جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی جنوب تهران

کلینیک زیبایی جنوب تهران

یکی از معیارهای مهم در زندگی امروز انسان زیبایی می‌باشد. افراد در دنیای امروز توجه خاصی به زیبایی داشته و در جهت آن تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه زیبایی برای انسان امروز یک دغدغه مهم محسوب می‌شود، پزشکان با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند به زیباسازی افراد بپردازند. این روش‌های زیبایی در مراکزی درمانی تحت عنوان کلینیک زیبایی ارائه می‌شود. می دانید که تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. به همین دلیل افراد بسیاری از شهرهای دیگر به تهران مراجعه می‌کنند. تهران دارای کلینیک‌های زیبایی بسیاری است. بنابراین برای بسیاری از افراد پیدا کردن بهترین کلینیک دشوار است. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات و ویژگی‌های کلینیک زیبایی جنوب تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات کلینیک زیبایی جنوب تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات کلینیک زیبایی جنوب تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های زیبایی دارای خدمات مختلفی هستند. یکی از مواردی که در زیبایی تأثیر بسیاری دارد پوست افراد می‌باشد. پوست یکی از ارگان‌های وسیع در ظاهر انسان است که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند باعث کاهش زیبایی شود.

افراد در سنین میانسالی و پیری دچار چین و چروک‌هایی در پوست می‌شوند. این چین و چروک‌ها زیبایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یکی از مهمترین خدمات در کلینیک‌های زیبایی خدمات مربوط به پوست می‌باشد. همچنین در ریزش موهای سر نیز تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. متاسفانه بسیاری از مردان به دلایل مختلفی دچار ریزش موهای سر و طاسی می‌شوند. یکی از خدمات کلینیک‌های زیبایی معتبر تهران خدمات مربوط به مو می‌باشد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد به طور کلی خدمات کلینیک‌های زیبایی به سه دسته خدمات پوست، خدمات مو و لیزر موهای زائد تقسیم می‌شود. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره این خدمات خواهیم پرداخت.

خدمات کلینیک زیبایی جنوب تهران

خدمات پوست در کلینیک زیبایی جنوب تهران

همانطور که گفته شد پوست از ارگان‌های تاثیرگذار روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد است. خدمات پوست از مهمترین خدماتی است که در کلینیک زیبایی جنوب تهران ارائه می‌شود. این خدمات بیشتر با هدف جوانسازی پوست انجام می‌شود.

با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر محسوب می‌شود، روش‌هایی ابداع شده است که کمک آن‌ها می‌توان پیری پوست را به تعویق انداخت. برخی از روش‌هایی که در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود به شرح زیر هستند:

تزریق بوتاکس به صورت:

از رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت می‌توان به روش بوتاکس اشاره کرد. این روش در واقع یک روش جوانسازی نیست بلکه بیشتر به عنوان پیشگیری از پیری پوست ارائه می‌شود. می دانید که حرکت عضلات صورت می‌تواند تأثیر بسیاری در ایجاد خطوط روی صورت داشته باشد. پزشکان در روش تزریق بوتاکس، با تزریق ماده‌ای به زیر پوست صورت، باعث فلج کردن عضلات در این ناحیه می‌شوند.

بوتاکس از سمی به نام بوتولونیوم نوع A تشکیل شده است. این سم ضعیف شده به صورت موقتی عضلات صورت را فلج کرده و از عمیق شدن خطوط اخم و لبخند جلوگیری می‌کند. روش بوتاکس باید هر 6 ماه یکبار تمدید شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی تهران

تزریق ژل پرکننده:

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست که امروزه مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است، تزریق ژل می‌باشد. در این روش پزشکان با تزریق ژل‌های پرکننده به لایه میانی پوست، باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شوند. ژل‌های پرکننده در دو نوع موقت و دائمی به پوست تزریق می‌شوند. ژل‌های دائمی از موادی تشکیل شده‌اند که ساختار پوست ترکیب نمی‌شوند، اما ژل‌های موقت با ساختار پوست ترکیب می‌شوند.

امروزه بیشتر از ژل‌های موقت برای جوانسازی استفاده می‌شود. در برخی از موارد پزشکان با استفاده از لیپوساکشن از چربی بیمار به عنوان ژل پرکننده استفاده می‌کنند. این روش بیشتر برای حجم دهی به لب‌ها و گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کربوکسی تراپی:

از روش‌های غیرتهاجمی زیباسازی و جوانسازی پوست محسوب می‌شود که برای تمام نواحی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست، باعث واکنش بدن می‌شوند. به علت وجود این گاز در بدن به صورت طبیعی، بدن واکنش بدی به این تزریق نشان نمی‌دهد.

پس از تزریق بدن با کمبود اکسیژن در بافت مورد نظر مواجه شده و شروع به افزایش خونرسانی به بافت مورد نظر می‌کند. این واکنش باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شود. روش کربوکسی تراپی برای افرادی که به مشکلات تنفسی مبتلا هستند مناسب نمی‌باشد.

خدمات پوست در کلینیک زیبایی جنوب تهران

هایفوتراپی:

از دیگر روش‌های غیرتهاجمی که در کلینیک‌های زیبایی معتبر تهران انجام می‌شود، می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. در این روش پزشکان با استفاده از امواج فراصوت به جوانسازی پوست می‌پردازند. در روش هایفوتراپی پزشکان با استفاده از دستگاهی به همین نام امواج فراصوت را روی پوست متمرکز کرده و باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شوند.

در این روش بی نظیر امواج باعث گرمادهی به لایه میانی پوست و در نهایت افزایش کلاژن سازی می‌شوند. این گرمادهی و کلاژنسازی در نهایت جوانسازی پوست را رقم می زند. نتایج این روش برابر با جراحی لیف است. با این تفاوت که در این روش هیچگونه جراحی و برشی انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:کلینیک پوست و مو تهرانپارس

کاشت مو در کلینیک زیبایی جنوب تهران

بهترین روش برای جلوگیری از ریزش موهای سر روش کاشت مو می‌باشد. کاشت مو از خدمات بسیار مهم در کلینیک زیبایی جنوب تهران است که امروزه مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است. در این روش بی نظیر پزشکان فولیکول‌ها را برداشت کرده و در قسمت سر پیوند می‌زنند. فولیکول‌ها کوچک‌ترین ارگان‌های حیاتی مو هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند.

این فولیکول‌ها باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند و هرگونه آسیب در آن‌ها رشد مو را متوقف می‌کند. در روش کاشت ابرو پزشکان فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و در سر می‌کارند. بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها ناحیه پشت سر و گردن است. روش کاشت ابرو یک جراحی است که امروزه با کمترین تهاجم انجام می‌شود. این جراحی حرفه‌ای علاوه بر جلوگیری از ریزش موهای سر، باعث افزایش تراکم آن‌ها نیز می‌شود.

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی جنوب تهران

یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی جنوب تهران خدمات لیزر موهای زائد است. رشد دائم موهای زائد تأثیر بسیاری در اعتماد به نفس و زیبایی افراد دارد. بسیاری از خانم‌ها از اصلاح و شیو دائم موهای زائد خسته شده و به دنبال روشی همیشگی برای حذف دائم موهای زائد هستند. با اینکه روش‌های متنوعی برای حذف موهای زائد وجود دارد، اما بیشتر این روش‌ها به صورت موقت رشد موهای زائد را متوقف می‌کنند.

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی جنوب تهران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای حذف دائمی موهای زائد ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای حذف دائمی موهای زائد استفاده از اشعه لیزر می‌باشد. اشعه لیزر در واقع یک پرتوی نوری است که دارای طول موج خاصی می‌باشد. این طول موج خاص باعث حذف موهای زائد می‌شود. همانطور که گفته شد فولیکول‌ها تأثیر بسیاری در شد موها دارند.

پزشکان در روش لیزر موهای زائد، اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تابند و انرژی اشعه لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می‌شود. رنگدانه های مو در فولکیول ها قرار داشته و این جذب انرژی باعث گرم شدن بیش از حد فولیکول‌ها می‌شود. گرم شدن بیش از حد فولیکول‌ها باعث تخریب آن‌ها و در نهایت جلوگیری از رشد موهای زائد می‌شود. روش لیزر موهای زائد به صورت حرفه‌ای از رشد موهای زائد برای همیشه جلوگیری می‌کند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.