مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

مشکل رشد دائم موهای زائد در نقاط مختلف بدن یکی از مهمترین مشکلات انسان از گذشته تا به امروز بوده است. افراد از زمان گذشته با انجام روش‌هایی سعی کرده‌اند تا به حذف موهای زائد بپردازند. متاسفانه بیشتر روش‌های حذف موهای زائد موقتی بوده و افراد باید به طور مداوم به استفاده از این روش‌ها بپردازند. بسیاری از خانم‌ها از رشد دائم و اصلاح مداوم موهای زائد خود ناراضی بوده و به دنبال روشی دائمی برای حذف موهای زائد می‌باشند. با پیشرفت تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند به ابداع روش‌هایی برای حذف دائم موهای زائد بپردازند. یکی از بهترین روش‌ها برای اینکار روش لیزر موهای زائد می‌باشد. این روش که امروزه در مراکز مخصوصی به نام مراکز لیزر انجام می‌شود، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نحوه حذف موهای زائد در مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر موهای زائد در تهران

برای توضیح درباره مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران ابتدا باید بدانید لیزر موهای زائد چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیزر موهای زائد از روش‌های بسیار کاربردی برای حذف دائم موهای زائد می‌باشد. در این روش پزشکان با تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست، فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهند. فولیکول‌ها ارگان‌های بسیار کوچک اما حیاتی برای رشد مو در نقاط مختلف بدن هستند.

زمانی که این فولیکول‌ها دچار آسیب شوند، رشد مو در نیز در نقاط مختلف دچار مشکل می‌شود. رنگدانه های مو درون این فولیکول‌ها قرار دارند. پزشکان در روش لیزر اشعه را که در واقع یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است، را به سطح پوست می‌تابند. پس از تابش، انرژی اشعه توسط رنگدانه ها جذب می‌شوند. همزمان با جذب این انرژی فولیکول‌ها بیش از حد گرم شده و آسیب می‌بینند. روش لیزر در مراکزی تحت عنوان مراکز لیزر انجام می‌شوند. امروزه تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز لیزر بسیاری می‌باشد. شما می‌توانید برای انجام لیزر به یکی از مراکز معتبر تهران مراجعه نمایید.

لیزر موهای زائد در تهران

انواع فناوری در مراکز لیزر تهران

پیش از آنکه به توضیح درباره نحوه انجام لیزر در مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران بپردازیم باید بدانید که انواع فناوری‌های لیزر به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت امروزه فناوری‌های مختلفی برای اشعه لیزر ایجاد شده است که بر اساس آن دستگاه‌های مختلفی ساخته می‌شوند.

همانطور که می دانید اشعه لیزر در واقع یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است. فناوری‌های مختلف لیزر نسبت به طول موج اشعه لیزر مشخص می‌شوند. انواع فناوری‌هایی که امروزه در مراکز لیزر حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، به شرح زیر می‌باشد:

  1. لیزر دیود: یکی از فناوری‌های لیزر که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است لیزر دیود است. لیزر دیود دارای طول موج 808 نانومتر می‌باشد. این لیزر برای رنگ پوست‌های معمولی قابل استفاده می‌باشد. دستگاه‌های مختلفی مبتنی بر این فناوری ساخته شده‌اند.
  2. لیزر ان دی یاگ: یکی از لیزرهای بسیار پرکاربرد در دستگاه‌های لیزر است که امروزه در مراکز حرفه‌ای لیزر مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. این لیزر دارای طول موج 1064 نانومتر می‌باشد. این طول موج بالا برای پوست‌های تیره مناسب است. دستگاه‌هایی که مبتنی بر این تکنولوژی ساخته می‌شوند، قابل استفاده برای پوست‌های سبزه و تیره رنگ می‌باشند. بهتر است از این اشعه برای پوست‌های روشن استفاده نشود.
  3. لیزر اکساندرایت: لیزر الکساندرایت یک لیزر بسیار محبوب در میان مردم است که برای پوست‌های روشن استفاده می‌شود. این فناوری لیزر دارای طول موج 755 نانومتر می‌باشد. طول موج پایین این اشعه لیزر در دستگاه‌هایی بکار می‌رود که برای پوست‌های روشن و موهای نازک مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر در تهران

خصوصیات مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در میان مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران باید با خصوصیات و ویژگی‌های بهترین مراکز لیزر در تهران آشنایی داشته باشید.

خصوصیات مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

بسیاری از متخصصین با در نظر گرفتن برخی از استانداردها، خصوصیاتی را تحت عنوان خصوصیات مراکز لیزر حرفه‌ای در نظر گرفته‌اند که در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. یکی از مهمترین ویژگی‌های مراکز معتبر لیزر داشتن مجوز است. مراکز معتبر به دریافت مجوز از وزارت بهداشت می‌پردازند. این مجوز با در نظر گرفتن استانداردهایی باعث اطمینان بیشتر مراجعین به مرکز می‌شود. برای پی بردن به مجوزدار بودن مرکز باید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کرده و اطراف را نگاه کنید. مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.
  2. از دیگر ویژگی‌های مراکز حرفه‌ای فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص می‌باشد. حضور پزشک متخصص و فعالیت مرکز زیر نظر آن از استانداردهایی است که وزارت بهداشت برای صدور مجوز در نظر دارد. مراکز باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند تا در صورت بروز مشکل برای بیمار، پزشک متخصص پوست و مو با تجویز دارو بپردازد. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز می‌باشد.
  3. رعایت بهداشت را می‌توان از مهمترین مواردی در نظر گرفت که وزارت بهداشت برای صدور مجوز به آن توجه می‌کند. از ویژگی‌های مهم مراکز لیزر در تهران می‌توان به رعایت بهداشت اشاره کرد. رعایت بهداشت شامل استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن مداوم دستگاه‌ها می‌باشد. مرکز با رعایت بهداشت از بروز مشکل و بیماری برای مراجعین جلوگیری می‌کند.
  4. استفاده از دستگاه‌های به روز و حرفه‌ای از مهترین ویژگی‌های مراکز لیزر معتبر است. می دانید که دستگاه لیزر تأثیر بسیاری در نتیجه درمان دارد. بنابراین مراکز حرفه‌ای با استفاده از دستگاه‌های به روز و حرفه‌ای به انجام لیزر موهای زائد می‌پردازد. از دستگاه‌های حرفه‌ای برای لیزر موهای زائد دستگاه کندلا می‌باشد که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: طرز استفاده از لیزر فوتونا

دستگاه کندلا در مراکز لیزر تهران

یکی از دستگاه‌های لیزر که مورد استفاده بیشتر مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران قرار گرفته می‌شود، دستگاه کندلا می‌باشد. این دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندریت ساخته شده است و امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. دستگاه کندلا از جدیدترین دستگاه‌های مبتنی بر فناوری لیزر الکساندریت است که بیشتر برای پوست‌های روشن مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

دستگاه کندلا در مراکز لیزر تهران

این دستگاه لیزر حرفه‌ای دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت:

  • طول موج بکار رفته در این دستگاه بسیار مناسب است و باعث نفوذ بیشتر و از بین بردن بهتر موهای زائد می‌شود.
  • دستگاه کندلا به علت استفاده از فناوری الکساندرایت دارای آسیب بسیار کمی می‌باشد. این دستگاه با کمترین آسیب به پوست، موهای زائد را به صورت دائمی حذف می‌کند.
  • از بین بردن موهای زائد با این دستگاه دارای درد کم و سرعت بیشتری است. این دستگاه به علت سرعت و قطر زیاد تابش، می‌تواند مناطق وسیعی از بدن را در زمان کم پوشش دهد.
  • دستگاه کندلا به علت سرعت و توانایی بیشتر برای حذف موهای زائد می‌تواند تعداد جلسات لیزر را کاهش داده و حتی فواصل بین جلسات را نیز طولانی‌تر کند.
  • افرادی که از دستگاه کندلا برای حذف موهای زائد خود استفاده می‌کنند درد بسیار کمتری را احساس می‌کنند. این دستگاه به علت درد کمتر مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است.
  • دستگاه کندلا دارای ژل خنک کننده می‌باشد. این دستگاه با استفاده از این خنک کننده سوزش و درد درمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • خنک کننده دستگاه کندلا باعث می‌شود تا از بروز عوارض جانبی احتمالی در بیمار جلوگیری شود. این عوارض شامل سوختگی و التهاب پوست می‌باشد. دستگاه کندلا با کاهش این عوارض یک درمان بی نظیر را به همراه دارد.