جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه‌ها یا همان lip augmentation با استفاده از چربی از بدن خود یا چربی پر هیدروکربن مصنوعی می‌تواند به شکل زیبایی بخشی به لبها بدهد. اما همچنین ممکن است این روش عوارض خاصی داشته باشد. برخی از عوارض یا مشکلات ممکن بعد از تزریق چربی به گونه‌ها عبارتند از:

1. واکنش‌های التهابی: ممکن است در نقاط تزریق، التهاب یا قرمزی رخ دهد که معمولاً به طور موقت است اما در موارد نادر ممکن است مشکل جدی‌تری بوجود آید.

2. نقصان حساسیت: برخی از افراد ممکن است حساسیت نشان دهند به چربیی که برای تزریق استفاده می‌شود، که می‌تواند باعث تورم، قرمزی، یا خارش شود.

3. عدم یکنواختی: در بعضی مواقع، چربی تزریق شده ممکن است به‌صورت نامتناسب جابجا شود و باعث نامتناسبی در حجم لبها شود.

4. انسداد عروق: در برخی از موارد نادر، تزریق چربی ممکن است باعث انسداد عروق شود که باعث مرگ بافتی محل تزریق می‌شود.

5. آلرژی: اگر مواد تزریقی باعث واکنش آلرژیک در بدن شوند، ممکن است عوارض خطرناکی به وجود بیاید.

قبل از تصمیم گیری برای انجام تزریق چربی به گونه‌ها، بهتر است با یک پزشک تخصصی مشورت کنید و تمامی موارد مربوط به راه‌های احتمالی، عوارض و فواید، به دقت بررسی شوند.

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به ران

تزریق چربی به گونه چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق چربی به گونه

ماندگاری تزریق چربی به گونه (لیپوفیلینگ) ممکن است بین فرد به فرد متغیر باشد و از عوامل مختلفی تأثیر بگیرد. در حالت کلی، ماندگاری تزریق چربی به گونه معمولاً مدت زمانی طولانی‌تر نسبت به فیلرهای دیگر بوده و ممکن است چند سال ماندگاری داشته باشد. اما لازم به ذکر است که نتایج نهایی و ماندگاری ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی قرار گیرد:

1. محل تزریق: ماندگاری ممکن است در ناحیه‌های مختلف بدن متفاوت باشد. برخی نواحی از بدن، مثل گونه، ممکن است باعث زوال چربی بیشتری شوند.

2. تکنیک تزریق: نحوه استخراج، پردازش و تزریق چربی توسط پزشک نیز تأثیرگذار است. تکنیک‌های پیشرفته‌تر می‌توانند نتایج بهتری و ماندگارتر ایجاد کنند.

3. فعالیت فیزیکی: استقرار چربی در محل تزریق نیاز به ثابت بودن و عدم تحرک زیاد دارد. بنابراین، فعالیت‌های ورزشی یا حرکات شدید ممکن است بر ماندگاری تأثیر بگذارد.

4. سبک زندگی و تغذیه: فعالیت‌هایی مانند دیت‌تراپی، مصرف دخانیات، و تغذیه نامناسب می‌توانند بر ماندگاری تزریق چربی تأثیر بگذارند.

5. پروسه پیری و تغییرات طبیعی: تغییرات در ساختار پوست و بافت با گذر زمان ممکن است باعث کاهش ماندگاری چربی شوند.

با این حال، برخی از نتایج می‌توانند برای چند سال یا بیشتر نیز ماندگاری داشته باشند. برای حفظ و بهبود ماندگاری نتایج، مراقبت‌های پساعملایی و مراعات نکات مرتبط با پساعملایی توسط پزشک مهم است. برای اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره، توصیه می‌شود با پزشک خود مشوره کنید.

بیشتر بخوانید :  تزریق چربی به باسن

هزینه تزریق چربی به گونه

هزینه تزریق چربی به گونه (لیپوفیلینگ گونه) ممکن است بستگی به عوامل متعددی داشته باشد، از جمله مکان جغرافیایی، تجربه و تخصص پزشک، میزان چربی مورد نیاز، تجهیزات مورد استفاده، و حتی امکانات مطب یا کلینیک.

قیمت‌ها می‌توانند بین مناطق  متغیر باشند. همچنین، تفاوت‌های قابل توجهی در هزینه‌ها بین مطب‌ها و پزشکان مختلف نیز وجود دارد.

برای به دست آوردن اطلاعات دقیقتر در مورد هزینه‌ها و امکانات، بهتر است با پزشک یا مرکز زیبایی مورد نظر خود تماس بگیرید. آنها می‌توانند به شما اطلاعات دقیق‌تری در مورد هزینه‌ها و نحوه پرداخت ارائه دهند. همچنین، می‌توانید نظرات دیگران را مورد بررسی قرار دهید و با پزشکان مختلف مشوره کنید تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.