبایی پوست

همانطور که گفته شد در سنین پیری پوست خاصیت کشسانی خودرا از دست می‌دهد. در همین راستا یکی دیگر از مشکلاتی که در سنین بالا برای پوست ایجاد می شود از دست رفتن حجم آن می باشد. همچنین برخی از چین و چروک ها عمیق شده و نیاز به پر شدن دارند.  یکی از انواع خدمات زیبایی پوست که می توانید در کلینیک‌های زیبایی به انجام آن بپردازید، تزریق پرکننده‌ها یا فیلرها هستند. این فیلرها می‌توانند علاوه بر پرکردن خطوط عمیق به حجم دهی به قسمت‌های مختلف مانند گونه ها، لب ها و… بپردازند. انواع پرکننده ها به شرح زیر هستند:

1.تزریق ژل:

یکی از انواع پرکننده ها ژل ها هستند. این ژل ها ممکن است از مواد طبیعی و یا مصنوعی تشکیل شده‌باشند. ماندگاری این ژل ها متفاوت است اما معمولا کمترین ماندگاری مختص به ژل‌های کلاژنی و بیشترین ماندگاری مختص به ژل های دائمی می باشد. برخی از ژل های پرکاربرد در میان مردم از هیالورونیک اسید ساخته شده‌است. این ماده یک ماده طبیعی در بدن است که باعث سفت شدن پوست می‌شود.

  • بیشتر بخوانید: تزریق ژل
2.تزریق چربی:

اگر قصد دارید از فیلر برای حجم دهی استفاده کنید می توانید از روش تزریق چربی بهره ببرید. در این روش از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می کنند. برای مثال چربی ران و شکم را برداشت کرده و به بخش ها تحت درمان تزریق می کنند.

تاثیر پرکننده ها در زیبایی پوست

کربوکسی تراپی پوست

کربوکسی تراپی یکی از انواع خدمات زیبایی پوست است که بسیاری از کلینیک های زیبایی آن را انجام می دهند. همچنین این روش یکی از روش های پرکاربرد در جوانسازی و زیباسازی پوست است که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند. در این روش که یکی از روش های کم تهاجمی جوانسازی پوست محسوب می شود، مقدار کمی گاز کربن دی اکسید را وارد پوست کرده و این گاز باعث طراوت و شادابی پوست می شود.
همانطور که می دانید بدن به طور طبیعی گاز کربن دی اکسید را تولید می کند. به همین دلیل وارد شدن این گاز به لایه میانی پوست مشکلی ایجاد نخواهد کرد. زمانی که این گاز به ناحیه درمان وارد می شود بدن به علت کاهش اکسیژن در آن ناحیه شروع به افزایش خونرسانی می کند. افزایش خونرسانی در ناحیه درمان باعث بهبود اکسیژن رسانی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست می‌شود. این روش یکی از روش های کم خطر و بسیار طبیعی برای جوانسازی پوست می باشد.

تزریق بوتاکس یکی از انواع خدمات زیبایی پوست

چین و چروک‌های روی پوست یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی هستند. این چین و چروک‌ها حاصل حرکت عضلات می‌باشند. حرکت عضلات روی پوست خطوطی را ایجاد می‌کند که در سنین پیری به علت کاهش کلاژن این خطوط به چین و چروک‌های عمیقی تبدیل می شوند. یکی از انواع خدمات زیبایی پوست که امروزه کاربرد بسیاری دارد تزریق بوتاکس می باشد.
بوتاکس در واقع برگرفته از سم بوتولونیوم است که باعث فلج شدن عضلات و عدم حرکت آن ها برای مدت زمان خاصی می‌شود. بوتاکس در واقع یک روش برای جلوگیری از پیری پوست و به تعویق انداختن چین و چروک ها می باشد. در روش تزریق بوتاکس پزشک و یا متخصص سم بوتولونیوم را به زیر پوست تزریق کرده و باعث فلج شدن عضلات در ناحیه تزریق می‌شود.
بهترین زمان تزریق بوتاکس زمانی است که هنوز چین و چروک ها عمیق نشده و تنها خطوطی پس از حرکت عضلات روی صورت ایجاد می‌شوند. بوتاکس حدودا 6 ماه ماندگاری دارد و سپس باید برای تمدید آن اقدام نمایید. این‌روش برای از‌بین بردن چین و چروک‌های عمیق مناسب نبوده و درصورتیکه قصد دارید خطوط عمیق‌را حذف کنید بهتراست از فیلر یا پرکننده‌ها استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.