کلینیک پوست اقدسیه

کلینیک پوست اقدسیه

زیبایی یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان امروز است که در جهت آن تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهد. انسان امروز با استفاده از روش‌های مختلفی به زیباسازی ظاهر خود می‌پردازد. یکی از مهمترین ارگان‌های بدن در زیبایی پوست می‌باشد. پوست به عنوان بزرگترین ارگان در ظاهر بدن می‌تواند روی زیبایی تأثیر بسیاری داشته باشد. می دانید که پوست همیشه به تازگی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و با گذر زمان در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. این مشکلات به صورت چین و چروک و افتادگی روی پوست نمایان شده و باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شوند. پزشکان و متخصصین پوست امروزه با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند به رفع مشکلات پوستی بپردازند. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر است اما پزشکان با ابداع روش‌های جوانسازی توانسته‌اند پیری پوست را به تعویق بیاندازند. این روش‌ها در کلینیک پوست ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک پوست اقدسیه ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کلینیک پوست اقدسیه بپردازیم باید بدانید کلینیک پوست چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک پوست یک مرکز درمانی است که در آن به زیباسازی و جوانسازی پوست می‌پردازند. در زمان گذشته مردم برای انجام خدمات زیبایی پوست به مطب پزشکان متخصص مراجعه می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست ارائه می‌شوند.

در کلینیک‌های پوست تعداد زیادی متخصص پوست حضور داشته و شما می‌توانید با مراجعه به این پزشکان به استفاده از یکی از روش‌های جوانسازی بپردازید. متخصصین حاضر در کلینیک‌های پوست پس از انجام آزمایش‌های لازم به ارائه یک روش زیبایی پوست برای شما می‌پردازند. تهران به عنوان پایتخت یکی از شهرهای مهم از نظر مراکز درمانی می‌باشد.

در تهران مناطق شمال شهر دارای کلینیک‌های با کیفیت‌تری هستند. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست در این مناطق به استفاده از روش‌های مختلف جوانسازی پوست بپردازید. در ادامه به توضیح برخی از روش‌های مورد استفاده در بهترین کلینیک‌های پوست تهران می‌پردازیم.

کلینیک پوست چیست؟

تزریق بوتاکس در کلینیک پوست اقدسیه

یکی از روش‌های جوانسازی مورد استفاده در کلینیک پوست اقدسیه تزریق بوتاکس می‌باشد. روش تزریق بوتاکس از روش‌های رایج جوانسازی پوست صورت است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام بوتاکس به فلج کردن موقت عضلات صورت می‌پردازند. بوتاکس در واقع از سمی به نام بوتولونیوم نوع A تشکیل شده است. این سم به محض ورود به بافت‌های زیرین پوست باعث فلج شدن موقت عضلات می‌شوند.

می‌دانید که مهم‌ترین عامل ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست صورت حرکت عضلات می‌باشند. در روش بوتاکس پزشکان با فلج کردن موقت عضلات صورت پیری پوست را به تعویق می‌اندازند. طبق نظر پزشکان متخصص بهترین کاندیدای برای استفاده از این روش افراد بالای 35 سال هستند. این روش برای از بین بردن چین و چروک‌های سطحی بسیار مناسب است.

روش بوتاکس به مدت 6 ماه ماندگاری داشته و پس از این زمان باید برای تمدید آن اقدام نمایید. روش بوتاکس باید در نقاط مناسب تزریق شوند. تزریق این این ماده توسط پزشکان بی تجربه می‌تواند باعث بروز مشکلات و خطرات بسیاری برای بیمار شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران

تزریق ژل در کلینیک پوست اقدسیه

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست که در کلینیک پوست اقدسیه مورد استفاده قرار گرفته می‌شود روش تزریق ژل می‌باشد. این روش از روش‌های بسیار پرکاربرد در جوانسازی پوست است که بیشتر افراد به استفاده از آن می‌پردازند. همانطور که گفته شد روش تزریق بوتاکس برای چین و چروک‌های سطحی و جلوگیری از عمیق شدن خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما در صورتی که خطوط روی صورت عمیق شده باشد، چه باید کرد؟ روش تزریق ژل یکی از بهترین روش‌ها برای رفع خطوط عمیق روی پوست می‌باشد. در این روش پزشکان ژل‌های فیلر یا پرکننده را با سوزن‌های مخصوصی به لایه میانی پوست تزریق می‌کنند. این ژل علاوه بر پرکردن چین و چروک‌ها، تأثیر بسیاری در جوانسازی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست دارند.

امروزه بیشتر مردم از ژل‌های موقت فیلر استفاده می‌کنند. این ژل‌ها دارای میزان بسیار زیادی هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید در واقع یک ماده طبیعی در بدن است که باعث حفظ شادابی و جوانی پوست می‌شود. متاسفانه تولید این ماده در سنین میانسالی و پیری کاهش پیدا می‌کند. ژل‌های فیلر پس از تزریق باعث جوانسازی پوست می‌شوند. از این ژل‌ها برای پر کردن خطوط و افزایش حجم لب‌ها و گونه استفاده می‌شود.

تزریق ژل در کلینیک پوست اقدسیه

تزریق چربی در کلینیک پوست اقدسیه

روش تزریق چربی یکی دیگر از روش‌های تزریقی جوانسازی پوست است که در کلینیک پوست اقدسیه مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. این روش شباهت بسیار زیادی به روش تزریق ژل دارد. در این روش از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌شود. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوص و با روش لیپوساکشن به برداشت چربی قسمتی از بدن بیمار می‌پردازند.

پس از برداشت چربی‌ها پزشکان این چربی‌ها را برای تزریق در زیر پوست آماده سازی می‌کنند. تزریق چربی معمولاً به بالشتک‌های چربی موجود در ساختار پوست انجام می‌شود. این روش از روش‌های ماندگار برای زیباسازی پوست صورت و بدن می‌باشد که دارای عوارض بسیار کمی است. از آنجایی که در این روش از چربی بدن بیمار استفاده می‌شود، احتمال واکنش منفی بدن به تزریق کاهش پیدا کرده و به همین دلیل این روش مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

از کاربردهای این روش می‌توان به پر کردن چین و چروک‌ها و خطوط صورت، درمان افتادگی و شلی پوست صورت و بدن، برجسته کردن سینه‌ها، لب‌ها و گونه‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد

هایفوتراپی در کلینیک پوست اقدسیه

از روش‌های غیرتهاجمی و مدرن جوانسازی پوست که در کلینیک پوست اقدسیه می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. در روش هایفوتراپی پزشکان برای جوانسازی پوست از امواج فراصوت استفاده می‌کنند. اما امواج فراصوت چگونه به جوانسازی پوست می‌پردازند؟

می‌دانید که یکی از دلایل افتادگی و پیری پوست کاهش کلاژنسازی در ساختار پوست می‌باشد. پزشکان با استفاده از متمرکز کردن امواج فراصوت روی پوست باعث گرم شدن لایه‌های زیرین پوست می‌شوند. این گرم شدن باعث افزایش کلاژنسازی و زیبایی پوست می‌شود. توجه داشته باشید که روش هایفوتراپی یک روش تاثیرگذار روی زیبایی پوست افراد است که در آن هیچگونه جراحی و برشی انجام نمی‌شود.

انجام این روش در سنین 30 تا 70 سالگی می‌تواند پیری پوست را به تعویق بیاندازد. از کاربردهای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • سفت شدن پوست و رفع افتادگی در نقاط مختلف پوست
  • لیفت ابرو، گونه‌ها و پوست صورت
  • از بین بردن خطوط عمیق پیشانی، اخم و لبخند

هایفوتراپی در کلینیک پوست اقدسیه

کربوکسی تراپی در کلینیک پوست اقدسیه

از دیگر روش‌های مدرن جوانسازی پوست که در کلینیک پوست اقدسیه ارائه می‌شود می‌توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. روش کربوکسی تراپی از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای جوانسازی پوست است که با دستگاهی با همین نام انجام می‌شود. در این روش پزشکان مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست بیمار وارد می‌کنند. وارد شدن این گاز به زیر پوست باعث واکنش بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته در بافت‌های تحت درمان می‌شود.

بدن برای جبران این مشکل به افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به بافت‌های آسیب دیده می‌پردازد. این موضوع باعث درمان مشکلات پوستی و برطرف شدن پیری پوست می‌شود. از آنجایی که گاز کربن دی اکسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، بدن واکنش بدی به تزریق این گاز نشان نخواهد داد. این روش یک روش جوانسازی حرفه‌ای و مدرن می‌باشد.