جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز لیزر موهای زائد در تهران

یکی از مهمترین مشکلاتی که افراد و به خصوص خانم‌ها در طول زندگی با آن مواجه هستند، اصلاح دائم موهای زائد است. بسیاری از خانم‌ها از اصلاح مداوم و همیشه موهای زائد خود خسته‌اند و به دنبال روشی دائمی برای حذف موهای زائد هستند. موهای زائد در واقع موهای ضخیم و تیره رنگی هستند که ممکن است هر جای بدن رشد کنند. رشد دائم این موها باعث می‌شود تا زیبایی و اعتماد به نفس افراد تحت تأثیر قرار بگیرد. در بسیاری از موارد رشد موهای زائد باعث بروز مشکل در بهداشت شخصی افراد می‌شود. پزشکان و متخصصین پوست و مو امروزه با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند، رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف کنند. یکی از بهترین روش‌های برای حذف دائم موهای زائد استفاده از لیزر می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مرکز لیزر موهای زائد در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر موهای زائد

قبل از توضیح درباره مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید بدانید لیزر موهای زائد چیست و چگونه به حذف دائم موهای زائد می‌پردازد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیزر موهای زائد در واقع یک روش مدرن برای رفع موهای زائد است که در آن از اشعه لیزر استفاده می‌شود. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخصی است که پس از تابیدن به پوست، توسط رنگدانه های مو جذب می‌شود.

رنگدانه های مو درون ارگان‌های حیاتی و کوچکی قرار دارند که به آن‌ها فولیکول گفته می‌شود. فولیکول‌ها دلیل رشد مو در نقاط مختلف بدن هستند. زمانی که انرژی لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می‌شود، این انرژی باعث گرم شدن بیش از حد فولیکول و تخریب آن می‌شود. از آنجایی فولیکول مهمترین ارگان رشد مو در نقاط مختلف بدن است، تخریب آن باعث عدم رشد مو در محل لیزردرمانی می‌شود.

توجه داشته باشید که روش لیزر موهای زائد یک روش بی خطر و ایمن برای حذف موهای زائد است. این روش با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود که بر اساس رنگ پوست انتخاب می‌شوند. از لیزر موهای زائد می‌توان برای تمامی نقاط بدن استفاده کرد.

لیزر موهای زائد

مهمترین موارد از نظر مرکز لیزر موهای زائد

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مهمترین موارد از نظر مرکز لیزر موهای زائد در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت عوامل مختلفی روی لیزر موهای زائد مؤثر هستند. به صورت کلی عواملی که روی لیزر موهای زائد مؤثر هستند به 4 گروه زیر تقسیم می‌شوند:

  • ابزار: از عوامل تاثیرگذار روی لیزردرمانی ابزاری است که برای اینکار استفاده می‌شود. دستگاه‌ها و ابزارهایی که در این روش مورد استفاده قرار گرفته می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • دستورالعمل اجرایی: یکی دیگر از مواردی که از نظر مراکز معتبر لیزر موهای زائد حائز اهمیت است، دستورالعمل یا پروتکل اجرایی لیزر موهای زائد است. در این روش قوانین مهمی هستند که هنگام لیزر باید به آن‌ها توجه کنید.
  • اعتبار مرکز: مرکزی که قصد دارید در آن به لیزر موهای زائد بپردازید، باید دارای اعتبار باشد. در صورتی که مرکز معتبر نباشد، انجام لیزر در آن با مشکل مواجه خواهد شد.
  • خصوصیات بیمار: از دیگر مواردی که روی اثرگذار اشعه لیزر تأثیر دارد، خصوصیات بیمار می‌باشد. رنگ پوست، رنگ و ضخامت مو و ویژگی‌های ظاهری بیمار تأثیر بسیار زیادی در لیزر موهای زائد دارد. در صورتی که بیمار موهای کرکی و روشنی داشته باشد، بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکند.

بیشتر بخوانید: مراکز معتبر لیزر موهای زائد در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

می‌دانید که شهر تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیار زیادی است. اما بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کدام مرکز است؟ برای پی بردن به پاسخ این سؤال باید اطلاعاتی را درباره ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر به‌دست آورید. بسیاری از پزشکان و متخصصین در این زمینه خصوصیاتی را تحت عنوان خصوصیات یک مرکز معتبر لیزر ارائه کرده‌اند که شما با بررسی آن‌ها می‌توانید به انتخاب بهترین مرکز بپردازید. این خصوصیات به شرح زیر هستند:

مراکز معتبر لیزر دارای مجوز هستند. یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر لیزر مجوزدار بودن آن است. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی از موارد مهم به صدور مجوز برای مراکز لیزر می‌پردازد. در صورتی که مرکز مورد نظر دارای مجوز باشد، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به انجام درمان در آن بپردازید. برای آگاهی از مجوزدار بودن مرکز باید به آن مرکز مراجعه کنید. مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کند. توجه داشته باشید که یکی از استانداردهای وزارت بهداشت برای صدور مجوز، فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص است. در صورتی که مرکز زیر نظر پزشک عمومی فعالیت کند، نمی‌توان به آن اعتماد کرد. توجه داشته باشید که حضور پزشک متخصص در مرکز تأثیر بسیاری در رفع مشکلات دارد. زیرا در صورت بروز مشکل برای بیمار، پزشک به معاینه و تجویز دارو می‌پردازد.

دستگاه‌های لیزر تأثیر بسیاری در نتیجه درمان دارند. بنابراین مراکز معتبر لیزر موهای زائد باید از دستگاه‌های به روز و حرفه‌ای استفاده کنند. استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و مدرن باعث می‌شود تا بیمار حق انتخاب بیشتری داشته و جذب مرکز شود. مراکز معتبر از انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد برای رنگ‌های مختلف پوست استفاده می‌کنند.

رعایت بهداشت را می‌توان مهمترین استاندارد وزارت بهداشت برای صدور مجوز دانست. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی موارد، به بررسی وضعیت بهداشت در مرکز می‌پردازد. مراکز معتبر با ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و استفاده از وسایل یکبار مصرف از بروز عفونت و بیماری در مراجعین جلوگیری می‌کنند. یک مرکز حرفه‌ای لیزر باید با نهایت دقت به رعایت بهداشت بپردازد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر در تهران

انواع لیزر در مرکز لیزر موهای زائد تهران

با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع روش لیزر موهای زائد نگذشته است اما این روش به طور روزانه پیشرفت می‌کند. امروزه مرکز لیزر موهای زائد در تهران از فناوری‌های لیزر مختلفی برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند. بر اساس این فناوری‌ها دستگاه‌هایی ساخته شده‌اند که به حذف موهای زائد در رنگ پوست‌های مختلف می‌پردازند. به طور کلی فناوری‌هایی که دستگاه‌های مختلف لیزر بر پایه آن‌ها ساخته می‌شوند به شرح زیر می‌باشد:

لیزر الکساندریت:

یکی از فناوری‌های لیزر موهای زائد که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، لیزر الکساندریت می‌باشد. این لیزر دارای طول موج 755 نانومتر می‌باشد. طول موج پایین این لیزر باعث می‌شود تا دستگاه‌هایی که بر پایه آن ساخته می‌شوند، برای رنگ پوست‌های روشن مناسب باشند. این لیزر تأثیر بسیاری در رنگ پوست‌های روشن داشته و بهتر است برای پوست‌های سبزه و تیره مورد استفاده قرار نگیرد.

لیزر دیود:

یکی دیگر از فناوری‌های لیزر مورد استفاده در مراکز لیزر موهای زائد، لیزر دیود می‌باشد. این لیزر یکی از لیزرهای پرکاربرد برای رنگ پوست‌های تیره و سبزه می‌باشد. طول موج این لیزر 800 نانومتر می‌باشد. این لیزر امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. دستگاه‌هایی که بر پایه این فناوری ساخته می‌شوند، بیشتر برای پوست‌های سبزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که از این دستگاه برای پوست‌های روشن استفاده شود، خطرات بسیاری را برای بیمار به همراه خواهد داشت.

انواع لیزر در مرکز لیزر موهای زائد تهران

لیزر ان دی یاگ:

از دیگر فناوری‌هایی که بر اساس آن دستگاه‌های مختلف لیزر موهای زائد ساخته شده است، لیزران دی یاگ می‌باشد. این لیزر دارای طول موج 1064 نانومتر می‌باشد. طول موج بالای این لیزر باعث شده است تا تأثیر بسیاری روی تمامی رنگ‌های پوست داشته باشد. دستگاه‌هایی که بر اساس این فناوری ساخته می‌شوند برای تمامی رنگ‌های پوست مناسب و ایمن هستند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.