جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک پوست و مو در تهران

بهترین کلینیک پوست و مو در تهران

ظاهر انسان در زندگی امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد برای زیباسازی خود به روش‌های مختلفی دست می‌زنند. با اینکه از زمان گذشته انسان به زیبایی اهمیت خاصی داده است، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته روش‌های متنوعی را برای زیباسازی ایجاد کند. از آنجایی که پوست و مو بخش زیادی از ظاهر انسان را می‌سازند، پزشکان متخصص پوست و مو در این زمینه اهمیت بسیاری داشته و بیشتر روش‌های زیباسازی مربوط به پوست و مو می‌باشند. در دنیای امروز بیشتر روش‌های زیباسازی در مراکز تحت عنوان کلینیم پوست و مو انجام می‌شود. در این مراکز پزشکان متخصص پوست حضور داشته و به بررسی مشکلات شما می‌پردازند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات بهترین کلینیک پوست و مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست و مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح بهترین کلینیک پوست و مو در تهران بپردازیم باید بدانید کلینیک پوست و مو چیست و چه خدماتی در این مراکز ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک پوست و مو در واقع یک مرکز درمانی است که در آن به رفع مشکلات پوست و مو می‌پردازند. همانطور که می دانید پوست یکی از ارگان‌های بزرگ در بدن است که ظاهر انسان تا حد زیادی به آن وابسته است.

بروز هرگونه مشکل در پوست باعث کاهش زیبایی در افراد خواهد شد. همچنین موهای سر نیز می‌تواند تأثیر بسیاری در اعتماد به نفس افراد داشته باشد. افرادی که دچار طاسی سر هستند، دچار کاهش اعتماد به نفس می‌شوند. پزشکان متخصص پوست و مو در کلینیک‌های زیبایی با بررسی بیماران و انجام آزمایش‌های لازم به انجام خدمات مختلفی می‌پردازند. این خدمات شامل خدمات پوست، خدمات مو و لیزر موهای زائد می‌باشد که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران

خدمات پوست در بهترین کلینیک پوست و مو

یکی از مهمترین خدماتی که در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران ارائه می‌شود، خدمات پوست می‌باشد. می دانید که پوست انسان همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نماند و در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. از جمله مشکلاتی که پوست در سنین پیری با آن مواجه می‌شود بروز چین و چروک و افتادگی در آن است.

خدمات پوست در بهترین کلینیک پوست و مو

اولین نشانه‌های پیری پوست معمولاً روی صورت نمایان می‌شوند. پزشکان برای برطرف کردن این مشکل به ابداع روش‌هایی پرداخته‌اند که پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. در ادامه به توضیح برخی از جدیدترین و رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست می‌پردازیم:

هایفوتراپی:

از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. این روش کاملاً غیرتهاجمی انجام شده و پزشکان در آن بدون ایجاد برش و جراحی به زیباسازی پوست صورت می‌پردازند. در هایفوتراپی پزشکان امواج فراصوت را روی پوست متمرکز کرده و باعث تحریک کلاژنسازی در آن می‌شوند.

کلاژن‌ها مهم‌ترین مواد در ساختار پوست هستند که باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می‌شوند. این موضوع در نهایت باعث جوانسازی و بازگشت خاصیت ارتجاعی به پوست می‌شود. این روش برای تمامی نقاط پوست مناسب می‌باشد. در صورتی که دچار عفونت و یا زخم در محل درمان هستید، بهتر است از این روش استفاده نکنید.

کربوکسی تراپی:

از دیگر روش‌هایی که در کلینیک‌های پوست و مو برای جوانسازی پوست ارائه می‌شود، روش کربوکسی تراپی می‌باشد. این روش نیز از روش‌های مدرن برای زیباسازی پوست می‌باشد که به صورت غیرتهاجمی انجام می‌شود. در این روش پزشکان با تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به پوست باعث واکنش آن نسبت به کمبود اکسیژن در محل درمان می‌شوند. با توجه به اینکه در بدن به صورت طبیعی مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید وجود دارد، این موضوع باعث جلوگیری از بروز خطر می‌شود. البته در صورتی که بیمار به مشکلات تنفسی مبتلا باشد، بهتر است از این روش استفاده نکند.

تزریق بوتاکس:

بوتاکس را می‌توان یک روش جلوگیری از پیری پوست دانست. در این روش بی نظیر پزشکان با تزریق بوتاکس به فلج کردن موقتی عضلات صورت پرداخته و از بروز خطوط روی آن جلوگیری می‌کنند. بوتاکس دارای مقدار کمی سم بوتولونیوم نوع A است. این سم عضلات را به مدت 4 تا 6 ماه فلج کرده و از ایجاد خطوط و عمیق شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

تزریق بوتاکس:

خدمات مو در بهترین کلینیک پوست و مو

یکی دیگر از خدماتی که در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران ارائه می‌شود خدمات مو می‌باشد. همانطور که می دانید موهای سر و دیگر نقاط بدن در سنین پیری دچار ریزش می‌شوند و این ریزش باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. پزشکان متخصص مو امروزه توانسته با ابداع روش‌هایی از ریزش موها جلوگیری کرده و باعث افزایش تراکم آن‌ها شوند. از جمله روش‌هایی که در آن به جلوگیری از ریزش مو می‌پردازند می‌توانند به موارد زیر اشاره کرد:

مزوتراپی:

یکی از روش‌های رایج جلوگیری از ریزش مو که امروزه مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش مزوتراپی می‌باشد. می دانید که مو برای رشد نیاز به ویتامین و مواد مغذی دارد. پزشکان در روش مزوتراپی پس از گرفتن آزمایش از بیمار، به بررسی کمبود مواد مغذی بدن او می‌پردازند. پس از بررسی این موضوع با تزریق این مواد به صورت محلول به پوست سر باعث رفع ریزش مو و افزایش تراکم آن می‌شوند. این روش از روش‌های بسیار نتیجه بخش در رفع ریزش مو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران

پی آر پی:

یکی دیگر از روش‌های رایج رفع ریزش مو، روش پی آر پی می‌باشد. در این روش پزشکان مواد مورد نیاز برای رشد مو را از بدن خود بیمار دریافت می‌کنند. در پی آر پی پس از مراجعه بیمار به کلینیک، مقداری خون از او دریافت می‌شود. سپس پزشکان با استفاده از ابزار مخصوص به جداسازی پلاسما از خون می‌پردازند. در آخر پس از غنی سازی پلاسما آن را به صورت مستقیم به پوست سر تزریق می‌کنند. این روش تأثیر بسیاری در جلوگیری از ریزش موها و افزایش رشد آن‌ها دارد.

کاشت مو:

اگر به دنبال یک روش نتیجه بخش و حرفه‌ای برای افزایش تراکم موهای خود هستید، می‌توانید از روش کاشت مو استفاده کنید. این روش از روش‌های بی نظیر و طبیعی برای جلوگیری از ریزش می‌باشد. در این روش پزشکان فولیکول‌ها که ارگان‌های کوچک مو هستند را از نواحی پشت گردن و سر به مناطقی که دچار طاسی شده است پیوند می‌زنند.

خدمات مو در بهترین کلینیک پوست و مو

لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک پوست و مو

موهای زائد از مهمترین مشکلاتی است که بیشتر افراد در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. یکی از روش‌های رفع این مشکل لیزر موهای زائد می‌باشد. از مهمترین خدماتی که در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران ارائه می‌شود، لیزر موهای زائد است. در این روش پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به حذف فولیکول‌ها می‌پردازند. اشعه لیزر در واقع یک پرتوی نور است که با طول موج خاصی به پوست تابیده می‌شود. این اشعه توسط رنگدانه های مو که در فولیکول قرار دارند، جذب شده و باعث گرم شدن فولیکول می‌شود.

گرم شدن بیش از حد فولیکول باعث از بین رفتن آن و عدم رشد مو در محل درمان می‌شود. روش لیزر موهای زائد از روش‌های بی نظیر برای زیباسازی می‌باشد که شما را برای همیشه از رشد موهای زائد خلاص می‌کند. در کلینیک‌های حرفه‌ای پزشکان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به لیزر موهای زائد انواع رنگ پوست و مو می‌پردازند. توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد قابل استفاده برای حذف موهای زائد تمام نقاط بدن می‌باشد. این روش کاملاً بی خطر است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.