کاشت ابرو تهران

کاشت ابرو تهران

تهران به عنوان پایتخت از مهمترین شهرها در زمینه درمانی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد از شهرهای دیگر به تهران سفر کرده و در مراکز درمانی آن معالجه می‌شوند. به توجه به این موضوع، بسیاری از مراکز زیبایی نیز در این شهر قرار دارند. زیبایی یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد است که روش‌های مختلفی برای رسیدن به آن ایجاد شده است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان می‌توانند با افزایش تراکم موهای ابرو، به زیباسازی ابروهای افراد بپردازند. به این روش کاشت ابرو گفته می‌شود. کاشت ابرو که یکی از روش‌های مدرن برای زیباسازی ابروها محسوب می‌شود، امروزه توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

درباره کاشت ابرو

برای توضیح کاشت ابرو تهران باید بدانید روش کاشت ابرو چیست؟ در میان روش‌های زیباسازی ابرو، کاشت ابرو را می‌توان بهترین روش دانست که در آن پزشکان با برداشت فولیکول‌ها به زیباسازی ابروها می‌پردازند. در این روش پزشکان کوچکترین ارگان‌های حیاتی رشد مو را که به آن‌ها فولیکول گفته می‌شود، از نقاط مناسب برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند. توجه داشته باشید که کاشت ابرو نسبت به دیگر روش‌های زیباسازی ابرو، دارای نتایجی طبیعی‌تر و دائمی است.

با اینکه بسیاری از خانم‌ها روش‌هایی مانند هاشور و تاتو را ترجیح می‌دهند، باید گفت این روش‌ها نتایجی غیرطبیعی و موقت دارد. روش‌های تاتو و هاشور از جوهر برای فرم دهی به ابروها استفاده می‌کنند که پس از گذشت یکسال باید برای تمدید آن اقدام نمایید. در صورتی که کاشت ابرو با برداشت فولیکول‌ها از بدن خود بیمار انجام می‌شود. این فولیکول‌ها پس از کاشت در ناحیه ابرو رشد کرده و تفاوت چندانی با موهای ابرو نخواهند داشت. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اعتبار کلینیک در نتایج کاشت ابرو مؤثر می‌باشد.

درباره کاشت ابرو

انواع روش کاشت ابرو تهران

یکی از سؤالات مهمی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که انواع روش کاشت ابرو تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع کاشت ابرو نگذشته است، اما پزشکان به ابداع متدهای مختلفی برای کاشت ابرو پرداخته‌اند. این متدها در کلیت کاشت ابرو مشترک بوده و تنها تفاوت آن‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. طبق نظر متخصصین دو روش رایج برای کاشت ابرو ایجاد شده است که در ادامه به توضیح این دو روش خواهیم پرداخت:

  1. روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو روش FUT است که تا امروز در کلینیک‌های معتبر تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش در واقع یک روش جراحی است که در آن با ایجاد برشی نواری شکل در ناحیه اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش به صورت تهاجمی و با ایجاد خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد که باعث طولانی شدن دوران نقاهت آن می‌شود. از عوارض و معایب این روش می‌توان به ایجاد اسکار در محل برداشت اشاره کرد. البته این روش مزایایی نیز دارد که یکی از آن‌ها رسیدن به تراکم زیاد با هزینه مناسب می‌باشد.
  2. روش FUE: از روش‌های مدرن و جدید کاشت ابرو می‌توان به روش FUE اشاره کرد که در آن پزشکان بدون برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در این روش متخصصین فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت کرده و پس از آماده سازی در محل مناسب می‌کارند. از مزایای این روش می‌توان به کوتاهی دوران نقاهت اشاره کرد. از دیگر مزایای این روش می‌توان به طبیعی بودن نتایج نسبت به روش قبل اشاره کرد. البته این روش دارای معایبی نیز می‌باشد که یکی از مهمترین آن‌ها امکان برداشت گرافت های کمتر در یک جلسه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

بهترین کاندیدای کاشت ابرو تهران

هر روش زیباسازی دارای کاندیدای مناسب خود است و در صورتی که افراد کاندیدای مناسبی برای آن نباشند، نتایج مطلوب را دریافت نخواهند کرد. اما بهترین کاندیدای کاشت ابرو تهران چه افرادی هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت یکی از مهمترین موضوعات در روش کاشت ابرو، داشتن بانک موی مناسب است. بسیاری از افراد که قصد استفاده از روش کاشت ابرو را دارند، بانک موی مناسبی برای برداشت فولیکول‌ها ندارند. تراکم فولیکول‌های سالم در محل اهدا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی افرادی که بانک موی مناسبی دارند، در صورت دارای بودن شرایط زیر می‌توانند از کاشت ابرو بهره ببرند:

  • بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو افرادی هستند که به دلایل مادرزادی و ژنتیکی دارای ابروهای کم پشت و نازکی هستند.
  • برخی از افراد از فرم ابروهای خود ناراضی هستند. این افراد می‌توانند با استفاده از روش کاشت ابرو به عنوان بهترین روش فرم دهی به ابروها استفاده کنند.در صورتی که به اختلالات هورمونی از جمله بیماری‌های زمینه‌ای تیروئیدی مبتلا هستید، باید پس از کنترل و درمان بیماری برای کاشت ابرو اقدام کنید.
  • برخی از افراد به علت سوختگی، شکستگی و جراحت در ناحیه ابرو دچار ریزش و طاسی شده‌اند. این افراد بهترین گزینه برای کاشت ابرو می‌باشند.
  • در صورتی که خانم‌ها ابروهای خود را بیش از حد اصلاح کرده باشند، کاشت ابرو گزینه مناسبی می‌باشد.
  • اگر از تاتو و هاشور برای فرم دهی به ابروها استفاده کرده‌اید، برای طبیعی شدن ابروها می‌توانید از کاشت ابرو نیز بهره ببرید.

درباره کاشت ابرو

مهمترین نکات در کاشت ابرو تهران

به طور کلی کاشت ابرو تهران باید با دقت بسیار و زیر نظر پزشکان متخصص انجام شود. این روش دارای حساسیت بسیار زیادی بوده و در صورت در نظر نگرفتن برخی نکات، نتایج آن غیرطبیعی می‌شود. پزشکان متخصص این نکات را به شرح زیر می‌دانند:

  • زاویه رشد ابرو در نقاط مختلف آن متفاوت است. زاویه رشد ابرو در ناحیه تنه و دم با هم متفاوت است. پزشکان باید به این زاویه توجه کنند.
  • زاویه رشد مو نسبت به فولیکول در ناحیه ابرو با سر متفاوت است. موهای ابرو به صورت افقی رشد کرده و روی صورت می‌خوابند. در صورتی که موهای سر به صورت عمودی رشد می‌کنند. پزشکان باید مناسب‌ترین فولیکول‌ها را انتخاب کنند.
  • فولیکول‌های سر چند تارمویی هستند، در صورتی که فولیکول‌های ابرو تک تارمویی می‌باشند. پزشکان هنگام برداشت فولیکول‌ها باید به این نکته توجه کافی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو روی تاتو

مراحل کاشت ابرو تهران

از مهمترین موضوعات در کاشت ابرو تهران، آشنایی با مراحل کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر تهران می‌باشد. بسیاری از مردم بر این باورند که کاشت ابرو تنها در دو مرحله انجام می‌شود، در صورتی که در کلینیک‌های معتبر کاشت ابرو در سه مرحله زیر انجام می‌شود:

مرحله طراحی:

یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مراحل در کاشت ابرو مرحله طراحی است که در کلینیک‌های حرفه‌ای توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. در این مرحله پزشکان با بررسی ابروها و فرم صورت بیمار، به طراحی یک مدل ابروی مناسب برای بیمار می‌پردازند. این مرحله قبل از جراحی و در جلسات مشاوره انجام می‌شود. در این مرحله به انتخاب بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها نیز پرداخته می‌شود.

مرحله برداشت:

در این مرحله که در جلسه کاشت ابرو انجام می‌شود، ابتدا پزشکان با استفاده از بی حسی موضعی محل کاشت و برداشت را بی حس کرده و سپس به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این برداشت با دقت بسیار و در برخی از مواقع با ابزارهای مخصوصی انجام می‌شود. پزشکان در این مرحله باید بهترین فولیکول‌ها برای کاشت ابرو را انتخاب نمایند.

مراحل کاشت ابرو تهران

مرحله کاشت:

آخرین مرحله از کاشت ابرو، مرحله کاشت فولیکول‌ها می‌باشد. در این مرحله جراح برش‌هایی را در ناحیه ابرو ایجاد می‌کند. این برش‌ها ظریف بوده و سپس فولیکول‌ها به دقت و زیر میکروسکوپ در این برش‌ها قرار می‌گیرند. این مرحله از کاشت ابرو باید زیر نظر پزشک متخصص و با دقت فراوان انجام شود.