کلینیک مو در تهران

کلینیک مو در تهران

موهای سر در زندگی انسان امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد برای زیباسازی موهای سر خود روش‌های متنوعی را انجام می‌دهند. می دانید که بسیاری از مردان در سنین مختلف به دلایل ژنتیکی دچار ریزش مو و طاسی در ناحیه سر می‌شوند. این ریزش تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس مردان دارد. همچنین ریزش مو ممکن است در خانم‌ها نیز ایجاد شده و باعث کم پشتی شدید موهای سر آن‌ها شود. با اینکه جلوگیری از ریزش موهای سر یکی از دغدغه‌های مهم انسان از گذشته تا امروز بوده است، پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای این مشکل ابداع کنند. این روش‌ها که به خدمات مو معروف هستند در مراکزی تحت عنوان کلینیک مو ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک مو در تهران چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کلینیک مو در تهران بپردازیم باید بدانید کلینیک مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک مو در واقع یک مرکز درمانی است که پزشکان متخصص مو در آن حضور دارند. افراد بسیاری همه روزه برای رفع مشکل ریزش مو به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند. در زمان گذشته افراد برای رفع مشکل ریزش مو به مطب پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه می‌کردند.

اما امروزه به علت تنوع درمان در زمینه ریزش مو و پیشرفت تکنولوژی مراکزی به عنوان کلینیک مو ایجاد شده‌اند. این مراکز با ارائه انواع خدمات جلوگیری از ریزش مو، باعث زیباسازی موهای سر و افزایش تراکم آن می‌شوند. همانطور که می دانید تهران به عنوان پایتخت از شهرهای بسیار مهم در زمینه درمان محسوب شده و مراکز درمانی بسیاری در این شهر قرار دارند. بسیاری از مردم برای درمان از شهرهای دیگر به تهران مراجعه می‌کنند. بنابراین کلینیک‌های مو در این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

کلینیک مو در تهران چیست؟

روش مزوتراپی کلینیک مو در تهران

یکی از خدمات کلینیک مو در تهران روش مزوتراپی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از تزریق مستقیم داروها به سر باعث رفع ریزش مو می‌شوند. می دانید که مهمترین ارگان برای رشد مو فولیکول‌ها می‌باشند. فولیکول‌ها که در لایه میانی پوست قرار دارند، باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. در صورتی که این فولیکول‌ها دچار آسیب شوند، رشد مو نیز متوقف می‌شود.

پزشکان در روش مزوتراپی ابتدا یک آزمایش خون از بیمار دریافت می‌کنند. با آزمایش و بررسی بیمار از کمبود مواد مغذی برای رشد مو در بدن بیمار آگاه می‌شوند. پس از آگاهی از این مشکل، به تجویز دارو برای بیمار می‌پردازند. توجه داشته باشید که داروهای تجویز شده در این روش به صورت محلول در سرنگ‌های مخصوصی قرار می‌گیرند.

سپس این سرنگ‌ها به صورت مستقیم این داروها را به لایه میانی پوست یعنی جایی که فولیکول‌ها قرار دارند، تزریق می‌کنند. مزوتراپی یک روش بسیار حرفه‌ای برای رفع ریزش موهای سر است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت از بین رفتن فولیکول‌ها، این روش نیز کاربردی نخواهد داشت. مزوتراپی تأثیر در برطرف کردن طاسی سر ندارد.

بیشتر بخوانید: کلینیک مزوتراپی مو در تهران

خدمات پی آر پی مو در کلینیک مو

از دیگر روش‌هایی که کلینیک مو در تهران ارائه می‌دهد، می‌توان به خدمات پی آر پی مو اشاره کرد. خدمات پی آر پی را می‌توان از خدمات بسیار مهم در کلینیک‌های مو در شهر تهران دانست که امروزه مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است. این روش بی نظیر توانایی بسیاری در برطرف کردن ریزش موهای سر و افزایش تراکم در این ناحیه دارد.

در روش پی آر پی پزشکان ابتدا مقداری خون از بیمار دریافت می‌کنند. پس از دریافت خون با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ به جداسازی پلاسما از خون می‌کنند. این جداسازی با دقت بسیار و با زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. پس از جداسازی پلاسما، پزشکان به غنی سازی این پلاسما می‌پردازند. در آخر پلاسمای غنی سازی شده به صورت مستقیم به پوست سر تزریق می‌شود.

روش پی آر پی یکی از روش‌های مدرن برای زیباسازی موهای سر است که تأثیر بسیاری در تقویت فولیکول‌ها دارد. این روش نیز تاثیری روی طاسی سر ندارد. زیرا به صورت مستقیم روی فولیکول‌ها اثرگذار می‌باشد.

خدمات پی آر پی مو در کلینیک مو

کاشت مو در کلینیک مو چیست؟

در میان خدماتی که کلینیک مو در تهران ارائه می‌دهد، روش کاشت مو را می‌توان بهترین روش دانست. این روش بی نظیر علاوه بر جلوگیری از ریزش موهای سر، باعث افزایش تراکم آن‌ها نیز می‌شود. روش کاشت مو یک روش مدرن برای جلوگیری از ریزش موهای سر است که در آن پزشکان به پیوند فولیکول‌ها می‌پردازند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند فولیکول‌ها را برداشت کرده و در ناحیه سر پیوند بزنند.

در این روش جراح ابتدا به برداشت فولیکول‌ها از نواحی مناسب می‌پردازد. این برداشت می‌تواند با متدهای مختلفی انجام شود. پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشکان آن‌ها را برای کاشت در نواحی مناسب سر آماده سازی می‌کنند. در آخر پس از آماده سازی، این فولیکول‌ها در محل مناسب کاشته می‌شوند. توجه داشته باشید با اینکه روش کاشت ابرو یک روش جراحی است اما یکی از امن‌ترین روش‌ها برای افزایش تراکم موهای سر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کاشت مو

انواع روش کاشت مو در کلینیک مو

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که انواع روش کاشت مو که در کلینیک مو در تهران ارائه می‌شود به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت امروزه روش‌های متنوعی برای کاشت مو ایجاد شده است که تفاوت آن‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در کلینیک‌های معتبر معمولاً با سه متد FUT، FIT، SUT انجام می‌شود. در ادامه به توضیح این سه روش خواهیم پرداخت:

FUT:

از روش‌های قدیمی برای کاشت مو می‌توان به روش FUT اشاره کرد. این روش یک روش تهاجمی برای برداشت فولیکول‌ها است که امروزه نیز مورد توجه مردم قرار گرفته است. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش با خونریزی و تهاجم همراه بوده و به همین دلیل دوران نقاهت طولانی مدتی دارد. البته این روش مزایایی نیز دارد که یکی از مهمترین آن‌ها هزینه مناسب برای کاشت تعداد زیادی گرافت می‌باشد. در بسیاری از مواقع این روش باعث ایجاد اسکار در محل اهدا می‌شود.

انواع روش کاشت مو در کلینیک مو

FIT:

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو که بسیاری از مردم به استفاده از آن می‌پردازند روش FIT می‌باشد. این روش از روش‌های غیرجراحی کاشت مو محسوب می‌شود که برداشت فولیکول‌ها در آن بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از ابزار مخصوصی به نام پانچ به برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا می‌پردازند. از مزایای این روش می‌توان به غیرجراحی بودن آن اشاره کرد که دوران نقاهت را کوتاه می‌کند. البته این روش معایبی نیز دارد و آن هم دو جلسه‌ای شدن کاشت مو می‌باشد. سرعت برداشت گرافت ها در این روش پایین است.

SUT:

در میان روش‌های کاشت ابرو روش SUT را می‌توان بهترین روش کاشت ابرو دانست که امروزه در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود. این روش شباهت بسیار زیادی به روش FIT داشته و برداشت فولیکول‌ها در آن بدون ایجاد جراحی و برش انجام می‌شود. در این روش نیز فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا برداشت می‌شوند. با این تفاوت که این برداشت با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. پزشکان در روش SUT با سرعت بیشتری به برداشت گرافت ها می‌پردازند. بنابراین با این روش کاشت مو در یک جلسه انجام می‌شود. البته این روش دارای هزینه بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها می‌باشد.