پروفایلو برای دست

پروفایلو برای دست

حفظ زیبایی یکی از مهمترین مسائل در زندگی انسان امروز محسوب می‌شود اما متاسفانه افزایش سن باعث بروز مشکلات بسیاری برای انسان می‌شود. یکی از مشکلاتی که انسان در سنین پیری با آن مواجه می‌شود پیری پوست می‌باشد. کاهش مواد مهمی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و الاستین در پوست باعث کاهش زیبایی و بروز چین و چروک‌هایی در پوست می‌شود. این مشکل که از سنین میانسالی آغاز می‌شود، بسیاری طبیعی بوده و تنها می‌توان با انجام روش‌هایی آن را به تأخیر انداخت. یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست روش تزریق پروفایلو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و تزریق پروفایلو برای دست ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح روش پروفایلو برای دست بپردازیم باید بدانید پروفایلو چیست؟ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند به ایجاد ژل‌های فیلر طبیعی دست بپردازند. یکی از ژل‌های فیلر طبیعی ژل پروفایلو است که توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کند. ژل پروفایلو از مقدار زیادی ماده هیالورونیک اسید تشکیل شده است. این ماده که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد وظیفه حفظ رطوبت و حجم دهی به پوست را دارد.

کاهش این ماده در بدن باعث کاهش کلاژن و الاستین شده و در نهایت مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی پوست نمایان می‌شوند. یکی از علائم پیری، کاهش حجم پوست دست و ایجاد چین و چروک در قسمت پشت دست‌ها می‌باشد. با تزریق پروفایلو به این ناحیه می‌توان به حجم دهی و رفع چین و چروک‌های پشت دست‌ها پرداخت. از کاربردهای ژل پروفایلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع افتادگی پوست صورت و بدن
  • برطرف کردن چین و چروک‌های نواحی مختلف
  • سفتی پوست و بازگشت خاصیت ارتجاعی آن
  • حجم دهی طبیعی به لب‌ها و گونه‌ها
  • برطرف کردن جای زخم، آکنه و جوش

پروفایلو چیست؟

بهترین کاندیدای تزریق پروفایلو برای دست

با توجه به توضیحات داده شده درباره ژل پروفایلو ممکن است با این سؤال مواجه شوید که بهترین کاندیدای تزریق پروفایلو برای دست چه افرادی هستند؟

به طور کلی این روش بی نظیر جوانسازی دارای محدودیت سنی نمی‌باشد. اما بسیاری از پزشکان متخصص بر این باورند که افراد زیر 30 سال نباید از این روش استفاده کنند. به گفته پزشکان برای استفاده از این روش بهتر است تا بروز اولین علائم پیری در پوست صبر کنید. افرادی بالای 30 سال می‌توانند به راحتی از این روش بی نظیر استفاده کنند. البته باید در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد برای حجم دهی از ژل پروفایلو استفاده می‌کنند. در این موارد افراد جوانتر نیز می‌توانند از این ژل فیلر پرکاربرد بهره ببرند.

در صورتی که قصد دارید از ژل پروفایلو برای جوانسازی پوست دست خود استفاده کنید، باید بدانید در این مورد پروفایلو روی افراد مسن تأثیر بهتری دارد. بسیاری از مراجعین به مراکز زیبایی برای تزریق پروفایلو افراد بالای 60 سال می‌باشند. طبق نظر متخصصین افراد مسنی که دارای پوست‌های نامنعطفی هستند، می‌توانند تاثیرات بهتری را از تزریق پروفایلو مشاهده کنند. البته این افراد برای تعیین میزان ژل مورد نیاز برای تزریق باید جلسات مشاوره بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای گردن

مزایای تزریق پروفایلو برای دست

یکی از موضوعات مهم در خصوص تزریق پروفایلو برای دست، مزایای آن می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل مزایای پروفایلو، به استفاده از این روش روی آورده‌اند. روش پروفایلو دارای مزایای بسیاری است و این موضوع باعث شده است تا در مقایسه با دیگر روش‌های جوانسازی، طرفداران بیشتر داشته باشد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از مهمترین مزایای این روش می‌توان به تاثیرگذاری سریع آن اشاره کرد. شما می‌توانید اثرات این روش را بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید.
  • تزریق پروفایلو نیاز به مراقبت پیچیده و خاصی نداشته و شما می‌توانید پس از تزریق به زندگی روزمره خود بازگردید.
  • دوران نقاهت این روش به اندازه‌ای کوتاه است که بسیاری از افراد تزریق پروفایلو را بدون دوران نقاهت می‌دانند.
  • این روش کاملاً طبیعی و بی خطر است. هیالورونیک اسید موجود در پروفایلو به راحتی با ساختار پوست و چربی ترکیب شده و باعث جوانسازی پوست می‌شود.
  • از این روش می‌توان برای درمان مشکلات مختلف پوستی استفاده کرد. پروفایلو علاوه بر زیبایی در درمان مشکلات پوستی نیز کاربرد بسیاری دارد.
  • تزریق پروفایلو نسبت به روش‌های دیگر جوانسازی نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد.

مزایای تزریق پروفایلو برای دست

عوارض تزریق پروفایلو برای دست

با اینکه روش تزریق پروفایلو برای دست یک روش بی خطر محسوب می‌شود اما نمی‌توان عوارض آن را نادیده گرفت. به طور کلی هر روش جوانسازی دارای عوارض و خطرات خاص خود می‌باشد که در صورت نادیده گرفتن آن‌ها ممکن است مشکلاتی برای بیمار ایجاد شود. مهم‌ترین عارضه پروفایلو قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق می‌باشد. این عارضه یک مشکل کاملاً طبیعی محسوب می‌شود که به علت وارد شدن سوزن به لایه زیرین پوست می‌باشد.

التهاب و قرمزی ناشی از تزریق چند ساعت بعد از جلسه درمان از بین خواهند رفت. البته در مواردی نیز عارضه سوزن سوزن شدن و یا بی حسی در ناحیه تزریق گزارش شده است که به علت اثر داروی بی حسی می‌باشد. برای برطرف شدن این عارضه باید تا از بین رفتن اثر داروی بی حسی صبر کنید.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای لک صورت

مراقبت بعد از تزریق پروفایلو برای دست

روش تزریق پروفایلو برای دست یک روش غیرتهاجمی محسوب شده و به همین دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. کوتاه بودن دوران نقاهت این روش به آن معنا نیست که شما پس از این درمان نیاز به مراقبت ندارید. پزشکان برای کاهش عوارض و بهبود نتیجه تزریق در این روش مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که در صورت عدم رعایت آن‌ها ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد شود. نکات مهم بعد از تزریق پروفایلو به شرح زیر می‌باشند:

  • به هیچ عنوان محل تزریق را لمس نکنید.
  • از فشار دادن محل تزریق به شدت خودداری کنید.
  • ماساژ دادن ناحیه تزریق پروفایلو ممنوع است.
  • حداقل یک هفته بعد از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری نمایید. مصرف این موارد باعث بروز کبودی در محل تزریق خواهد شد.
  • به مدت سه روز بعد از تزریق از مصرف دارو و غذاهای رقیق کننده خون به شدت خودداری کنید. اینکار باعث افزایش احتمال خونریزی در محل تزریق می‌شود.
  • شما می‌توانید با استفاده از کمپرس سرد به رفع عوارض بپردازید.
  • رفتن به استخر، سونا و استفاده از آب گرم ممنوع می‌باشد.
  • انجام فعالیت‌های سنگین بدنی و ورزش کردن به مدت چند روز پس از تزریق ممنوع است.

مراقبت بعد از تزریق پروفایلو برای دست

ماندگاری پروفایلو برای دست

یکی از سؤالات مهم درباره تزریق پروفایلو برای دست این است که میزان ماندگاری این ژل به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل پروفایلو یک ژل فیلر طبیعی محسوب می‌شود و برای همیشه نمی‌تواند در ساختار پوست باقی بماند. بنابراین زمانی که شما به تزریق پروفایلو در دست‌ها می‌پردازید، این ژل با ساختار پوست و چربی ترکیب شده و باعث جوانسازی و رفع چین و چروک‌ها در این ناحیه می‌شود.

اثرات این ژل بی نظیر بین 6 تا 9 ماه ماندگاری داشته و پس از آن باید به تمدید این روش بپردازید. به طور کلی پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر بوده و با استفاده از روش‌های جوانسازی تنها برای مدتی آن‌ها را به تعویق می‌اندازیم. پزشکان متخصص پوست توصیه می‌کنند برای تمدید پروفایلو پیش از آنکه اثرات تزریق قبلی از بین برود به کلینیک زیبایی مراجعه کنند. تزریق این ژل به دست‌ها باعث حجم دهی و رفع افتادگی پوست پشت دست شده و تأثیر بسیاری در جوانسازی آن‌ها دارد.