جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین مارک بوتاکس چیست؟

بهترین مارک بوتاکس چیست؟

انسان در طول تاریخ همیشه به زیبایی اهمیت ویژه ای داده است. این موضوع بیشتر برای خانم ها مهم بوده و آن ها با استفاده از روش های مختلف نسبت به زیباسازی خود اقدام می کنند. یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی پوست صورت می باشد. می دانید که در سنین پیری پوست انسان دچار مشکلاتی مانند افتادگی و به وجود آمدن چین و چروک می شود. پیری پوست می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی انسان داشته باشد بنابراین بسیاری از مردم به خصوص خانم ها در تلاشند تا از پیری پوست جلوگیری کرده و به رفع چین و چروک های آن بپردازند. یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی صورت تزریق بوتاکس می باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترین مارک بوتاکس ارائه دهیم. با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

بوتاکس و مواد تشکیل دهنده آن

پیش از آن که به معرفی بهترین مارک بوتاکس بپردازیم باید بدانید بوتاکس چیست و از چه موادی تشکیل شده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بوتاکس در واقع ماده ای است که به قسمت های مختلفی پوست صورت مانند اطراف چشم، خط اخم و لبخند و گردن تزریق شده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. این ماده از سم بوتولونیوم نوع A تشکیل شده است. سم بوتولونیوم نوع A یک ماده فلج کننده عضلات می باشد. در خصوص این سم شما نباید احساس نگرانی داشته باشید. زیرا در بوتاکس مقدار مشخصی از آن به کار رفته و به علت تزریق در زیر پوست این سم وارد گردش خون شما نخواهد شد. زمانی که بوتاکس به پوست صورت تزریق می شود با فلج کردن عضلات ناحیه درمان باعث عدم حرکت آن عضلات و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. البته باید در نظر داشته باشید که بوتاکس یک روش موقتی برای جوان سازی پوست می باشد.

دلایل بی خطر بودن بوتاکس

تزریق بوتاکس در اوایل طرفداران زیادی نداشت. زیرا بسیاری از مردم تصور می کردند که این روش جوان سازی ممکن است باعث فلج شدن عضلات صورت آن ها شود اما پس از مدتی به دلیل عدم ایجاد مشکل برای کسانی که از بوتاکس استفاده کردند، بسیاری از مردم به این روش روی آورده و از آن استفاده کردند. البته برای نتیجه گیری از تزریق بوتاکس مارک آن بسیار مهم است و باید سعی کنید از بهترین مارک بوتاکس استفاده کنید. بوتاکس به دلایل زیر بی خطر می باشد:

دلایل بی خطر بودن بوتاکس

  • از سال 1989 تا سال 2003 تنها 36 نفر پس از تزریق بوتاکس دچار مشکل شده اند که علت مشکل 13 نفر آن ارتباطی با بوتاکس نداشته است.
  • بر اساس گزارش ها فقط 3 درصد افرادی که از بوتاکس استفاده کرده اند دچار عوارض شدید شده اند که بیشتر آن ها به علت تزریق دارو به دست افراد غیر متخصص بوده است.
  • دوز دارویی که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد بسیار پایین و کم خطر می باشد. سم بوتولونیوم در دوز کم توانایی فلج کردن کامل عضله را نداشته و نباید از این بابت احساس نگرانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:تزریق چربی به صورت

کاربرد های تزریق بوتاکس

بیشتر مردم بوتاکس را به عنوان یک روش جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست می شناسند اما این روش کاربرد های بسیار زیادی دارد که در صورت استفاده از بهترین مارک بوتاکس می توانید نتیجه های خوبی را از آن بدست آورید. این کاربرد ها به دو دسته زیبایی و درمانی تقسیم می شود. کاربردهای زیبایی بوتاکس به شرح زیر می باشند:

  • از بین بردن و کم رنگ کردن چین چروک های اطراف چشم که به چین و چروک های پنجه کلاغی شناخته می شوند.
  • رفع خط بین دو ابرو
  • از بین بردن خطوط افقی روی پیشانی
  • رفع چین و چروک های گردن
  • بالا بردن گوشه لب ها
  • نوک بینی

و کاربردهای درمانی بوتاکس به صورت زیر است:

  • رفع افتادگی پلک ها
  • درمان پریدن پلک و پرش عضلات چشمی
  • درمان میگرن مزمن
  • برطرف کردن اسپاسم عضلات گردن
  • درمان مثانه پرکار و بیش از حد فعال
  • درمان تعریق بیش از حد قسمتی از بدن
  • رفع بعضی از اختلالات عصبی مانند فلج مغزی

کاربرد های تزریق بوتاکس

بهترین مارک های بوتاکس

همانطور که می دانید امروزه شرکت های مختلفی به تولید ماده بوتاکس می پردازند. در هر کشور با توجه به ژنتیک مردم و نیاز مردم یکی از برندها مورد توجه قرار گرفته بیشتر از دیگر برندها محبوب می شود. برای آن که بتوانیم به معرفی بهترین مارک بوتاکس بپردازیم باید توضیحاتی را درباره انواع برندهای تولید کننده بوتاکس بپردازیم. این برند ها به شرح زیر می باشند:

برند بوتاکس

اولین برند تولید کننده سم بوتولونیوم برای جوان سازی پوست بوتاکس بود. این ماده توسط شرکت Allergan ساخته شد و به دلیل اولین بودن، کلمه بوتاکس با کلمه سم بوتوبلونیوم مترادف شد. این ماده در اوایل تولید خود بهترین مارک بوتاکس شناخته می شد اما امروزه برندهای مختلفی به تولید بوتاکس می پردازند که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن ها خواهیم پرداخت.

برند دیسپورت

یکی دیگر از مارک های بوتاکس برند دیسپورت می باشد که در ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این برند که ساخته شرکت گالرما می باشد در کشور انگلستان به عنوان بهترین مارک بوتاکس شناخته می شود. این برند توانایی بسیاری در از بین بردن خطوط گلابلار دارد. خطوط گلابلار خطوطی هستند که از پیشانی تا بین دو ابرو به صورت عمودی امتداد دارند. این خطوط در زمانی که فرد اخم می کند کاملا قابل مشاهده بوده و در سنین پیری به علت پیری پوست عمیق تر می شوند. این برند دارای ماندگاری متفاوتی است اما معمولا بین 3 تا 4 ماه ماندگاری دارد.

برند زئومین

برند زئومین یک برند تایید شده توسط سازمان غذا و دارو برای بی حس کردن عضلات با هدف جوان سازی پوست می باشد. برند زئومین ساخت یک شرکت آلمانی بوده و امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که کشور آلمان قطب تولید کننده دارو در اروپا می باشد می توان گفت بهترین مارک بوتاکس در اروپا برند زئومین است. این دارو به راحتی خطوط بین ابروها و خطوط گلابلار را برطرف کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. برند زئومین شباهت بسیاری به برند بوتاکس داشته اما قیمت آن ارزان تر از بوتاکس می باشد. تزریق زئومین معمولا بین 10 تا 20 دقیقه زمان می برد و ماندگاری آن بین 3 تا 4 ماه می باشد.

برند زئومین

برند مصپورت

یکی از برندهای معتبر بوتاکس در ایران برند مصپورت می باشد. این برند که ساخت یک شرکت ایرانی است به راحتی به برندهای خارجی قابل رقابت بوده و دارای تاثیرگذاری بسیار زیادی می باشد. این برند که به نوعی بهترین مارک بوتاکس در ایران شناخته می شود می تواند خطوط و چین و چروک های صورت را از متوسط تا شدید برطرف نماید. البته باید در نظر داشته باشید که هیچ دارویی بدون عوارض نبوده و حتی برندهای خارجی بوتاکس نیز دارای عوارض مخصوص به خود می باشند. کیفیت برند مصپورت بسیار بالا بوده و در بسیاری از کشورهای آسیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری مصپورت بین 4 تا 6 ماه می باشد.

برند آزالور

یکی دیگر از محصول های شرکت گالدرما کشور انگلستان برند آزالور می باشد. این برند جایگزین بسیاری مناسبی برای برند بوتاکس بوده و بسیاری از پزشکان آن را بهترین مارک بوتاکس می دانند. این برند در سال 2009 تولید شده و تا امروز در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. نوع تزریق و مقدار آن باعث شده تا افرادی که از این برند استفاده می کنند عوارض کمتری را تجربه کنند. میزان ماندگاری برند آزالور به طور متوسط 4 ماه می باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.