جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران

مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران

از مهم ترین دغدغه های زندگی انسان در دنیای امروز پوست و مو می باشد. همانطور که می دانید در سنین پیری پوست انسان دچار افتادگی شده و چین و چروک هایی روی آن ایجاد می شود. موضوع جوان سازی پوست از مهم ترین مسائل در زندگی هر فرد است که در طول زندگی خود روش های مختلفی را برای آن امتحان می کند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی برای زیباسازی و جوان سازی پوست ایجاد شده است که بیشتر مردم از آن ها استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم به ضمن معرفی کلینیک پوست و مو به معرفی مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی کلینیک پوست و مو 

پیش از آن که به معرفی مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران بپردازیم باید بدانید که کلینیک پوست و مو چه جایی است و چه کارهایی در آن انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان گذشته روش های محدودی برای جوان سازی پوست وجود داشت که تاثیر زیادی نیز نداشتند. اما امروزه پیشرفت علم و تکنتولوژی باعث شده است تا روش های جدیدی ابداع شود که می تواند تا حد زیادی در جوان سازی و زیباسازی پوست موثر باشند. کلینیک پوست و مو در واقع یک مرکز درمانی محسوب می شود که به انجام روش های مختلف زیباسازی و جوان سازی می پردازد. یک کلینیک پوست و مو به طور کلی به جوان سازی پوست، لیزر موهای زائد، تزریق فیلر یا پرکننده ها و درمان بیماری های پوستی می پردازد. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

جوان سازی در کلینیک پوست و مو

مهم ترین کاری که مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران باید به انجام آن بپردازد جوان سازی پوست می باشد. همانطور که پیش از این گفته شد پوست انسان در سنین پیری دچار چین و چروک هایی می شود که علت آن کاهش کلاژن پوست در سنین بالا می باشد. پیری پوست را می توان با برخی مراقبت ها برای مدتی به تعویق انداخت اما نمی توان برای همیشه این مشکل را برطرف نمود. در یک کلینیک پوست و مو روش هایی برای جوان سازی پوست انجام می شود که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

جوان سازی در کلینیک پوست و مو

  1. هایفوتراپی: یکی از روش های جوان سازی پوست روش هایفوتراپی می باشد. در این روش با استفاده از امواج فراصوت لایه های زیرین پوست را تحریک کرده و باعث کلاژن سازی پوست می شوند. افزایش کلاژن پوست لیفت شده و طراوت دوران جوانی به آن بازمی گردد.
  2. آر اف فرکشنال: این روش نیز یکی دیگر از روش های مورد استفاده در مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران است که با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی به جوان سازی پوست می پردازد. در این روش امواج به کمک سوزن های نازکی وارد لایه های زیرین پوست شده و با تحریک سلول های کلاژن ساز باعث افزایش شادابی صورت می شوند. این روش می تواند تاثیر بسیاری در از بین بردن آکنه و اسکار، منافذ باز پوست و… داشته باشد.
  3. کربوکسی تراپی: یکی دلایل تخریب بافت های سلول در نقاط مختلف پوست کاهش اکسیژن در آن نواحی می باشد. اگر زیر چشم شما پف کرده و تیره شده است می توانید از روش کربوکسی تراپی استفاده نمایید. این روش بی نظیر با استفاده از سوزن های ریزی مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید وارد لایه های زیرین پوست کرده و این موضوع باعث تحریک خونرسانی و اکسیژن رسانی در ناحیه درمان می شود. این روش از روش های مدرن مورد استفاده در مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران می باشد.
  4. بوتاکس: بوتاکس یکی از روش های محبوب برای جوان سازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولونیوم را به زیر پوست تزریق کرده و باعث فلج شدن عضلات در آن قسمت می شوند. حرکت نکردن عضلات در آن ناحیه باعث می شود تا چین و چروک ها کاهش پیدا کنند.

لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و مو

یکی از مهم ترین مشکلات مردم موهای زائد می باشد. موهای زائد در واقع موهای ضخیم و تیره رنگی هستند که ممکن است هرجای بدن انسان رشد کنند. این موها می توانند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی داشته باشند. در زمان گذشته تنها خانم ها به لیزر موهای زائد می پرداختند اما امروزه بسیاری از مردان نیز به این روش زیباسازی علاقمند شده اند. لیزر موهای زائد در واقع امن ترین روش حذف موهای زائد به صورت دائمی می باشد. این روش زیباسازی با استفاده از اشعه لیزر به حذف موهای بدن می پردازد. در این روش اشعه لیزر که دارای طول موج خاصی می باشد توسط دستگاه لیزر به سطح پوست تابیده می شود. طول موج اشعه فولیکول های مو را هدف گرفته و با حذف آن ها برای همیشه رشد موهای زائد را خاتمه می بخشند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این روش نیز دارای محدودیت هایی است اما به طور معمول لیزر می تواند 75 تا 95 درصد موهای زائد را از بین ببرد. مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران باید دارای دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد بوده و به انجام این روش بپردازد.

لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و مو

تزریق فیلر یا پرکننده ها در کلینیک پوست و مو

بسیاری از مواقع چین و چروک های صورت عمیق شده و امکان برطرف کردن آن را روش های جوان سازی پوست نمی باشد. همچنین در برخی از مواقع فرد علاقمند به تغییر در اندام خود می باشد. مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران در این مواقع به تزریق ژل هایی می پردازد که به آن پرکننده و یا فیلر گفته می شود. فیلرها معمولا به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. تزریق ژل: یکی از روش های جوان سازی پوست استفاده از ژل می باشد. ژل ها در واقع مواد طبیعی یا مصنوعی هستند که با تزریق به ناحیه درمان باعث حجم دهی می شوند. همانطور که پیش از این گفته شد پوست انسان در پیری دچار کاهش حجم می شود. تزریق این ژل ها می تواند تا حد بسیاری تاثیرگذار باشد. یکی از ژل های محبوب در میان مردم ژل های هیالورونیک اسید است.
  2. تزریق چربی: در این روش برای حجم دهی از چربی های بدن خود بیمار استفاده می شود. این روش بسیار ایمن بوده و تاثیر بسیاری در جوان سازی دارد.

درمان در کلینیک پوست و مو

کلینیک پوست و مو در واقع یک مرکز درمانی محسوب می شود. مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران باید با انجام روش هایی به درمان بیماری های مختلف پوستی مانند خال ها، زگیل ها، آکنه، اسکار، کهیر و مواردی از این دست بپردازد. در این مرکز متخصصین پوست و مو حضور داشته و به درمان بیماران می پردازند. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های پوست و مو در تهران کلینیک بهدیس است که به عنوان بهترین مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران  دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و سازمان های قانونی است.
  • علاوه بر ارائه بهترین درمان پشتیبان بیماران نیز هست.
  • در صورتی می توان گفت یک کلینیک مجهزترین کلینیک است که دارای به روزترین دستگاه ها باشد.
  • کادر پزشکی آن مجرب و ماهرند.
  • کادر درمانی باید صبور و مهربان باشند.
  • انواع خدمات لازم را برای شما فراهم می کند.

درمان در کلینیک پوست و مو

سخن پایانی

همانطور که در بخش قبل نیز گفتیم اگر قصد دارید بهترین و مجهزترین کلینیک پوست و مو تهران پیدا کنید باید ویژگی های مهمی را در نظر داشته باشید. این ویژگی ها باعث می شود تا بتوانید به راحتی یک مرکز معتبر را انتخاب نمایید. با توجه به ویژگی های ارائه شده در بخش قبل می توان گفت کلینیک بهدیس در حال حاضر یکی از بهترین کلینیک های موجود می باشد. برای بهره مندی از خدمات این کلینک از طریق شماره های تماس اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.