جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک پوست و مو تهرانپارس

کلینیک پوست و مو تهرانپارس

امروزه بسیاری از افراد به زیبایی اهمیت می‌دهند. در دنیای امروز افراد بسیاری به خصوص زنان در جهت زیباسازی خود تلاش کرده و روش‌های متنوعی را دنبال می‌کنند. می دانید که انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمانده و در سنین میانسالی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. از مهمترین این مشکلات می‌توان به پیری پوست و ریزش مو اشاره کرد. این دو مشکل باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. بسیاری از پزشکان متخصص پوست و مو، روش‌های مختلفی را برای رفع این مشکلات ایجاد کرده‌اند. این روش‌ها امروزه در مراکزی به عنوان کلینیک پوست و مو ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح انواع خدمات کلینیک پوست و مو تهرانپارس بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست و مو چیست؟

پیش از توضیح خدمات کلینیک پوست و مو تهرانپارس باید بدانید که کلینیک پوست و مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های پوست و مو در واقع مراکزی درمانی هستند که با هدف زیباسازی و رفع مشکلات پوست و مو به درمان بیمار می‌پردازند. می‌دانید که پوست یک ارگان بسیار وسیع در بدن محسوب می‌شود و بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند روی ظاهر انسان تاثیرگذار باشد.

پیری پوست به علت کمبود موادی مانند کلاژن و هیالورونیک اسید در ساختار پوست ایجاد می‌شود. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر است اما پزشکان روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان پیری پوست را برای مدتی به تعویق انداخت. همچنین مشکل ریزش مو از مشکلات جدی در مردان و زنان است. ریزش موهای سر می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد داشته باشد.

پزشکان با ابداع روش‌هایی از ریزش موهای سر جلوگیری کرده‌اند. روش‌های زیباسازی پوست و مو در زمان گذشته در مطب پزشکان متخصص ارائه می‌شد. اما امروزه این روش‌ها در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شوند.

کلینیک پوست و مو چیست؟

خدمات کلینیک پوست و مو تهرانپارس

می دانید که تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیار زیادی است. بیشتر افراد برای درمان به این شهر آمده و معالجه می‌شوند. به طور کلی بیشتر کلینیک‌های معتبر پوست و مو در شهر تهران واقع شده است. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات کلینیک پوست و مو تهرانپارس به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت همانطور که از نام این کلینیک‌ها مشخص است، خدمات این کلینیک‌ها در حوزه پوست و مو می‌باشد. اما به طور کلی پزشکان متخصص در کلینیک‌های معتبر پوست و مو به خدمات جوانسازی و زیباسازی پوست، خدمات مو و جلوگیری از ریزش مو و در آخر لیزر موهای زائد می‌پردازند. کلینیک‌های معتبر پوست و مو باید به ارائه خدمات نام برده بپردازند.

هرچه تنوع روش‌های ارائه شده در این خدمات بیشتر باشد، اعتبار کلینیک نیز بیشتر خواهد بود. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره هر یک از این خدمات و روش‌هایی که در آن ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست سیدخندان

خدمات جوانسازی در کلینیک پوست و مو تهرانپارس

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک پوست و مو تهرانپارس ارائه می‌شود، خدمات جوانسازی می‌باشد. همانطور که گفته شد پوست انسان همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند. با افزایش سن پوست دچار مشکلاتی می‌شود که مهمترین آن‌ها چین و چروک و افتادگی می‌باشد.

پوست با از دست دادن موادی مانند کلاژن و الاستین دچار افتادگی و چین و چروک در نواحی مختلف می‌شود. اولین نشانه‌های پیری پوست در صورت نمایان می‌شود. در ادامه مطلب به توضیح 4 روش جوانسازی پوست رایج و حرفه‌ای می‌پردازیم:

تزریق بوتاکس:

از روش‌های رایج جوانسازی پوست که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است می‌توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. می دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات می‌باشند. زمانی که از این حرکت جلوگیری شود، احتمال ایجاد خطوط کم می‌شود. پزشکان با تزریق بوتاکس، به فلج کردن موقت عضلات صورت می‌پردازند.

بوتاکس از ماده‌ای به نام بوتولونیوم تشکیل شده است. این ماده در واقع یک سم ضعیف شده است که باعث فلج شدن موقت عضلات صورت می‌شود. توجه داشته باشید وارد شدن این ماده به جریان خون می‌تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد.

تزریق ژل:

زمانی که چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت به اندازه‌ای عمیق شده باشند که نتوان با بوتاکس به رفع آن‌ها پرداخت، می‌توان از روش تزریق ژل استفاده کرد. ژل‌های فیلر در موادی هستند که با تزریق آن‌ها به لایه میانی پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. این ژل‌ها با وارد شدن زیر پوست چین و چروک‌ها را برطرف کرده و باعث به تعویق انداختن پیری پوست می‌شوند.

خدمات جوانسازی در کلینیک پوست و مو تهرانپارس

در زمان گذشته ژل‌های فیلر معمولاً دائمی و یا نیمه دائمی بودند. اما امروزه بیشتر این ژل‌ها موقت بوده و پس از گذشت مدتی با بافت چربی و ساختار پوست ترکیب می‌شوند. از این ژل‌ها برای حجم دهی به پوست نیز استفاده می‌شود. برای مثال تزریق ژل برای افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها بسیار مناسب است.

کربوکسی تراپی:

یکی از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای جوانسازی پوست روش کربوکسی تراپی می‌باشد. این روش غیرتهاجمی با واکنش بدن به جوانسازی پوست می‌پردازد. در این روش پزشکان با تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند. بدن به صورت طبیعی دارای مقداری گاز کربن دی اکسید می‌باشد.

بنابراین زمانی که این گاز وارد پوست می‌شود، بدن واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد. به محض ورود گاز به پوست، بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته شروع به افزایش خونرسانی به بافت آسیب دیده می‌کند. این واکنش باعث جوانسازی پوست می‌شود.

هایفوتراپی:

از روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست که در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود هایفوتراپی می‌باشد. در این روش پزشکان با متمرکز کردن امواج فراصوت روی پوست به جوانسازی آن می‌پردازند.

در این روش که شباهت بسیاری به سونوگرافی دارد، پزشکان امواج فراصوت را روی پوست تمرکز کرده و باعث گرمادهی به لایه میانی می‌شوند. گرم شدن لایه میانی پوست در نهایت باعث افزایش کلاژنسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شود. این روش بدون جراحی نتایجی برابر با لیفت صورت دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران

کاشت مو در کلینیک پوست و مو تهرانپارس

یکی از مشکلات انسان در طول زندگی ریزش موهای سر می‌باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان به ابداع روش‌های مختلفی برای رفع این مشکل پرداخته‌اند که یکی از بهترین آن‌ها کاشت مو می‌باشد. اما کاشت مو در کلینیک پوست و مو تهرانپارس به چه صورت است. در کلینیک‌های معتبر پزشکان با برداشت فولیکول‌ها که ارگان‌های کوچک مو هستند و کاشت آن‌ها در ناحیه سر به رفع مشکل ریزش موهای سر می‌پردازند. در روش کاشت مو فولیکول‌ها از نواحی مختلف مانند پشت سر برداشت می‌شوند. به این نواحی بانک مو گفته می‌شود. پس از برداشت پزشکان فولیکول‌ها را برای کاشت آماده کرده و سپس در محل مناسب می‌کارند.

کاشت مو در کلینیک پوست و مو تهرانپارس

لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و مو تهرانپارس

یکی دیگر از خدمات مهم در کلینیک پوست و مو تهرانپارس لیزر موهای زائد می‌باشد. رشد دائم موهای زائد یکی از مهمترین مشکلات انسان هستند. با اینکه روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد ایجاد شده است اما هیچ یک از آن‌ها توانایی حذف دائمی این موها را ندارند. پزشکان با ابداع روش لیزر موهای زائد توانسته‌اند موهای زائد را به صورت دائمی حذف کنند.

در این روش پزشکان با تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهند. اشعه لیزر در واقع پرتوی نوری است که دارای طول موج خاصی می‌باشد. پس از تابیدن به سطح پوست، انرژی اشعه توسط رنگدانه های درون فولیکول جذب شده و در نهایت باعث از بین رفتن فولیکول می‌شود. حذف فولیکول باعث عدم رشد مو در ناحیه درمان می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.