جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت مو مدرن تهران

کاشت مو مدرن تهران

ریزش موهای سر می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته باشد. بسیاری از مردان در سنین پیری و برخی از در سنین جوانی دچار ریزش شدید موهای سر می‌شوند. این ریزش باعث کاهش تراکم موهای سر و طاسی بخش‌هایی از آن می‌شود. طاسی موهای سر می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد مختلف شود. پزشکان برای جلوگیری و رفع این مشکل روش‌های متنوعی را ابداع کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها روش کاشت مو می‌باشد. روش کاشت مو از روش‌های جدید جلوگیری و رفع ریزش موهای سر است که باعث افزایش تراکم آن نیز می‌شود. امروزه بسیاری از افراد از این روش بی نظیر برای زیباسازی و رفع مشکل ریزش موهای سر استفاده می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت مو مدرن تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت مو و انواع آن

پیش از آنکه به توضیح کاشت مو مدرن تهران بپردازیم باید بدانید روش کاشت مو چیست و با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به صورت کلی کاشت مو روشی است که در آن طریق جراحی به پیوند فولیکول‌های مو می‌پردازند. در طول این روش پزشکان فولیکول‌ها که ارگان‌های حیاتی و کوچک مو هستند را برداشت کرده و در محل مناسب می‌کارند.

این روش از روش‌های حرفه‌ای و جدید برای رفع ریزش موهای سر است که در آن علاوه بر جلوگیری از ریزش، باعث افزایش تراکم موهای سر نیز می‌شود. روش کاشت مو با متدهای مختلفی انجام می‌شود که تفاوت آن‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. این روش بی نظیر معمولاً با سه متد زیر انجام می‌شود:

کاشت به روش FUT:

روش کاشت مو FUT در واقع یک روش جراحی است که برداشت فولیکول‌ها در آن به صورت تهاجمی و با خونریزی همراه است. در این روش پزشکان با استفاده از برشی نواری شکل روی محل برداشت، فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند. این برش پس از برداشت فولیکول‌ها بخیه زده می‌شود. روش FUT یک روش جراحی است که دوران نقاهت آن طولانی می‌باشد.

کاشت مو و انواع آن

کاشت به روش FUE:

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است روش FUE می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان بدون برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش برداشت فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. به همین دلیل دوران نقاهت این روش کوتاه می‌باشد.

کاشت به روش SUT:

روش SUT از تمام لحاظ به روش FUE شباهت دارد. در این روش نیز برداشت فولیکول‌ها بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. پزشکان در طول این روش فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند. تنها تفاوت این روش با روش FUE در ابزار برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در این روش برداشت فولیکول‌ها با دستگاهی مخصوص و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

کاندیدای مناسب کاشت مو مدرن تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاندیدای مناسب کاشت مو مدرن تهران چه افرادی هستند؟ همانطور که می‌دانید کاشت مو از روش‌های مدرن برای رفع ریزش مو است که امروزه در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود. از نظر کلینیک‌های حرفه‌ای زیبایی، بهترین کاندیدای کاشت مو دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • مردانی که دچار ریزش موهای سر با الگوی مردانه هستند و این مشکل به مدت 5 سال ادامه داشته است. درصورتی که سایر روش‌های درمانی روی قطع ریزش مؤثر واقع نشده باشد، می‌توانند از کاشت مو استفاده کنند.
  • انتظارات منطقی از کاشت مو از مهمترین مسائل در استفاده از این روش می‌باشد. افراد باید از نتایج کاشت مو انتظارات منطقی داشته باشند و احتمال ریزش مو بعد از کاشت را در نظر بگیرند.
  • مردانی که به علت ریزش مو دچار طاسی در قسمتی از سر خود شده‌اند، می‌توانند از روش کاشت مو به عنوان یک روش جوانسازی بهره ببرند.
  • خانم‌ها و آقایانی که به علت سوانح مختلف از جمله سوختگی دچار ریزش موهای سر شده‌اند گزینه مناسبی برای استفاده از این روش هستند.
  • خانم‌هایی که به علت استفاده از روش‌های مختلف زیبایی از جمله لیفت صورت دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توانند از کاشت مو استفاده کنند.
  • مشخصات مو از جمله بافت، ضخامت، تراکم مو و رنگ مو می‌تواند در کاندیدای مناسب این روش مؤثر باشد. افرادی که بانک مو مناسبی داشته و پوست سر آن‌ها دارای انعطاف بیشتری است، گزینه‌های بهتری برای کاشت مو می‌باشند.

کاندیدای مناسب کاشت مو مدرن تهران

آمادگی قبل از کاشت مو مدرن تهران

پس از توضیحاتی که درباره کاشت مو ارائه شد باید بدانید که آمادگی قبل از کاشت مو مدرن تهران شامل چه موارد می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پزشکان متخصص قبل از کاشت مو مواردی را به بیمار توصیه می‌کنند که در صورت رعایت آن‌ها کاشت با موفقیت بیشتری انجام می‌شود. همچنین رعایت این موارد می‌تواند در کاهش عوارض نیز مؤثر باشد. پزشکان و متخصصین پوست مو قبل از کاشت مو موارد زیر را توصیه می‌کنند:

  • حداقل به مدت 10 روز قبل از کاشت مو نباید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین، ژلوفن و… استفاده کنید. این داروها باعث رقیق شدن خون و افزایش احتمال خونریزی در حین جراحی می‌شوند.
  • به مدت دو هفته از مصرف دخانیات و الکل خوداری کنید. مصرف دخانیات و الکل باعث بروز مشکل در نتایج کاشت مو می‌شود.
  • در روز جراحی باید موهای خود را به خوبی بشویید. در روز جراحی دوش گرفته و سعی کنید از هیچ یک از مواد حالت دهنده مو مانند تافت و ژل استفاده نکنید.
  • انجام آزمایشات قبل از جراحی بسیار مهم است. پیش از جراحی آزمایشات را انجام داده و از سلامت جسمانی خود مطمئن شوید.
  • شب قبل از جراحی غذاهای سبک بخورید. اگر روز جراحی نیازی به آزمایش ندارید، می‌توانید صبحانه بخورید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو

ویژگی کلینیک کاشت مو مدرن تهران

یکی از مهمترین موضوعات در انجام کاشت مو مدرن تهران انتخاب بهترین کلینیک برای استفاده از این روش است. اما ویژگی‌های کلینیک معتبر در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت شما می‌توانید با در نظر داشتن موارد زیر به اعتبار کلینیک پی ببرید:

  1. کلینیک‌های معتبر باید دارای مجوز باشند. برای پی بردن به مجوزدار بودن یک کلینیک باید به مرکز مورد نظر مراجعه کنید. در صورت مجوزدار بودن مرکز، مجوز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
  2. داشتن مجوز باعث رعایت بسیاری از استانداردهای بهداشتی توسط کلینیک می‌شود. کلینیک باید با ضدعفونی دستگاه‌ها و استفاده از وسایل یکبار مصرف از بروز عفونت در مرکز جلوگیری کنید.
  3. مراکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز کلینیک می‌باشد.
  4. پزشکان و پرسنل با تجربه تأثیر بسیاری در نتایج کاشت مو دارند. در کلینیک‌های حرفه‌ای پزشکان دارای تجربه بسیاری در زمینه کاشت مو می‌باشند.
  5. هزینه در کلینیک‌های معتبر طبق عرف محاسبه می‌شود. کلینیک‌های معتبر و حرفه‌ای هزینه معقولی برای کاشت مو دریافت می‌کنند.

ویژگی کلینیک کاشت مو مدرن تهران

بعد از کاشت مو مدرن تهران چه باید کرد؟

یکی از سؤالات مهم درباره کاشت مو مدرن تهران این است که اقدامات بعد از کاشت مو به چه صورت است؟ اقدامات مهم بعد از کاشت مو به شرح زیر می‌باشند:

  • شما می‌توانید برای کاهش عارضه قرمزی و التهاب ناشی از کاشت مو، از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • بعد از کاشت مو از فعالیت شدید بدنی و ورزش کردن خودداری کنید.
  • هنگام خوابیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهید.
  • برای تسریع روند بهبودی باید رژیم غذایی خود را تغییر داده و از مواد مغذی استفاده کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون به شدت خودداری کیند. اینکار باعث خونریزی می‌شود.
  • برای جلوگیری از عفونت از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.