جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک تخصصی پوست در تهران

کلینیک تخصصی پوست در تهران

پوست ارگانی بسیار وسیع در ظاهر انسان محسوب می‌شود که هرگونه مشکل در آن می‌تواند روی زیبایی تاثیرگذار باشد. می دانید که پوست انسان همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی نمانده و در سنین میانسالی و پیری با مشکلات بسیاری روبر می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که افراد در سنین پیری با آن مواجه می‌شوند، چین و چروک و افتادگی در نواحی مختلف پوست می‌باشد. این مشکلات به طور کلی تحت عنوان پیری پوست شناخته می‌شوند. با اینکه پیری پوست یک روند طبیعی در بدن انسان محسوب می‌شود، پزشکان و متخصصین پوست با ابداع روش‌هایی توانسته این مشکل را به تعویق بیاندازند. این روش‌ها که به عنوان روش‌های جوانسازی پوست شناخته می‌شوند، امروزه در مراکزی به عنوان کلینیک پوست ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک تخصصی پوست در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک تخصصی پوست چیست؟

پیش از آنکه به توضیح درباره کلینیک تخصصی پوست در تهران بپردازیم باید بدانید کلینیک تخصصی پوست چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در زمان گذشته مردم برای رفع مشکلات پوستی خود به مطب پزشک متخصص پوست مراجعه می‌کردند. در آن زمان روش‌های زیباسازی و درمان مشکلات پوستی محدود بوده و هنوز دستگاه‌های متنوعی برای انجام این روش‌ها ایجاد نشده بود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جوانسازی پوست دارای تنوع بسیار زیادی بوده و به همین دلیل مراکز تحت عنوان مراکز تخصصی پوست ایجاد شده است. در این مراکز پزشکان و متخصصین بسیاری حضور داشته و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها از روش‌های مختلف جوانسازی پوست بهره ببرید. از آنجایی که تهران پایتخت است، مراکز درمانی بسیاری در این شهر واقع شده‌اند.

همه روزه افراد زیادی از شهرهای مختلف برای درمان به تهران می‌آیند. مراکز تهران دارای خدمات خاصی هستند که در ادامه این مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

کلینیک تخصصی پوست چیست؟

خدمات کلینیک تخصصی پوست در تهران

به صورت کلی خدمات کلینیک تخصصی پوست در تهران مربوط به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌باشد. همانطور که گفته شد پوست انسان در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. مشکلاتی مانند افتادگی، چین و چروک و شلی پوست در نقاط مختلف بدن باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. اما علت پیری پوست چیست؟

در سنین پیری پوست با کاهش مواد مغذی و تاثیرگذار مواجه می‌شود. یکی از مهمترین موادی که پوست در سنین پیری با کاهش آن مواجه می‌شود، کلاژن می‌باشد. این ماده به نوعی باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و شادابی پوست می‌شود. کاهش این ماده در ساختار پوست باعث افتادگی پوست در نقاط مختلف بدن از جمله صورت می‌شود. خدماتی که در کلینیک‌های تخصصی پوست ارائه می‌شود دارای تنوع بسیاری است. در ادامه مطلب به توضیح درباره برخی از خدمات کلینیک پوست می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد

خدمات تزریقی کلینیک تخصصی پوست در تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک تخصصی پوست در تهران ارائه می‌شود، خدمات تزریقی هستند. این خدمات رایج‌ترین خدمات در جوانسازی پوست هستند که امروزه بسیاری از مردم به استفاده از آن می‌پردازند. خدمات جوانسازی پوست معمولاً به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بوتاکس:

یکی از روش‌های تزریقی که امروزه مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است روش تزریق بوتاکس می‌باشد. این روش در واقع نوعی پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط روی صورت می‌باشد. می دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت، حرکت عضلات هستند. پزشکان در روش تزریق بوتاکس با استفاده از ماده به نام بوتاکس باعث فلج شدن موقت عضلات صورت می‌شوند. ماده بوتاکس دارای مقدار مشخصی سم ضعیف شده بوتولونیوم است. این سم باعث فلج شدن عضلات صورت و نهایت جلوگیری از پیری پوست می‌شود. روش بوتاکس هر 6 ماه نیاز به تمدید داشته و یکی از روش‌های پرکاربرد جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

تزریق ژل فیلر:

زمانی که چین و چروک‌های صورت عمیق شده باشد باید از فیلر برای جوانسازی پوست استفاده کرد. ژل‌های پرکننده یا فیلر در واقع ژل‌هایی هستند که به محض تزریق زیر پوست باعث پر شدن خطوط روی صورت می‌شوند. روش تزریق فیلر یکی از روش‌های حرفه‌ای برای جوانسازی پوست است که در آن از فیلرهای دائمی و موقت استفاده می‌شود. امروزه بیشتر افراد از فیلرهای موقت برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. این فیلرها دارای مقدار بسیاری هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در ساختار پوست است که در سنین پیری کاهش پیدا می‌کند. از تزریق ژل‌های فیلر برای حجم دهی به لب‌ها و گونه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خدمات تزریقی کلینیک تخصصی پوست در تهران

تزریق چربی برای جوانسازی:

تزریق چربی یکی از روش‌های بسیار مدرن برای جوانسازی پوست است که در آن پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌کنند. در این روش پزشکان با استفاده از روش لیپوساکشن چربی را نقاط مختلف بدن بیمار خارج کرده و پس از آماده سازی در محل مناسب تزریق می‌کنند. این روش دارای ماندگاری بسیار زیادی است. در این روش به علت استفاده از چربی به عنوان فیلر واکنش بدن بسیار کم بوده و افراد نگران عوارض نخواهند بود. روش تزریق چربی برای حجم دهی به نقاط مختلف بدن از جمله سینه‌ها و باسن نیز مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

 هایفوتراپی کلینیک تخصصی پوست در تهران

یکی از روش‌های غیرتهاجمی بسیار حرفه‌ای برای جوانسازی پوست هایفوتراپی می‌باشد. این روش که در کلینیک تخصصی پوست در تهران با دستگاهی به همین نام انجام می‌شود، یک روش بسیار ایمن برای جواسازی پوست محسوب می‌شود. در این روش پزشکان با متمرکز کردن امواج فراصوت روی پوست و انتشار آن می‌توانند باعث رفع مشکلات پوستی شوند. در روش هایفوتراپی پزشکان امواج فراصوت را روی پوست متمرکز کرده و باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شوند.

همانطور که می‌دانید لایه میانی پوست، محل تشکیل کلاژن می‌باشد. با تحریک لایه میانی با گرمادهی، کلاژنسازی در این لایه افزایش پیدا کرده و در نهایت جوانسازی پوست رقم می‌خورد. این روش بدون جراحی و برش انجام شده و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. نتایج این روش غیرتهاجمی برابر با جراحی لیفت صورت می‌باشد. البته نباید فراموش کرد که این روش نیز کاندیدای مناسب خود را دارد. توجه داشته باشید، افرادی که دارای زخم باز و یا عفونت در محل درمان هستند، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران

کربوکسی تراپی کلینیک تخصصی پوست در تهران

از دیگر خدمات حرفه‌ای ارائه شده در کلینیک تخصصی پوست در تهران، می‌توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. این روش بی نظیر با استفاده از تزریق گاز کربن دی اکسید به جوانسازی پوست می‌پردازد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوصی، مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست تزریق می‌کنند.

کربوکسی تراپی کلینیک تخصصی پوست در تهران

همانطور که می‌دانید بدن به صورت طبیعی دارای مقداری گاز کربن دی اکسید می‌باشد. بنابراین تزریق این گاز نمی‌تواند تأثیر بدی در بدن ایجاد کند. پس از تزریق مقدار مشخصی از این گاز به زیر پوست، بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته در بافت‌های آسیب دیده شروع به افزایش خونرسانی می‌کند. این واکنش بدن کاملاً طبیعی بوده و هیچگونه مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کند. افزایش خونرسانی به این ناحیه باعث می‌شود تا مواد مغذی بیشتری به بافت‌های آسیب دیده پوست برسند.

بنابراین این واکنش می‌تواند باعث رفع مشکلات پوستی و جوانسازی شود. البته نباید این نکته را فراموش کنید که مقدار گاز تزریقی توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود. پزشکان متخصص پوست انجام این روش را برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند، مناسب نمی‌دانند. کربوکسی تراپی تأثیر بسیاری در رفع مشکلات پوستی مانند تیرگی‌ها و افتادگی پوست در نقاط مختلف دارد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.