جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

هزینه پروفایلو چقدر است؟

هزینه پروفایلو چقدر است؟

زیبایی یکی از مهمترین موضوعات در زندگی انسان امروز است که توجه ویژه‌ای به آن دارد. می دانید که پوست انسان تأثیر بسیاری در زیبایی او دارد. اما متاسفانه پوست همیشه به تازگی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند. از سنین میانسالی پوست انسان با کاهش موادی مانند الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید مواجه می‌شود. کاهش این مواد در ساختار پوست باعث ایجاد افتادگی و بروز چین و چروک‌ها در نواحی مختلف بدن می‌شوند. با اینکه پیری پوست یک مشکل طبیعی در زندگی انسان است اما پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای به تأخیر انداختن آن ایجاد کنند. یکی از این روش‌ها تزریق ژل‌های فیلر می‌باشد. در میان ژل‌های فیلر ژل پروفایلو توانسته توجه بسیاری از متخصصین و مردم را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح درباره این ژل به پاسخ سؤال هزینه پروفایلو چقدر است؟ نیز بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل پروفایلو و کاربرد آن

پیش از آنکه به پاسخ سؤال هزینه پروفایلو چقدر است؟ بپردازیم، باید بدانید پروفایلو چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل پروفایلو در واقع یک ژل فیلر یا پرکننده است که برای جوانسازی پوست نیز مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. این ژل حاوی مقدار زیادی هیالورونیک اسید می‌باشد. همانطور که گفته شد هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت آن می‌شود.

زمانی که این ماده در پوست کاهش پیدا می‌کند، مشکلات بسیاری برای پوست ایجاد می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها افتادگی و چین و چروک‌ها می‌باشد. از کاربردهای این ژل می‌توان به از بین بردن چین و چروک‌های سطحی و عمیق صورت، افزایش شادابی و طراوت پوست، از بین بردن نواقص صورت و مورادی از این دست اشاره کرد. ژل پروفایلو یک ژل طبیعی برای جوانسازی پوست است که به خوبی با چربی و بافت‌های زیرین پوست ادغام می‌شود.

کاندیدای پروفایلو چه افرادی هستند؟

قبل از بررسی قیمت و پاسخ به سؤال هزینه پروفایلو چقدر است؟ باید به بررسی این موضوع بپردازید که آیا کاندیدای مناسبی برای پروفایلو هستید یا خیر؟ می دانید که روش پروفایلو یک روش تزریقی است که با سوزن انجام می‌شود. با اینکه ظاهر این روش کمی خطرناک به نظر می‌رسد اما باید بدانید تزریق پروفایلو از روش‌های کم تهاجمی محسوب می‌شود. به همین دلیل بیشتر افراد کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستند.

 

هزینه تزریق پروفایلو

پروفایلو محدودیت سنی خاصی ندارد اما در صورتی که قصد دارید از کاربرد جوانسازی آن استفاده کنید، بهتر است تا 30 سالگی صبر کنید. پزشکان متخصص پوست توصیه می‌کنند برای تزریق پروفایلو تا بروز اولین نشانه‌های پیری روی صورت صبر کنید. همچنین طبق تحقیقات انجام شده، پروفایلو روی افراد بالای 60 سال تاثیرگذاری بیشتر داشته و بهترین کاندیدا برای این روش افراد مسن هستند. البته افرادی که قصد دارند از این روش برای حذف نواقص صورت خود استفاده کنند، می‌توانند از سنین پایین برای اینکار اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: ژل پروفایلو چند سی سی است؟

هزینه پروفایلو و نواحی مختلف تزریق

یکی از موارد تاثیرگذار روی قیمت پروفایلو، نواحی تزریق آن می‌باشد. برای آنکه به پاسخ هزینه پروفایلو چقدر است؟ پرداخت، باید بدانید پروفایلو به کدام نقاط تزریق شده است. همانطور که پیش از این گفته شد، ژل پروفایلو یک ژل فیلر است که در از آن برای جوانسازی پوست نیز استفاده می‌شود. بسیاری از مردم برای از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی و یا خطوط بین دو ابروی خود از این ژل استفاده می‌کنند. برخی دیگر نیز ممکن است این ژل برای رفع افتادگی گونه استفاده کنند. به طور کلی تزریق این ژل معمولاً در 5 نقطه مختلف صورت انجام می‌شود.

این نقطه که با نام نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند عبارتند از: برآمدگی گونه، پایه بینی، پایین‌تر و جلوتر از لاله گوش یا تراگوس، زاویه فک پایین یا ماندیبولار و چانه. ویژگی مشترک این نقاط دور بودن آن از سیستم اعصاب و رگ‌ها و داشتن بیشترین میزان هیالورونیک اسید می‌باشد. این دو ویژگی باعث شده است تا تزریق پروفایلو در این نقاط با کمترین عوارض بیشترین تأثیر را روی جوانسازی داشته باشد.

مزایای تزریق پروفایلو به پوست

با اینکه پروفایلو دارای مزایای بسیاری است اما بیشتر مردم قبل از مزایا به دنبال پاسخ سؤال هزینه پروفایلو چقدر است؟ می‌باشند. هزینه پروفایلو به عوامل مختلفی بستگی دارد اما موضوعی که باعث توجه بیشتر مردم به این روش شده است، مزایای آن می‌باشد. این روش دارای مزایای خاصی نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی پوست است. از مهمترین مزایای این روش می‌توان به کم تهاجمی بودن آن اشاره کرد. در این روش بیمار بلافاصله پس از تزریق می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگشته و به کارهای خود بپردازد. دوران نقاهت این روش به علت غیرجراحی بودن بسیار کوتاه است.

مزایای تزریق پروفایلو به پوست

همچنین نتایج پروفایلو بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. این روش نیاز به استراحت و یا مراقبت خاصی نداشته و بیمار بدون نگرانی از عوارض می‌تواند به انجام آن بپردازد. پروفایلو یک ژل طبیعی است که به سادگی با ساختار پوست ترکیب شده و بدن هیچ واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد. این روش نیاز به تعداد جلسات کمتری برای نتیجه بخشی داشته و با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست باعث استحکام بیشتر آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: عوارض پروفایلو چیست؟

هزینه تزریق پروفایلو

با به اینکه میزان ماندگاری ژل پروفایلو حداکثر 6 ماه است، هزینه آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما هزینه پروفایلو چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت هزینه پروفایلو به عوامل زیادی مانند کلینیک زیبایی، دستمزد پزشک، میزان تزریق و… بستگی دارد. بسیاری از مردم به علت نیاز مکرر این روش به تمدید، به هزینه‌های آن اهمیت بیشتری می‌دهند. از عوامل مؤثر روی هزینه این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کلینیک زیبایی: یکی از مهمترین عوامل روی قیمت پروفایلو، کلینیک زیبایی است. هر کلینیک زیبایی با در نظر گرفتن عرف کلی قیمت تزریق پروفایلو، قیمت متفاوتی نسبت به دیگر مراکز دارد. علت اصلی این تفاوت قیمت موقعیت مکانی کلینیک زیبایی می‌باشد.
  2. دستمزد پزشک: بدون شک یک کلینیک زیبایی حرفه‌ای از پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده می‌کند. بنابراین افزایش قیمت تزریق پروفایلو در این موارد کاملاً طبیعی است.
  3. نوع ژل: ژل پروفایلو دارای انواع مختلفی است. ژل‌هایی که دارای میزان هیالورونیک اسید بیشتری هستند، دارای قیمت بیشتری نسبت به دیگر ژل‌ها می‌باشند.
  4. میزان ژل: در هر جلسه از تزریق پروفایلو، میزان مشخصی ژل به زیر پوست بیمار تزریق می‌شود. این میزان با توجه به شدت مشکلات پوستی در نظر گرفته می‌شود. پزشک متخصص پس از بررسی بیمار میزان ژل تزریقی را مشخص می‌کند.
  5. تعداد جلسات: با توجه به شدت مشکلات پوستی تعداد جلسات تزریق پروفایلو نیز متفاوت است. بنابراین پزشکان پیش از تزریق تعداد جلسات را نیز مشخص می‌کنند.

هزینه تزریق پروفایلو

مراقبت بعد از پروفایلو چیست؟

پس از پاسخ به سؤال هزینه پروفایلو چقدر است؟ شما می‌توانید برای تزریق پروفایلو اقدام نمایید. پزشکان برای کاهش عوارض و نتیجه بخش بودن تزریق، مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • لمس کردن، فشار دادن و ماساژ دادن محل تزریق باعث حرکت ژل زیر پوست می‌شود.
  • اگر تزریق پروفایلو در صورت انجام شده باشد، پس از تزریق استفاده از کرم‌های آرایشی ممنوع است.
  • به مدت چند روز پس از تزریق روی صورت خود نخوابید.
  • یک هفته بعد از تزریق پروفایلو مصرف دخانیات و نوشیدن الکل ممنوع است.
  • استفاده از داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون باعث افزایش احتمال خونریزی در محل تزریق می‌شود.
  • شما می‌توانید با استفاده از کمپرس سرد به کاهش التهابات ناشی از تزریق بپردازید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.