جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی صورت تهران

کلینیک زیبایی صورت تهران

صورت یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی انسان است. زمانی انسان به سنین پیری می رسد پوست صورت دچار مشکلات بسیاری می شود که یکی از این مشکلات چین و چروک ها هستند. امروزه بسیاری از روش های زیباسازی برای پوست صورت ابداع شده اند و شما می توانید با مراجعه به متخصصین از این روش ها بهره ببرید. با اینکه در گذشته زیباسازی و جوانسازی صورت دارای روش های محدودی بود اما اکنون متخصصین پوست توانسته اند روش های مدرنی را برای اینکار ایجاد کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک زیبایی صورت

پیش از آن که به معرفی بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران بپردازیم باید بدانیم کلینیک زیبایی صورت چیست و چه کارهایی در آن انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کلینیک زیبایی صورت در واقع یک مرکز درمانی است که پزشکان متخصص زیبایی در آن حضور دارند. در این مرکز پزشکان با انجام آزمایش ها و معاینات لازم بهترین روش زیباسازی را انتخاب کرده و با دستگاه های مدرن به انجام این روش می پردازند. توجه داشته باشید که در گذشته درمان های پوستی و زیباسازی در مطب پزشکان متخصص انجام می شد اما امروزه مردم برای استفاده از این درمان ها به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند.

خدمات کلینیک زیبایی صورت

زمانی که صحبت از بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران می شود باید در نظر داشته باشید که این کلینیک باید بهترین خدمات را نیز ارائه دهد. خدمات این کلینیک ها معمولا شامل انواع روش های جوانسازی پوست صورت می باشد. مردم با مراجعه به کلینیک زیبایی صورت از روش های مختلف آن برای زیباسازی استفاده می کنند. انواع خدمات به شرح زیر می باشند:

خدمات کلینیک زیبایی صورت

  1. تزریق بوتاکس:

    بوتاکس یا سم بوتولونیوم یکی از بهترین روش ها برای به تعویق انداختن پیری صورت است. چین و چروک های صورت حاصل حرکت عضلات آن هستند. زمانی که این سم به پوست تزریق می‌شود باعث فلج شدن موقتی عضلات در قسمت تزریق شده و در نتیجه می تواند تاثیر بسیاری در جوانسازی پوست داشته باشد.

  2. میکرودرم ابریژن:

    یکی دیگر از خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران ارائه می شود روش لایه برداری فیزیکی میکرودرم ابریژن است. این روش باعث شادابی پوست شده و جوش، آکنه و تیرگی های پوست را از بین می برد. استفاده از این روش لایه برداری می تواند تاثیر بسیاری در طراوت پوست صورت داشته باشد.

  3. پی آر پی:

    این روش را می توان یک روش طبیعی درمان پوست صورت دانست. در پی آر پی یا پلاسما درمانی پزشکان از بیمار به اندازه لازم خون گرفته و سپس پلاکت خون را جدا می کنند. پس از غنی کردن پلاکت خون آن را به محل مورد نظر تزریق می کنند. در این روش پلاکت غلیظ شده را به بدن تزریق کرده و باعث تحریک ساخت کلاژن در پوست صورت می شود. با گذشت زمان می توانید تاثیرات این روش را به خوبی مشاهده نمایید.

  4. کربوکسی تراپی:

    یکی از روش های طبیعی و پرکاربرد برای زیباسازی صورت روش کربوکسی تراپی است. در این روش گاز کربن دی اکسید که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد را به صورت موضعی به پوست صورت وارد کرده و باعث واکنش بدن به کمبود اکسیژن می شوند. بدن با افزایش خونرسانی، بافت محل درمان را ترمیم می کند. از مهم ترین کاربردهای کربوکسی تراپی می توان به رفع تیرگی زیر چشم، چین و چروک اطراف چشم و افتادگی پلک اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بهدیس به عنوان بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران از تمامی روش های زیباسازی و جوانسازی صورت بهره ببرید.

لیفت صورت چیست؟

همانطور که می دانید پوست در سنین پیری دچار کمبود کلاژن و افتادگی می شود. این افتادگی باعث کاهش زیبایی صورت می شود. بنابراین یکی از مهم ترین دغدغه های مردم لیفت صورت با روش های مدرن می باشد. بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران باید شامل انواع روش های لیفت صورت باشد. روش های مختلف لیفت صورت به شرح زیر هستند:

لیفت صورت چیست؟

  1. جراحی لیفت صورت:

    در این روش پزشکان با حذف قسمتی از پوست صورت به لیفت آن می پردازند. این روش یک روش تهاجمی بوده و بیمار باید بیهوش شود. دوره نقاهت جراحی لیفت صورت طولانی بوده و عوارض خاص خود را دارد.

  2. لیفت صورت با نخ:

    بسیاری از افراد به علت خطرات جراحی برای انجام جراحی لیفت نگران هستند. اگر قصد دارید صورت خود را با کمترین خطر لیفت کنید می توانید از روش لیفت با نخ استفاده کنید. در این روش پزشکان با استفاده از نخ های بخیه قابل جذب پوست صورت را کشیده و باعث رفع افتادگی آن می شوند. لیفت با نخ یک روش ایمن و کم عارضه بوده و علاوه بر لیفت، باعث شادابی و طراوت پوست صورت شما نیز می شود.

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران

زیبایی صورت از مهم ترین دغدغه های مردم به خصوص خانم ها بوده و امروزه روش های مختلفی برای آن ایجاد شده است. این روش ها در کلینیک های زیبایی صورت انجام می شود. برای آن که بتوانید یک درمان موفق داشته باشید باید بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران را انتخاب نمایید. برای اینکار باید با ویژگی های آن آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه مطلب به معرفی و توضیح برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

دارای مجوز باشد

مهم ترین ویژگی بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران دارای مجوز بودن آن می باشد. این کلینیک باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد. شاید بپرسید که چگونه می توان از مجوزدار بودن کلینیک آگاه شد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت طبق قانون وزارت بهداشت مرکز باید مجوز خود را در معرض دید عموم قرار دهد. وزارت بهداشت همچنین قوانین بسیاری را برای این کلینیک ها در نظر گرفته است که در صورت رعایت آن ها شما می توانید اعتماد بیشتری به کلینیک داشته باشید. وزارت بهداشت با نظارت کافی باعث می شود تا استانداردهای اولیه و مهم در کلینیک رعایت شود.

کلینیک باید زیر نظر پزشکان متخصص فعالیت کند

یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران پزشکان متخصص هستند. یک کلینیک حرفه ای باید زیر نظر پزشکان متخصص فعالیت کند و در صورتی که کلینیک زیر نظر پزشک عمومی باشد نمی توان به آن اعتماد کرد. پزشکان متخصص همچنین باید روی کارهای دیگر پرسنل نظارت داشته باشند. البته باید در نظر داشته باشید زمانی که یک کلینیک مجوز دارد، زیر نظر پزشک متخصص پوست فعالیت می کند. زیرا یکی از قوانین وزارت بهداشت برای اخذ مجوز همین مسئله می باشد.

کلینیک باید زیر نظر پزشکان متخصص فعالیت کند

دیگر ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران

از دیگر ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی صورت تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک کلینیک حرفه زیبایی صورت باید بهداشت را رعایت کند و محیطی تمیز برای مراجعین داشته باشد.
  • تنوع در دستگاه ها و نوع درمان یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی صورت است. کلینیک های حرفه ای از دستگاه های مدرن و خدمات زیبایی روز دنیا استفاده می کنند.
  • درمان ها در کلینیک زیبایی صورت باید تنوع داشته باشد. این تنوع باعث می شود تا بیمار و پزشک بتوانند مناسب ترین روش را انتخاب نمایند.
  • مشاوره رایگان داشته باشد و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد.

کلینیک زیبایی صورت بهدیس یکی از بهترین کلینیک های تهران بوده و با رعایت تمام نکات ذکر شده به درمان مشکلات پوستی شما می پردازد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.