جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

جدیدترین خدمات زیبایی

جدیدترین خدمات زیبایی

داشتن چهره‌ای زیبای یکی از دغدغه‌های مهم در زندگی انسان بخصوص خانم ها می‌باشد. بسیاری از افراد برای زیباسازی صورت خود روش های مختلفی را استفاده می‌کنند. این روش‌ها که معمولا برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند. در زمان گذشته تعداد این خدمات کم بود و مردم برای انجام عمل های زیبایی مختلف به متخصصین پوست و مو مراجعه می‌کردند. اما امروزه کلینیک های مختلفی به منظور ارائه این خدمات ایجاد شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین خدمات زیبایی پرداخته و توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پیشگیری یا درمان؟!

زیباترین چهره انسان در زمان جوانی اوست. در نتیجه بهترین روش برای زیباسازی، جوانسازی می باشد. روش‌های مختلف جوانسازی معمولا برای پوست مورد استفاده قرار می گیرند و با بهره‌بردن از این روش‌ها می توانید باعث شادابی و شفافیت پوست خود شوید. می‌دانیم که پوست در سنین پیری دچار افتادگی و چین و چروک می شود. بسیاری از پزشکان بر این باورند که برای رفع این مشکل باید پیش از رسیدن به سنین پیری مراقبت‌هایی را انجام داد. با انجام این مراقبت‌ها می‌توانید تا حد زیادی از پیری پوست جلوگیری کرده و باعث به تعویق افتادن آن شوید. در نتیجه پیش از آن که به معرفی و توضیح جدیدترین خدمات زیبایی بپردازیم.

:برای پیشگیری از پیری پوست به توصیه‌های زیر توجه نمایید
  • سعی کنید همیشه از ضدآفتاب با کیفیت استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا اشعه های مضر آفتاب باعث خرابی پوست شما نشود.
  • به هیچ عنوان برنزه نکنید. این کار باعث می‌شود تا پوست بدن شما به طور مستقیم در معرض UV قرار بگیرد. این اشعه به شدت برای پوست مضر است.
  • از عینک آفتابی استفاده کنید. استفاده از عینک صرفا برای حفظ چشم‌های شما نیست بلکه اینکار از باریک کردن چشم‌ها بیشتر شدن خطوط دور چشم جلوگیری می‌کند.
  • مصرف دخانیات سرعت از بین رفتن کلاژن های پوست را بیشتر می‌کند.
  • نوشیدنی‌های الکلی باعث کم آبی از بین رفتن طراوت پوست می‌شود.
  • تغییر وزن در طول زمان کم مشکلات بسیاری از جمله از بین رفتن بالشتک‌های چربی را برای شما ایجاد می‌کند.
  • پوست خود را با ملایمت و آرامی شستشو دهید.

پیشگیری یا درمان؟!

جدیدترین خدمات زیبایی چیست؟

همانطور که گفته شد در زمان گذشته روش‌های زیبایی محدود بوده و بیشتر در مطب پزشکان متخصص انجام می‌شد اما امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی ایجاد شده‌است. انجام این روش‌ها می تواند باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پوست و افزایش شادابی و طراوت آن شود. این روش‌های مدرن با استفاده از دستگاه های پیشرفته به درمان مشکلات پوستی می‌پردازند. در ادامه مطلب به توضیح برخی از جدیدترین خدمات زیبایی خواهیم پرداخت.

هایفوتراپی

یکی از جدیدترین خدمات زیبایی که در کلینیک های حرفه ای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد روش هایفوتراپی نام دارد. این روش بسیار کم خطر و ایمن بوده و از شیوه‌های بدون تهاجم جوانسازی پوست محسوب می‌شود. در روش هایفوتراپی پزشکان برای جوانسازی پوست از امواج فراصوت استفاده می‌کنند. کلینیک های حرفه ای زیبایی مجهز به دستگاه هایفوتراپی هستند. دستگاه هایفوتراپی به صورت مستقیم روی پوست قرار گرفته و با انتقال امواج فراصوت به لایه زیرین پوست به تحریک سلول ها در ناحیه درمان می‌پردازد. این امواج باعث گرم شدن سلول های کلاژن ساز پوست شده و با افزایش کلاژن سازی پوست را جوان و شاداب می‌کنند.
همراه با تولید کلاژن پوست سفت شده و چین و چروک‌های آن از بین خواهدرفت. این روش برای افراد 30 تا 75 سال بسیار مناسب بوده و ماندگاری آن حدود 1 تا 3 سال می‌باشد. هایفوتراپی در یک جلسه انجام شده و در صورت تمایل می‌توانید سالانه به جلسات ترمیمی آن مراجعه نمایید.

 کربوکسی تراپی چیست؟

از جدیدترین خدمات زیبایی کربوکسی تراپی می باشد. کربوکسی تراپی از روش‌های کم تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش تا حد زیادی ایمن بوده و بسیاری از مردم به استفاده از آن روی آورده اند. در بدن به صورت طبیعی گاز کربن دی اکسید موجود می باشد. در روش کربوکسی تراپی که یکی از روش‌های با سابقه محسوب می‌شود، مقدار زیادی گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست تزریق می کنند. با تزریق این گاز به پوست، بدن به صورت طبیعی برای جبران اکسیژن از دست رفته در ناحیه تزریق، شروع به افزایش خونرسانی می‌کند. افزایش خونرسانی در ناحیه تزریق باعث ترمیم مشکلات پوستی در ناحیه مورد نظر می شود.
ماندگاری روش کربوکسی تراپی بین 4 تا 6 ماه بوده و تعداد جلسات آن تقریبا 4 تا 8 جلسه است. فواصل بین این جلسات باید 2 تا 4 هفته باشد. این روش در درمان افتادگی پوست، رفع چین و چروک، درمان ترک های پوستی و… کاربرد بسیاری دارد.

 کربوکسی تراپی چیست؟

تزریق بوتاکس از جدیدترین خدمات زیبایی

خطوط روی صورت ناشی از حرکت عضلات می باشند. این خطوط در سنین پیری تبدیل به چین و چروک می‌شود. همچنین باعث کاهش زیبایی صورت می شوند. یکی دیگر از جدیدترین خدمات زیبایی که می‌توانید در کلینیک زیبایی از آن بهره‌مند شوید روش تزریق بوتاکس است. بوتاکس یک ماده گرفته شده از سم بوتولونیوم است که به صورت موقتی به فلج کردن عضلات می پردازد. زمانی که این سم وارد پوست می‌شود عضلات را در ناحیه تزریق مختل کرده و باعث کاهش خطوط می‌شود. بسیاری از کارشناسان این روش را یک روش جلوگیری از پیری پوست می دانند و برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق کاربردی ندارد. ماندگاری بوتاکس نهایتا تا 6 ماه بوده و برای حفظ اثرات آن باید هر 6 ماه تمدید شود.

تزریق پرکننده ها برای زیبایی

هرچه سن بالاتر برود چین و چروک ها عمیق‌تر می‌شود. همچنین حجم پوست کاهش پیدا می‌کند. در صورتی که قصد دارید چین و چروک های عمیق را از بین ببرید می‌توانید از تزریق پرکننده‌ها استفاده‌کنید. پرکننده‌ها یا فیلر یکی از جدیدترین خدمات زیبایی است که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پرکننده ها به شرح زیر هستند:

  1. ژل:

    ژل ها موادی طبیعی و یا مصنوعی هستند که به زیر پوست تزریق می‌شوند. این مواد بیشتر برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. یکی از ژل‌های پرکاربرد که امروزه محبوبیت بیشتری دارد ژل‌های نیمه دائم هستند. این ژل‌ها دارای ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید می‌باشند. هیالورونیک اسید در واقع ماده‌ای است که باعث سفت شدن پوست می‌شود. این ژل کم عارضه ترین و طبیعی ترین پرکننده می باشد. ماندگاری ژل ها بین 6 ماه تا 5 سال است.

  2. چربی:

    اگر به دنبال یک ماده کاملا طبیعی برای تزریق هستید می توانید از تزریق چربی استفاده کنید. این روش در واقع چربی های بدن شما را به قسمت‌های دیگر تزریق می کند. تزریق چربی نیز بسیار طبیعی بوده و نیازی به نگرانی ندارد. در این روش با لیپوساکشن چربی را از قسمت‌های مختلف بدن خارج کرده و پس از خالص سازی به نواحی مورد نیاز تزریق می کنند. ماندگاری چربی تا چند سال بوده و حتی در موارد دائمی می‌باشد. این روش بهترین روش برای حجم دهی به نواحی مختلف مانند گونه، لب و… می‌باشد.

تزریق پرکننده ها برای زیبایی

سخن پایانی

گسترش علم به بشر کمک کرد تا بتواند عمل های زیبایی جدید را رقم بزند و حتی روش های زیباسازی بدون عمل جراحی و خون ریزی را به کار بگیرد. استفاده از این روش‌های جدید معمولا برای همه مردم در سنین بعد از میانسالی مجاز است. تنها کافی است که به کلینیک‌های معتبر در این زمینه ها مراجعه کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.