جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مزوژل جالپرو کلاسیک چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو کلاسیک چیست و چه کاربردی دارد

جوانی و شادابی پوست همیشگی نیست و در سنین میانسالی رو به افول می‌رود. پوست انسان  در سنین بالا با مشکلاتی روبرو می‌شود که باعث از بین رفتن طراوت و زیبایی آن می‌شود. از جمله مشکلاتی که برای پوست در میانسالی به بعد ایجاد می‌شود چین و چروک‌ها و افتادگی آن می‌باشد. علت اصلی بروز این مشکل در پوست کاهش مواد مغذی، کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در آن می‌باشد. پزشکان متخصص برای جبران کاهش این مواد در پوست روش‌هایی را تحت عنوان جوانسازی پوست ایجاد کرده‌اند. یکی از محبوبترین این روش‌ها تزریق مزوژل می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مزوژل جالپرو کلاسیک ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزوژل جالپرو کلاسیک چیست؟

مزوژل ها یکی از فیلرهای محبوب در میان مردم هستند که با فرمولاسیون‌های متفاوت و متنوع خود تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارند. در میان مزوژل ها محصولات ژل جالپرو یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌باشد. مزوژل جالپرو کلاسیک ساخت کشور سوئیس بوده که مبتنی بر هیالورونیک اسید و ترکیبات آمینواسیدی مانند اسید آمینه پرولین ساخته شده است. ترکیبات آمینو اسیدی موجود در مزوژل جالپرو باعث رشد سلولی شده و آّبرسانی و فعالیت پوست را تقویت می‌کند. در نتیجه با تزریق این مزوژل می‌توانید پوستی درخشان، شاداب و زیبا داشته باشید. این مزوژل جایگاه ویژه‌ای در میان مردم داشته و بسیاری از افراد از آن برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. این نوع از مزوژل جالپرو بیشتر برای جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

مزوژل جالپرو کلاسیک چیست؟
مزوژل جالپرو کلاسیک

مزایای مزوژل جالپرو کلاسیک

بدون شک مزایای مزوژل جالپرو کلاسیک باعث شده است تا بسیاری از مردم از آن برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. این مزوژل پس از تزریق تاثیرات مثبتی را در پوست شما ایجاد کرده و به دلیل نتایج رضایتبخش همیشه یکی از انتخاب‌های مردم برای جوانسازی پوست بوده است. در ادامه به توضیح مزایای این مزوژل بی نظیر خواهیم پرداخت:

تغذیه و آّبرسانی:

یکی از مهم‌ترین مزایای این مزوژل پرکاربرد بهبود تغذیه و آبرسانی پوست می‌باشد. می دانید که هرگونه مشکل پوستی در سنین پیری به علت تغذیه و آبرسانی نامناسب پوست بوده و یکی از مهم‌ترین دلایل چین و چروک و افتادگی پوست عدم آبرسانی درست می‌باشد. وارد شدن این مزوژل به زیر پوست باعث بهبود تغذیه و آبرسانی آن شده و تأثیر بسیاری در رفع چین چروک‌ها و افتادگی پوست خواهد داشت. این ژل علاوه بر رفع مشکلات نام برده، در از بین بردن جای جوش و ترک‌های پوستی مؤثر می‌باشد.

جذب سریع و ماندگاری بالا:

یکی دیگر از مزایای مزوژل جالپرو کلاسیک جذب سریع به پوست و ماندگاری بالا می‌باشد. این مزوژل از مواد طبیعی موجود در بدن ساخته شده و به همین علت به راحتی جذب پوست شده و بدن هیچ واکنش بدی نسبت به آن نشان نخواهد داد. جالپرو همچنین دارای ماندگاری بسیار بالایی است و به همین علت توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان پزشکان و مردم پیدا کند. مواد موجود در این مزوژل باعث‌ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست شده و در نهایت زیبایی و جوانی را برای پوست شما رقم می زند.

کلاژن سازی و تولید الاستین:

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک‌ها و افتادگی در پوست کاهش کلاژن و الاستین در آن می‌باشد. کلاژن و الاستین باعث خاصیت کشسانی در پوست شده و با حجم دهی به آن از ایجاد چین و چروک‌ها جلوگیری می‌کنند. تزریق این مزوژل به پوست باعث تحریک سلول‌های تولید کننده کلاژن و الاستین شده و در نتیجه افزایش این دو ماده را در پوست رقم می زند. این مزوژل به تقویت ساختمان‌های درونی پوست باعث جوانسازی و شادابی پوست شما می‌شود.

خاصیت پرکنندگی:

با اینکه جالپرو از هیالورونیک اسید ساخته شده است اما بسیاری از پزشکان خاصیت پرکنندگی را نیز یکی از مزایای این مزوژل بی نظیر می‌دانند. جالپرو کاربرد بسیاری در از بین بردن جای زخم و آکنه داشته و برای حجم دهی به لب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای این محصول حرفه‌ای به هیچ عنوان محدود نشده و می‌توان از آن برای نقاط مختلف بدن مانند گردن، صورت، زیربغل، پاها و… استفاده کرد. این مزوژل علاوه بر تاثیرات مفیدی که در جوانسازی پوست دارد، برای فرم دهی به لب‌ها و حجم دهی به نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای مزوژل جالپرو کلاسیک
مزوژل جالپرو کلاسیک

کاندیدای مناسب برای تزریق مزوژل 

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین کاندیدا برای استفاده از مزوژل جالپرو کلاسیک چه کسانی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این مزوژل بی نظیر برای تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردارند و داروی خاصی مصرف نمی‌کنند بسیار مناسب است. البته نباید این نکته را فراموش کرد که تشخیص اینکه آیا تزریق این مزوژل برای شما مناسب است یا خیر به عهده پزشکان متخصص در این زمینه می‌باشد. به طور کلی افراد زیر نباید از این مزوژل برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند:

  • خانم‌هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند.
  • کسانی که عفونت‌های فعال مانند تبخال زیر پوست خود دارند.
  • افرادی که به بیماری‌های خود ایمنی و زمینه مانند دیابت، سرطان و… مبتلا هستند.
  • کسانی که به برخی از داروهای خاص حساسیت دارند.
  • کسانی که دارای پوست خیلی نرم و شلی هستند.

بیشتر بخوانید: مزوژل و انواع آن

عوارض مزوژل جالپرو کلاسیک

همانطور که می دانید مزوژل جالپرو کلاسیک از موادی طبیعی ساخته شده و دارای مزایای بسیاری است. این مزوژل عوارض نگران کننده‌ای نداشته و شما می‌توانید بدون دغدغه از آن برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنید. تنها عوارضی که پس از تزریق این مزوژل ممکن است تجربه کنید، قرمزی و التهاب پوست، کبودی خفیف و احساس سوزش در محل تزریق می‌باشد.

نکته قابل توجه درباره این عوارض موقتی بودن آن‌ها است. تمامی عوارض این مزوژل نهایتاً تا 48 ساعت باقی مانده و پس از آن از بین می‌روند. البته توجه داشته باشید که در صورت تزریق این مزوژل در یک کلینیک نامعتبر و تحت نظر یک پزشکان بی تجربه امکان تجربه عوارض خطرناکی مانند عفونت در محل تزریق، ایجاد جای زخم و عدم تقارن در محل تزریق مانند گونه‌ها و لب‌ها وجود دارد. بنابراین سعی کنید از اصل بودن این مزوژل، تجربه پزشک و معتبر بودن مرکز اطمنیان حاصل کنید.

عوارض مزوژل جالپرو کلاسیک
مزوژل جالپرو کلاسیک

مراقبت‌های بعد از تزریق مزوژل 

هرچند که عوارض تزریق مزوژل جالپرو کلاسیک بسیار خفیف بوده و ظرف مدت کمی از بین می‌رود، در صورت عدم برخی از مراقبت‌ها این عوارض ممکن است برای چندین روز باقی بمانند. همچنین رعایت این مراقبت‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به نتیجه بهتر کمک کند. پزشکان متخصص در این زمینه برای جلوگیری از طولانی شدن عوارض و رسیدن به نتیجه مطلوب انجام مراقبت‌هایی را توصیه کرده‌اند. این مراقبت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • در شب بعد از تزریق این مزوژل حتماً به صورت طاق باز بخوابید. این کار باعث می‌شود تا مزوژل تزریق شده زیر پوست حرکت نکند.
  • به هیچ عنوان به محل تزریق فشار وارد نکنید. این کار باعث افزایش عوارض و عدم تاثیرگذاری مزوژل می‌شود.
  • پس از تزریق جالپرو کلاسیک ماساژ دادن محل تزریق ممنوع است. این کار باعث به حرکت درآمدن مزوژل زیر پوست شما می‌شود.
  • در صورتی که ورزش یکی از فعالیت‌های روزمره شما است، از انجام فعالیت‌های ورزشی تا 24 ساعت پس از تزریق به شدت خودداری کنید.
  • به مدت سه روز پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و گرمای شدید خودداری کنید. سعی کنید برای بیرون رفتن از منزل در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • غذاهای شور و چرب استفاده نکنید.
  • در صورت احساس درد از کمپرس سرد استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.