جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز پاکسازی پوست شرق تهران

مرکز پاکسازی پوست شرق تهران

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مردم زیبایی می باشد. بسیاری از مردم سعی دارند با روش های مختلف به زیباسازی هرچه بیشتر خود خود بپردازند. پوست از مهم ترین و تاثیرگذارترین اعضا در زیبایی انسان می باشد. زمانی که پوست انسان (به خصوص پوست صورت) دچار مشکل می شود می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انسان داشته باشد. بنابراین پزشکان متخصص پوست روش های جدیدی را برای زیباسازی پوست ابداع کردند. یکی از بهترین روش ها برای زیباسازی پوست روش پاکسازی می باشد. روش پاکسازی با از بین بردن لایه مرده پوست می تواند باعث شفافیت و شادابی آن شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مرکز پاکسازی پوست شرق تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پاکسازی پوست چیست؟

پیش از آن که به توضیح مرکز پاکسازی پوست شرق تهران بپردازیم باید بدانید پاکسازی پوست چیست و چه کارهایی انجام می دهد؟ پاکسازی پوست یک روش زیباسازی پوست است که با ترکیب سه عمل زیر باعث شادابی و شفافیت پوست شما می شود:

برداشت سلول های مرده پوست

 پوست انسان در لایه اپیدرم از سلول های مرده تشکیل شده است که به این سلول ها لایه شاخی نیز گفته می شود. این لایه که در سطحی ترین قسمت پوست قرار گرفته است وظیفه دارد تا از بدن انسان در برابر خطر بیماری ها جلوگیری کند. بدن انسان معمولا هر 30 روز یکبار سلول های شاخی را به طور کامل حذف کرده و سلول های جدیدی را جایگزین آن می کند. اما در برخی از مواقع این سلول ها روی پوست تجمع پیدا کرده و برای حذف آن ها باید به پاکسازی پوست بپردازید. در زمان گذشته مردم با استفاده از کیسه های ضخیم و سفیدآب به پاکسازی پوست می پرداختند که این کار باعث التهاب پوست می شد. اما امروزه روش های جدید پاکسازی بدون ایجاد التهاب در پوست به از بین بردن لایه شاخی می پردازند. شما می توانید برای انجام این کار به یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران مراجعه نمایید.

برداشت سلول های مرده پوست

پاکسازی آلودگی ها و چربی ها از پوست

دومین عملی که در یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران انجام داده می شود پاکسازی آلودگی ها و چربی های پوست می باشد. همانطور که می دانید پوست انسان در دنیای امروز تا حد زیادی در معرض آلودگی ها قرار دارد. زمانی که این آلودگی ها روی پوست انسان می نشینند باعث بسته شدن منافذ پوست شده و پس از مدتی موجب التهاب و مشکلات دیگر می شوند. همچنین پوست انسان به دلیل حفظ رطوبت دارای یک لایه چربی می باشد. در برخی از موارد این چربی ها تجمع پیدا کرده و باعث بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه می شوند. در پاکسازی با استفاده از محصولات پوستی مختلف به کم کردن این چربی ها پرداخته پوست را از آلودگی ها پاک می کنند. البته باید در نظر داشته باشید به علت تمرکز محصولات پوستی روی چربی پوست، بهتر است از آن ها به شکل افراطی استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:کلینیک پوست تهران

بهبود خونرسانی و آبرسانی پوست

بسیاری از روش های پاکسازی پوست با استفاده از بخور و ماساژ دادن پوست باعث بهبود آبرسانی و خونرسانی پوست می شوند. در یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران با ماساژ دادن پوست باعث بهبود خون رسانی در آن می شوند. همچنین با انجام بخور باعث می شوند تا آبرسانی پوست بهتر شده و در نهایت شفافیت و زیبایی آن را دوچندان می کنند. البته در بسیاری از مراکز معتبر از لوسین ها و کرم های مخصوصی استفاده می شود که ضمن بهبود آبرسانی و خونرسانی کمک بسیاری به تغذیه بهتر پوست می کنند. تغذیه مناسب پوست می تواند موجب بهبود بافت، رنگ و قوام پوست شود.

انواع روش های پاکسازی پوست

به طور کلی روش های مختلف پاکسازی پوست یکسان هستند و تمام آن ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب کارهای مشابهی را انجام می دهند. اما تفاوت این روش ها در مواد و ابزاری است که برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می دهند. این روش ها به دو دسته خانگی و کلینیکی تقسیم می شوند. بدون شک ابزار و موادی که در روش های خانگی و آرایشگاهی با روش هایی که در یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران استفاده می شود قابل مقایسه نمی باشد. روش ها خانگی و آرایشگاهی به شامل موارد زیر می باشند:

انواع روش های پاکسازی پوست

  • ماساژ پوست برای جلوگیری از پیری و افزایش خونرسانی آن و ریلکس کردن
  • بخور پوست برای افزایش آبرسانی و بهبود خونرسانی
  • برداشت سلول های مرده پوست یا لایه شاخی با استفاده از لایه بردارهای شیمیایی و یا ابزار درمارولر
  • پاکسازی چربی ها و آلودگی های پوست با استفاده از محصولات لایه بردار و شوینده های مختلف
  • استفاده از ماسک صورت برای افزایش خونرسانی، آبرسانی و کمک به تغذیه پوست
  • استفاده از کرم ها و لوسین های مختلف برای بهبود آبرسانی و تغذیه پوست

یکی از مهم ترین مزیت های روش های خانگی و آرایشگاهی نسبت به روش هایی که در یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران انجام می شود لذت بخش و آرامبخش بودن آن ها می باشد.

مرکز پاکسازی پوست چه جایی است؟

با توجه به توضیحات داده شده پاکسازی پوست باعث افزایش زیبایی، بهبود خونرسانی و آّبرسانی، شادابی و شفافیت پوست می شود. شما می توانید با استفاده از روش های مختلف به پاکسازی پوست خود بپردازید اما اگر قصد دارید یک پاکسازی موثر و حرفه ای را تجربه کنید بهتر است این کار را در مراکز پاکسازی پوست انجام دهید. مرکز پاکسازی پوست در واقع یک مرکز درمانی است که در آن تحت نظر پزشکان متخصص پوست به انجام روش های مختلف پاکسازی با استفاده از ابزار حرفه ای می پردازند. اگر در تهران زندگی می کنید می توانید یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران را انتخاب کرده و به آن مراجعه کنید. به عنوان مثال کلینیک زیبایی بهدیس می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

بیشتر بخوانید:ترک های پوستی

پاکسازی پوست کلینیکی

پاکسازی پوست کلینیکی کاملا حرفه ای و تحت نظر پزشکان متخصص انجام می شود. در این روش شما پزشکان شرایط پوست شما در نظر گرفته و با توجه به نیازها و حساسیت های پوست شما به انجام پاکسازی می پردازند. یکی از مهم ترین نکات در این روش این است که می توانید سریع تر به نتیجه مطلوب خود برسید. اگر برای پاکسازی پوست به یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران مراجعه کنید کارهایی که در آن مرکز انجام می شود شامل موارد زیر می باشند:

پاکسازی پوست کلینیکی

  • پوست را با استفاده از شوینده های حرفه ای شستشو داده و تمیز می کنند.
  • با استفاده از روش های مختلف بسته به شرایط پوست شما لایه شاخی را برمی دارند.
  • با ماساژ حرفه ای و استاندارد به افزایش خونرسانی پوست شما کمک کرده و باعث تحریک کلاژن سازی آن می شوند.
  • به لایه برداری پوست پرداخته تا اثرات درمانی مرحله بعد را افزایش دهند.
  • از ماسک های مختلف درمانی و زیباکننده مناسب مانند ماسک لیفتینگ، روشن کننده و… استفاده می کنند.

مزیت های پاکسازی پوست کلینیکی

انجام این روش زیباسازی در یک مرکز پاکسازی پوست شرق تهران دارای مزایای و ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

  • در مراکز پاکسازی معتبر خدمات باید تطابق لازم را با شرایط پوستی شما داشته باشد و در آن روش های مناسب برای انواع پوست موجود است.
  • پاکسازی در مراکز محدودیت سنی نداشته و شما می توانید در هر سنی برای پیشگیری از پیری پوست به این مراکز مراجعه کنید.
  • ایمنی روش پاکسازی پوست کلینیکی بسیار بالا بوده و همچنین بسیار نتیجه بخش می باشد.
  • شادابی و درخشندگی پوست را افزایش می دهد.
  • تا حد زیادی در رفع چین و چروک ها و پیری پوست موثر است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.