جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک هایفوتراپی در تهران

کلینیک هایفوتراپی در تهران

یکی از مهمترین موضوعاتی که در زندگی انسان امروز مطرح است، رفع پیری پوست می‌باشد. می دانید که پوست انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمانده و در سنین پیری با مشکلاتی مواجه می‌شود. از مهمترین مشکلاتی که انسان در پیری با آن مواجه می‌شود، افتادگی و چین و چروک در پوست صورت می‌باشد. این چین و چروک‌ها جلوه ناخوشایندی در انسان ایجاد می‌کنند. پزشکان و متخصصین پوست همواره در تلاشند تا روش‌هایی را برای جلوگیری از پیری پوست ایجاد کنند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند به ابداع روش‌هایی برای جوانسازی پوست بپردازند. با اینکه پیری پوست یک مشکل طبیعی محسوب می‌شود که نمی‌توان از آن فرار کرد، اما پزشکان بر این باورند که می‌توان با روش‌هایی برای مدتی آن را به تعویق انداخت. یکی از این روش‌ها هایفوتراپی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و کلینیک هایفوتراپی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هایفوتراپی در تهران

پیش از آنکه به توضیح درباره کلینیک هایفوتراپی در تهران بپردازیم، باید بدانید روش هایفوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی از روش‌های بسیار حرفه‌ای و مدرن برای رفع مشکلات پوست صورت می‌باشد. این روش یک روش غیرتهاجمی بوده و هیچگونه خونریزی و برشی در آن ایجاد نمی‌شود. پزشکان در این روش با استفاده از امواج فراصوت به رفع پیری پوست می‌پردازند.

در طول این روش ابتدا پزشکان امواج فراصوت را روی پوست منتشر می‌کنند. این امواج به صورت متمرکز وارد لایه میانی پوست می‌شود. توجه داشته باشید که لایه میانی پوست از لایه‌های مهم پوست می‌باشد. پس از وارد شدن این امواج به لایه میانی، امواج شروع به گرمادهی به این لایه می‌کنند. گرمادهی به لایه میانی باعث تحریک سلول‌های کلاژنساز می‌شود.

افزایش کلاژنسازی در لایه میانی پوست، باعث برطرف شدن مشکلات پوستی از جمله افتادگی و چین و چروک می‌شود. کلاژن یکی از مهمترین مواد طبیعی در پوست است که باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. تولید این ماده در سنین پیری کاهش پیدا می‌کند. پزشکان در روش هایفوتراپی با تحریک و تولید این ماده در لایه میانی باعث جوانسازی پوست می‌شوند.

هایفوتراپی در تهران

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاندیدای مناسب هایفوتراپی از نظر کلینیک هایفوتراپی در تهران چه افرادی می‌باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تمام روش‌های جوانسازی دارای کاندیدای خاص خود می‌باشند. با اینکه روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی و کم خطر است، انجام برای برخی از افراد مناسب نیست. طبق نظر متخصصین به طور کلی انجام هایفوتراپی برای افراد بین 30 تا 70 سال که از افتادگی و پیری پوست رنج می‌برند، مناسب است.

هدف اصلی از انجام هایفوتراپی کاهش سرعت پیری پوست می‌باشد. بنابراین افرادی که در سنین 25 سال هستند نیز می‌توانند از روش هایفوتراپی برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند. در کلینیک‌های حرفه‌ای افرادی که به علت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار شلی پوست شده‌اند، در چندین جلسه هایفوتراپی به نتیجه مورد نظر می‌رسند.

افرادی مسنی که از شلی و افتادگی پوست شدید در ناحیه گردن رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از هایفوتراپی نیستند. این افراد باید با جراحی به رفع مشکلات خود بپردازند. در صورتی که در ناحیه درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و یا دارای ایمپلنت‌های فلزی هستید، بهتر است از روش هایفوتراپی برای جوانسازی استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های زیبایی در تهران

کاربرد هایفوتراپی در کلینیک هایفوتراپی تهران

می دانید که تمام روش‌های جوانسازی دارای کاربردهای خاص خود هستند. روش هایفوتراپی نیز دارای کاربردهایی است که اگر آن را در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران انجام دهید، می‌توانید از مزایای آن بهره ببرید.

روش هایفوتراپی به طور کلی یک جایگزین بسیار مناسب و غیرتهاجمی برای جراحی لیفت صورت می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد از روش هایفوتراپی برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. در ادامه به توضیح برخی از کاربردهای مهم این روش خواهیم پرداخت:

  • از مهمترین کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به کاهش چین و چروک‌های صورت اشاره کرد.
  • بسیاری از افراد در سنین پیری دچار شلی پوست گردن و افتادگی پوست در ناحیه غبغب می‌شوند. روش هایفوتراپی یک درمان بی نظیر برای غبغب است.
  • افتادگی پوست در ناحیه ابرو، گونه‌ها و پلک‌ها باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. روش هایفوتراپی یک راه حل بی نظیر برای این مشکلات است.
  • چانه یک عضو بسیار مهم در صورت است. افراد می‌توانند با هایفوتراپی به بهبود وضعیت خط چانه بپردازند.
  • هایفوتراپی یک روش بی نظیر برای سفت کردن و صاف کردن پوست صورت می‌باشد.
  • با استفاده از هایفوتراپی می‌توانید به اصلاح طرح لبخند بپردازید.
  • این روش قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست در هر زمان می‌باشد.

کاربرد هایفوتراپی در کلینیک هایفوتراپی تهران

مراحل درمان در کلینیک هایفوتراپی تهران

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای شما درباره هایفوتراپی ایجاد شود این است که مراحل درمان در کلینیک هایفوتراپی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از دستگاهی با همین نام انجام می‌شود. در کلینیک‌های حرفه‌ای پزشکان با انجام مراحل زیر به جوانسازی پوست با هایفوتراپی می‌پردازند:

  • در اولین مرحله از درمان پزشک یا تکنسین ابتدا محل درمان را تمیز می‌کند.
  • پس از تمیز کردن محل درمان، ممکن است از کرم بی حسی موضعی استفاده کند.
  • پزشک پس از تمیز کردن محل درمان، با استفاده از ژل مخصوصی محل درمان را می‌پوشاند. این ژل شباهت بسیاری به ژل لوبریکانت در سونوگرافی دارد.
  • سپس دستگاه هایفوتراپی روی پوست قرار گرفته و درمان شروع می‌شود.
  • دستگاه دارای یک مانتیور است که پزشک با کمک آن به تنظیم دستگاه می‌پردازد.
  • امواج فراصوت با استفاد از مانیتور تنظیم شده و با پالس‌های کوتاهی روی پوست منتشر می‌شوند.
  • این درمان حدود 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد و پس از آن دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود.

ممکن است در زمان ارسال امواج احساس سوزن سوزن شدن و گرمای خفیفی داشته باشید. این مشکل طبیعی است و می‌توانید برای کاهش این موارد از مسکن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های پوست و مو در تهران

خصوصیات کلینیک هایفوتراپی در تهران

همانطور که می‌دانید شهر تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. بسیاری از افراد در انتخاب بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران دچار مشکل می‌شوند. بنابراین متخصصین برای جلوگیری از این مشکل، ویژگی‌هایی را تحت عنوان خصوصیات کلینیک هایفوتراپی ارائه کرده‌اند. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

مجوزدار باشد:

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در کلینیک‌های هایفوتراپی مطرح است، داشتن مجوز است. وزارت بهداشت با در نظر داشتن برخی از استانداردها به صدور مجوز برای این مراکز می‌پردازد. برای پی بردن به مجوزدار بودن یک کلینیک باید به مرکز مراجعه کرده و اطراف را بررسی کنید. مجوز در معرض دید عموم قرار دارد.

کاربرد هایفوتراپی در کلینیک هایفوتراپی تهران

پزشک متخصص:

از مهمترین استانداردهای یک وزارت بهداشت برای صدور مجوز، فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص است. در صورتی یک کلینیک زیر نظر پزشک عمومی فعالیت کند، دارای مجوز نیست. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص باعث می‌شود تا بیمار اعتماد بیشتری به مرکز داشته باشد.

بهترین دستگاه:

یک مرکز هایفوتراپی حرفه‌ای در تهران باید از دستگاه به روز استفاده کند. بخش مهمی از درمان با هایفوتراپی به دستگاهی که به تولید امواج فراصوت می‌پردازد بستگی دارد. بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند در این روش از بهترین دستگاه هایفوتراپی استفاده شود.

رعایت بهداشت:

از دیگر ویژگی‌های مهم یک مرکز هایفوتراپی حرفه‌ای در تهران رعایت بهداشت است. بهداشت از مهمترین استانداردهایی است که وزارت بهداشت به آن توجه می‌کند. پزشکان در این مراکز باید از وسایل یکبار مصرف استفاده کرده و با رعایت بهداشت و ضدعفونی دستگاه از بروز عفونت در بیمار جلوگیری کنند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.