جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک پوست تهران

بهترین کلینیک پوست تهران

پوست انسان از مهمترین ارگان‌های بدن است که تأثیر بسیاری در ظاهر انسان دارد. پوست ارگان بزرگی در ظاهر بدن انسان است که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند زیبایی را تحت تأثیر قرار دهد. متاسفانه پوست همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و در سنین میانسالی و پیری با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود. از جمله مشکلاتی که در سنین پیری برای پوست ایجاد می‌شود می‌توان به افتادگی، چین و چروک و بروز لکه‌هایی روی آن اشاره کرد. پزشکان متخصص پوست برای جلوگیری از این مشکلات و به تعویق انداختن آن روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که به آن‌ها روش‌های جوانسازی پوست گفته می‌شود. امروزه بیشتر این روش‌ها در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها و خدمات بهترین کلینیک پوست تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست چیست؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره بهترین کلینیک پوست تهران ارائه دهیم، باید بدانید کلینیک پوست چیست؟ به طور کلی در زمان گذشته روش‌های جوانسازی پوست در مطب پزشکان انجام می‌شد. بیشتر پزشکان متخصص پوست در زمان گذشته در مطب‌های خود به درمان و رفع مشکلات پوستی بیماران می‌پرداختند. با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های رفع مشکلات پوستی پیشرفت چشمگیری داشته و تنوع آن بسیار زیاد شده است.

امروزه پزشکان متخصص پوست با ایجاد مراکز تحت عنوان کلینیک پوست به درمان مشکلات پوستی بیماران می‌پردازند. کلینیک‌های پوست، در واقع مراکزی پزشکی هستند که به صورت تخصصی مشکلات پوستی را برطرف می‌کنند. این مراکز باید زیر نظر یک پزشک متخصص پوست فعالیت کنند. کلینیک‌های پوست دارای خدمات متعددی است که در ادامه مطلب به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کلینیک پوست چیست؟

هایفوتراپی در بهترین کلینیک پوست تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در بهترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود، خدمات جوانسازی پوست با استفاده از روش هایفوتراپی می‌باشد. روش هایفوتراپی از روش‌های مدرن و غیرتهاجمی جوانسازی پوست است که به برطرف کردن انواع مشکلات پوستی می‌پردازد. در این روش بی نظیر پزشکان با متمرکز کردن امواج فراصوت روی پوست، به ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌پردازند. در این روش غیرتهاجمی امواج فراصوت روی پوست منتشر شده و با گرمادهی به لایه میانی پوست باعث تحریک سلول‌های کلاژن ساز می‌شوند.

سلول‌های کلاژن ساز با تولید کلاژن باعث بازگشت خاصیت ارتجاعی پوست و افزایش حجم آن می‌شوند. این روش یک درمان بی نظیر برای از بین بردن چین و چروک‌های ناشی از پیری می‌باشد. افرادی که بین 30 تا 70 سال هستند می‌توانند به راحتی از هایفوتراپی برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند. به گفته پزشکان افرادی که دارای زخم، عفونت، آکنه و… در محل درمان هستند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش نیستند. از مزایای این روش می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران

تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک پوست تهران

یکی دیگر از خدماتی که در بهترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود، روش‌های تزریقی می‌باشد. از جمله روش‌های رایج تزریقی که بیشتر مردم به استفاده از آن می‌پردازند، روش تزریق بوتاکس است. روش تزریق بوتاکس بیش از آنکه روش جوانسازی محسوب شود، از روش‌های پیشگیری از پیری شمرده می‌شود. می دانید که مهمترین عامل در ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات آن می‌باشد.

در روش تزریق بوتاکس پزشکان با وارد کردن سم بوتولونیوم نوع A به زیر پوست باعث فلج شدن موقت عضلات صورت می‌شوند. فلج شدن موقتی عضلات صورت شاید شما را نگران کند، اما باید بدانید سم بکار رفته در بوتاکس بسیار ضعیف بوده و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این روش یکی از بهترین روش‌ها برای برطرف شدن خطوط و چین و چروک‌های ظریف روی صورت می‌باشد. استفاده از این سم در صورتی که وارد گردش خون نشود، هیچ خطری برای بیمار نخواهد داشت.

تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک پوست تهران

کربوکسی تراپی در بهترین کلینیک پوست تهران

روش کربوکسی تراپی از جمله روش‌هایی است که در بهترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود. این روش در میان روش‌های جوانسازی پوست از روش‌های مدرن محسوب می‌شود که در آن با استفاده از تزریق گاز کربن دی اکسید زیر پوست به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند. در این روش بی نظیر پزشکان مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را با استفاده از دستگاه مخصوصی به زیر پوست تزریق می‌کنند. از آنجایی که بدن به صورت طبیعی دارای مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید است، پس از تزریق به آن واکنش بدی نشان نخواهد داد.

تزریق این گاز در زیر پوست باعث می‌شود تا بدن نسبت به کمبود اکسیژن در بافت تحت درمان واکنش نشان دهد. بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته در محل درمان، شروع به افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی می‌کند. افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی در ناحیه درمان، باعث رفع مشکلات پوستی در محل مورد نظر می‌شود. این روش دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها بی خطر بودن آن می‌باشد. البته باید در نظر داشت باشید که انجام این روش برای بیماران قلبی و عروقی مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی صورت تهران

خدمات تزریقی در بهترین کلینیک پوست تهران

از مهمترین خدماتی که در بهترین کلینیک پوست تهران انجام می‌شود، خدمات تزریقی و یا استفاده از روش‌های تزریقی می‌باشد. پیش از این توضیحاتی را درباره تزریق بوتاکس ارائه کردیم. تزریق بوتاکس در مواقعی که پوست هنوز دچار چین و چروک‌های عمیق نشده است، می‌تواند کارساز باشد. اما اگر پوست دچار افتادگی و چین و چروک‌های عمیق شده باشد چه باید کرد؟ پزشکان متخصص برای رفع این مشکل نیز روش‌هایی را ارائه کرده‌اند که به آن‌ها روش‌ها تزریقی گفته می‌شود. روش‌های تزریق معمولاً به دو صورت زیر انجام می‌شوند:

  1. تزریق فیلر: یکی از موادی که به پوست تزریق می‌شود، فیلر نام دارد. فیلرها معمولاً به دو حالت طبیعی و مصنوعی به پوست تزریق می‌شوند. فیلرهای مصنوعی برای همیشه زیر پوست باقی مانده و با بافت پوست ترکیب نمی‌شوند. اما فیلرهای طبیعی دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید هستند که پس از تزریق با بافت و چربی پوست ترکیب می‌شوند. فیلرها باعث رفع چین و چروک‌های عمیق و افتادگی پوست می‌شوند.
  2. تزریق چربی: پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند به جداسازی چربی از بدن بپردازند. امروزه پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوص چربی‌ها را از بدن خارج کرده و پس از انجام فرآیند لازم، به پوست تزریق می‌کنند. تزریق چربی از روش‌های بی نظیر برای جوانسازی پوست است که بیشتر مردم به استفاده از آن روی آورده‌اند.

خدمات تزریقی در بهترین کلینیک پوست تهران

خصوصیات بهترین کلینیک پوست تهران

با توجه به توضیحاتی که درباره کلینیک‌های پوست ارائه شد، این کلینیک‌ها باید خدمات مختلفی را شامل شوند. یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که خصوصیات بهترین کلینیک پوست تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت یک کلینیک حرفه‌ای پوست باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  1. یک کلینیک پوست معتبر باید دارای مجوز باشد. داشتن مجوز به آن معنا است که کلینیک با رعایت استانداردهای موجود فعالیت می‌کند. برای پی بردن به مجوزدار بودن یک مرکز، باید اطراف را نگاه کنید. زیرا طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.
  2. بهترین مراکز پوست و زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص پوست فعالیت می‌کنند. یک پزشک عمومی نمی‌تواند به تأسیس کلینیک پوست بپردازد.
  3. رعایت بهداشت از مهمترین مواردی است که یک کلینیک را به یک مرکز حرفه‌ای تبدیل می‌کند. این موضوع باعث کاهش خطرات و عوارض درمان نیز می‌شود.
  4. تنوع در دستگاه‌ها و درمان‌ها می‌تواند تأثیر بسیاری در نظر مردم درباره کلینیک داشته باشد. کلینیک‌های حرفه‌ای دارای بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات می‌باشند.
  5. پرسنل کلینیک‌های حرفه‌ای باید با احترام با مراجعین برخورد کنند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.