بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران

بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران

ریزش ابروها را می‌توان از مهمترین مشکلات انسان در دنیای امروز دانست. امروزه سبک زندگی انسان به همراه آلودگی‌های زندگی مدرن باعث بروز مشکلات بسیاری در انسان شده است که یکی از مهمترین آن‌ها ریزش ابروها می‌باشد. در گذشته بیشتر علت ریزش ابرو افزایش سن بود. اما امروزه در سنین جوانی نیز افراد با این مشکل مواجه می‌شوند. ریزش ابروها باعث کاهش تراکم ابروها و در نهایت کاهش زیبایی افراد می‌شود. زمانی که ابروها فرم خود را از دست بدهند، فرد دچار کاهش اعتماد به نفس می‌شود. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته روش‌های متنوعی را برای زیباسازی ابروها ایجاد کند که یکی از آن کاشت می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو چگونه است؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران ارائه دهیم، باید بدانید روش کاشت ابرو چگونه است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو از روش‌های بی نظیر و حرفه‌ای زیباسازی ابروها محسوب می‌شود که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش پزشکان از فولیکول‌ها برای زیباسازی و فرم دهی به ابروها استفاده می‌کنند.

فولیکول‌ها در واقع ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو در نقاط بدن می‌شوند. پزشکان در روش کاشت فولیکول‌های مو را از محل‌های مناسب که بانک مو نام دارند، برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند. روش کاشت ابرو نسبت به روش‌هایی مانند هاشور و تاتو دارای مزایای بسیاری است. از مهمترین مزایای این روش می‌توان به دائمی و طبیعی بودن نتایج آن اشاره کرد.

کاشت ابرو نیازی به تمدید نداشته و موهای کاشته شده در این روش تفاوتی با موهای طبیعی ابرو ندارد. روش کاشت ابرو معمولاً با دو روش انجام می‌شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو به روش FUT

همانطور که گفته شد کاشت ابرو با روش‌های متنوعی انجام می‌شود. برای آنکه بتوانید بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران را پیدا کنید باید ابتدا با این روش‌ها آشنایی کامل داشته باشید. در کلینیک‌های معتبر کاشت ابرو روش‌های متنوعی از کاشت ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها روش FUT می‌باشد. روش کاشت FUT از روش‌هایی است که در آن به صورت تهاجمی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش را کاشت نواری نیز می گویند.

علت این نامگذاری نحوه برداشت فولیکول‌ها در این روش می‌باشد. پزشکان در کاشت ابرو به روش FUT فولیکول‌ها را با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا برداشت می‌کنند. این روش در میان روش‌های کاشت تهاجمی بوده و با خونریزی همراه است. از معایب FUT می‌توان به ایجاد اسکار در محل برداشت و نتایج غیرطبیعی اشاره کرد. این روش برای افرادی که قصد دارند ابروهای پرپشتی داشته باشند مناسب است. از مزایای این روش می‌توان به هزینه کم آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خطرات کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUE

یکی از روش‌های کاشت ابرو که توسط بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران ارائه می‌شود، روش FUE می‌باشد. این روش را می‌توان یک روش غیرجراحی و کم تهاجمی دانست. در طول این روش پزشکان بدون ایجاد برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در روش FUE برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا انجام شده و این موضوع باعث عدم ایجاد برش شده است.

روش‌های کم تهاجمی معمولاً دوران نقاهت کوتاهی دارند. دوران نقاهت روش FUE بسیار کوتاه است. به طوری که بیمار بلافاصله پس از جراحی به زندگی روزمره خود می‌پردازد. از مزایای این روش می‌توان به طبیعی بودن نتایج کاشت اشاره کرد. همچنین در این روش فولیکول‌های کاشته شده با دقت بیشتر انتخاب می‌شوند. البته روش FUE دارای معایبی نیز می‌باشد که یکی از آن‌ها طولانی شدن کاشت می‌باشد.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران کیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران کیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت برای پیدا کردن بهترین دکتر کاشت ابرو باید به کلینیک‌های معتبر تهران مراجعه کنید.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران کیست؟

امروزه بیشتر روش‌های زیباسازی در کلینیک‌های زیبایی و تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود. برای پیدا کردن یک بهترین دکتر، باید بهترین کلینیک را پیدا کنید. کلینیک‌های زیبایی به طور کلی باید دارای ویژگی‌هایی باشند که با بررسی آن‌ها می‌توانید با معتبر بودن آن پی ببرید. مواردی که در کلینیک‌های زیبایی باید مورد بررسی قرار گرفته شود به شرح زیر هستند:

  1. کلینیک زیبایی باید مجوز داشته باشد. اولین و مهمترین نکته در کلینیک‌های زیبایی مجوزدار بودن آن‌ها می‌باشد. در صورتی که یک کلینیک دارای جواز نباشد نمی‌توان برای درمان به آن اعتماد کرد. برای پی بردن به این موضوع باید به کلینیک مراجعه کرده و اطراف را نگاه کنید. طبق قانون وزارت بهداشت، مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.
  2. دومین ویژگی یک کلینیک حرفه‌ای و معتبر تجهیزات به روز می‌باشد. در صورتی که یک کلینیک دارای تجهیزات لازم برای انجام کاشت نباشد، نمی‌توان درمان را در آن انجام داد.
  3. کلینمیک های حرفه‌ای باید تحت نظر پزشکان متخصص باشند. طبق قانون وزارت بهداشت یک کلینیک باید توسط یک پزشک متخصص تأسیس شده و فعالیت کند. تأسیس کلینیک توسط پزشکان عمومی ممکن نیست.
  4. کلینیک‌های حرفه‌ای باید بیشتر روش‌های کاشت را شامل شوند. زمانی که بیمار برای کاشت ابرو به یک کلینیک مراجعه می‌کند، باید حق انتخاب بین روش‌های مختلف کاشت را داشته باشد. در غیر این صورت این موضوع باعث بی اعتمادی بیمار می‌شود.
  5. کلینیک‌های حرفه باید پرسنلی حرفه‌ای داشته باشند. برخورد پرسنل با مراجعین و نحوه راهنمایی آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

بیشتر بخوانید: خونریزی بعد از کاشت ابرو

نکات مهم درباره کاشت ابرو

از نظر بهترين دكتر كاشت ابرو در تهران نکات مهمی هستند که باید قبل از درمان به آن‌ها توجه شود. در صورت عدم توجه به این نکات نتیجه کاشت غیرطبیعی شده و مشکلات بسیاری برای بیمار ایجاد می‌شود.

نکات مهم درباره کاشت ابرو

از مهمترین نکاتی که در قبل از کاشت ابرو باید به آن توجه داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پزشک متخصص باید قبل از کاشت به جهت رشد موهای ابرو توجه داشته باشد. موهای ابرو در ناحیه تنه و دم ابرو متفاوت است. پزشک باید هنگام کاشت به این موضوع توجه داشته و به نهایت دقت فولیکول مورد نظر را انتخاب کند. کاشت این فولیکول‌ها نیز باید زیر میکروسکوپ انجام شود.
  • موهای ابرو معمولاً با زاویه خاصی نسبت به فولیکول رشد کرده و روی صورت می‌خوابند. برخلاف موهای سر، موهای ابرو به صورت افقی رشد می‌کنند. بنابراین پزشکان هنگام برداشت فولیکول‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. عدم توجه به این مسئله باعث غیرطبیعی شدن نتایج کاشت می‌شود.
  • موهای ابرو معمولاً به صورت تک تارمویی هستند. اما فولیکول‌های سر معمولاً چندتارمویی می‌باشند. از هر فولیکول ابرو یک تارمو رشد می‌کند، در صورتی که از هر فولیکول سر 2 تا چند تار مو رشد می‌کنند. پزشک متخصص باید بهترین محل و نزدیک‌ترین فولیکول‌ها را به فولیکول‌های ابرو انتخاب کند.
  • موهای ابرو تا یک اندازه مشخص رشد کرده و سپس رشد آن‌ها متوقف می‌شود. در صورتی که رشد موهای سر تا جایی که بتواند ادامه داشته و متوقف نمی‌شود. پزشک متخصص باید هنگام برداشت فولیکول‌ها به این موضوع دقت داشته و شبیه‌ترین فولیکول به فولیکول‌های ابرو را انتخاب نماید. در غیر این صورت بیمار باید به صورت مداوم به اصلاح ابروهای کاشته شده بپردازد.

یک پزشک حرفه‌ای کاشت ابرو با رعایت نکات بالا به کاشت ابرو می‌پردازد. توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه مناسب از کاشت، باید کلینیک مناسبی را انتخاب نمایید.