جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

لیزر فوتونا برای لک صورت

لیزر فوتونا برای لک صورت

پوست صورت تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته و بروز هرگونه مشکل در آن باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در انسان می‌شود. می دانید که پوست انسان در سنین پیری به علت از دست دادن برخی از مواد دچار مشکلاتی می‌شود که یکی از آن‌ها لک می‌باشد. پوست صورت ممکن است به علت افزایش سن و عدم مراقبت صحیح دچار لکه‌هایی شود که زیبایی صورت را تا حد زیادی کاهش دهد. از بین بردن لکه‌های ناشی از پیری پوست یکی از مهمترین دغدغه‌های زندگی انسان بوده است که امروزه پزشکان متخصص پوست روش‌های متنوعی را برای آن ایجاد کرده‌اند. یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن لک صورت استفاده از لیزر فوتونا می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر فوتونا و کاربرد آن

پیش از آنکه به توضیح لیزر فوتونا برای لک صورت بپردازیم باید بدانید لیزر فوتونا چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت فوتونا به معنای سطح پوست بوده و لیزرفوتونا به معنای استفاده از لیزر برای سطح پوست می‌باشد. روش لیزر فوتونا یکی از روش‌های بی نظیر برای رفع مشکلات پوستی است که دارای کاربردهای متنوعی می‌باشد. در این روش پزشکان با استفاده از دستگاه لیزر فوتونا دو طول موج مختلف لیزر را به سطح پوست تابیده و باعث‌ترمیم مشکلات آن می‌شوند. لیزر فوتونا علاوه بر رفع لک‌های صورت دارای کاربردهای بسیاری است که در ادامه مطلب به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • جوانسازی 4 بعدی پوست صورت
  • رفع خطوط عمیق و سطحی صورت مانند خط اخم و خنده
  • برطرف کردن انواع ترک‌های پوستی
  • از بین بردن چین و چروک‌های سطحی و عمقی صورت
  • لاغری موضعی و از بین بردن غبغب
  • برطرف کردن شلی و افتادگی پوست در نقاط مختلف بدن
  • درمان جای جوش، اسکار و زخم
  • رفع چین و چروک‌های گردن

لیزر فوتونا و کاربرد آن

 

لیزر فوتونا و جوانسازی 4 بعدی

همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای لیزر فوتونا برای لک صورت می‌باشد. لیزر فوتونا دارای دو طول موج مختلف اربیوم و ان دی یاگ می‌باشد. این روش به علت استفاده از دو طول موج مختلف لیزر، بهترین و رایج‌ترین روش لیزردرمانی برای جوانسازی محسوب می‌شود.

با استفاده از این روش می‌توانید به جوانسازی 4 بعدی پوست بپردازید. جوانسازی 4 بعدی در واقع به معنای تابیدن اشعه لیزر از داخل دهان و سطح پوست برای به تأخیر انداختن پیری پوست می‌باشد. مراحل این روش به شرح زیر می‌باشند:

  1. اولین مرحله از این روش گرمادهی از داخل دهان می‌باشد که به برطرف کردن خط خنده منجر می‌شود.
  2. در مرحله دوم پزشکان با تاثیرگذاری روی لایه‌های زیرین پوست باعث تاثیرگذاری بیشتر مرحله اول می‌شوند. این مرحله به علت حذف موهای زائد برای آقایان پیشنهاد نمی‌شود.
  3. در مرحله سوم پزشکان با گرمادهی به سطح پوست باعث فرم دهی به آن می‌شوند. در این مرحله پوست دوباره خاصیت ارتجاعی خود را به‌دست می‌آورد.
  4. در چهارمین مرحله از جوانسازی 4 بعدی پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به لایه برداری سطحی پوست می‌پردازند. رفع لک‌های صورت در این مرحله از جوانسازی انجام می‌شود. این مرحله باعث افزایش شادابی و شفافیت پوست صورت می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا برای غبغب

مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت

یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث جلب نظر مردم به یک روش جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شود، مزایای آن می‌باشد. لیزر فوتونا نیز به علت مزایایی که دارد توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. از مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت می‌توان به غیرجراحی بودن آن اشاره کرد. بسیاری از روش‌های از بین بردن لک‌های صورت به صورت جراحی به رفع این مشکل می‌پردازند. اما روش فوتونا یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی می‌باشد.

در این روش بیمار بدون خونریزی و بیهوشی درمان می‌شود. از دیگر مزایای این روش می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت آن اشاره کرد. در فوتونا بیمار بلافاصله پس از درمان به زندگی روزمره خود بازگشته و تنها با انجام برخی از مراقبت‌ها به کارهای خود می‌پردازد. لیزر فوتونا را می‌توان یک روش بی نظیر برای از بین بردن لک‌های صورت دانست. بالا بودن درصد رضایتمندی افراد از این روش باعث شده است تا فوتونا بهترین روش لیزردرمانی محسوب شود.

مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت

روش لیزر فوتونا برای لک صورت به چه صورت است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که روش لیزر فوتونا برای لک صورت به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این روش در واقع با لایه برداری سطحی با استفاده از لیزر انجام می‌شود. می‌دانید که بروز لکه‌های پوستی در صورت با افزایش سن یک مشکل رایج در میان مردم است. آلودگی‌های پوستی در سنین بالا باعث بروز لک‌های صورت شده و زیبایی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

شما می‌توانید برای جلوگیری از این مشکل، صورت خود را در طول روز چندین بار شستشو دهید. البته این پیشگیری تنها از شدت لک‌های پوستی در سنین پیری کم می‌کند و برای درمان این مشکل بهتر است از لیزر فوتونا استفاده نمایید. لیزر فوتونا با تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست باعث از بین رفتن لایه سطحی پوست و ترمیم بافت‌های آسیب دیده آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا برای جوش فعال

نکات مهم قبل از لیزر فوتونا برای لک صورت

پیش از آنکه از لیزر فوتونا برای لک صورت استفاده کنید باید نکاتی را رعایت کنید. این نکات تأثیر بسیاری در روند درمان شما داشته و باعث کاهش عوارض می‌شوند. پزشکان این نکات را به عنوان مراقبت‌های قبل از فوتونا توصیه می‌کنند. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • پیش از انجام هرگونه درمان به پزشک متخصص خود مشورت کنید.
  • زمانبندی در این روش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. جلسات را دقیق برنامه ریزی کنید.
  • پیش از آنکه در جلسه درمان حضور پیدا کنید، پوست صورت خود را به خوبی تمیز کنید.
  • پوست صورت در جلسه درمان باید فاقد هرگونه التهاب باشد. وجود هرگونه التهاب در روز درمان باعث بروز مشکل می‌شود.
  • پیش از درمان باید از مناسب بودن این روش برای درمان لک‌های صورت خود مطمئن شوید.
  • انجام هرگونه لیزر موهای زائد صورت و آفتاب گرفتن پیش از روش فوتونا ممنوع است. انجام این موارد باعث بی اثر شدن درمان می‌شود.

نکات مهم قبل از لیزر فوتونا برای لک صورت

عوارض لیزر فوتونا برای لک صورت

به طور کلی تمام روش‌های جوانسازی و رفع مشکلات پوستی دارای عوارض خاص خود می‌باشند. با اینکه روش لیزر فوتونا برای لک صورت یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود اما این روش نیز دارای عوارضی است که در صورت نادیده گرفتن آن‌ها مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. از مهمترین عوارض این روش می‌توان به قرمزی و التهاب پس از درمان اشاره کرد. علت اصلی این عارضه برخورد اشعه لیزر با سطح پوست و لایه برداری سطحی می‌باشد. طبیعتاً برخورد اشعه لیزر با سطح پوست باعث خشکی پوست می‌شود. پزشکان برای برطرف کردن این مشکل به تجویز مرطوب کننده می‌پردازند. شما می‌توانید برای کاهش عوارض ناشی از درمان با لیزر فوتونا به رعایت موارد زیر بپردازید:

  • یک رژیم غذایی مناسب و شامل امگا 3، اسیدهای چرب و مواد مغذی پوست می‌تواند تأثیر بسیاری در کاهش عوارض ناشی از درمان داشته باشد.
  • یک انسان باید در طول شبانه حداکثر 8 ساعت بخوابد. خواب کافی و چرت‌های کوتاه روزانه می‌تواند تأثیر بسیاری در شادابی و شفافیت پوست داشته باشد.
  • انجام برخی از ورزش‌های هوازی که باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود، می‌تواند ترمیم پوست را تسریع ببخشد.
  • یک انسان به طور معمول باید در طول روز 8 لیوان آب بنوشد. مصرف آب کافی می‌تواند باعث افزایش رطوبت پوست و شادابی آن شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.