جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

یکی از نشانه‌های پیری پوست کاهش حجم آن در نقاط مختلف می‌باشد. می دانید که متاسفانه پوست انسان همیشه به تازگی دوران جوانی باقی نمانده و به مرور زمان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که در سنین پیری برای پوست ایجاد می‌شود، افتادگی و کاهش حجم در نواحی مختلف می‌باشد. پوست از سنین میانسالی با کاهش موادی مانند کلاژن و الاستین مواجه شده و در سنین پیری چین و چروک‌هایی روی آن ایجاد می‌شود. این خطوط و چین و چروک‌ها جلوه ناخوشایندی در ظاهر انسان ایجاد می‌کند. مردم از گذشته تا به امروز به دنبال روشی برای جوانسازی پوست هستند. یکی از روش‌های مدرن و حرفه‌ای برای جوانسازی پوست تزریق چربی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح خدماتی که در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران ارائه می‌شود، بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تزریق چربی در تهران

پیش از توضیح درباره خدمات بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران باید بدانید تزریق چربی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تزریق چربی یکی از روش‌های رایج جوانسازی پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان یک فیلر استفاده کرده و با تزریق آن به لایه میانی پوست باعث جوانسازی و رفع مشکل کاهش حجم پوست می‌شوند.

فیلرها در واقع ژل‌هایی هستند که به آن‌ها پرکننده نیز گفته می‌شود. در روش تزریق چربی پزشکان با برداشت چربی از بدن بیمار و انجام فرآیندهای لازم، چربی را برای تزریق در محل درمان آماده سازی می‌کنند. پس از آماده سازی، چربی به زیر پوست تزریق شده و با ترکیب با بافت پوست، باعث تولید کلاژن و افزایش حجم در ناحیه مورد نظر می‌شود.

تزریق چربی در تهران

از آنجایی که در این روش از چربی بدن خود بیمار استفاده می‌شود، ماندگاری آن بیشتر بوده و بدن واکنش بدی به تزریق آن نشان نخواهد داد. افراد مناسب برای تزریق چربی به شرح زیر هستند:

  • افرادی که حجم پوست آن‌ها کاهش پیدا کرده وصورتشان دچار فرورفتگی شده است.
  • کسانی که می‌خواهند از روشی استفاده کنند که ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای دیگر داشته باشد.
  • افرادی که از وجود اسکار، جای زخم و آکنه در پوست خود رنج می‌برند.
  • کسانی که قصد جوانسازی دست خود را دارند.
  • این روش برای افرادی که قصد دارند عدم تناسب انحنا یا کانتور سینه‌های خود را برطرف کنند، مناسب است.

بیشتر بخوانید: لیست خدمات کلینیک زیبایی

خدمات بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت از آنجایی که تهران پایتخت محسوب می‌شود، معمولاً بیشتر مراکز درمانی در این شهر واقع شده است. کلینیک‌های تزریق چربی نیز یک مرکز درمانی هستند. به طور کلی خدماتی که در بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در تهران انجام می‌شود به شرح زیر می‌باشد:

  1. تزریق چربی به صورت: یکی از روش‌های رایج جوانسازی صورت تزریق چربی به صورت می‌باشد. در این روش پزشکان چربی را از ناحیه ران و شکم با استفاده از لیپوساکشن برداشت کرده و پس از آماده سازی به ناحیه صورت تزریق می‌کنند. این روش باعث از بین رفتن خطوط عمیق روی صورت و اطراف چشم می‌شود.
  2. تزریق چربی به سینه: یکی از روش‌های رایج افزایش حجم سینه در بانوان تزریق چربی می‌باشد. در این روش پزشکان با برداشت چربی از دیگر نقاط بدن و تزریق آن در ناحیه سینه باعث افزایش حجم آن می‌شوند. البته توجه داشته باشید که در صورت افتادگی پستان‌ها، انجام این روش نتایج مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. زیرا پوست ناحیه سینه ضعیف شده است. شما می‌توانید با تزریق چربی به عدم تناسب سینه‌ها بپردازید.
  3. افزایش حجم باسن: در صورتی که قصد دارید باسنی پر و با انحنای بیشتر داشته باشید، می‌توانید از روش تزریق چربی استفاده کنید. در این روش پزشکان با لیپوساکشن چربی را از مناطق دیگر مانند شکم و پهلو برداشت کرده و به ناحیه باسن تزریق می‌کنند.
  4. جوانسازی دست: با افزایش سن پوست دست‌ها دچار کاهش حجم شده و این موضوع باعث دیده شدن عروق سطحی پوست می‌شود. افراد می‌توانند با استفاده از تزریق چربی به افزایش حجم پوست دست و جوانسازی آن بپردازند.

خدمات بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

مراحل تزریق چربی در بهترین کلینیک تهران

با توجه به توضیحات داده شده درباره خدمات بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران ممکن است بپرسید مراحل تزریق چربی به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش تزریق چربی معمولاً در سه مرحله زیر انجام می‌شود:

  1. برداشت چربی: در مرحله استخراج چربی پزشکان پیش از شروع جراحی، محل‌هایی را با همفکری شما برای برداشت چربی انتخاب می‌کنند. سپس با استفاده از داروی بی حسی موضعی محل مورد نظر را بی حس کرده و برداشت چربی آغاز می‌شود. برای اینکار یک برش کوچک در محل برداشت ایجاد شده و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن استخراج چربی انجام می‌شود.
  2. غنی سازی و انتقال: پس از آنکه چربی‌ها برداشت شدند، باید آن‌ها برای تزریق آماده کرد. در مرحله غنی سازی پزشکان چربی‌ها را درون دستگاه سانتریفیوژ قرار داده و با استفاده از نیروی گریز از مرکز به جداسازی ناخالصی‌ها از آن می‌پردازند. پس از انجام غنی سازی، چربی را در سرنگ‌های کوچکی قرار داده تا برای تزریق آماده شوند.
  3. تزریق: در مرحله آخر پزشکان باید پوست ناحیه مورد نظر را برای تزریق آماده کنند. در این مرحله متخصص پوست، سرنگ حاوی چربی را در محل مورد نظر وارد کرده و با استفاده از تکنیک‌های جراحی برای تزریق آماده می‌شود. در مرحله تزریق معمولاً سوزن چند بار به محل تزریق وارد شده و از آن خارج می‌شود. در هربار وارد کردن سوزن مقدار کمی چربی به زیر پوست تزریق می‌شود. اینکار باید با مهارت و دقت فراوانی انجام شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک کاشت مو

عوارض تزریق چربی چیست؟

می دانید که هر روش جوانسازی و زیباسازی دارای عوارض خاص خود می‌باشد. روش تزریق چربی نیز دارای عوارضی است که پس از گذشت چند روز برطرف می‌شود. در صورتی که این روش را در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران انجام دهید، احتمال بروز خطرات و عوارض کاهش پیدا می‌کند. از عوارض طبیعی این روش می‌توان به تورم، قرمزی و کبودی محل تزریق اشاره کرد که پس از گذشت مدتی از بین می‌رود. تزریق چربی در کلینیک‌های نامعتبر خطراتی را برای بیمار به همراه خواهد داشت. این عوارض به شرح زیر می‌باشند:

  • حساسیت و واکنش آلرژیک به بی حسی موضعی
  • ایجاد عفونت
  • اختلال در حس پوستی که گذرا می‌باشد.
  • ایجاد اسکار که به ندرت اتفاق می افتد.
  • واکنش آلرژیک به چربی به علت عدم رعایت نکات ایمنی
  • آسیب به بافت لایه زیرین پوست به علت عدم مهارت پزشک
  • دریافت نتایج نامناسب

عوارض تزریق چربی چیست؟

مزایای تزریق در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

به صورت کلی تزریق در بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران می‌تواند مزایای بسیاری را برای بیمار به همراه داشته باشد. مهم‌ترین مزیت اینکار عدم مشاهده و تجربه عوارض خطرناک از این روش می‌باشد. روش تزریق چربی از روش‌هایی است که به صورت کاملاً ایمن به زیباسازی پوست می‌پردازند. از دیگر مزایای این روش می‌توان به استفاده از چربی بدن خود بیمار اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا بدن واکنش بدی به چربی تزریق شده نشان ندهد. همچنین نتایج چربی بسیار ماندگارتر از تزریق فیلر می‌باشد. روش کم تهاجمی تزریق چربی امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و بیشتر مردم برای جوانسازی پوست خود از این روش بهره می‌برند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.