جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز هایفو در تهران

مرکز هایفو در تهران

پیری پوست را می‌توان از مهمترین مشکلات در زندگی انسان دانست که باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. پوست یک ارگان بسیار وسیع در ظاهر انسان است که متاسفانه با افزایش سن دچار مشکلاتی می‌شود. از مشکلات پیری پوست می‌توان به از دست رفتن خاصیت ارتجاعی، شادابی پوست و بروز چین و چروک در نقاط مختلف اشاره کرد. نشانه‌های پیری پوست ابتدا روی صورت نمایان شده و باعث از دست رفتن زیبایی افراد می‌شود. مهم‌ترین علت پیری پوست کاهش تولید موادی مانند کلاژن و الاستین در ساختار پوست می‌باشد. جلوگیری از پیری پوست همواره یکی از دغدغه‌های مهم انسان در طول زندگی می‌باشد. پزشکان و متخصصین زیبایی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌هایی را برای جوانسازی پوست ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست روش هایفوتراپی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مرکز هایفو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هایفوتراپی

پیش از آنکه به توضیح درباره مرکز هایفو در تهران بپردازیم، باید بدانید هایفوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که بدون ایجاد برش و خونریزی به لیفت صورت می‌پردازد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از دستگاهی با همین نام مشکلات پوست را برطرف می‌کنند. این روش با استفاده از امواج فراصوت پوست را جوان کرده و باعث لیفت صورت می‌شود.

در طول این روش پزشکان با انتشار امواج فراصوت به صورت متمرکز روی پوست، باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شوند. همانطور که می دانید لایه میانی پوست محل سلول‌های کلاژنساز می‌باشد. پس از گرمادهی به لایه میانی پوست، سلول‌های کلاژنساز در این لایه تحریک می‌شوند. تحریک این سلول‌ها باعث تولید کلاژن و رفع مشکلات پوستی می‌شود. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شوند تا دمای لایه میانی پوست افزایش پیدا کند.

افزایش دما در لایه میانی پوست باعث افزایش کلاژنسازی می‌شود. کلاژن‌ها که نوعی پروتئین هستند، باعث افزایش استحکام پوست و بازگشت خاصیت ارتجاعی به پوست می‌شوند. روش هایفوتراپی یک روش مدرن برای جوانسازی پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

هایفوتراپی

کاندیدای مناسب از نظر مرکز هایفو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاندیدای مناسب هایفوتراپی از نظر مرکز هایفو در تهران چه افرادی هستند؟ همانطور که می دانید روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که با کمترین خطر و عوارض انجام می‌شود. به طور کلی تمام افرادی که بین 30 تا 70 سال هستند، می‌توانند از این روش برای جوانسازی پوست خود بهره ببرند.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از افراد کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند. طبق نظر متخصصین افراد مسنی که دچار شلی و افتادگی شدید پوست گردن و صورت هستند، گزینه مناسبی برای استفاده از هایفوتراپی نیستند. از آنجایی که روش هایفوتراپی یک روش مناسب برای به تعویق انداختن پیری پوست است، شما می‌توانید برای پیشگیری از پیری پوست در سنین بالای 25 سال نیز استفاده کنید.

افرادی که دچار آسیب‌های جدی پوست بر اثر امواج فرابنفش شده‌اند، در چندین جلسه درمانی به نتایج دلخواه خواهند رسید. این روش برای افرادی که دچار عفونت، آکنه‌های کیستی، زخم و ایمپلنت‌های فلزی در محل درمان هستند، مناسب نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: مراکز هایفوتراپی در تهران

خصوصیات بهترین مرکز هایفو در تهران

انجام روش هایفوتراپی در مراکز معتبر تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد. بهترین مرکز هایفو در تهران دارای خصوصیاتی است که باعث جلب اعتماد مراجعین می‌شود. متخصصین در این زمینه ویژگی‌هایی را تحت عنوان خصوصیات مراکز معتبر هایفوتراپی ارائه کرده‌اند که به شرح زیر می‌باشند:

مراکز معتبر هایفوتراپی باید دارای مجوز باشند. یکی از مهمترین موضوعاتی که درباره مرکز هایفوتراپی مطرح می‌شود، مجوزدار بودن آن می‌باشد. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی از موارد به صدور مجوز برای یک مرکز می‌پردازد. این مجوز باعث اعتماد بیشتر مراجعین به مرکز می‌شود. برای اطلاع از مجوزدار بودن یک مرکز، باید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنید. با نگاه مختصری به اطراف می‌توانید از این موضوع اطلاع پیدا کنید. مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

رعایت بهداشت از مهمترین استانداردهایی است که وزارت بهداشت به آن توجه می‌کند. می دانید که مراکز درمانی باید بیش از هر موضوعی به بهداشت اهمیت دهند. رعایت بهداشت، استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی مداوم دستگاه‌ها باعث می‌شود تا از بروز بیماری در مراجعین جلوگیری شود.

خصوصیات بهترین مرکز هایفو در تهران

یک مرکز حرفه‌ای باید دستگاه‌های حرفه‌ای نیز داشته باشد. ابزارها و دستگاه‌های حرفه‌ای در مراکز معتبر هایفوتراپی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همانطور که می دانید، بخش زیادی از درمان با هایفوتراپی به دستگاه مربوط است. بنابراین مراکز معتبر باید از دستگاه‌های حرفه‌ای برای اینکار استفاده کنند. توجه داشته باشید که مهارت اپراتورهای دستگاه نیز تأثیر بسیاری در نتایج درمان و افزایش اعتبار مرکز دارد.

یک مرکز هایفوتراپی معتبر باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند. طبق قانون وزارت بهداشت، مراکزی که قصد انجام هایفوتراپی را دارند، باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز مرکز می‌باشد. حضور پزشک متخصص در مرکز باعث می‌شود تا در صورت بروز مشکل در بیمار، داروهای مناسب به موقع برای بیمار تجویز شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

مزایای درمان در مرکز هایفو تهران

انجام هایفوتراپی به طور کلی دارای مزایای بسیاری برای بیمار است. در صورتی که این درمان در بهترین مرکز هایفو در تهران انجام شود، شما می‌توانید از مزایای هایفوتراپی به صورت کامل بهره ببرید. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • انجام هایفوتراپی در مراکز معتبر باعث می‌شود تا شما در طول 1 الی 3 جلسه به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.
  • نتایج هایفوتراپی در مراکز معتبر تهران بین 1 تا 2 سال ماندگار دارد.
  • جلسه درمان هایفوتراپی بسیار کوتاه است. مدت زمان این درمان بین 30 تا 90 دقیقه می‌باشد که بستگی به وسعت محل درمان دارد.
  • این روش یک روش غیرتهاجمی است. بنابراین بدون خطر، خونریزی و جراحی انجام شده و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است.
  • شما می‌توانید بدون نگرانی از روش هایفوتراپی استفاده کنید. البته قبل از آن باید از اینکه کاندیدای مناسب این روش هستید، اطمینان پیدا کنید.
  • این روش بدون درد انجام شده و پس از درمان نیازی به پانسمان ندارد.
  • از این روش می‌توانید برای افزایش ماندگاری جراحی‌های زیبایی استفاده کنید.
  • این روش را می‌توان همزمان با روش میکرونیدلینگ استفاده کرد.
  • هزینه روش هایفوتراپی نسبت به جراحی بسیار کمتر است. با این تفاوت که با این روش می‌توانید به نتایجی مشابه جراحی لیفت دست پیدا کنید.

مزایای درمان در مرکز هایفو تهران

مراحل درمان در مرکز هایفو تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مراحل هایفوتراپی در مرکز هایفو در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در بهترین مراکز تهران پزشکان ابتدا محل درمان را تمیز می‌کنند. در صورتی که محل درمان دارای آرایش یا کرم ضدآفتاب است، باید آن را پاک کنید. پس از تمیز شدن محل درمان، پزشک با استفاده از کرم بی حسی موضعی به بی حس کردن محل درمان می‌پردازد.

سپس پزشک با استفاده از ژل مخصوصی، محل درمان را می‌پوشاند. این ژل مانند ژل لوبریکانت برای سونوگرافی است. پس از آنکه محل با ژل مخصوص پوشانده شد، پزشک دستگاه هایفوتراپی را روی پوست قرار می‌دهد. تکنسین می‌تواند از طریق مانیتور دستگاه برای تنظیم درجه امواج اقدام کند. امواج فراصوت با پالس‌های کوتاهی روی پوست منتشر می‌شوند. در آخر پس از پایان درمان، دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.