جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

حجم دهی لب با فوتونا

حجم دهی لب با فوتونا

زیبایی صورت و حفظ جوانی یکی از مسائل بسیار مهم در زندگی امروز انسان می باشد. همانطور که می دانید در سنین بالا بدن دچار افت شده و پوست انسان پیر می شود. همراه با پیر شدن پوست اجزای صورت نیز زیبایی خود را از دست می دهند. یکی از اجزای صورت که در زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد لب می باشد. زمانی که پیر می شوید کلاژن موجود در لب ها کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث لاغر شدن آن ها می شود. افراد برای جلوگیری و رفع این مشکل از روش های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها حجم دهی لب با فوتونا است. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این موضوع بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 نکاتی که باید درباره لب ها بدانید

پیش از آن که توضیح موضوع حجم دهی لب با فوتونا بپردازیم باید توضیحاتی را درباره لب ها داده و حقایقی را درباره آن ها بیان کنیم.

  • لب ها دارای چین و چروک هایی هستند که مانند اثر انگشت منحصر به فرد می باشند. این خطوط تا حدی منحصر به فرد هستند که می توان از آن ها برای موارد پزشکی قانونی و تشخیص هویت افراد استفاده کرد.
  • حساس ترین عضو بدن را می توان لب دانست زیرا بر خلاف پوست بدن دارای 3 تا 5 لایه سلول بوده و از میلیون ها عصب تشکیل شده است.
  • لب ها به نوعی اولین شاخص برای نشان دادن سرما و بیماری هستند. زیرا در این هنگام از قرمز به آبی تغییر رنگ می دهند.
  • لب ها بر خلاف قسمت های دیگر پوست دارای غدد تعریق نبوده و عرق نمی کنند.
  • عرق نکردن لب ها باعث می شود تا نتوانند خود را مرطوب نگه دارند. بنابراین تعجبی نیست اگر لب ها بیشترین استعداد در خشک شدن را دارند.
  • میزان ملانین لب ها بسیار کم بوده و همین موضوع باعث می شود نسبت به اشعه ماورای بنفش حساسیت داشته باشند.

 نکاتی که باید درباره لب ها بدانید

روش حجم دهی لب با فوتونا

مسئله حجم لب این روزها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد داشته و کسانی که دارای لب های لاغر بوده و یا به دلیل افزایش سن دچار کاهش حجم لب شده اند روش های مختلفی برای رفع مشکل خود امتحان می کنند. یکی از این روش ها استفاده از رژ لب می باشد. شما می توانید با استفاده خلاقانه از رژ لب باعث شوید تا لب هایتان پر حجم تر به نظر برسد. همچنین استفاده از کرم های موضعی غنی شده با هیالورونیک اسید نیز می تواند باعث افزایش موقتی حجم لب شود. یکی دیگر از روش های حجم دهی به لب ها تزریق فیلرهای پر کننده به لب می باشد که می تواند دوام بیشتری روی لب ها داشته باشد. در این روش با تزریق ترکیبات مشتق شده از هیالورونیک اسید برای مدت طولانی لب ها را پر حجم می کنند. اما بهترین روش برای افزایش حجم لب ها استفاده از روش حجم دهی لب با فوتونا می باشد که در ادامه به توضیح بیشتر در این باره خواهیم پرداخت.

حجم دهی لب با فوتونا به چه صورت انجام می شود؟

یکی از بهترین روش ها برای حجم دهی به لب روش فوتونا است که امروزه بیشترین طرفدار را در میان مردم دارد. این روش بی نظیر، لیزر غیرتهاجمی بدون استفاده از جراحی است. در روش حجم دهی لب با فوتونا به کمک لیزر و انرژی آن کلاژن و الاستین لب افزایش پیدا کرده و این موضوع در نهایت موجب افزایش حجم لب ها می شود. این روش نتیجه ای بسیار طبیعی تر نسبت به روش های دیگر حجم دهی به لب داشته و همین موضوع باعث می شود تا نظر افراد به این روش جلب شود. در ادامه مطلب به توضیح تفاوت فوتونا با فیلرهای پرکننده خواهیم پرداخت.

حجم دهی لب با فوتونا به چه صورت انجام می شود؟

تفاوت حجم دهی لب با فوتونا و تزریق فیلر

به طور کلی روش حجم دهی لب با فوتونا کاملا متفاوت با روش فیلرهای پرکننده می باشد. در روش استفاده از تزریق فیلر معمولا از هیالورونیک اسید استفاده شده و این ماده به بهبود شکل و حجم لب می پردازد. این روش حجم دهی به لب می تواند به مدت 6 ماه ادامه داشته باشد و تزریق منظم انجام شود. از عوارض این روش می توان به احتمال ایجاد کبودی در لب ها اشاره کرد که تقریبا برای همه اتفاق می افتد. برخی عوارض دیگر مانند خونریزی از محل تزریق، قرمزی، حساسیت به لمس و عفونت نیز ممکن است برای بعضی از افراد ایجاد شود.

اما روش حجم دهی لب با فوتونا بسیار طبیعی بوده و در این روش افزایش کلاژن لب برای حجم دهی و دستیابی به یک لب کامل و زیبا مورد هدف قرار گرفته است. این روش دارای عوارض بسیار کمی است زیرا که از طریق لیزر و حرارت به تحریک بازسازی کلاژن می پردازد. این روش را می توان امن ترین روش حجم دهی لب ها دانست و به دلیل کم هزینه بودن بسیار به صرفه تر از تزریق فیلر به لب ها می باشند.

نکات مهم درباره حجم دهی لب با فوتونا

موارد بسیار مهمی هستند که روش حجم دهی لب با فوتونا را بهترین، امن ترین و کم خطرترین روش برای دسترسی به لب هایی زیبا می کنند. این نکات به شرح زیر هستند:

  • روش فوتونا کمتر از 30 دقیقه زمان می برد و بدون هیچگونه بیهوشی و بی حسی انجام می شود. زیرا این روش هیچ دردی را در فرد ایجاد نمی کند.
  • در طول لیزر ممکن است احساس گرمایی را دور لب خود احساس کنید که پس از اتمام کار از بین می رود.
  • درمان به صورت هفتگی به مدت 6 هفته می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین بهتر است پس از آن هر 3 ماه یک بار دوباره برای لیزر به مراکز مراجعه نمایید.
  • در روش حجم دهی لب با فوتونا هیچ مشکلی برای احساس لب های شما ایجاد نشده و شما می توانید پس از انجام درمان به راحتی به زندگی عادی خود برگردید.

نکات مهم درباره حجم دهی لب با فوتونا

سخن پایانی

روش حجم دهی لب با فوتونا بهترین روش جایگزین برای جراحی و تزریق به لب است و امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است. با توجه به توضیحات داده شده کدام روش تاثیرگذارترین روش برای حجم دهی به لب ها می باشد؟ آیا شما از روش فوتونا استفاده می کنید؟ لطفه نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.