جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مزایای لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

یکی از مشکلاتی که بسیاری از انسان ها در سنین پیری با آن مواجه می شوند افتادگی پوست صورت می باشد. در سنین بالا سلول های کلاژن ساز پوست کم کار شده و علاوه بر افزایش چین و چروک ها، پوست صورت شل می شود. در زمان گذشته روش خاصی برای برطرف کردن این مشکل صورت وجود نداشت اما امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته روش های مختلفی را برای درمان افتادگی پوست صورت ایجاد کند. یکی از بهترین این روش ها روش لیفت صورت با نخ می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح مزایای لیفت صورت با نخ بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیفت صورت با نخ چیست؟

پیش از آن که به توضیح مزایای لیفت صورت با نخ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره این روش و شیوه انجام آن ارائه دهیم. اما لیفت صورت با نخ چیست؟ تا سال های گذشته تنها روشی که می توانست به درمان شل شدن پوست صورت و افتادگی آن بپردازد روش جراحی لیفت صورت بود. این روش زیباسازی از روش های تهاجمی بوده و به علت خطرات بسیار و دوران نقاهت طولانی مورد استقبال مردم قرار نگرفت. بسیاری از مردم به علت ترس از جراحی و عوارض آن به فکر استفاده از این روش زیباسازی نمی افتادند. اما امروزه روش های جدیدی برای لیف صورت ایجاد شده است که یکی از محبوب ترین آن ها لیفت صورت با نخ می باشد. در این روش با استفاده از نخ های بخیه موقت و یا جذبی به لیفت صورت می پردازند. این بخیه ها در زیر پوست کار شده و باعث جوان سازی پوست شما می شوند. لیفت صورت با نخ دو تاثیر مهم روی پوست صورت دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

2 تاثیر لیفت صورت با نخ

همانطور که گفته شد لیفت صورت با نخ از روش های پرطرفدار بوده و امروزه بسیاری از مردم به استفاده از این روش روی آورده اند. این روش دو تاثیر مهم داشته که می توان آن ها را مزایای لیفت صورت با نخ نیز در نظر گرفت. این تاثیرات به شرح زیر می باشند:

2 تاثیر لیفت صورت با نخ
مزایای لیفت صورت با نخ
  1. سفت کردن پوست: از مهم ترین تاثیرات و یا مزایای لیفت صورت با نخ می توان به سفت کردن پوست اشاره کرد. در واقع این روش زیباسازی باید منجر به سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی آن شود. در این روش نیازی به جراحی و استفاده از تیغ نبوده و پزشک با استفاده از نخ های بخیه به لیفت صورت می پردازند. نخ های بخیه پوست را جمع کرده و سفت می کند تا از افتادگی پوست جلوگیری کند.
  2. کلاژن سازی: همانطور که می دانید پوست انسان در سنین بالا به علت کمبود کلاژن دچار مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات و یا مزایای لیفت صورت با نخ تحریک سلول های کلاژن ساز پوست می باشد. زمانی که نخ های بخیه وارد پوست می شوند نه تنها باعث لیفت صورت می شوند بلکه با فرآیند پیری پوست نیز مبارزه کرده و با تحریک پوست باعث تولید کلاژن های بیشتر در ناحیه درمان می شوند. تولید کلاژن باعث می شود تا حجم پوست نیز افزایش پیدا کرده و در نهایت تا حدودی باعث از بین رفتن چین چروک های صورت نیز می شود.

بیشتر بخوانید:لیفت سانترال لب

انواع لیفت صورت با نخ

با این که تا همین چند سال پیش تنها روش رفع افتادگی پوست صورت روش جراحی لیفت صورت بود اما امروزه لیفت صورت با نخ نیز دارای انواع مختلفی می باشد. برای آن که بتوانیم به توضیحاتی درباره مزایای لیفت صورت با نخ بپردازیم باید اطلاعاتی را درباره انواع لیفت صورت با نخ بدست آورید. انواع این روش زیباسازی به شرح زیر می باشد:

  1. نخ های جذبی: یکی از بهترین انواع لیفت صورت با نخ استفاده از نخ های جذبی می باشد. در این روش از نخ هایی استفاده شده است که با بافت های بدن سازگار بوده و پس از مدتی به راحتی به بافت بدن جذب می شوند.
  2. نخ های غیرقابل جذب: استفاده از این نخ ها برای از بین بردن افتادگی های جزئی پوست صورت رایج نمی باشد. این نخ ها معمولا از جنس طلا و یا فیبرهای سنتتیک بوده که برای همیشه در زیر پوست باقی می مانند. یکی از مزایای لیفت صورت با نخ غیرقابل استفاده از آن برای درمان افتادگی های جدی و حاد مانند لیفت خیلی قوی گردن می باشد.
  3. نخ های ترکیبی: این نخ ها از موادی تشکیل شده است که قسمتی از آن ها جذب پوست شده اما قسمتی از آن در پوست باقی می ماند. یکی از معروف ترین این نخ ها سیلهوئت اینستالیفت می باشد. این نوع نخ از قسمت های قابل جذب زیادی تشکیل شده است اما در بین این قسمت ها بخش های مخروطی شکلی وجود دارند که زیر پوست باقی مانده و جذب آن نمی شوند. البته این بخش ها از بیرون قابل مشاهده نیستند. یکی از مهم ترین مزایای لیفت صورت با نخ ترکیبی این است که پس مدتی نیز آن ها را زیر پوست خود احساس نخواهید کرد.
انواع لیفت صورت با نخ
مزایای لیفت صورت با نخ

5 مزیت لیفت صورت با نخ

همانطور که گفته شد لیفت صورت با نخ دارای انواع مختلفی است و هریک از آن ها دارای مزایای خاص خود می باشد. اما به طور کلی مزایای لیفت صورت با نخ به شرح زیر می باشد:

نتایج طبیعی

با این که روش جراحی لیفت صورت از روش های حرفه ای برای لیفت صورت می باشد اما این روش نمی تواند افتادگی پوست را به صورت طبیعی برطرف کند. یکی از مزایای لیفت صورت با نخ نتایج طبیعی آن است. در این روش به علت افزایش کلاژن علاوه بر سفت شدن پوست می توانید نتایج طبیعی تری را مشاهده کنید.

امنیت بالا

یکی دیگر از مزایای لیفت صورت با نخ استفاده از آن در نواحی حساس می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش زیباسازی بدون خطر به رفع افتادگی پلک ها و نواحی ابرو بپردازید. روش لیفت صورت با نخ دارای امنیت بسیار بالایی بوده و در سایر نقاط صورت قابل استفاده می باشد.

نقاهت کوتاه

همانطور که پیش از این گفته شد روش جراحی لیفت صورت دارای دوره نقاهت طولانی می باشد اما یکی از مزایای لیفت صورت با نخ دوره نقاهت کوتاه آن می باشد. شما می توانید 5 روز بعد از عمل به راحتی به زندگی روزمره خود بازگشته و کارهای خود را طبق روال همیشگی انجام دهید. البته باید در نظر داشته باشید بهتر است از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

نقاهت کوتاه
مزایای لیفت صورت با نخ

از بین رفتن اثرات درمان

اگر بخواهیم یکی از بهترین مزایای لیفت صورت با نخ نام ببریم از بین رفتن اثرات درمان پس از اتمام دوره نقاهت می باشد. همانطور که می دانید نخ های به کار رفته در این روش درمانی نخ های قابل جذب بوده و پس از 5 تا 7 روز به طور کامل به پوست جذب شده و شما هیچ اثری از آن ها در صورت خود نخواهید دید.

هزینه مناسب

یکی از معایب جراحی لیفت صورت هزینه بالای آن می باشد. پیش از آن که روش لیفت صورت با نخ ایجاد شود تنها تعداد کمی از مردم می توانستند صورت خود را لیفت کنند اما پس از ایجاد این روش درمانی بسیاری از مردم می توانند از افتادگی پوست صورت خود جلوگیری کنند. یکی دیگر از مزایای لیفت صورت با نخ هزینه مناسب آن می باشد. این روش نسبت به روش جراحی لیفت صورت هزینه های کمتری داشته و شاید یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع می باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.