جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

رفع موهای زائد از مشکلات بسیاری از آقایان در دنیای امروز است. شاید تصور کنید تنها موهای زائد موهای تیره رنگ و ضخیم ناحیه تناسلی و باسن محسوب می شوند اما برای بسیاری از مردان ورزشکار موهای پا نیز موهای زائد به شمار می آید. برطرف کردن این موهای زائد به صورت دائم، از دغدغه های همیشگی مردم می باشد. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد استفاده از اشعه لیزر می باشد. لیزر موهای زائد می تواند به صورت دائمی 70 تا 90 درصد موهای زائد را حذف کند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لیزر موهای زائد برای آقایان

بسیاری از مردم بر این باورند که لیزر تنها برای خانم ها می باشد اما امروزه بیشتر مردان از این روش زیباسازی استفاده می کنند. آقایان معمولا بدن های پرمویی دارند و این مو در بسیاری از مواقع آزاردهنده است. همچنین موهای زائد معمولا تیره رنگ و ضخیم هستند و به همین دلیل استفاده از لیزر می تواند تا حد زیادی برای آن ها تاثیرگذار باشد. پیش از آن که به توضیح عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان بپردازیم باید بدانید لیزر چیست و چگونه عمل می کند؟ لیزر در واقع یک اشعه با انرژی زیاد است که باعث گرمایش می شود. این اشعه توسط دستگاه لیزر به پوست تابیده شده و با هدف قرار گرفتن رنگدانه های مو باعث از بین بردن فولیکول مو می شود. فولیکول مو کوچک ترین ارگان مو بوده و مو از آن رشد می کند. در صورت حذف فولیکول موهای زائد برای همیشه از بین می روند. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

بسیاری از متخصصین بر این باورند که لیزر موهای زائد برای آقایان می تواند تا حد بسیار زیادی نتیجه بخش باشد. استفاده از این روش زیباسازی مطمئنا دارای مزایای بسیاری است که در این قسمت از عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان قصد داریم به آن بپردازیم:

مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

کاهش تراکم موهای زائد برای آقایان

همانطور که می دانید موهای بدن آقایان دارای تراکم بسیاری می باشد. بنابراین افرادی که قصد دارند از تراکم موهای زائد خود کم کنند می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند. شاید تصور کنید لیزر تنها برای از بین بردن تمام موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید می توانید از این روش برای کاهش تراکم موهای بدن نیز استفاده کنید. در حقیقت یکی از مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان کاهش تراکم موهای بدن آن ها می باشد. در صورتی که موهای بدن شما در ناحیه پشت، سینه، باسن و شکم بیش از حد است باید بدانید استفاده از لیزر موهای زائد می تواند مانند یک معجزه عمل کند. بسیاری از مردان علاقه به صاف شدن پوست و از بین رفتن تمام موهای زائد خود ندارند. این روش بی نظیر می تواند برای این دسته از افراد تا حد بسیاری راضی کننده باشد.

بیشتر بخوانید:کلینیک لیزر -همه آنچه باید درباره کلینیک لیرز بدانید

بهداشت و سلامت پوست یکی از مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

در این بخش از عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان قصد داریم یکی از مزیت های مهم لیزر موهای زائد برای آقایان را معرفی کنیم. آقایان می توانند با استفاده از لیزر به بهداشت و سلامت پوست خود کمک کنند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن موهای زائد به معنای عدم رعایت بهداشت و سلامت نیست اما شما می توانید با حذف آن ها التهابات و آزارهای پوستی را کاهش دهید. در صورتی که از هر یک از موارد زیر رنج می برید لیزر موهای زائد می تواند کمک بسیاری به شما کند:

  • احساس خارش بیش از حد در محل رشد موهای زائد بدن به خصوص در فصل تابستان
  • توزیع نامتناسب موهای زائد بدن در قسمت های مختلف. برای مثال برخی از افراد در قسمت سینه و شکم موی زائد کمتری داشته اما تراکم موهای زائد آن ها در ناحیه باسن بسیار بالا است.

بسیاری از آقایان به دلیل این مشکلات به مراکز لیزر مراجعه کرده و به لیزر موهای زائد بدن خود می پردازند.

بهداشت و سلامت پوست یکی از مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

رفع موهای زیرپوستی با استفاده از لیزر موهای زائد برای آقایان

یکی از مشکلاتی که شاید بسیاری از آقایان درگیر آن هستند مشکل موهای زیرپوستی می باشد که مدتی پس از اصلاح صورت نمایان می شوند. این مشکل باعث ایجاد جوش های قرمز و سیاه روی گردن شده و تا حد زیادی روی زیبایی تاثرگذار می باشد. به این مشکل التهاب کاذب ریش گفته می شود. این موهای زیرپوستی ممکن است به صورت قوسی رشد کرده و باعث التهاب در پوست شود. یکی از مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان رفع این مشکل می باشد. 2 الی 3 جلسه لیزر می تواند به صورت کامل موهای زیرپوستی را از بین برده و پوست را به شرایط طبیعی بازگرداند.

شکل دهی و آنکادر موهای صورت برای آقایان

همانطور که می دانید زمانی که ریش بلند می شود موهای زائدی روی گونه ها و گردن آقایان ایجاد می شود. انکادر کردن و شکل دهی به موهای صورت از مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان می باشد. شما می توانید با مراجعه به مراکز لیزر به کمک الگوی موهای صورت خود را اصلاح کرده و ضمن شکل دهی به آنکادر کردن ریش های خود نیز بپردازید. این روش زیباسازی از روش هایی است که بسیاری از آقایان به آن روی آورده و از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:بهترین سن برای لیزر موهای زائد

طاسی سر و لیزر موهای زائد برای آقایان

در این بخش از عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان قصد داریم یکی از مزایای عجیب لیزر را معرفی کنیم. یکی از اقدامات عجیبی که بسیاری از آقایان انجام می دهند مراجعه به مرکز لیزر برای از بین بردن موهای سر است. افرادی که دچار طاسی سر به صورت پراکنده شده اند می توانند از روش لیزر موهای زائد استفاده کرده و قسمت هایی از سر که هنوز مو دارد را از بین ببرند. البته بسیاری از مراجعین هنوز موهای زیادی روی سر دارند و برای تنظیم خط رویش موهای خود از روش لیزر موهای زائد برای آقایان استفاده می کنند.

طاسی سر و لیزر موهای زائد برای آقایان

عوارض لیزر موهای زائد برای آقایان

پس از آن که با مزایای لیزر برای آقایان آشنایی پیدا کردید باید توضیحاتی را درباره عوارض لیزر موهای زائد برای آقایان ارائه دهیم. با اینکه روش لیزر موهای زائد روشی بسیار کاربردی و ایمن می باشد اما باید بدانید هر روش زیباسازی دارای عوارضی نیز می باشد. یکی از مهم ترین عوارض این روش ایجاد التهاب، سوزش و خارش در محل لیزر می باشد که با رعایت مراقبت ها مدتی بعد برطرف می شود. البته در مواردی نیز ممکن است جوش هایی را در ناحیه لیزر تجربه کنند که آن هم جای نگرانی ندارد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد برای آقایان

با توجه به توضیحاتی که داده شد تا حدودی با عوارض و مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان آشنایی پیدا کردید. همانطور که گفته شد عوارض لیزر می تواند با عدم رعایت مراقبت ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. برای جلوگیری از عوارض بیشتر به نکات زیر توجه نمایید:

  • پس از لیزر از قرار دادن محل لیزر در معرض نور مستقیم آفتاب دوری کنید.
  • سعی کنید پس از لیزر از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
  • از لوسین و ژلی که پزشک تجویز کرده است استفاده نمایید.
  • مقدار بیشتری آب بنوشید.
  • در صورت طولانی شدن عوارض به پزشک خود اطلاع دهید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.