جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

ليزر فوتونا براي خط خنده

ليزر فوتونا برای خط خنده

خطوط روی صورت نشان دهنده حالات مختلف انسان هستند. این خطوط در سنین جوانی تنها در مواقع خنده یا اخم روی صورت نمایان می‌شوند. اما از سنین میانسالی پوست انسان به دلیل کاهش مواد مختلف خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و جای این خطوط روی صورت باقی می‌ماند. می دانید که پوست انسان همیشه به شادابی و طراوت دوران جوانی نیست. متاسفانه از دست رفتن موادی مانند کلاژن و الاستین از بافت پوست باعث پیری پوست و کاهش زیبایی انسان می‌شود.

یکی از روش‌های جوانسازی پوست که تأثیر بسیاری در از بین بردن خطوط روی صورت دارد، روش فوتونا می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره روش ليزر فوتونا برای خط خنده ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش جوانسازی لیزر فوتونا

پیش از آنکه به توضیح روش ليزر فوتونا برای خط خنده بپردازیم باید بدانید لیزر فوتونا چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش فوتونا یک روش جوانسازی پوست است که با استفاده از اشعه لیزر انجام می‌شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند با استفاده از اشعه لیزر به رفع مشکلات پوستی بپردازند. اشعه لیزر در واقع یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است که با استفاده از دستگاه مخصوص به پوست تابیده می‌شود.

به طور کلی فوتونا به معنای سطح پوست بوده و لیزر فوتونا به معنای تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست می‌باشد. دستگاه لیزر فوتونا معمولاً دارای دو طول موج مختلف است که با استفاده از آن به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌پردازد. لیزر فوتونا دارای کاربردهای متنوعی است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • رفع شلی و افتادگی پوست صورت و بدن
  • برطرف کردن خطوط عمیق و سطحی روی صورت
  • رفع چین و چروک‌های دور چشم
  • جوانسازی صورت 4 بعدی
  • رفع عروق سطحی پوست
  • برطرف کردن غبغب
  • رفع ترک‌های پوستی روی سینه و شکم

ليزر فوتونا براي خط خنده

لیزر فوتونا صورت

همانطور که می دانید یکی از تاثیرگذارترین نواحی در زیبایی انسان صورت می‌باشد. پوست صورت در سنین جوانی شاداب و زیبا به نظر می‌رسد. اما متاسفانه همراه با افزایش سن، پوست صورت نیز دچار چین و چروک‌ها و خطوطی می‌شود. امروزه روش‌های مختلفی برای رفع خطوط روی صورت ایجاد شده است که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از لیزر فوتونا برای خط خنده می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از کاربرد جوانسازی 4 بعدی این روش، جوانی و شادابی را به پوست خود بازگردانید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش باید بهتر است به کلینیک‌های معتبر زیبایی مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا دور چشم

لیزر جوانسازی 4 بعدی فوتونا

یکی از مهمترین کاربردهای لیزر فوتونا جوانسازی 4 بعدی پوست صورت می‌باشد. با استفاده از این روش می‌توانید از دستگاه لیزر فوتونا برای خط خنده نیز استفاده کنید.

همانطور که گفته شد روش لیزر فوتونا از دو طول موج مختلف استفاده می‌کند. این دو طول موج اربیوم و ان دی یاگ نام دارند. این دو طول موج در کنار هم باعث از بین رفتن خط خنده و زیباسازی صورت می‌شوند. در روش جوانسازی 4 بعدی پزشکان اشعه لیزر را از داخل بافت دهان و سطح پوست به صورت می‌تابند. روش جوانسازی 4 بعدی دارای 4 مرحله زیر می‌باشد:

  1. در اولین مرحله از جوانسازی 4 بعدی پزشکان اشعه لیزر را از داخل بافت دهان تابیده و به گرمادهی به پوست صورت می‌پردازند. این گرمادهی باعث افزایش کلاژنسازی و بهبود خط خنده روی صورت می‌شود.
  2. در مرحله دوم با تاثیرگذاری روی بافت زیرین پوست باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شوند. این مرحله شباهت بسیاری به لیزر موهای زائد داشته و به همین دلیل بهتر است مردان به استفاده از آن نپردازند.
  3. مرحله سوم از جوانسازی 4 بعدی مرحله گرمادهی به عمق پوست می‌باشد. این مرحله باعث تثبیت دو مرحله قبل و رفع خط خنده می‌شود.
  4. آخرین مرحله لایه برداری سطحی می‌باشد. در این مرحله پزشکان با تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست به از بین بردن لایه سطحی پوست می‌پردازند. با از بین رفتن لایه سطحی پوست شروع به ساخت بافت جدید کرده و بافت آسیب دیده سطح پوست از بین می‌رود.

لیزر جوانسازی 4 بعدی فوتونا

مزایای ليزر فوتونا برای خط خنده

بدون شک مزایای یک روش جوانسازی باعث جلب نظر مردم به آن روش می‌شود. روش ليزر فوتونا برای خط خنده نیز دارای مزایایی است که مردم با در نظر گرفتن این مزایای به استفاده از آن می‌پردازند. مهم‌ترین مزیت روش فوتونا غیرتهاجمی بودن آن می‌باشد. می دانید که پزشکان امروزه روش‌های متنوعی را برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی ایجاد کرده‌اند اما بیشتر این روش‌ها تهاجمی هستند. غیرتهاجمی بودن روش فوتونا باعث شده است تا بیشتر مردم بدون نگرانی از این روش استفاده نمایند. یکی دیگر از مزایای این روش کوتاه بودن دوران نقاهت آن می‌باشد.

پزشکان این روش را تقریباً بدون نقاهت دانسته و افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، می‌توانند بلافاصله پس از درمان به زندگی عادی خود برگردند. کاربردهای متنوع روش فوتونا باعث شده است تا توجه بسیاری از مردم به این روش بی نظیر جلب شود. از دیگر مزایای این روش می‌توان به درصد رضایتمندی بالای آن اشاره کرد. لیزر فوتونا دارای جوانسازی 2 بعدی، سه بعدی و 4 بعدی می‌باشد که هرچه این اندازه بالاتر رود، مدت ماندگاری نتایج نیز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا دور چشم

قبل از ليزر فوتونا برای خط خنده چه باید کرد؟

با توجه به توضیحاتی که درباره مزایای روش ليزر فوتونا برای خط خنده ارائه شد، این روش بهترین روش برای جوانسازی پوست صورت محسوب می‌شود. برای آنکه بتوانید از این روش استفاده کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید. عدم توجه به این نکات می‌تواند در نتیجه درمان مؤثر بوده و حتی باعث افزایش عوارض شود. نکات مهم قبل از استفاده از لیزر فوتونا به شرح زیر می‌باشند:

  • پیش از انجام درمان حتماً با پزشک خود مشورت کرده و او را در جریان سابقه پزشکی و داروهایی که مصرف می‌کنید قرار دهید.
  • جلسات درمان باید سر وقت انجام شوند. بنابراین سعی کنید پیش از درمان زمان جلسات را تعیین کنید.
  • پوست صورت باید قبل از درمان به خوبی تمیز شود. پیش از حضور در جلسه پوست خود را خوبی شستشو دهید.
  • در صورتی که پوست صورت شما به هر دلیلی دچار التهاب شده است از انجام درمان خودداری کنید.
  • از آفتاب گرفتن و لیزر موهای زائد قبل از درمان به شدت خودداری کنید.
  • قبل از انجام درمان باید بدانید مراحل لیزر فوتونا لذتبخش نبوده و با کمی درد همراه است.

قبل از لیزر فوتونا برای خط خنده چه باید کرد؟

مراقبت بعد از ليزر فوتونا برای خط خنده

انجام برخی از مراقبت‌ها بعد از ليزر فوتونا برای خط خنده می‌تواند تأثیر بسیاری در نتیجه درمان داشته و همچنین عوارض را تا حد زیادی کاهش دهند. پزشکان متخصص پوست برای بهبود سریعتر عوارض و دریافت نتیجه بهتر از درمان مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که با رعایت آن‌ها می‌توانید درمان بهتری داشته باشید. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • استفاده از مرکبات و رژیم غذایی مناسب می‌تواند تأثیر بسیاری در بهبودی سریعتر بافت‌های آسیب دیده و ایجاد بافت‌های جدید داشته باشد.
  • یک انسان به طور کلی باید در 24 ساعت حداکثر 8 ساعت بخوابد. خواب کافی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در طراوت و شادابی پوست داشته باشد.
  • انجام حرکات ورزشی باعث افزایش گردش خون و افزایش شادابی پوست می‌شود. افزایش گردش خون باعث اکسیژن رسانی بهتر به بافت‌ها و جوانی پوست می‌شود.
  • یک انسان باید در طول روز 8 لیوان آب بنوشد. نوشیدن آب تأثیر بسیار زیادی در حفظ رطوبت و آبرسانی لایه‌های زیرین پوست دارد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.