جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک پیکر تراشی در تهران

کلینیک پیکر تراشی در تهران

چاقی یکی از مهمترین مشکلاتی است که افراد بسیاری با آن درگیر هستند. با توجه به سبک زندگی انسان در دنیای امروز، افراد تحرک کمی داشته و این موضوع باعث افزایش وزن آن‌ها شده است. افزایش وزن می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و سلامتی افراد داشته باشد. طبق نظر متخصصین تغذیه استفاده از بسیاری از رژیم‌های غذایی می‌تواند باعث بروز مشکلات زیادی در سلامتی افراد شود. همچنین رژیم‌های سالم برای کاهش وزن طاقت فرسا بوده و بسیاری از افراد توان رعایت آن را ندارند. پزشکان و متخصصین زیبایی برای رفع مشکل چاقی روش‌های مختلفی را ارائه کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها پیکر تراشی می‌باشد. روش پیکر تراشی یک روش حرفه‌ای و مدرن برای رفع چاقی و زیباسازی افراد می‌باشد. این روش معمولاً در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک پیکر تراشی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

عمل پیکر تراشی چیست؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره کلینیک پیکر تراشی در تهران ارائه دهیم، باید بدانید عمل پیکر تراشی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به طور کلی به انواع روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی که به استفاده از آن‌ها می‌توان به لاغر کردن قسمتی از بدن پرداخت، پیکر تراشی گفته می‌شود. اما در دیدگاه عام به عمل جراحی لیپوماتیک، پیکر تراشی گفته می‌شود.

روش لیپوماتیک یکی از روش‌های زیبایی است که در آن با استفاده از دستگاهی به همین نام قسمتی از بدن را لاغر کرده و به شکل دلخواه درمی آورند. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از دستگاه لیپوساکشن به برداشت چربی‌ها از نقاط مختلف پرداخته و سپس این چربی‌ها را برای فرم دهی در نواحی مختلف مانند باسن و سینه تزریق می‌کنند.

عمل پیکر تراشی در واقع یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که نیازی به داروی بیهوشی ندارد. در این روش پزشکان مقدار زیادی چربی را با کمترین دردسر برداشت کرده و برای فرم دهی به نقاط مختلف تزریق می‌کنند.

عمل پیکر تراشی چیست؟

مراحل پیکر تراشی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مراحل عمل لیپوماتیک در بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های معتبر تهران با استفاده از پزشکان و متخصصین با تجربه در این زمینه با لیپوماتیک می‌پردازند.

توجه داشته باشید از آنجایی که تهران پایتخت محسوب می‌شود، بیشتر مراکز درمانی در این شهر قرار دارند. مراحل پیکر تراشی در کلینیک‌های حرفه‌ای تهران به شرح زیر می‌باشد:

  1. ابتدا پزشکان با استفاده از امواج مادون صوت به شل کردن چربی‌ها می‌پردازند. در این مرحله پزشکان این امواج را روی پوست منتشر می‌کنند. برخورد این امواج به چربی‌ها باعث تخریب آن‌ها می‌شود.
  2. پس از شل شدن چربی‌ها پزشکان به راحتی به برداشت آن‌ها می‌پردازند. اینکار با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود. برداشت چربی‌ها باید با دقت زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. اینکار باید طبق مدل طراحی شده انجام شود.
  3. پس از برداشت چربی‌ها، پزشکان آن‌ها را برای تزریق آماده سازی می‌کنند. پس از آماده سازی چربی‌ها، پزشکان به تزریق آن‌ها در محل مناسب می‌پردازند. بیشتر این چربی‌ها در نواحی مختلفی مانند سینه و باسن تزریق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست و مو تهرانپارس

مزایای جراحی در بهترین کلینیک پیکر تراشی تهران

به طور کلی هر روش زیبایی دارای مزایایی است که افراد با در نظر گرفتن آن‌ها به انتخاب روش می‌پردازند. به طور کلی مزایای استفاده از لیپوماتیک در بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران می‌تواند دارای مزایای بسیاری باشد. از آنجایی که مراکز معتبر از پزشکان با تجربه در این زمینه استفاده می‌کنند، شما می‌توانید نتایج مطلوبی را از این جراحی به‌دست آورید. مزایای پیکر تراشی به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از پیکر تراشی یکپارچگی چربی زیر پوست را از بین نمی‌برد. در این روش از دستگاه‌هایی برای مکش استفاده می‌شود که چربی زیر پوست را برداشت نمی‌کند.
  • شما می‌توانید پس از گذشت 2 هفته از پیکر تراشی نتایج مطلوب خود را از جراحی مشاهده کنید.
  • در این روش پوست فرم گرفته و جمع می‌شود.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های پیکر تراشی استفاده از بی حسی موضعی می‌باشد.
  • احتمال بروز تورم و ترشحات در این بسیار کم است.
  • استفاده از کلینیک‌های معتبر برای پیکر تراشی احتمال عفونت را کاهش می‌دهد.
  • از آنجایی که از چربی خود بیمار در تزریق استفاده می‌شود، بدن واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد.
  • این روش نیازی به بستری نداشته و فرد می‌تواند پس از جراحی مرخص شود.
  • استفاده از پیکر تراشی در کلینیک‌های معتبر بسیار امن، تاثیرگذار و آسان است.
  • این روش باعث انقباض پوست می‌شود.
  • بهبودی در این روش بسیار سریع است.
  • هزینه آن نسبت به نتایجی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است.

مزایای جراحی در بهترین کلینیک پیکر تراشی تهران

معایب پیکر تراشی چیست؟

همانطور که می‌دانید هر روش زیبایی دارای عوارض و معایبی نیز می‌باشد. پیکرتراشی حتی اگر در بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران نیز انجام شود، دارای عوارض و معایبی است. افراد باید قبل از جراحی از این عوارض و معایب آگاهی پیدا کنند. عوارض این روش بسیار طبیعی بوده و پس از گذشت مدتی برطرف می‌شوند. در ادامه به توضیح عوارض و معایب پیکر تراشی خواهیم پرداخت:

  • یکی از مهمترین عوارض پیکر تراشی کبودی می‌باشد. این کبودی‌ها ممکن است تا چندین هفته باقی بمانند.
  • پس از پیکر تراشی در محل درمان تورم ایجاد می‌شود. این تورم ممکن است تا 6 ماه باقی بماند. همچنین ترشحات مایعات از زخم‌ها نیز تا مدت‌ها ادامه پیدا می‌کند.
  • یکی دیگر از عوارض پیکر تراشی ترومبوفلبیت می‌باشد. این عارضه به معنای تشکیل لخته خون درون یک رگ می‌باشد.
  • در برخی از موارد ممکن است عارضه عدم تقارن در نقاط مختلف بدن ایجاد شود. در صورتی که پزشک دقت کافی را هنگام برداشت چربی‌ها نداشته باشد این عارضه ایجاد می‌شود.
  • پس از جراحی ممکن است اثرات داروی بی حسی باقی بماند. بنابراین ممکن است در بخش‌هایی از بدن احساس بی حسی داشته باشید. این عارضه موقت بوده و پس از مدتی برطرف می‌شود.
  • در موارد نادری ممکن است محل برداشت چربی‌ها دچار عفونت شود. در این مواقع باید با جراحی به برطرف کردن عفونت بپردازید. در بسیاری از مواقع جای بخیه‌ها پس از این جراحی باقی می‌ماند.
  • در موارد نادری ممکن است اعضای داخلی بدن دچار مشکل شوند.

بیشتر بخوانید:بهترین کلینیک زیبایی

مراقبت قبل از جراحی در بهترین کلینیک پیکر تراشی تهران

پزشکان در بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که قبل از جراحی باید به رعایت آن‌ها بپردازید. در صورت عدم توجه به این مراقبت‌ها مشکلات بسیاری برای بیمار ایجاد می‌شود. عدم توجه به مراقبت‌های قبل از جراحی پیکر تراشی می‌تواند خطرات و عوارض را افزایش داده و در بسیاری از موارد موجب عدم دریافت نتیجه مناسب از این روش شود.

مراقبت قبل از جراحی در بهترین کلینیک پیکر تراشی تهران

به طور کلی مراقبت‌های قبل از پیکر تراشی به شرح زیر می‌باشد:

  • به هیچ عنوان دو روز قبل از جراحی سیگار نکشید. مصرف دخانیات قبل از جراحی باعث بروز عوارض می‌شود.
  • سعی کنید به مدت 10 روز قبل از عمل از مصرف داروهای ضدانعقاد خون مانند آسپرین و داروهای ضدالتهابی خودداری کنید. مصرف این داروها باعث افزایش خطر خونریزی در حین جراحی می‌شود.
  • حداقل دو روز قبل از پیکر تراشی رژیم‌های غذایی خود را به صورت کامل متوقف کنید.
  • پاک کردن لاک ناخن از مهمترین اقدامات قبل از جراحی است.
  • قبل از پیکر تراشی یک صبحانه و یا نهار سبک بخورید.
  • به هیچ عنوان در نیمه شب قبل از جراحی کافئین مصرف نکنید.
  • قبل از جراحی مصرف آنتی بیوتیک خوراکی را آغاز کنید.
  • لباس گشاد و راحت بپوشید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.