جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

پروفایلو برای زیر چشم

پروفایلو برای زیر چشم

افزایش سن می‌تواند تأثیر بسیار بدی روی پوست صورت داشته باشد. متاسفانه پوست انسان از سنین میانسالی با کاهش برخی مواد روبرو شده و این موضوع باعث ایجاد چین و چروک و از دست رفتن جوانی پوست می‌شود. کاهش موادی مانند هیالورونیک اسید باعث از دست رفتن کلاژن و کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. با اینکه پیری پوست یک مشکل طبیعی است که نمی‌توان از آن جلوگیری کرد اما می‌توان با انجام روش‌هایی برای مدتی آن را به تعویق انداخت. یکی از روش‌های بی نظیر برای جوانسازی پوست روش پروفایلو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره تزریق پروفایلو برای زیر چشم ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل تزریقی پروفایلو چیست؟

قبل از توضیح درباره تزریق پروفایلو برای زیر چشم باید بدانید ژل پروفایلو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این ژل در واقع یک ژل پرکننده یا فیلر است که برای جوانسازی پوست نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. پروفایلو یک ژل فیلر طبیعی است که دارای میزان بسیار قابل توجهی هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت و افزایش کلاژن و الاستین در آن می‌شود.

کاهش این ماده در پوست باعث از دست رفتن حجم و خاصیت ارتجاعی پوست شده و در نهایت پیری پوست را رقم می زند. زمانی که پروفایلو به پوست تزریق می‌شود، هیالورونیک اسید موجود در آن با بافت و چربی پوست ادغام شده و مشکلات پوستی برطرف خواهند شد. این ژل همچنین تأثیر بسیاری در از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم دارد.

تزریق ژل پروفایلو برای زیر چشم

از مهمترین کاربردهای پروفایلو تزریق این ژل به زیر چشم می‌باشد. اما آیا تزریق پروفایلو برای زیر چشم مناسب است؟ چشم انسان یکی از اعضای تاثیرگذار در زیبایی انسان است که بروز هرگونه مشکل در اطراف آن می‌تواند زیبایی را کاهش دهد. یکی از مشکلاتی که در سنین پیری برای انسان ایجاد می‌شود، تیرگی و چین و چروک‌هایی است که زیر چشم ایجاد می‌شود.

پوست انسان به علت از دست دادن موادی مانند کلاژن و هیالورونیک اسید در زیر چشم دچار تیرگی و چین و چروک می‌شود. شما می‌توانید با تزریق ژل پروفایلو به این ناحیه به از بین رفتن مشکلات پوستی زیر چشم بپردازید. هیالورونیک اسید موجود در این ژل باعث افزایش رطوبت پوست در زیر چشم شده و در نهایت زیبایی و جوانی را به صورت شما بازمی گرداند.

تزریق ژل پروفایلو برای زیر چشم

کاندیدای مناسب تزریق پروفایلو برای زیر چشم

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاندیدای مناسب تزریق پروفایلو برای زیر چشم چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تقریباً بیشتر مردم می‌توانند بدون نگرانی از روش تزریق پروفایلو استفاده کنند. این روش یک روش طبیعی و مطمئن بوده و شما می‌توانید در هر سنی از این روش بی نظیر استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید از این ژل به عنوان فیلر استفاده کنید، این ژل محدودیت سنی نداشته و افراد در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.

اما در صورتی که قصد دارید از کاربرد جوانسازی پروفایلو بهره ببرید بهتر است تا 30 سالگی صبر کنید. پزشکان متخصص پوست پیشنهاد می‌کنند تا بروز اولین علائم پیری روی صورت خود از تزریق پروفایلو خودداری کنید. زیرا شما کاربرد جوانسازی این روش برای افرادی مناسب است که پوست آن‌ها دچار پیری شده است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که طبق تحقیقات انجام شده افرادی بالای 60 سال بهترین کاندیدا برای تزریق این ژل در زیر چشم می‌باشند. تزریق پروفایلو در این افراد بسیار نتیجه بخش است و افراد مسن می‌توانند بدون دغدغه از این ژل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: چگونگی تزریق پروفایلو

مزایای تزریق پروفایلو برای زیر چشم

با توجه به توضیحات داده شده درباره پروفایلو باید توجه داشته باشید که پروفایلو یک روش طبیعی در میان روش‌های تزریقی محسوب می‌شود. بدون شک هر روش جوانسازی دارای مزایایی است که توجه مردم را به خود جلب می‌کند. از مزایای تزریق پروفایلو برای زیر چشم می‌توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد. این ژل دارای میزان زیادی هیالورونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود داشته و با افزایش سن در ساختار پوست کاهش پیدا می‌کند.

همچنین پروفایلو یک روش کم تهاجمی است و نسبت به روش‌های جراحی ایمن‌تر می‌باشد. در این روش شما عوارض سنگینی را تجربه نکرده و به علت کم تهاجمی بودن دوران نقاهت کوتاه است. به طوری که بیمار پس از تزریق می‌تواند به راحتی به زندگی روزمره خود بازگردد. از دیگر مزایای این روش می‌توان به نتیجه بخشی سریع آن اشاره کرد. بخشی از نتایج پروفایلو بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. البته نباید این نکته را فراموش کرد که نتایج اصلی پس از پایان یافتن عوارض نمایان می‌شود.

مزایای تزریق پروفایلو برای زیر چشم

عوارض پروفایلو برای زیر چشم

با اینکه روش تزریق پروفایلو برای زیر چشم یک روش ایمن و مطمئن در میان روش‌های تزریقی است اما نمی‌توان عوارض آن را نادیده گرفت. هر روش جوانسازی دارای عوارض و معایبی است که در صورت نادیده گرفتن آن‌ها می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در بیمار شود. به طور کلی مهمترین عارضه‌ای که پس از تزریق این ژل تجربه خواهید کرد، قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق می‌باشد.

این عارضه به علت وارد شدن سوزن در پوست ایجاد شده و پس از گذشت چند ساعت از بین خواهد رفت. در برخی موارد بیمار ممکن است با عارضه بی حس شدن یا سوزن سوزن شدن محل تزریق مواجه شود. این عارضه به علت داروی بی حسی موضعی استفاده شده در طول تزریق بوده و با از بین رفتن اثر داروی بی حسی برطرف خواهد شد. در صورتی که پس از تزریق پروفایلو عارضه کبودی و خونمردگی در محل تزریق را تجربه کردید، احساس نگرانی نداشته باشید. این عارضه نیز پس از گذشت چند ساعت از تزریق از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای گردن

دیگر نواحی تزریق پروفایلو

پس از توضیحاتی که درباره تزریق پروفایلو برای زیر چشم ارائه شد، ممکن است برای شما این سؤال ایجاد شود که دیگر نواحی تزریق پروفایلو چه مناطقی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پزشکان متخصص 5 نقطه از صورت را به عنوان نقاط مجاز برای تزریق پروفایلو در نظر گرفته‌اند که این نقاط به نام نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند. این 5 نقطه از صورت شامل پایه بینی، چانه، برآمدگی گونه، تراگوس یا پایین‌تر از لاله گوش و زاویه فک پایینی یا ماندیبولار می‌باشد.

علت انتخاب این 5 نقطه دور بودن این نواحی از سیستم اعصاب و رگ‌ها می‌باشد. به همین علت پزشک می‌تواند به راحتی سوزن را در این نقاط وارد کرده و بدون نگرانی به جوانسازی پوست بپردازد. همچنین این نقاط دارای بالاترین میزان هیالورونیک اسید در صورت هستند که در سنین میانسالی و پیری با بیشترین میزان افتادگی مواجه می‌شوند.

دیگر نواحی تزریق پروفایلو

مراقبت بعد از تزریق پروفایلو برای زیر چشم

پس از تزریق پروفایلو برای زیر چشم باید به انجام مراقبت‌هایی بپردازید که در صورت عدم رعایت آن‌ها مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود. عدم رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق می‌تواند باعث افزایش عوارض و عدم تاثیرگذاری ژل شود. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • لمس کردن، فشار دادن و یا ماساژ محل تزریق ممنوع است.
  • پس از تزریق نباید از کرم‌های آرایشی استفاده نمایید.
  • خوابیدن روی صورت برای مدت چند روز ممنوع است.
  • تا یک هفته پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری نمایید.
  • به مدت سه روز از مصرف داروهایی رقیق کننده خون مانند آسپیرین خودداری کنید.
  • از نور مستقیم خورشید دوری کنید.
  • ورزش و فعالیت‌های سنگین بدنی تا چند روز ممنوع است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.