جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت مو با دستگاه در تهران

کاشت مو با دستگاه در تهران

زیبایی در انسان یکی از مهمترین موضوعات است که بسیاری از متخصصین در این زمینه تلاش‌های متعددی ارائه کرده‌اند. یکی از مهمترین عواملی که در زیبایی مؤثر است موهای سر می‌باشد. بسیاری از مردان در سنین پیری و یا حتی جوانی به دلایلی دچار ریزش مو در ناحیه سر می‌شوند. این ریزش می‌تواند در نهایت باعث طاسی بخش‌هایی از سر شود. پزشکان و متخصصین پوست و مو با ارائه روش‌هایی توانسته‌اند از این ریزش جلوگیری کرده و باعث افزایش تراکم موهای سر شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع ریزش مو روش کاشت مو می‌باشد. کاشت مو با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت مو با دستگاه در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دلایل ریزش مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کاشت مو با دستگاه در تهران بپردازیم باید بدانید که دلایل ریزش مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ریزش مو می‌تواند به دلایل مختلفی در بدن ایجاد شود که در ادامه مطلب به توضیح مهمترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • یکی از مهمترین دلایل ریزش مو اختلالات هورمونی می‌باشد. در بسیاری از موارد ریزش مو در مردان به علت افزایش هورمون تستسترون می‌باشد. این هورمون در زنان نیز با مقدار کم وجود دارد. به هم ریختن تعادل هورمونی باعث ریزش مو می‌شود.
  • بیماری‌های خاص و زمینه‌ای مانند تیروئید می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در ریزش مو داشته باشد. تیروئید کم کار باعث ریزش مو در نقاط مختلف بدن از جمله موهای سر می‌شود.
  • آلوپسی آره تا یا ریزش موی سکه‌ای از ریزش موهای رایج در مردان و زنان می‌باشد. افرادی که با این ریزش مو مواجه می‌شوند، دچار طاسی قسمتی از موهای سر می‌شوند.
  • افزایش سن یکی دیگر از دلایل ریزش مو می‌باشد. افراد در سنین پیری با ریزش موهای سر مواجه می‌شوند.
  • مصرف دخانیات و الکل تأثیر بسیاری در ضعیف شدن موهای سر و ریزش آن‌ها دارد.

دلایل ریزش مو چیست؟

کاشت مو چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کاشت مو با دستگاه در تهران به چه صورت است؟ برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا با کاشت مو آشنایی پیدا کنید و به توضیح انواع روش‌های کاشت مو بپردازیم. به طور کلی کاشت مو یکی از روش‌های مدرن برای رفع ریزش موی سر و افزایش تراکم این ناحیه می‌باشد.

در این روش بی نظیر پزشکان با برداشت فولیکول‌ها از محل مناسب و پیوند آن‌ها در نواحی خالی سر باعث افزایش موهای سر می‌شوند. فولیکول‌ها که در واقع ارگان‌های کوچک و حیاتی رشد مو هستند، در لایه میانی پوست قرار دارند. پزشکان با استفاده از روش‌های مختلفی به برداشت این فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها با متدهای مختلفی انجام می‌شود که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

روش FUT:

یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو محسوب می‌شود که در آن برداشت فولیکول‌ها با جراحی و ایجاد برشی نواری شکل انجام می‌شود. این روش دارای تهاحم زیادی بوده و در آن احتمال خونریزی بسیار زیاد است. این روش به علت جراحی بودن دارای دوران نقاهت بسیار طولانی می‌باشد. یکی از عوارض مهم این روش ایجاد اسکار در محل برداشت است.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو

روش FUE:

 یکی از روش‌های مدرن کاشت مو می‌باشد که در آن پزشکان برداشت فولیکول‌ها را بدون ایجاد برش و جراحی انجام می‌دهند. در این روش پزشکان با استفاده از ابزاری به نام پانچ برداشت فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا انجام داده و پس از آماده سازی در محل مناسب می‌کارند. این روش دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها کوتاه بودن دوران نقاهت می‌باشد. البته این روش معایبی نیز دارد که مهمترین آن طولانی شدن جلسه درمان و دو جلسه‌ای شدن کاشت مو می‌باشد.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو با دستگاه به چه صورت است؟

همانطور که توضیح داده شد کاشت مو یکی از روش‌های مدرن برای زیباسازی موهای سر است که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، می‌تواند باعث افزایش تراکم موهای این ناحیه شود. اما کاشت مو با دستگاه در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کاشت مو با دستگاه در واقع انجام کاشت مو با استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای می‌باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند دستگاه‌های متنوعی را برای برداشت بی دردسر فولیکول‌ها ایجاد کنند. در روش کاشت مو با دستگاه پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوص به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند.

روش‌هایی که برداشت فولیکول‌ها با دستگاه انجام می‌شود، بر پایه روش FUE بنا شده است. در طول این روش‌ها پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند. همانطور که گفته شد برداشت فولیکول‌ها با پانچ باعث طولانی شدن زمان جراحی می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های مخصوص کاشت مو، شما می‌توانید این جراحی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با کمک این دستگاه‌ها کاشت مو با سرعت و دقت بسیار بیشتری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

مزایای کاشت مو با دستگاه در تهران

یکی از روش‌های حرفه‌ای برای رفع ریزش مو و افزایش تراکم موهای سر، کاشت مو با دستگاه در تهران می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های معتبر تهران از روش کاشت مو با استفاده از دستگاه بهره ببرید. این دستگاه‌ها یک سیستم رباتیک هوشمند برای برداشت فولیکول‌ها است کهب دقت بسیار زیادی به انجام اینکار می‌پردازد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش کاشت مو با استفاده از دستگاه کاملاً بدون درد انجام می‌شود. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند کمترین درد را در حین جراحی و پس از آن تجربه می‌کنند.
  • در این روش بی نظیر هیچگونه جراحی و برشی انجام نمی‌شود. مراحل برداشت فولیکول‌ها در این روش بدون استفاده از چاقوی جراحی انجام شده و به همین دلیل این روش غیرجراحی محسوب می‌شود.
  • همانطور که می دانید برخی روش‌های برداشت فولیکول‌ها باعث ایجاد زخم خطی می‌شود. از دیگر مزایای این روش می‌توان به عدم تشکیل این زخم اشاره کرد.
  • دستگاه کاشت مو دارای تصویربرداری دیجیتال و پیشرفته می‌باشد.
  • این روش احتمال خطای انسانی را کاهش داده و باعث نتایج مناسب و طبیعی می‌شود.
  • سرعت کاشت مو زیاد شده و در یک جلسه می‌توان به تراکم مورد نظر رسید.

مزایای کاشت مو با دستگاه در تهران  

مراحل کاشت مو با دستگاه در تهران

یکی از سؤالات مهمی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مراحل کاشت مو با دستگاه در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کاشت مو با استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای از بهترین روش‌ها برای افزایش تراکم موهای سر است. این روش بی نظیر معمولاً در 4 مرحله زیر انجام می‌شود:

  1. اولین مرحله از کاشت مو با استفاده از دستگاه برداشت مو می‌باشد. برداشت فولیکول‌های مو با استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. اینکار با شناسایی دقیق فولیکول‌ها انجام می‌شود.
  2. دومین مرحله از کاشت مو، مرحله پیوند فولیکول‌های برداشت شده می‌باشد. در این مرحله دستگاه با دقت بسیار فولیکول‌های برداشت شده را در محل مناسب می‌کارد. البته باید توجه داشته باشید که برای دستیابی به نتایج طبیعی جراح نیز باید مهارت زیادی داشته باشد.
  3. سومین مرحله از کاشت مو با استفاده از دستگاه، طراحی خط مو می‌باشد. خط موی طبیعی یکی از مهمترین ویژگی‌های یک کاشت موی طبیعی و موفق است. این طراحی باید زیر نظر کارشناسان انجام شود.
  4. در آخرین مرحله بیمار پس از جراحی در دوران نقاهت و بهبودی قرار می‌گیرد. از آنجایی که این روش دارای تهاجم بسیار کمی می‌باشد، دوران نقاهت آن نیز کوتاه است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.