جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

پوست یکی از ارگان‌های بزرگ در بدن است که تأثیر بسیار زیادی در ظاهر انسان دارد. طبیعی است که در صورت بروز مشکل در پوست، زیبایی انسان تحت تأثیر قرار بگیرد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که می‌توان با برطرف کردن مشکلات پوست به زیباسازی افراد پرداخت. یکی از مهمترین مشکلاتی که پوست با آن مواجه می‌شود مشکل افتادگی و چین و چروک‌های ناشی از پیری می‌باشد. با اینکه پیری پوست یک مشکل طبیعی در زندگی است که هر انسانی با آن مواجه می‌شود، امروزه روش‌های مختلفی به عنوان روش‌های جوانسازی پوست ایجاد شده است. این روش‌ها می‌توانند تا حد زیادی پیری پوست را به تعویق انداخته و باعث افزایش شادابی و جوانی پوست شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی پوست روش هایفوتراپی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هایفوتراپی پوست چیست؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران ارائه دهیم باید بدانید که هایفوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی یکی از روش‌های ایمن و غیرتهاجمی برای زیباسازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می‌شود. در این روش پزشکان با استفاده از متمرکز کردن امواج فراصوت در محل درمان باعث رفع مشکلات پوستی می‌شوند.

همانطور که می دانید پیری پوست ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود که یکی از مهمترین آن‌ها کمبود کلاژن است. کلاژن یک ماده طبیعی در ساختار پوست است که باعث عدم افتادگی و افزایش حجم پوست می‌شود. زمانی که این ماده در پوست کاهش پیدا می‌کند، پوست دچار افتادگی و پیری می‌شود. در روش هایفوتراپی پزشکان امواج فراصوت را روی پوست متمرکز کرده و اینکار باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شود.

افزایش گرما در لایه میانی باعث افزایش کلاژنسازی و در نهایت بازگشت شادابی و طراوت به پوست می‌شود. استفاده از هایفوتراپی برای صورت نتایجی برابر با جراحی لیفت صورت دارد. با این تفاوت که هیچگونه جراحی و برشی در این روش ایجاد نمی‌شود.

هایفوتراپی پوست چیست؟

کاندیدای مناسب در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین کاندیدا برای هایفوتراپی چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این موضوع در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین پزشکان متخصص پیش از آنکه به انجام هایفوتراپی بپردازند در جلسات مشاوره به بررسی بیمار می‌پردازند.

به طور کلی روش هایفوتراپی برای افراد 35 تا 70 سال مناسب است و از آنجایی که یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود، هیچ خطری برای بیمار ندارد. طبق نظر متخصصین روش هایفوتراپی برای کاهش روند پیری بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید برای رفع چین و چروک‌ها و افتادگی پوست از آن استفاده نمایید. همچنین افراد بالای 25 سال نیز می‌توانند برای جلوگیری از پیری پوست، از هایفوتراپی استفاده کنند.

با اینکه هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است اما انجام آن برای برخی از افراد مناسب نمی‌باشد. در صورتی که در محل درمان دچار عفونت و زخم هستید، بهتر است از این روش استفاده نکنید. همچنین افرادی که در محل درمان دارای ایمپلنت‌های فلزی هستند، نباید از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز هایفو در تهران

مزایای هایفوتراپی در بهترین مرکز تهران

با توجه به توضیحات داده شده باید بدانید هایفوتراپی یک روش حساس است. متخصصین توصیه می‌کنند این روش را در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران انجام دهید. زیرا انجام این روش در مراکز نامعتبر می‌تواند با نتایج نامطلوبی همراه باشد.

به صورت کلی هر روش جوانسازی دارای مزایای خاص خود می‌باشد که افراد برای رسیدن به آن، از روش مورد نظر استفاده می‌کنند. در صورتی که پس از انجام هایفوتراپی مزایای مورد نظر را دریافت نکنید، استفاده از این روش بی ثمر خواهد بود.

مزایای هایفوتراپی در بهترین مرکز تهران

طبق نظر متخصصین انجام هایفوتراپی در یک مرکز معتبر می‌تواند با مزایای زیر همراه باشد:

  • شما می‌توانید در اعداد جلسات کم به نتایج مورد نظر برسید. نتایج هایفوتراپی پس از یک تا سه جلسه قابل مشاهده می‌باشد.
  • ماندگاری روش هایفوتراپی بین یک تا دو سال می‌باشد. این مدت ماندگاری باعث جلب نظر بسیاری از افراد به این روش شده است.
  • شما مدت زمان کمی را در جلسات هایفوتراپی هستید. یک جلسه هایفوتراپی بین 30 تا 90 دقیقه زمان می‌برد.
  • این روش به علت غیرتهاجمی بودن دارای دوران نقاهت سخت و طولانی نیست. شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان به زندگی روزمره خود بازگردید.
  • در این روش هیچگونه برش و تزریقی صورت نگرفته و به همین دلیل برای افرادی که از جراحی ترس دارند، بسیار مناسب است.
  • از این روش می‌توان به عنوان مکمل روش‌های جراحی زیبایی استفاده کرد. هایفوتراپی می‌تواند باعث ماندگاری بیشتر جراحی‌های زیبایی شود.
  • هزینه روش هایفوتراپی نسبت به روش‌های جراحی زیبایی بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت

مراحل هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران در چه مراحلی به انجام هایفوتراپی می‌پردازند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی دارای حساسیت بسیار زیادی است که با دستگاهی با همین نام انجام می‌شود. تنظیمات دستگاه باید توسط افراد متخصص انجام شود. به طور کلی مراحل هایفوتراپی در مراکز معتبر به شرح زیر می‌باشد:

  • اگر قصد انجام هایفوتراپی صورت را دارید باید صورت خود را تمیز کنید.
  • خانم‌ها در صورت آرایش یا استفاده از محصولات مراقبت کننده پوست باید قبل از درمان به پاک کردن آرایش و محصولات مراقبتی بپردازند.
  • پزشک قبل از انجام درمان محل درمان را با استفاده از مواد مناسب تمیز می‌کند.
  • در برخی از مواقع از کرم‌های بی حسی موضعی در محل درمان استفاده می‌شود.
  • سپس پزشک با ژل لوبریکانت که در سونوگرافی از آن استفاده می‌شود محل درمان را می‌پوشاند.
  • دستگاه هایفوتراپی روی پوست شما قرار گرفته می‌شود.
  • درمان آغاز شده و پزشک با نگاه به مانیتور دستگاه می‌تواند به تنظیم امواج بپردازد.
  • امواج با پالس‌های کوتاهی ارسال می‌شوند.
  • پس از پایان درمان دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود.
  • در طول درمان ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و یا گرمای خفیفی در محل درمان داشته باشید.
  • در صورت احساس درد می‌توانید پس از درمان از مسکن‌های معمولی استفاده کنید.
  • بعد از درمان می‌توانید به آسانی به زندگی عادی خود بازگردید.

مراحل هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

خصوصیات بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران چیست؟

پس از توضیحاتی که درباره نحوه انجام هایفوتراپی در مراکز معتبر ارائه شد، ممکن است با این سؤال مواجه شوید که خصوصیات بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت یک مرکز معتبر باید دارای ویژگی‌هایی باشد که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر هایفوتراپی داشتن مجوز است. در صورتی که یک مرکز مجوز وزارت بهداشت نداشته باشد، نمی‌توان به آن اعتماد کرد. شما می‌توانید برای آگاهی از مجوز داشتن یک مرکز به مرکز مورد نظر مراجعه کنید. طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم باشد.
  2. یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کند. طبق قانون مرکزی که زیر نظر پزشک عمومی فعالیت می‌کند، مجوز ندارد. فعالیت زیر نظر پزشک متخصص از مهمترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر است.
  3. پزشک متخصص باید همیشه در مرکز حضور داشته باشد تا در صورت بروز مشکل برای بیمار به تجویز دارو بپردازد.
  4. مراکز معتبر باید به رعایت بهداشت بپردازند. این مراکز با استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن مرکز از بروز بیماری برای مراجعین جلوگیری می‌کنند.
  5. مراکز معتبر هایفوتراپی از دستگاه بالینی هایفوتراپی استفاده می‌کنند. ماندگاری اثرات این دستگاه بیشتر بوده و در بیشتر موارد یک جلسه درمان برای جوانسازی کافی می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.