جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک پوست در تهران

بهترین کلینیک پوست در تهران

پوست انسان در سنین پیری با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها افتادگی و چین و چروک‌ها می‌باشد. می دانید که پزشکان متخصص پوست همیشه در تلاشند تا روش‌های جدیدی برای حفظ شادابی و جوانی پوست ارائه دهند. این روش‌ها که به عنوان روش‌های جوانسازی پوست ارائه می‌شوند، به رفع دیگر مشکلات پوست نیز می‌پردازند. در زمان گذشته مردم برای رفع مشکلات پوستی باید به مطب پزشکان متخصص مراجعه می‌کردند. اما امروزه مراکزی تحت عنوان مراکز زیبایی و پوست ایجاد شده است. شما می‌توانید برای درمان و جوانسازی پوست خود به این مراکز مراجعه نمایید. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین کلینیک پوست

تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. بیشتر مردم از سایر شهرها برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند. بنابراین پیدا کردن بهترین کلینیک پوست در تهران یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم می‌باشد. اما برای اینکار باید بدانید بهترین کلینیک پوست دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های پوست باید دارای استانداردهایی باشند که در صورت عدم رعایت آن‌ها، درمان در این مراکز ممکن است برای بیمار با عوارض و خطرات بسیاری همراه باشد. به طور کلی کلینیک‌های پوست معتبر در تهران معمولاً دارای خدمات متنوعی می‌باشند.

این کلینیک‌ها خدمات جوانسازی پوست روز دنیا را ارائه کرده و بیمار می‌تواند میان این تنوع انتخاب کند. در ادامه مطلب به توضیح برخی از روش‌های مدرن و رایج جوانسازی پوست که در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت.

بهترین کلینیک پوست

تزریق بوتاکس در کلینیک پوست

یکی از خدماتی که در بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه می‌شود تزریق بوتاکس می‌باشد. اما بوتاکس چیست؟ بوتاکس در واقع نوعی سم فلج کننده که به صورت موقتی عضلات صورت را فلج می‌کند. می دانید که بیشتر خطوط و چین و چروک‌های روی صورت حاصل حرکت عضلات می‌باشد. پزشکان برای برطرف کردن این مشکل با تزریق بوتاکس زیر پوست باعث فلج شدن موقتی عضلات می‌شوند. بوتاکس دارای مقدار مشخصی سم بوتولونیوم می‌باشد.

این سم در نوع قوی بسیار خطرناک است، اما در این روش از نوع ضعیف شده آن استفاده می‌شود. از آنجایی که ماده بوتاکس به صورت موضعی تزریق می‌شود، هیچ خطری برای بیمار نداشته و پس از 6 ماه اثر آن از بین می‌رود. روش تزریق بوتاکس یک روش جلوگیری از پیری است که بهتر است در سنین جوانی استفاده شود. شما می‌توانید اثرات بوتاکس را 3 الی 10 روز پس از تزریق مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست تهران

تزریق فیلر در کلینیک پوست

یکی دیگر از روش‌هایی که در بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه می‌شود تزریق فیلر می‌باشد. این روش از رایج‌ترین روش‌هایی است که مردم برای جوانسازی و حتی حجم دهی به پوست استفاده می‌کنند. زمانی که چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت عمیق شده باشد، تنها راه درمان و برطرف کردن آن‌ها استفاده از فیلر می‌باشد.

فیلرها در واقع مواد پرکننده‌ای هستند که معمولاً به صورت ژل به زیر پوست تزریق می‌شوند. ژل‌های فیلر دو نوع مختلف طبیعی و غیرطبیعی قابل استفاده هستند. ژل‌های غیرطبیعی که به آن‌ها ژل‌های غیرجذبی نیز گفته می‌شود، پس از تزریق در بدن باقی مانده و با ساختار پوست ترکیب نمی‌شوند. اما ژل‌های فیلر طبیعی دارای مقدار بسیاری هیالورونیک اسید هستند.

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت و کلاژنسازی می‌شود. ژل‌های طبیعی به راحتی با ساختار چربی و بافت پوست ترکیب شده و در نهایت به جوانسازی پوست می‌پردازند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده کنند که به این روش تزریق چربی گفته می‌شود. در این روش پزشکان با استفاده از دستگاهی چربی را از بدن خارج کرده و پس از آماده سازی در قسمت‌های مناسب تزریق می‌کنند.

تزریق فیلر در کلینیک پوست

میکرونیدلینگ در بهترین کلینیک پوست

روش میکرونیدلینگ از روش‌های رایج بهترین کلینیک پوست در تهران می‌باشد. این روش در واقع یک نوع لایه برداری است که با استفاده از ابزاری به نام درمارولر انجام می‌شود. این روش بر پایه تحریک کلاژنسازی در ساختار پوست بنا شده است. می دانید که یکی از مهمترین عوامل پیری پوست کاهش کلاژن در پوست می‌باشد. در میکرونیدلینگ پزشکان با تحریک کلاژنسازی به افزایش حجم پوست و بازگشت خاصیت ارتجاعی به آن می‌پردازند.

درمارولر در واقع یک نوع غلتک است که روی آن سوزن‌های بسیاری قرار دارند. با حرکت این غلتک روی پوست، سوزن‌ها وارد پوست شده و سوراخ‌های ریزی را روی پوست ایجاد می‌کنند. در این روش به دلیل دردناک بودن، معمولاً از بی حسی موضعی استفاده می‌شود. دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه بوده و شما می‌توانید به زودی نتایج درمان را مشاهده نمایید. در صورتی که دچار زخم باز، عفونت، زگیل و مواردی از این دست در محل درمان هستید بهتر است از این روش استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران

کربوکسی تراپی در کلینیک پوست به چه صورت است؟

از جمله روش‌های مدرن و بی نظیری که بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه می‌دهد، روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از گاز کربن دی اکسید به جوانسازی پوست می‌پردازند.

در کربوکسی تراپی پزشک متخصص مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را وارد پوست می‌کند. پس از وارد شدن این گاز به زیر پوست، بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته شروع به افزایش خونرسانی می‌کند. می دانید که بدن به صورت طبیعی دارای مقداری گاز کربن دی اکسید می‌باشد. بنابراین وارد شدن این گاز به زیر پوست خطری را برای بیمار به همراه ندارد. تزریق گاز کربن دی اکسید و افزایش خونرسانی در محل درمان، باعث‌ترمیم بافت آسیب دیده پوست و جوانسازی آن می‌شود.

این روش از روش‌های کم تهاجمی جوانسازی پوست محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری در تحریک کلاژنسازی و رفع مشکلات پوستی دارد. نتایج کربوکسی تراپی معمولاً تا 6 ماه ماندگاری داشته و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. در صورتی که مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی خاص و یا مشکلات تنفسی هستید، از این روش استفاده نکنید. کربوکسی تراپی برای خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

کربوکسی تراپی در کلینیک پوست به چه صورت است؟

هایفوتراپی و بهترین کلینیک پوست

از روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست که بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه می‌کند، می‌توان به روش هایفوتراپی اشاره کرد. این روش از جمله روش‌های بی نظیر و مدرن جوانسازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می‌شود. در هایفوتراپی پزشکان امواج فراصوت را به صورت متمرکز در محل درمان متمرکز می‌کنند. این امواج متمرکز باعث گرمادهی به لایه میانی پوست و افزایش کلاژنسازی می‌شوند. این کلاژنسازی در نهایت باعث جوانسازی پوست می‌شود.

این روش یک درمان بی نظیر برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت است که به صورت کاملاً غیرتهاجمی انجام می‌شود. افرادی که در بازه سنی 30 تا 70 سال هستند، می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه از این روش بهره ببرند. هایفوتراپی هیچ آسیبی به لایه‌های پوست وارد نکرده و تنها با افزایش دمای لایه میانی باعث افزایش کلاژن سازی می‌شود.  بهتر است این روش را در بهترین کلینیک‌های پوست انجام دهید. برای پیدا کردن بهترین کلینیک پوست باید به ویژگی‌های زیر توجه داشته باشید:

  • کلینیک پوست باید دارای مجوز باشد. برای پی بردن به این موضوع باید به کلینیک مراجعه نمایید. جواز یک کلینیک باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.
  • کلینیک پوست باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز آن است.
  • کلینیک پوست باید بهداشت را به خوبی رعایت کند.
  • یک کلینیک پوست حرفه‌ای دارای دستگاه‌ها و تجهیزات حرفه‌ای نیز می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.