پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟

پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد

پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ اگر شماهم به فکر جوانسازی و زیبا سازی افتاده باشید این سوال شمارا به این مقاله رسانیده است.حفظ زیبایی و جوانی از دغدغه‌های همیشگی مردم است اما متاسفانه پوست انسان به شادابی و طراوت دوران جوانی باقی نمی‌ماند. با افزایش سن پوست دچار مشکلاتی می‌شود که مهمترین آن‌ها افتادگی و بروز چین و چروک‌ها می‌باشد. علت اصلی این مشکلات کاهش موادی مانند کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید از سنین میانسالی است. با اینکه پیری پوست یک مشکل طبیعی محسوب می‌شود و گریزناپذیر است اما پزشکان توانسته روش‌هایی را برای به تأخیر انداختن آن ابداع کنند. این روش‌ها به عنوان روش‌های جوانسازی پوست شناخته می‌شود. یکی از روش‌های بی نظیر جوانسازی پوست روش تزریق ژل پروفایلو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش ارائه داده و به پاسخ این سؤال بپردازیم که پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ژل فیلر پروفایلو چیست؟

پیش از آنکه بدانید پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ باید بدانید ژل پروفایلو چیست و از چه موادی ساخته شده است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده است که به زیر پوست تزریق می‌شود. همانطور که می دانید فیلرها از زمان گذشته تا امروز طبیعی‌تر شده‌اند. ژل پروفایلو یکی از طبیعی‌ترین و بهترین ژل‌ها برای جوانسازی پوست است. این ژل از هیالورونیک اسید تشکیل شده است. هیالورونیک اسید یک ماده بسیار طبیعی در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت، افزایش کلاژن سازی و الاستین در لایه زیرین پوست می‌شود.

تزریق پروفایلو امروزه یکی از روش‌های بسیار محبوب در میان مردم است. این ژل به علت طبیعی بودن به راحتی با بافت‌های پوست و چربی ترکیب شده و هیچ خطری را برای بیمار به همراه نخواهد داشت. همچنین فیلرهای طبیعی به عنوان فیلرهای موقت شناخته می‌شود. این ژل با ترکیب در ساختار پوست روی جوانسازی تاثیرگذار می‌باشد.

کاربرد پروفایلو

پروفایلو یکی از ژل‌های فیلر بسیار پراستفاده در زمینه جوانسازی پوست می‌باشد که با تزریق به زیر پوست باعث حل مشکلات آن می‌شود. اما پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟

کاربرد پروفایلو
پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت این ژل دارای دو کاربرد بسیار مهم است. هر یک از کاربردهای این ژل توانسته جایگاه ویژه در میان مردم پیدا کند. انواع کاربرد ژل پروفایلو به شرح زیر می‌باشد:

  1. رفع چین و چروک: یکی از کاربردهای مهم ژل پروفایلو رفع چین و چروک‌ها برطرف کردن علائم پیری پوست در سنین میانسالی و پیری می‌باشد. هیالورونیک موجود در ژل پروفایلو پس از ترکیب با پوست باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین شده و در نهایت موجب بازگشت خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. به‌دست آوردن پوستی شاداب و رفع چین و چروک‌ها روی پوست از جمله مزایای این کاربرد ژل پروفایلو می‌باشد.
  2. پرکنندگی: همانطور که گفته شد ژل پروفایلو پیش از آنکه یک ژل رفع پیری پوست باشد، یک پرکننده و یا فیلر می‌باشد. بسیاری از افراد در صورت خود دچار نواقصی هستند که این نواقص باعث کاهش زیبایی آن‌ها می‌شود. برای مثال عدم تقارن در چانه، کم حجم بودن لب‌ها و گونه می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد داشته باشد. با استفاده از ژل پروفایلو شما می‌توانید به رفع این مشکلات و نواقص در صورت بپردازید. خاصیت پرکنندگی این ژل دومین و مهمترین کاربرد تزریق آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: تزریق پروفایلو به صورت

کاندیدای پروفایلو چه افرادی هستند؟

پس از توضیحاتی که درباره سؤال پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ ارائه شد، باید بدانید کاندیدای مناسب برای استفاده از ژل پروفایلو چه افرادی هستند؟ نکته قابل توجه درباره این ژل عدم محدودیت سنی آن می‌باشد. این ژل از نظر علمی هیچگونه محدودیت سنی نداشته و افراد در سنین مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از ژل برای رفع پیری پوست، بهتر است تا بروز اولین نشانه‌های پیری پوست روی صورت صبر کنید.

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند اگر قصد جوانسازی با ژل پروفایلو را دارید بهتر است بعد از 30 سالگی برای تزریق آن اقدام نمایید. در بسیاری از موارد پروفایلو برای افراد مسن‌تر تاثیرگذاری بیشتری داشته و افراد بالای 60 سال از تزریق این ژل نتیجه بهتری دریافت کرده‌اند. البته اگر قصد استفاده از خاصیت پرکنندگی این ژل را دارید، هیچگونه محدودیت سنی شامل شما نمی‌شود. افراد جوان که دارای نواقصی در چهره خود هستند کاندیدای مناسبی برای استفاده از پروفایلو هستند.

کاندیدای پروفایلو چه افرادی هستند؟
پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟

پروفایلو در چه مناطقی تزریق می‌شود؟

یکی از مسائل مهم مردم درباره پروفایلو محل مناسب تزریق آن در صورت می‌باشد. به طور کلی در مناطق مختلف صورت تزریق پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت هدف از تزریق پروفایلو معمولاً رفع نواقص و برطرف کردن علائم پیری پوست می‌باشد. بنابراین پزشکان مناطقی در صورت را به عنوان نقاط زیبایی زیستی برای تزریق پروفایلو در نظر گرفته‌اند. این مناطق از صورت دارای بیشترین میزان هیالورونیک اسید هستند. در صورت کاهش هیالورونیک اسید در این ناحیه مشکلات بسیاری برای پوست ایجاد می‌شود.

همچنین نقاط زیبایی زیستی به علت دور بودن از رگ‌ها و سیستم عصبی بهترین محل برای وارد شدن سوزن و تزریق می‌باشند. تزریق در این نواحی کاملاً بی خطر بوده و شما می‌توانید بدون نگرانی به استفاده از این روش بپردازید. البته میزان بی خطر بودن تزریق کاملاً به اعتبار کلینیک وابسته است. بنابراین سعی کنید بهترین کلینیک را برای تزریق انتخاب کنید. 5 نقطه مناسب برای تزریق پروفایلو که به عنوان نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند به شرح زیر هستند:

  1. گونه‌ها در قسمت برآمدگی
  2. بینی در قسمت پایه بینی
  3. کمی جلوتر و پایین‌تر از لاله گوش که به نام تراگوس شناخته می‌شود.
  4. چانه و پایین‌تر از لب‌ها
  5. زاویه فک پایینی که به نام زاویه ماندیبولار شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای گردن

مزایای ژل فیلر پروفایلو

هر روش جوانسازی دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. تزریق پروفایلو نیز دارای مزایایی است که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ بخشی از پاسخ به این سؤال مربوط به مزایای این روش است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • مهم‌ترین مزیت این روش تاثیرگذاری سریع آن می‌باشد. شما می‌توانید نتایج این روش را بلافاصله پس از درمان مشاهده کنید.
  • این روش یک روش کم تهاجمی بوده و به همین دلیل دارای دوران نقاهت طولانی نمی‌باشد.
  • پس از تزریق پروفایلو می‌توانید به راحتی به زندگی روزمره خود بازگردید.
  • پس از پایان عوارض ناشی از این روش شما می‌توانید شادابی و زیبایی دوران جوانی را به‌دست آورید.
  • ژل پروفایلو کاملاً بی خطر است و شما می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.
  • مواد تشکیل دهنده موجود در این ژل درون بدن نیز وجود داشته و پس از تزریق با ساختار پوست ترکیب می‌شوند.
  • این روش نسبت به روش‌های دیگر زیباسازی غیرتهاجمی نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد.
مزایای ژل فیلر پروفایلو
پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟

بعد از تزریق پروفایلو چه باید کرد؟

پس از پاسخ به سؤال پروفایلو چه کاری انجام می‌دهد؟ باید به بدانید بعد از تزریق پروفایلو چه باید کرد؟ پزشکان برای تسریع در بهبود عوارض و نتایج بهتر از تزریق نکاتی را به عنوان مراقبت‌های بعد از پروفایلو توصیه کرده‌اند. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  • هرگونه لمس و فشار دادن محل تزریق ممنوع است.
  • از ماساژ دادن محل تزریق به شدت خودداری کنید. اینکار باعث حرکت ژل زیر پوست می‌شود.
  • به مدت چند روز از خوابیدن روی صورت بپرهیزید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق مصرف دخانیات و الکل ممنوع است.
  • به مدت سه روز از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون به شدت خودداری کنید. اینکار باعث افزایش خطر خونریزی از محل تزریق می‌شود.
  • برای کاهش التهاب ناشی از تزریق از کمپرس سرد استفاده نمایید.