جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک فوق تخصصی مو در تهران

کلینیک فوق تخصصی مو در تهران

مو‌های سر یکی از اعضای بسیار مهم در زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌باشد که متأسفانه به دلایل بسیاری دچار ریزش می‌شوند. ریزش مو‌های سر یک مشکل طبیعی در بسیاری از افراد می‌باشد. اما برخی از افراد به علت ریزش شدید مو‌های سر دچار طاسی و کم پشتی می‌شوند. بسیاری از مردان به علت مشکلات هورمونی و ژنتیکی دچار ریزش و طاسی مو‌های سر می‌شوند. پزشکان و متخصصین مو از زمان گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی را برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد کرده‌اند. این روش‌ها امروزه در کلینیک‌هایی تحت عنوان کلینیک مو ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک فوق تخصصی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک فوق تخصصی مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح درباره کلینیک فوق تخصصی مو در تهران بپردازیم، باید بدانید کلینیک فوق تخصصی مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در زمان گذشته مردم برای رفع مشکلات ریزش مو به مطب پزشکان متخصص مراجعه می‌کردند. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های مختلفی تحت عنوان روش‌های جلوگیری از ریزش مو ایجاد شده است. این روش‌ها در مراکزی به عنوان کلینیک فوق تخصصی مو ارائه می‌شود.

در این کلینیک‌ها پزشکان و متخصصین زیادی حضور داشته و افراد با مراجعه به آن‌ها می‌توانند از روش‌های مختلف رفع ریزش مو استفاده کنند. می‌دانید که شهر تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. بنابراین کلینیک‌های بسیاری در این شهر ایجاد شده است. همه روزه افراد بسیاری برای رفع مشکلات ریزش مو به تهران مراجعه کرده و در مراکز آن درمان می‌شوند.

کلینیک فوق تخصصی مو چیست؟

خصوصیات کلینیک فوق تخصصی مو در تهران

یکی از سؤالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که خصوصیات بهترین کلینیک فوق تخصصی مو در تهران چیست؟ می‌دانید که مراکز درمان ریزش موی بسیاری در شهر تهران قرار دارد.

انتخاب بهترین مرکز تخصصی مو برای بیماران یکی از سخت‌ترین کار‌ها می‌باشد. به طور کلی ویژگی‌هایی هستند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید به اعتبار یک مرکز تخصصی مو پی ببرید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

دارای مجوز از وزارت بهداشت

مراکز حرفه‌ای دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند. توجه داشته باشید که بهترین مراکز مو از وزارت بهداشت مجوز دریافت می‌کنند. این مجوز به معنای رعایت برخی از استاندارد‌ها می‌باشد. در صورتی که یک مرکز مجوز داشته باشد، شما می‌توانید تا حد زیادی به آن اعتماد کنید. برای پی بردن به مجوز یک کلینیک باید به آن مراجعه کرده و اطراف را بررسی کنید. مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی خوب در تهران

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص

طبق قانون وزارت بهداشت، مراکز حرفه‌ای و مجوزدار باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند. مراکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص مو فعالیت می‌کنند. در صورتی که یک کلینیک زیر نظر پزشک عمومی باشد، باید به مجوزدار بودن آن شک کنید. حضور پزشک متخصص در مرکز می‌تواند از بروز عوارض و خطرات پس از درمان جلوگیری کرده و به تجویز دارو برای بیمار بپردازد.

دستگاه‌های حرفه‌ای

مراکز معتبر از دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند. کلینیک‌های حرفه‌ای و فوق تخصصی مو باید از دستگاه‌های مدرن برای رفع ریزش مو استفاده کنند. در صورتی که مرکز از دستگاه‌های معتبر برای اینکار استفاده نکند، نمی‌توان به مرکز اعتماد کرد.

رعایت بهداشت

کلینیک‌های حرفه‌ای به رعایت بهداشت می‌پردازند. طبق قانون وزارت بهداشت، رعایت بهداشت محیط و ضدعفونی کردن دستگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. پرسنل باید از لوازم یکبار مصرف استفاده کرده و به طور مداوم دستگاه‌ها را ضدعفونی کنند. رعایت این موارد می‌تواند از بروز بیماری برای مراجعین جلوگیری کند.

کلینیک‌های حرفه‌ای از روش‌های متنوعی برای درمان استفاده می‌کند. اگر یک کلینیک تنها یک روش برای درمان داشته باشد، بیمار حق انتخاب کمی دارد. مردم معمولاً کلینیک‌هایی را انتخاب می‌کنند که با ارائه روش‌های متنوع، حق انتخاب بیشتری در اختیار آن‌ها قرار دهند.

خدمات مزوتراپی در کلینیک فوق تخصصی مو

یکی از روش‌هایی که در کلینیک فوق تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود، روش مزوتراپی مو می‌باشد. این روش از روش‌های مدرن و حرفه‌ای برای رفع مشکل ریزش مو می‌باشد که در آن از تزریق استفاده می‌شود. در این روش بی‌نظیر پزشکان ابتدا به آزمایش بیمار و بررسی مواد مغذی در بدن او می‌پردازند. در این مرحله پزشکان با گرفتن آزمایش خون از بیمار، درباره کمبود مواد مورد نیاز برای رشد مو در بدن بیمار اطلاعاتی را بدست می‌آورند.

سپس با توجه به موادی که بدن بیمار کم دارد، شروع به تجویز دارو می‌کنند. این دارو‌ها در روش مزوتراپی به صورت محلول‌های تزریقی به طور مستقیم در پوست سر تزریق می‌شود. تزریق مستقیم این دارو‌ها به پوست سر باعث رفع مشکلات ریزش مو در بیمار می‌شود. این روش برای افرادی که هنوز دچار طاسی نشده‌اند بسیار مناسب است. در این روش تزریق به لایه میانی پوست و جایی که فولیکول‌ها قرار دارند، انجام می‌شود. فولیکول‌ها مهمترین ارگان‌های رشد مو در بدن می‌باشند. در روش مزوتراپی پزشکان با تقویت فولیکول‌ها از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تراکم مو‌های سر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران

خدمات پی آر پی در کلینیک فوق تخصصی مو

یکی دیگر از روش‌هایی که در کلینیک فوق تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود، روش پی آر پی می‌باشد. این روش از روش‌های بسیار جدید برای رفع ریزش مو است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش بی‌نظیر پزشکان ابتدا به برداشت خون از بدن بیمار می‌پردازند. مقدار خونی که از بدن بیمار دریافت می‌شود، به نظر پزشک بستگی دارد.

پس از دریافت خون، پزشکان با استفاده از روش‌هایی به جداسازی پلاسمای آن می‌پردازند. پس از جداسازی پلاسما، متخصصین پلاسمای جدا شده را غنی‌سازی می‌کنند. پس از آنکه پلاکت‌های خون جداسازی شدند، پزشکان این پلاکت‌ها را به صورت مستقیم به پوست سر تزریق می‌کنند. این تزریق باید زیر نظر پزشک متخصص و با دقت بسیار زیادی انجام شود. روش پی آر پی یکی از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای رفع ریزش مو است. این روش تأثیری روی طاسی سر نداشته و تنها به تقویت فولیکول‌ها می‌پردازد.

خدمات پی آر پی در کلینیک فوق تخصصی مو

کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی مو

کاشت مو از مهمترین خدماتی است که در کلینیک فوق تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود. این روش بی‌نظیر از روش‌های حرفه‌ای برای رفع ریزش مو است که علاوه بر درمان ریزش، به افزایش تراکم مو‌های سر نیز می‌پردازد. در این روش بی‌نظیر پزشکان با استفاده از پیوند فولیکول‌ها به زیباسازی مو‌های سر می‌پردازند.

فولیکول‌ها در این روش از نواحی مختلف مانند پشت سر و گردن برداشت شده و پس از آماده‌سازی در نواحی مورد نظر کاشته می‌شوند. کاشت مو در کلینیک‌های حرفه‌ای با سه روش زیر انجام می‌شود:

روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو است که در آن پزشکان با استفاده از برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش تهاجمی بوده و با خونریزی همراه است. همچنین دوران نقاهت آن نیز طولانی می‌باشد.
روش FIT: این روش از روش‌های مدرن کاشت مو است که در آن بدون برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش بی‌نظیر فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت کرده و پس از آماده‌سازی در سر می‌کارد. این روش دارای دوران نقاهت کوتاهی می‌باشد.
روش SUT: این روش شباهت بسیاری به روش FIT دارد با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می‌شود. در این روش سرعت برداشت فولیکول‌ها زیاد است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.