جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک بوتاکس در تهران

کلینیک بوتاکس در تهران

پوست انسان یکی از ارگان‌های بزرگ در بدن او محسوب می‌شود که بروز هرگونه مشکل در آن باعث از بین رفتن زیبایی می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که هر انسان با آن مواجه می‌شود پیری پوست می‌باشد. انسان در سنین پیری با کاهش مواد مغذی پوست مواجه شده و این موضوع باعث ایجاد چین و چروک‌هایی روی پوست می‌شود. اولین علائم پیری پوست در پوست ایجاد شده و این موضوع باعث می‌شود تا زیبایی و اعتماد به نفس افراد تحت تأثیر قرار بگیرد. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر است اما پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای به تعویق انداختن آن ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست روش تزریق بوتاکس می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نحوه انجام این روش در بهترین کلینیک بوتاکس در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بوتاکس چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بوتاکس چیست و در بهترین کلینیک بوتاکس در تهران به چه صورت انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بوتاکس در واقع یک ماده تزریقی است که باعث فلج شدن موقت عضلات می‌شود. بوتاکس از سم ضعیف شده بوتولونیوم تشکیل شده است. این سم باعث فلج شدن عضلات و عدم حرکت آن‌ها می‌شود. مقدار کم و دوز ضعیف شده این سم در ماده بوتاکس به صورت موقت به فلج کردن عضلات می‌پردازد.

در روش تزریق بوتاکس پزشکان ماده بوتاکس را به زیر پوست صورت تزریق می‌کنند. تزریق این ماده به لایه میانی پوست صورت باعث فلج شدن موقت عضلات صورت و عدم حرکت آن‌ها می‌شود. می دانید که یکی از مهمترین عوامل ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات است. پزشکان با تزریق این ماده در صورت باعث عدم حرکت عضلات و در نهایت جلوگیری ایجاد چین و چروک رو صورت می‌شوند. سم بوتولونیوم موجود در بوتاکس باعث اختلال در عصب حرکتی عضله و در نهایت عدم حرکت عضلات ارادی صورت می‌شود. توجه داشته باشید که مقدار تزریق بوتاکس به نظر پزشک بستگی دارد.

بوتاکس چیست؟

کاندیدای مناسب از نظر بهترین کلینیک بوتاکس در تهران

برای استفاده از یک روش زیباسازی و جوانسازی افراد باید کاندیدای مناسبی برای استفاده از روش مورد نظر باشند. توجه داشته باشید که از نظر بهترین کلینیک بوتاکس در تهران کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش جوانسازی باید دارای شرایط زیر باشد:

  • مهم‌ترین ویژگی کاندیدای مناسب بوتاکس بازه سنی می‌باشد. افراد برای استفاده از این روش باید بالای 18 سال باشند.
  • انتظارات فرد از درمان بسیار مهم است. افراد باید انتظارات منطقی از تزریق بوتاکس داشته باشند. این روش یک روش جوانسازی نیست بلکه می‌تواند برای مدتی پیری پوست را به تعویق بیاندازند.
  • افرادی که از سولاریوم یا روش‌های مختلف برنزه کردن استفاده کرده‌اند، نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند. برای استفاده از روش بوتاکس باید مدتی از برنزه کردن گذشته باشد.
  • افرادی که چین و چروک‌های سطحی و یا عمیق روی صورت خود دارند می‌توانند از روش تزریق بوتاکس بهره ببرند.
  • پوست بیمار باید فاقد هرگونه التهاب و یا عارضه باشد. در صورتی پوست بیمار دارای التهاب باشد باید تا از بین رفتن کامل التهاب صبر کرده و سپس به تزریق بوتاکس بپردازد.

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس برای خانم‌های باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. تزریق این سم در این دوران می‌تواند باعث بروز مشکل برای نوزاد شود.

بیشتر بخوانید: مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

از نظر بهترین کلینیک بوتاکس در تهران چه سنی مناسب است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که از نظر بهترین کلینیک بوتاکس در تهران چه سنی مناسب است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بهترین سن برای تزریق بوتاکس افراد بالای 35 سال هستند. طبق تحقیقات انجام شده افرادی بالای 20 سالی که برای تزریق بوتاکس اقدام کرده‌اند، نتایج خاصی را از این درمان دریافت نکرده‌اند.

پزشکان متخصص بر این باورند که بهترین زمان برای تزریق بوتاکس زمانی است که اولین نشانه‌های پیری پوست روی صورت نمایان می‌شود. در سنین بالای 35 سال چربی‌های ذخیره شده زیر پوست کاهش پیدا کرده و اولین نشانه‌های پیری پوست روی صورت نمایان می‌شود. با تزریق بوتاکس شما می‌توانید برای مدتی از پیری پوست جلوگیری کنید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بوتاکس یک راه همیشگی برای جلوگیری از پیری پوست محسوب می‌شود اما این تصور کاملاً اشتباه است. شما می‌توانید با استفاده از روش تزریق بوتاکس برای مدتی از پیری پوست جلوگیری کنید. بوتاکس نمی‌تواند از بروز چین و چروک‌های عمیق دهه‌های 4 و 5 زندگی پیشگیری کند.
از نظر بهترین کلینیک بوتاکس در تهران چه سنی مناسب است؟

نواحی مناسب تزریق در کلینیک بوتاکس

می‌دانید که تزریق بوتاکس در نواحی مختلفی انجام می‌شود. اما بهترین کلینیک بوتاکس در تهران، تزریق بوتاکس را در نواحی خاصی از صورت انجام می‌دهد. این نواحی از صورت که به عنوان نواحی مجاز تزریق بوتاکس در صورت شناخته می‌شوند به شرح زیر می‌باشند:

خطوط اخم:

یکی از نواحی صورت که تأثیر بسیاری در زیبایی دارد، خطوط اخم می‌باشد. این خطوط در زمان خستگی و عصبانیت نمایان شده و باعث کاهش زیبایی و پیری پوست می‌شوند. پزشکان با تزریق بوتاکس به این ناحیه به جوانسازی و برطرف شدن این خطوط می‌پردازند.

پیشانی:

خطوط افقی روی پیشانی از خطوطی هستند که باعث پیری پوست و کاهش زیبایی افراد می‌شوند. این خطوط ممکن است به دلایل مختلفی مانند مصرف دخانیات، ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، عادات بد رفتاری تشدید شده و باعث پیری زودرس شوند. پزشکان با تزریق بوتاکس در این ناحیه باعث عدم حرکت عضلات و کاهش خطوط روی پیشانی می‌شوند.

خطوط بینی:

یکی دیگر از خطوطی که روی صورت ایجاد می‌شود خطوط بینی می‌باشد. این خطوط معمولاً به علت خندیدن و یا باز کردن دهان ایجاد می‌شود. این چین و چروک‌ها باعث از بین رفتن زیبایی و پیری پوست می‌شود. پزشکان برای جلوگیری از مشکل به تزریق بوتاکس در این ناحیه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس

ابروها:

افتادگی ابرو را می‌توان از مهمترین مشکلات پیری پوست دانست. سنین پیری باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی در نواحی مختلف از جمله ابروها می‌شود. پزشکان با تزریق بوتاکس به این ناحیه باعث رفع افتادگی ابروها می‌شوند.

اطراف لب:

نواحی اطراف لب یکی از مستعدترین نواحی برای ایجاد چین و چروک هستند. در هنگام خندیدن، غذا خوردن و مواردی از این دست اطراف لب دچار چین و چروک می‌شوند. پزشکان برای جلوگیری از این چین و چروک‌ها در این ناحیه از تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند.

فک و گردن:

بروز چین و چروک‌ها در گردن در سنین پیری از رایج‌ترین نشانه‌های پیری پوست می‌باشد. در سنین پیری افراد به علت کاهش کلاژن دچار افتادگی پوست در ناحیه فک گردن می‌شوند. تزریق بوتاکس در این نواحی تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد.

نواحی مناسب تزریق در کلینیک بوتاکس

مزایای تزریق در بهترین کلینیک بوتاکس تهران

از دیگر سؤالات مهم در زمینه تزریق بوتاکس این است که مزایای تزریق در بهترین کلینیک بوتاکس در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به طور کلی تزریق بوتاکس دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها استفاده از این روش برای موارد درمانی می‌باشد. تزریق بوتاکس می‌تواند در کاهش دردهای وابسته به عضلات غیرارادی مؤثر باشد.

از تزریق بوتاکس برای درمان پارکینسون استفاده می‌شود. این روش همچنین تأثیر بسیاری در درمان دردهای میگرنی دارد. اگر از تعریق بیش از حد در تابستان رنج می‌برید، می‌توانید با استفاده از تزریق بوتاکس در نواحی تعریق به درمان این مشکل بپردازید. تزریق بوتاکس در درمان بیماری دیستونی نیز مؤثر می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.