جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک پوست در شهران

کلینیک پوست در شهران

hc ildk پوست را می‌توان به عنوان یک ارگان بزرگ در ظاهر انسان دانست. این ارگان وسیع تأثیر بسیاری در ظاهر افراد داشته و به همین دلیل بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند با کاهش زیبایی افراد همراه باشد. می دانید که پوست انسان همیشه به تازگی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که پوست در سنین پیری با آن مواجه می‌شود کاهش موادی مانند الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید می‌باشد. کاهش این مواد در پوست باعث بروز افتادگی و چین و چروک روی آن می‌شوند. با اینکه نمی‌توان از پیری پوست جلوگیری کرد اما پزشکان توانسته‌اند با ابداع روش‌هایی این مشکل را به تعویق بیاندازند. به روش‌هایی که پیری پوست را به تعویق می‌اندازد، روش جوانسازی پوست گفته می‌شود. این روش‌ها در کلینیک‌های پوست و زیبایی ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک پوست در شهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست؛ یک مرکز درمانی

پیش از آنکه به توضیح کلینیک پوست در شهران بپردازیم باید بدانید کلینیک پوست و زیبایی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک پوست در واقع یک مرکز درمانی است که در آن به مشکلات پوست رسیدگی می‌شود. همانطور که گفته شد پوست انسان دارای حساسیت بسیار زیادی بوده و بروز هرگونه مشکل در آن باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود.

پزشکان برای جلوگیری از این مشکلات و رفع بیماری‌های پوستی، روش‌هایی را ابداع کرده‌اند. این روش‌ها در گذشته در مطب کلینیک‌های متخصص پوست ارائه می‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تنوع روش‌های جوانسازی، این خدمات در کلینیک پوست ارائه می‌شود. از آنجایی که تهران پایتخت ایران است، مراکز درمانی و کلینیک‌های پوست بسیاری در آن ایجاد شده است. بیشتر کلینیک‌های حرفه‌ای پوست در شمال شهر تهران قرار دارند. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره کلینیک‌های حرفه‌ای پوست خواهیم پرداخت.

کلینیک پوست؛ یک مرکز درمانی

خصوصیات کلینیک پوست در شهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کلینیک پوست در شهران دارای چه ویژگی‌های می‌باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت طبق نظر کارشناسان، کلینیک‌های حرفه‌ای پوست دارای 5 ویژگی باشند که در ادامه مطلب به توضیح آن می‌پردازیم:

مجوز:

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک کلینیک حرفه‌ای پوست، مجوزدار بودن آن می‌باشد. یک کلینیک حرفه‌ای باید از وزارت بهداشت دارای مجوز باشد. مجوز بهداشت با در نظر گرفتن برخی از استانداردها به صدور مجوز برای یک مرکز حرفه‌ای اقدام می‌کند. برای پی بردن به مجوز مرکز باید به مرکز مورد نظر مراجعه کنید. مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: کلینیک بوتاکس در تهران

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص:

یکی از مهمترین استانداردهایی که وزارت بهداشت در نظر می‌گیرد، فعالیت کلینیک زیر نظر پزشک متخصص است. کلینیک‌های حرفه‌ای باید زیر نظر پزشک متخصص پوست فعالیت کنند. فعالیت کلینیک زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز مرکز می‌باشد.

بهداشت:

بهداشت از مهمترین نکات در یک مرکز حرفه‌ای است. کلینیک‌های پوست حرفه‌ای باید رعایت بهداشت را یکی از الویت های مهم در نظر بگیرد. پرسنل باید در طول روز چندین باز دستگاه‌ها را ضدعفونی کرده و با استفاده از وسایل یکبار مصرف، احتمال بروز عفونت و بیماری را کاهش دهند.

تنوع دستگاه و درمان:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک کلینیک حرفه‌ای باید داشته باشد، داشتن دستگاه‌ها و درمان‌های متنوع است. کلینیک پوست باید با ارائه خدمات و درمان‌های متنوع حق انتخاب را برای بیمار زیاد کند. این موضوع باعث می‌شود تا بیماران بیشتری برای درمان به کلینیک مراجعه کنند.

هزینه مناسب:

پرداخت هزینه زیاد برای یک درمان، به معنای کیفیت بیشتر درمان نیست. همچنین اگر یک درمان را به هزینه بسیار کم انجام دهید، نمی‌توان نتایج آن را تضمین کرد. بنابراین کلینیک‌های حرفه‌ای باید با هزینه مناسب به درمان مشکلات پوستی بپردازند. این هزینه باید طبق تعرفه و دستگاه‌ها و دستمزد پزشک متخصص باشد.

خصوصیات کلینیک پوست در شهران

خدمات تزریقی کلینیک پوست در شهران

یکی از انواع خدماتی که در کلینیک پوست در شهران ارائه می‌شود، خدمات تزریقی می‌باشد. خدمات تزریقی رایج و مورد استفاده در کلینیک‌های حرفه‌ای معمولاً سه روش زیر می‌باشند:

تزریق بوتاکس:

سم بوتولونیوم یکی از سم‌های خطرناک است که در روش بوتاکس مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. در روش بوتاکس مقدار مشخصی از سم ضعیف شده بوتولونیوم به لایه میانی پوست صورت تزریق شده و این موضوع باعث فلج شدن موقت عضلات صورت می‌شود. می دانید که یکی از مهمترین دلایل ایجاد خطوط روی صورت، حرکت عضلات می‌باشد. پزشکان با تزریق بوتاکس، به مدت 6 ماه به فلج کردن عضلات صورت می‌پردازند. اینکار باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی صورت می‌شود. این روش معمولاً یک روش پیشگیری می‌باشد.

تزریق ژل:

در صورتی که چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت عمیق شده باشند، روش بوتاکس نمی‌تواند به رفع این خطوط بپردازد. از همین رو در این مواقع شما می‌توانید از روش تزریق ژل استفاده کنید که در این روش پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر به زیر پوست باعث رفع مشکلات پوستی می‌شوند. ژل‌های فیلر دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید بوده و این موضوع باعث جوانسازی پوست می‌شود. از این ژل‌ها برای حجم دهی به نقاط مختلف صورت و بدن از جمله لب‌ها، گونه‌ها و سینه‌ها نیز استفاده می‌شود.

تزریق چربی:

در بسیاری از موارد پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های تزریقی روش تزریق چربی می‌باشد. در این روش پزشکان با استفاده از لیپوساکشن چربی را از نقاط مختلف بدن بیمار برداشت کرده و پس از فرآیندهای لازم، زیر پوست تزریق می‌کنند. تزریق چربی یکی از روش‌های بی نظیر حجم دهی به پوست است که به بالشتک‌های چربی در ساختار پوست تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست اقدسیه

هایفوتراپی در کلینیک پوست شهران

یکی از روش‌های غیرتهاجمی و حرفه‌ای برای جوانسازی پوست که در کلینیک پوست در شهران مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش هایفوتراپی می‌باشد. روش هایفوتراپی در واقع روشی است که با استفاده از امواج فراصوت انجام می‌شود. در این روش که شباهت بسیاری به سونوگرافی دارد، پزشکان امواج فراصوت را روی پوست متمرکز می‌کنند. سپس امواج فراصوت باعث گرم شدن لایه میانی پوست می‌شوند.

گرمای ایجاد شده در لایه میانی پوست، باعث افزایش کلاژن سازی و زیباسازی پوست می‌شود. این روش را می‌توان یکی از روش‌های مدرن برای جوانسازی پوست در نظر گرفت که نتایجی برابر با لیفت صورت دارد. بدون اینکه هیچگونه خونریزی و برشی روی پوست ایجاد شود. هایفوتراپی باعث سفت شدن و رفع شلی پوست و برطرف شدن چین و چروک‌های عمیق روی پوست صورت شود.

هایفوتراپی در کلینیک پوست شهران

کربوکسی تراپی در کلینیک پوست شهران

یکی دیگر از روش‌هایی که در آن می‌توان به جوانسازی پوست پرداخت روش کربوکسی تراپی می‌باشد. روش کربوکسی تراپی در کلینیک پوست در شهران با استفاده از دستگاهی به همین نام انجام می‌شود. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. می دانید که گاز کربن دی اکسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. بنابراین پس از وارد شدن این گاز زیر پوست، بدن واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد.

بدن در این روش برای جبران اکسیژن از دست رفته در بافت آسیب دیده، خونرسانی به محل درمان افزایش می‌دهد. پس از افزایش خونرسانی بدن به ترمیم بافت آسیب دیده پوست می‌پردازد. کربوکسی تراپی از روش‌های بی نظیر برای جوانسازی پوست است که در آن با واکنش بدن به رفع چین و چروک‌های پوست می‌پردازد. این روش باعث افزایش استحکام، شفافیت بیشتر و جلوگیری از پیری پوست می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.